Mosquetoo
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
b2
|
|
« Hozzászólás #780 Dátum: 2011. Június 15. - 14:21:05 » |
|
Hát engem is elért a kis sárga lámpa Elvittem itt nálunk pár m-re van 1 kis műhely ,itt foglalkoznak ien motordiagnosztikával , vagy mi a tököm ez. Rápattintották a kábelt , meg is van h mi az ok. (hozzáteszem hogy elég rég óta égett :/) És a hiba valamien hengerenkénti gyújtás ingadozás. Még mielőtt ki lett belőle ütve a hiba nemsokkal cseréltem gyertyát mert folyamatosan rángatott az autó meg menet közben kisebb fordulaton meg is torpant , elment az erő úgymond mintha klímáztam volna (NGK amit itt a fórumon is sokan ajánlanak.) Megvolt az EGR lezárása is , meg a gyertya csere is , és azóta hibátlanul jár a motor. Kérdésem az lenne h annyira nem értek hozzá hogy számítsak e arra hogy esetleg valami komolyabb probléma is lehet a motorral ha ez a hibakód. De most egyelöre megvárom h vissza jön e a lámpa vagy sem , de mégis érdekelni h mégis ez miért volt, nehogy aztán valami drága bulihoz adta a disco fényt a müszerfalon a kis aranyoska Sajnos a check lámpa visszatért... Elvittem autót műszakisztatni és oda fele úton felgyulladt megin , és volt hogy villogott is. Műszakin rendesek voltak kiütötték a hibakódot és ugy átmentem a vizsgán (nem is került nagyon sokba) Megkérdeztem a srácot h pontosan mi is a hibakód P0-300 . Nos szerintetek ienkor valami teendő ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #781 Dátum: 2011. Június 15. - 14:47:47 » |
|
Hát engem is elért a kis sárga lámpa Elvittem itt nálunk pár m-re van 1 kis műhely ,itt foglalkoznak ien motordiagnosztikával , vagy mi a tököm ez. Rápattintották a kábelt , meg is van h mi az ok. (hozzáteszem hogy elég rég óta égett :/) És a hiba valamien hengerenkénti gyújtás ingadozás. Még mielőtt ki lett belőle ütve a hiba nemsokkal cseréltem gyertyát mert folyamatosan rángatott az autó meg menet közben kisebb fordulaton meg is torpant , elment az erő úgymond mintha klímáztam volna (NGK amit itt a fórumon is sokan ajánlanak.) Megvolt az EGR lezárása is , meg a gyertya csere is , és azóta hibátlanul jár a motor. Kérdésem az lenne h annyira nem értek hozzá hogy számítsak e arra hogy esetleg valami komolyabb probléma is lehet a motorral ha ez a hibakód. De most egyelöre megvárom h vissza jön e a lámpa vagy sem , de mégis érdekelni h mégis ez miért volt, nehogy aztán valami drága bulihoz adta a disco fényt a müszerfalon a kis aranyoska Sajnos a check lámpa visszatért... Elvittem autót műszakisztatni és oda fele úton felgyulladt megin , és volt hogy villogott is. Műszakin rendesek voltak kiütötték a hibakódot és ugy átmentem a vizsgán (nem is került nagyon sokba) Megkérdeztem a srácot h pontosan mi is a hibakód P0-300 . Nos szerintetek ienkor valami teendő ? A PO-300-as hibakód sok mindent jelenthet, sajnos a szelepcserés autóknál is ez volt a jellemző. De mivel-gondolom- a kocsid már nem garis, ne a cserével törődj először, mert az sokba fájhatna. Olvasd végig, hogy ki, és mit tett ezért, és van esélyed megúszni a költséges szelepcserét. Kezd a gyertyákkal, hátha nem a belevaló, mert ez gyújtás problémát is jelent. No meg E85-ös keverékkel, tisztítsd ki a rendszert egy tempósabb menettel, esetleg ellenőrizd le az EGR szelepet, hogy nem szorult-e meg, szóval van néhány tenni valód, ami még nem gatyásít le. Athee cartársnak is ez volt a baja, és megoldotta, azóta is jó a gépe. Meg van itt köztünk két Daewoos- Chevys szerelő, akire rábízhatod a kocsid, ha nem akarsz egyedül ügyeskedni. Ők: Leonel, és Tomy61. Mindhárom említett cartársat megkeresheted ügyedben priviben, vagy telefonon, mert adva van a nevüknél. Sok szerencsét hozzá! Privi is ment!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. Június 15. - 14:58:06 írta ladigidy »
