Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 20. - 18:41:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 396554 alkalommal)
bzs198
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)


« Hozzászólás #795 Dátum: 2011. Június 21. - 20:51:19 »

Hmm olvastam a problémádat Mosquetoo és én is azt tudom javasolni, hogy először csináld végig a fent említett
orvoslást! Nekem is 1.4-es HB-m van! Nálam is jelentkezett a csecslámpa és én is bepánikoltam...DE nem cseréltettem szelepeket meg mindenféle f****ot!! Elég volt a gyertyacsere és a hajtósabb vezetés!
Amúgy etanolt az Agipnál tankolok olyan 60-40 arányban! És semmi baja a kocsinak!
Jah és sűrűn vagyok Csepelen, mivel a párom ott lakik, személyesen is megoszthatom veled a tapasztalataimat erről!
Csak ügyesen!
csao
Naplózva
Mosquetoo
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70

b2


« Hozzászólás #796 Dátum: 2011. Június 22. - 15:15:31 »

Köszönöm szépen a sok segítséget , rendesek vagytok.  Kacsint
 
Naplózva
bzs198
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)


« Hozzászólás #797 Dátum: 2011. Június 24. - 15:52:40 »

Nincs mit Mos, ezért van a fórum!!!
Naplózva
Zoli
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


« Hozzászólás #798 Dátum: 2011. Október 10. - 07:12:01 »

Nem egészen 12ekm után ismét világít a checklámpa...előtte szelepcsere volt. Kiváncsi vagyok, most mi jön
Lassan többet kell rákölteni, mint amennyibe került ez a vacak
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #799 Dátum: 2011. Október 10. - 14:12:09 »

Nem egészen 12ekm után ismét világít a checklámpa...előtte szelepcsere volt. Kiváncsi vagyok, most mi jön
Lassan többet kell rákölteni, mint amennyibe került ez a vacak


a szelepcsere nem hoz megváltást ha az üzemeltetési körülmények nem változnak ugyanúgy előjöhet a hiba..
Naplózva

70/4334431
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #800 Dátum: 2011. Október 10. - 14:14:35 »

Nem egészen 12ekm után ismét világít a checklámpa...előtte szelepcsere volt. Kiváncsi vagyok, most mi jön
Lassan többet kell rákölteni, mint amennyibe került ez a vacak


a szelepcsere nem hoz megváltást ha az üzemeltetési körülmények nem változnak ugyanúgy előjöhet a hiba..
..Előjöhet. Nekem megváltást hozott. A körülmények, vezetési stílusom nem változtak.
Naplózva
Zoli
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


« Hozzászólás #801 Dátum: 2011. Október 10. - 19:00:45 »

Nem egészen 12ekm után ismét világít a checklámpa...előtte szelepcsere volt. Kiváncsi vagyok, most mi jön
Lassan többet kell rákölteni, mint amennyibe került ez a vacak


a szelepcsere nem hoz megváltást ha az üzemeltetési körülmények nem változnak ugyanúgy előjöhet a hiba..

Azért automata váltóval nem lehet olyan nagyon sportosnak lenni...remélem valami egyéb, de főleg sokkal olcsóbb nyűgje van:(
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #802 Dátum: 2011. Október 10. - 21:48:52 »

Nem egészen 12ekm után ismét világít a checklámpa...előtte szelepcsere volt. Kiváncsi vagyok, most mi jön
Lassan többet kell rákölteni, mint amennyibe került ez a vacak


a szelepcsere nem hoz megváltást ha az üzemeltetési körülmények nem változnak ugyanúgy előjöhet a hiba..

Azért automata váltóval nem lehet olyan nagyon sportosnak lenni...remélem valami egyéb, de főleg sokkal olcsóbb nyűgje van:(

de lehet az automatával is sportosabbnak lenni,nekem is az csak 2,0D Vigyorog
Naplózva

70/4334431
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #803 Dátum: 2011. Október 18. - 19:57:55 »

Este családi látogatásról hazafelé a motor check-lámpa elkezdett villogni mint az index majd később folyamatosan világított (a hűtővíz hőmérő már jócskán elhagyta az 50°C-ot, de még nem volt üzemi hőfokú), félrehúzódtam és leállítottam a motort, levettem a gyújtást, kis idő után gyújtás vissza, motort indítottam, check-lámpa folyamatosan világított, viszont a motornak az ereje nem szállt el, hangja se lett eltérő a szokásostól. Leállít, gyújtást ismét le kis idő múlva gyújtás újra fel motor indít és a check-lámpa azóta is "síri csendben" vala!