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Mosquetoo
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
b2
|
|
« Hozzászólás #782 Dátum: 2011. Június 15. - 15:01:53 » |
|
Hát engem is elért a kis sárga lámpa Elvittem itt nálunk pár m-re van 1 kis műhely ,itt foglalkoznak ien motordiagnosztikával , vagy mi a tököm ez. Rápattintották a kábelt , meg is van h mi az ok. (hozzáteszem hogy elég rég óta égett :/) És a hiba valamien hengerenkénti gyújtás ingadozás. Még mielőtt ki lett belőle ütve a hiba nemsokkal cseréltem gyertyát mert folyamatosan rángatott az autó meg menet közben kisebb fordulaton meg is torpant , elment az erő úgymond mintha klímáztam volna (NGK amit itt a fórumon is sokan ajánlanak.) Megvolt az EGR lezárása is , meg a gyertya csere is , és azóta hibátlanul jár a motor. Kérdésem az lenne h annyira nem értek hozzá hogy számítsak e arra hogy esetleg valami komolyabb probléma is lehet a motorral ha ez a hibakód. De most egyelöre megvárom h vissza jön e a lámpa vagy sem , de mégis érdekelni h mégis ez miért volt, nehogy aztán valami drága bulihoz adta a disco fényt a müszerfalon a kis aranyoska Sajnos a check lámpa visszatért... Elvittem autót műszakisztatni és oda fele úton felgyulladt megin , és volt hogy villogott is. Műszakin rendesek voltak kiütötték a hibakódot és ugy átmentem a vizsgán (nem is került nagyon sokba) Megkérdeztem a srácot h pontosan mi is a hibakód P0-300 . Nos szerintetek ienkor valami teendő ? A PO-300-as hibakód sok mindent jelenthet, sajnos a szelepcserés autóknál is ez volt a jellemző. De mivel-gondolom- a kocsid már nem garis, ne a cserével törődj először, mert az sokba fájhatna. Olvasd végig, hogy ki, és mit tett ezért, és van esélyed megúszni a költséges szelepcserét. Kezd a gyertyákkal, hátha nem a belevaló, mert ez gyújtás problémát is jelent. No meg E85-ös keverékkel, tisztítsd ki a rendszert egy tempósabb menettel, esetleg ellenőrizd le az EGR szelepet, hogy nem szorult-e meg, szóval van néhány tenni valód, ami még nem gatyásít le. Athee cartársnak is ez volt a baja, és megoldotta, azóta is jó a gépe. Meg van itt köztünk két Daewoos- Chevys szerelő, akire rábízhatod a kocsid, ha nem akarsz egyedül ügyeskedni. Ők: Leonel, és Tomy61. Mindhárom említett cartársat megkeresheted ügyedben priviben, vagy telefonon, mert adva van a nevüknél. Sok szerencsét hozzá! Privi is ment! És pl , meik kútnál ajánlanád(tok) h tankoljak bele és mellé felesbe E85 öt h 1 kicsit meg pörgessem , mer akkor valami jobb minőségű benzint kéne belenyomni , aztán remélem elmúlik , ha nem akkor meg kitalálom mi lesz a következő lépés :/ Az EGR szelepes megoldás h nem e szorult meg az hogy érted ? A gyertyákat meg itt néztem a fórumon h ezeket tolják elég sokan az autóba (NGK-t) és h ez megfelel az autónak , akkor nem értem :S:/
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. Június 15. - 15:03:51 írta Mosquetoo »
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #783 Dátum: 2011. Június 15. - 17:02:57 » |
|
Hát engem is elért a kis sárga lámpa Elvittem itt nálunk pár m-re van 1 kis műhely ,itt foglalkoznak ien motordiagnosztikával , vagy mi a tököm ez. Rápattintották a kábelt , meg is van h mi az ok. (hozzáteszem hogy elég rég óta égett :/) És a hiba valamien hengerenkénti gyújtás ingadozás. Még mielőtt ki lett belőle ütve a hiba nemsokkal cseréltem gyertyát mert folyamatosan rángatott az autó meg menet közben kisebb fordulaton meg is torpant , elment az erő úgymond mintha klímáztam volna (NGK amit itt a fórumon is sokan ajánlanak.) Megvolt az EGR lezárása is , meg a gyertya csere is , és azóta hibátlanul jár a motor. Kérdésem az lenne h annyira nem értek hozzá hogy számítsak e arra hogy esetleg valami komolyabb probléma is lehet a motorral ha ez a hibakód. De most egyelöre megvárom h vissza jön e a lámpa vagy sem , de mégis érdekelni h mégis ez miért volt, nehogy aztán valami drága bulihoz adta a disco fényt a müszerfalon a kis aranyoska Sajnos a check lámpa visszatért... Elvittem autót műszakisztatni és oda fele úton felgyulladt megin , és volt hogy villogott is. Műszakin rendesek voltak kiütötték a hibakódot és ugy átmentem a vizsgán (nem is került nagyon sokba) Megkérdeztem a srácot h pontosan mi is a hibakód P0-300 . Nos szerintetek ienkor valami teendő ? A PO-300-as hibakód sok mindent jelenthet, sajnos a szelepcserés autóknál is ez volt a jellemző. De mivel-gondolom- a kocsid már nem garis, ne a cserével törődj először, mert az sokba fájhatna. Olvasd végig, hogy ki, és mit tett ezért, és van esélyed megúszni a költséges szelepcserét. Kezd a gyertyákkal, hátha nem a belevaló, mert ez gyújtás problémát is jelent. No meg E85-ös keverékkel, tisztítsd ki a rendszert egy tempósabb menettel, esetleg ellenőrizd le az EGR szelepet, hogy nem szorult-e meg, szóval van néhány tenni valód, ami még nem gatyásít le. Athee cartársnak is ez volt a baja, és megoldotta, azóta is jó a gépe. Meg van itt köztünk két Daewoos- Chevys szerelő, akire rábízhatod a kocsid, ha nem akarsz egyedül ügyeskedni. Ők: Leonel, és Tomy61. Mindhárom említett cartársat megkeresheted ügyedben priviben, vagy telefonon, mert adva van a nevüknél. Sok szerencsét hozzá! Privi is ment! És pl , meik kútnál ajánlanád(tok) h tankoljak bele és mellé felesbe E85 öt h 1 kicsit meg pörgessem , mer akkor valami jobb minőségű benzint kéne belenyomni , aztán remélem elmúlik , ha nem akkor meg kitalálom mi lesz a következő lépés :/ Az EGR szelepes megoldás h nem e szorult meg az hogy érted ? A gyertyákat meg itt néztem a fórumon h ezeket tolják elég sokan az autóba (NGK-t) és h ez megfelel az autónak , akkor nem értem :S:/ MOL kutat hanyagolnám, E85 meg Agip- nál van, tehát ott. És kergesd meg a vasat, ha jól nézem akkor 1,4- es a vas? Akkor az említett dolgok után kis vezetési stílus váltásra is szükség lesz.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Mosquetoo
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
b2
|
|
« Hozzászólás #784 Dátum: 2011. Június 15. - 17:20:40 » |
|
Hát engem is elért a kis sárga lámpa Elvittem itt nálunk pár m-re van 1 kis műhely ,itt foglalkoznak ien motordiagnosztikával , vagy mi a tököm ez. Rápattintották a kábelt , meg is van h mi az ok. (hozzáteszem hogy elég rég óta égett :/) És a hiba valamien hengerenkénti gyújtás ingadozás. Még mielőtt ki lett belőle ütve a hiba nemsokkal cseréltem gyertyát mert folyamatosan rángatott az autó meg menet közben kisebb fordulaton meg is torpant , elment az erő úgymond mintha klímáztam volna (NGK amit itt a fórumon is sokan ajánlanak.) Megvolt az EGR lezárása is , meg a gyertya csere is , és azóta hibátlanul jár a motor. Kérdésem az lenne h annyira nem értek hozzá hogy számítsak e arra hogy esetleg valami komolyabb probléma is lehet a motorral ha ez a hibakód. De most egyelöre megvárom h vissza jön e a lámpa vagy sem , de mégis érdekelni h mégis ez miért volt, nehogy aztán valami drága bulihoz adta a disco fényt a müszerfalon a kis aranyoska Sajnos a check lámpa visszatért... Elvittem autót műszakisztatni és oda fele úton felgyulladt megin , és volt hogy villogott is. Műszakin rendesek voltak kiütötték a hibakódot és ugy átmentem a vizsgán (nem is került nagyon sokba) Megkérdeztem a srácot h pontosan mi is a hibakód P0-300 . Nos szerintetek ienkor valami teendő ? A