Előzmény: full hidegen mentem vele 3 óra alatt háromszor 1-1,1 km távokat (motornak esélye se volt bemelegedni főleg a kb. 10 fokban).

Remélem ez a háromszor "full hideg motorral kis távokat lekocsizva" dolog miatt genyózott valamelyik érzékelő?!
Ugye???
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #804 Dátum: 2011. Október 18. - 20:23:04 »

Este családi látogatásról hazafelé a motor check-lámpa elkezdett villogni mint az index majd később folyamatosan világított (a hűtővíz hőmérő már jócskán elhagyta az 50°C-ot, de még nem volt üzemi hőfokú), félrehúzódtam és leállítottam a motort, levettem a gyújtást, kis idő után gyújtás vissza, motort indítottam, check-lámpa folyamatosan világított, viszont a motornak az ereje nem szállt el, hangja se lett eltérő a szokásostól. Leállít, gyújtást ismét le kis idő múlva gyújtás újra fel motor indít és a check-lámpa azóta is "síri csendben" vala!

Előzmény: full hidegen mentem vele 3 óra alatt háromszor 1-1,1 km távokat (motornak esélye se volt bemelegedni főleg a kb. 10 fokban).

Remélem ez a háromszor "full hideg motorral kis távokat lekocsizva" dolog miatt genyózott valamelyik érzékelő?!
Ugye???
Akár az is lehet, de ha volt chek lámpa akkor lennie kell tárolt hibakódnak is érdemes ránézni hátha a nagyobb bajt időben megelőzheted.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #805 Dátum: 2011. Október 18. - 21:38:56 »

Este családi látogatásról hazafelé a motor check-lámpa elkezdett villogni mint az index majd később folyamatosan világított (a hűtővíz hőmérő már jócskán elhagyta az 50°C-ot, de még nem volt üzemi hőfokú), félrehúzódtam és leállítottam a motort, levettem a gyújtást, kis idő után gyújtás vissza, motort indítottam, check-lámpa folyamatosan világított, viszont a motornak az ereje nem szállt el, hangja se lett eltérő a szokásostól. Leállít, gyújtást ismét le kis idő múlva gyújtás újra fel motor indít és a check-lámpa azóta is "síri csendben" vala!

Előzmény: full hidegen mentem vele 3 óra alatt háromszor 1-1,1 km távokat (motornak esélye se volt bemelegedni főleg a kb. 10 fokban).

Remélem ez a háromszor "full hideg motorral kis távokat lekocsizva" dolog miatt genyózott valamelyik érzékelő?!
Ugye???
Akár az is lehet, de ha volt chek lámpa akkor lennie kell tárolt hibakódnak is érdemes ránézni hátha a nagyobb bajt időben megelőzheted.


P300 Mosolyog
Naplózva

70/4334431
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #806 Dátum: 2011. November 11. - 09:27:52 »

Este családi látogatásról hazafelé a motor check-lámpa elkezdett villogni mint az index majd később folyamatosan világított (a hűtővíz hőmérő már jócskán elhagyta az 50°C-ot, de még nem volt üzemi hőfokú), félrehúzódtam és leállítottam a motort, levettem a gyújtást, kis idő után gyújtás vissza, motort indítottam, check-lámpa folyamatosan világított, viszont a motornak az ereje nem szállt el, hangja se lett eltérő a szokásostól. Leállít, gyújtást ismét le kis idő múlva gyújtás újra fel motor indít és a check-lámpa azóta is "síri csendben" vala!

Előzmény: full hidegen mentem vele 3 óra alatt háromszor 1-1,1 km távokat (motornak esélye se volt bemelegedni főleg a kb. 10 fokban).

Remélem ez a háromszor "full hideg motorral kis távokat lekocsizva" dolog miatt genyózott valamelyik érzékelő?!
Ugye???
Akár az is lehet, de ha volt chek lámpa akkor lennie kell tárolt hibakódnak is érdemes ránézni hátha a nagyobb bajt időben megelőzheted.