PO-300-as hibakód sok mindent jelenthet, sajnos a szelepcserés autóknál is ez volt a jellemző. De mivel-gondolom- a kocsid már nem garis, ne a cserével törődj először, mert az sokba fájhatna. Olvasd végig, hogy ki, és mit tett ezért, és van esélyed megúszni a költséges szelepcserét. Kezd a gyertyákkal, hátha nem a belevaló, mert ez gyújtás problémát is jelent. No meg E85-ös keverékkel, tisztítsd ki a rendszert egy tempósabb menettel, esetleg ellenőrizd le az EGR szelepet, hogy nem szorult-e meg, szóval van néhány tenni valód, ami még nem gatyásít le. Athee cartársnak is ez volt a baja, és megoldotta, azóta is jó a gépe. Meg van itt köztünk két Daewoos- Chevys szerelő, akire rábízhatod a kocsid, ha nem akarsz egyedül ügyeskedni. Ők: Leonel, és Tomy61. Mindhárom említett cartársat megkeresheted ügyedben priviben, vagy telefonon, mert adva van a nevüknél. Sok szerencsét hozzá! Privi is ment! És pl , meik kútnál ajánlanád(tok) h tankoljak bele és mellé felesbe E85 öt h 1 kicsit meg pörgessem , mer akkor valami jobb minőségű benzint kéne belenyomni , aztán remélem elmúlik , ha nem akkor meg kitalálom mi lesz a következő lépés :/ Az EGR szelepes megoldás h nem e szorult meg az hogy érted ? A gyertyákat meg itt néztem a fórumon h ezeket tolják elég sokan az autóba (NGK-t) és h ez megfelel az autónak , akkor nem értem :S:/ MOL kutat hanyagolnám, E85 meg Agip- nál van, tehát ott. És kergesd meg a vasat, ha jól nézem akkor 1,4- es a vas? Akkor az említett dolgok után kis vezetési stílus váltásra is szükség lesz. Igen 1.4 es Keresem meg a Vasat ? ezt nemértem bocsi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #785 Dátum: 2011. Június 15. - 17:40:16 » |
|
Hát engem is elért a kis sárga lámpa Elvittem itt nálunk pár m-re van 1 kis műhely ,itt foglalkoznak ien motordiagnosztikával , vagy mi a tököm ez. Rápattintották a kábelt , meg is van h mi az ok. (hozzáteszem hogy elég rég óta égett :/) És a hiba valamien hengerenkénti gyújtás ingadozás. Még mielőtt ki lett belőle ütve a hiba nemsokkal cseréltem gyertyát mert folyamatosan rángatott az autó meg menet közben kisebb fordulaton meg is torpant , elment az erő úgymond mintha klímáztam volna (NGK amit itt a fórumon is sokan ajánlanak.) Megvolt az EGR lezárása is , meg a gyertya csere is , és azóta hibátlanul jár a motor. Kérdésem az lenne h annyira nem értek hozzá hogy számítsak e arra hogy esetleg valami komolyabb probléma is lehet a motorral ha ez a hibakód. De most egyelöre megvárom h vissza jön e a lámpa vagy sem , de mégis érdekelni h mégis ez miért volt, nehogy aztán valami drága bulihoz adta a disco fényt a müszerfalon a kis aranyoska Sajnos a check lámpa visszatért... Elvittem autót műszakisztatni és oda fele úton felgyulladt megin , és volt hogy villogott is. Műszakin rendesek voltak kiütötték a hibakódot és ugy átmentem a vizsgán (nem is került nagyon sokba) Megkérdeztem a srácot h pontosan mi is a hibakód P0-300 . Nos szerintetek ienkor valami teendő ? A PO-300-as hibakód sok mindent jelenthet, sajnos a szelepcserés autóknál is ez volt a jellemző. De mivel-gondolom- a kocsid már nem garis, ne a cserével törődj először, mert az sokba fájhatna. Olvasd végig, hogy ki, és mit tett ezért, és van esélyed megúszni a költséges szelepcserét. Kezd a gyertyákkal, hátha nem a belevaló, mert ez gyújtás problémát is jelent. No meg E85-ös keverékkel, tisztítsd ki a rendszert egy tempósabb menettel, esetleg ellenőrizd le az EGR szelepet, hogy nem szorult-e meg, szóval van néhány tenni valód, ami még nem gatyásít le. Athee cartársnak is ez volt a baja, és megoldotta, azóta is jó a gépe. Meg van itt köztünk két Daewoos- Chevys szerelő, akire rábízhatod a kocsid, ha nem akarsz egyedül ügyeskedni. Ők: Leonel, és Tomy61. Mindhárom említett cartársat megkeresheted ügyedben priviben, vagy telefonon, mert adva van a nevüknél. Sok szerencsét hozzá! Privi is ment! És pl , meik kútnál ajánlanád(tok) h tankoljak bele és mellé felesbe E85 öt h 1 kicsit meg pörgessem , mer akkor valami jobb minőségű benzint kéne belenyomni , aztán remélem elmúlik , ha nem akkor meg kitalálom mi lesz a következő lépés :/ Az EGR szelepes megoldás h nem e szorult meg az hogy érted ? A gyertyákat meg itt néztem a fórumon h ezeket tolják elég sokan az autóba (NGK-t) és h ez megfelel az autónak , akkor nem értem :S:/ MOL kutat hanyagolnám, E85 meg Agip- nál van, tehát ott. És kergesd meg a vasat, ha jól nézem akkor 1,4- es a vas? Akkor az említett dolgok után kis vezetési stílus váltásra is szükség lesz. Igen 1.4 es Keresem meg a Vasat ? ezt nemértem bocsi Kimész az autópályára és 5000-es fordulat környékén tartva mész egy jó darabig, de csak üzemmeleg motornál.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
Mosquetoo
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
b2
|
|
« Hozzászólás #786 Dátum: 2011. Június 15. - 17:43:17 » |
|
Hát engem is elért a kis sárga lámpa Elvittem itt nálunk pár m-re van 1 kis műhely ,itt foglalkoznak ien motordiagnosztikával , vagy mi a tököm ez. Rápattintották a kábelt , meg is van h mi az ok. (hozzáteszem hogy elég rég óta égett :/) És a hiba valamien hengerenkénti gyújtás ingadozás. Még mielőtt ki lett belőle ütve a hiba nemsokkal cseréltem gyertyát mert folyamatosan rángatott az autó meg menet közben kisebb fordulaton meg is torpant , elment az erő úgymond mintha klímáztam volna (NGK amit itt a fórumon is sokan ajánlanak.) Megvolt az EGR lezárása is , meg a gyertya csere is , és azóta hibátlanul jár a motor. Kérdésem az lenne h annyira nem értek hozzá hogy számítsak e arra hogy esetleg valami komolyabb probléma is lehet a motorral ha ez a hibakód. De most egyelöre megvárom h vissza jön e a lámpa vagy sem , de mégis érdekelni h mégis ez miért volt, nehogy aztán valami drága bulihoz adta a disco fényt a müszerfalon a kis aranyoska Sajnos a check lámpa visszatért... Elvittem autót műszakisztatni és oda fele úton felgyulladt megin , és volt hogy villogott is. Műszakin rendesek voltak kiütötték a hibakódot és ugy átmentem a vizsgán (nem is került nagyon sokba) Megkérdeztem a srácot h pontosan mi is a hibakód P0-300 . Nos szerintetek ienkor valami teendő ? A PO-300-as hibakód sok mindent jelenthet, sajnos a szelepcserés autóknál is ez volt a jellemző. De mivel-gondolom- a kocsid már nem garis, ne a cserével törődj először, mert az sokba fájhatna. Olvasd végig, hogy ki, és mit tett ezért, és van esélyed megúszni a költséges szelepcserét. Kezd a gyertyákkal, hátha nem a belevaló, mert ez gyújtás problémát is jelent. No meg E85-ös keverékkel, tisztítsd ki a rendszert egy tempósabb menettel, esetleg ellenőrizd le az EGR szelepet, hogy nem szorult-e meg, szóval van néhány tenni valód, ami még nem gatyásít le. Athee cartársnak is ez volt a baja, és megoldotta, azóta is jó a gépe. Meg van itt köztünk két Daewoos- Chevys szerelő, akire rábízhatod a kocsid, ha nem akarsz egyedül ügyeskedni. Ők: Leonel, és Tomy61. Mindhárom említett cartársat megkeresheted ügyedben priviben, vagy telefonon, mert adva van a nevüknél. Sok szerencsét hozzá! Privi is ment! És pl , meik kútnál ajánlanád(tok) h tankoljak bele és mellé felesbe E85 öt h 1 kicsit meg pörgessem , mer akkor valami jobb minőségű benzint kéne belenyomni , aztán remélem elmúlik , ha nem akkor meg kitalálom mi lesz a következő lépés :/ Az EGR szelepes megoldás h nem e szorult meg az hogy érted ? A gyertyákat meg itt néztem a fórumon h ezeket tolják elég sokan az autóba (NGK-t) és h ez megfelel az autónak , akkor nem értem :S:/ MOL kutat hanyagolnám, E85 meg Agip- nál van, tehát ott. És kergesd meg a vasat, ha jól nézem akkor 1,4- es a vas? Akkor az említett dolgok után kis vezetési stílus váltásra is szükség lesz. Igen 1.4 es Keresem meg a Vasat ? ezt nemértem bocsi Kimész az autópályára és 5000-es fordulat környékén tartva mész egy jó darabig, de csak üzemmeleg motornál. Jaaaaj bászki . Kergessem meg helyett keressem meg et olvastam huh bazd najovan megártott a meleg