P300 Mosolyog

Valami olyasmi, konkrétan egyenetlen gyújtás/járás a baja! A szemrevételezéses vizsgálat során kiderült, hogy a gyújtókábelek áthúznak egymába, a kocsi így "kecske-üzemmódban" megy. Már nem merek vele menni, mert egyrészt tuti nem jó a motornak másrészt nem szeretnék lerobbanni vele. De a mai nap folyamán kap a moci új NGK gyertyákat és új kábeleket! Továbbá most kap új olajat és új szűrőket! Mosolyog Remélhetőleg ezzel 100%-ban orvosolva lesz a probléma!
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #807 Dátum: 2011. November 12. - 08:54:35 »

Este családi látogatásról hazafelé a motor check-lámpa elkezdett villogni mint az index majd később folyamatosan világított (a hűtővíz hőmérő már jócskán elhagyta az 50°C-ot, de még nem volt üzemi hőfokú), félrehúzódtam és leállítottam a motort, levettem a gyújtást, kis idő után gyújtás vissza, motort indítottam, check-lámpa folyamatosan világított, viszont a motornak az ereje nem szállt el, hangja se lett eltérő a szokásostól. Leállít, gyújtást ismét le kis idő múlva gyújtás újra fel motor indít és a check-lámpa azóta is "síri csendben" vala!

Előzmény: full hidegen mentem vele 3 óra alatt háromszor 1-1,1 km távokat (motornak esélye se volt bemelegedni főleg a kb. 10 fokban).

Remélem ez a háromszor "full hideg motorral kis távokat lekocsizva" dolog miatt genyózott valamelyik érzékelő?!
Ugye???
Akár az is lehet, de ha volt chek lámpa akkor lennie kell tárolt hibakódnak is érdemes ránézni hátha a nagyobb bajt időben megelőzheted.


P300 Mosolyog

Valami olyasmi, konkrétan egyenetlen gyújtás/járás a baja! A szemrevételezéses vizsgálat során kiderült, hogy a gyújtókábelek áthúznak egymába, a kocsi így "kecske-üzemmódban" megy. Már nem merek vele menni, mert egyrészt tuti nem jó a motornak másrészt nem szeretnék lerobbanni vele. De a mai nap folyamán kap a moci új NGK gyertyákat és új kábeleket! Továbbá most kap új olajat és új szűrőket! Mosolyog Remélhetőleg ezzel 100%-ban orvosolva lesz a probléma!

nem akarlak elkeseríteni de nem gyújtásprobléma..
NGK ból csak és kizárólag japánt a másik semmit nem ér de inkább Densot helyette
Naplózva

70/4334431
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #808 Dátum: 2011. November 12. - 17:26:23 »


Valami olyasmi, konkrétan egyenetlen gyújtás/járás a baja! A szemrevételezéses vizsgálat során kiderült, hogy a gyújtókábelek áthúznak egymába, a kocsi így "kecske-üzemmódban" megy. Már nem merek vele menni, mert egyrészt tuti nem jó a motornak másrészt nem szeretnék lerobbanni vele. De a mai nap folyamán kap a moci új NGK gyertyákat és új kábeleket! Továbbá most kap új olajat és új szűrőket! Mosolyog Remélhetőleg ezzel 100%-ban orvosolva lesz a probléma!
nekem is volt pár éve ilyen gyújtáskimaradásos dolgom, gyertyacsere után minden rendben volt
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #809 Dátum: 2011. November 12. - 17:59:32 »


Valami olyasmi, konkrétan egyenetlen gyújtás/járás a baja! A szemrevételezéses vizsgálat során kiderült, hogy a gyújtókábelek áthúznak egymába, a kocsi így "kecske-üzemmódban" megy. Már nem merek vele menni, mert egyrészt tuti nem jó a motornak másrészt nem szeretnék lerobbanni vele. De a mai nap folyamán kap a moci új NGK gyertyákat és új kábeleket! Továbbá most kap új olajat és új szűrőket! Mosolyog Remélhetőleg ezzel 100%-ban orvosolva lesz a probléma!
nekem is volt pár éve ilyen gyújtáskimaradásos dolgom, gyertyacsere után minden rendben volt

100ból 1 sajnos tapasztalat
Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!