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #787 Dátum: 2011. Június 15. - 17:49:22 » |
|
Hát engem is elért a kis sárga lámpa Elvittem itt nálunk pár m-re van 1 kis műhely ,itt foglalkoznak ien motordiagnosztikával , vagy mi a tököm ez. Rápattintották a kábelt , meg is van h mi az ok. (hozzáteszem hogy elég rég óta égett :/) És a hiba valamien hengerenkénti gyújtás ingadozás. Még mielőtt ki lett belőle ütve a hiba nemsokkal cseréltem gyertyát mert folyamatosan rángatott az autó meg menet közben kisebb fordulaton meg is torpant , elment az erő úgymond mintha klímáztam volna (NGK amit itt a fórumon is sokan ajánlanak.) Megvolt az EGR lezárása is , meg a gyertya csere is , és azóta hibátlanul jár a motor. Kérdésem az lenne h annyira nem értek hozzá hogy számítsak e arra hogy esetleg valami komolyabb probléma is lehet a motorral ha ez a hibakód. De most egyelöre megvárom h vissza jön e a lámpa vagy sem , de mégis érdekelni h mégis ez miért volt, nehogy aztán valami drága bulihoz adta a disco fényt a müszerfalon a kis aranyoska Sajnos a check lámpa visszatért... Elvittem autót műszakisztatni és oda fele úton felgyulladt megin , és volt hogy villogott is. Műszakin rendesek voltak kiütötték a hibakódot és ugy átmentem a vizsgán (nem is került nagyon sokba) Megkérdeztem a srácot h pontosan mi is a hibakód P0-300 . Nos szerintetek ienkor valami teendő ? A PO-300-as hibakód sok mindent jelenthet, sajnos a szelepcserés autóknál is ez volt a jellemző. De mivel-gondolom- a kocsid már nem garis, ne a cserével törődj először, mert az sokba fájhatna. Olvasd végig, hogy ki, és mit tett ezért, és van esélyed megúszni a költséges szelepcserét. Kezd a gyertyákkal, hátha nem a belevaló, mert ez gyújtás problémát is jelent. No meg E85-ös keverékkel, tisztítsd ki a rendszert egy tempósabb menettel, esetleg ellenőrizd le az EGR szelepet, hogy nem szorult-e meg, szóval van néhány tenni valód, ami még nem gatyásít le. Athee cartársnak is ez volt a baja, és megoldotta, azóta is jó a gépe. Meg van itt köztünk két Daewoos- Chevys szerelő, akire rábízhatod a kocsid, ha nem akarsz egyedül ügyeskedni. Ők: Leonel, és Tomy61. Mindhárom említett cartársat megkeresheted ügyedben priviben, vagy telefonon, mert adva van a nevüknél. Sok szerencsét hozzá! Privi is ment! És pl , meik kútnál ajánlanád(tok) h tankoljak bele és mellé felesbe E85 öt h 1 kicsit meg pörgessem , mer akkor valami jobb minőségű benzint kéne belenyomni , aztán remélem elmúlik , ha nem akkor meg kitalálom mi lesz a következő lépés :/ Az EGR szelepes megoldás h nem e szorult meg az hogy érted ? A gyertyákat meg itt néztem a fórumon h ezeket tolják elég sokan az autóba (NGK-t) és h ez megfelel az autónak , akkor nem értem :S:/ MOL kutat hanyagolnám, E85 meg Agip- nál van, tehát ott. És kergesd meg a vasat, ha jól nézem akkor 1,4- es a vas? Akkor az említett dolgok után kis vezetési stílus váltásra is szükség lesz. Igen 1.4 es Keresem meg a Vasat ? ezt nemértem bocsi Kimész az autópályára és 5000-es fordulat környékén tartva mész egy jó darabig, de csak üzemmeleg motornál. Jaaaaj bászki . Kergessem meg helyett keressem meg et olvastam huh bazd najovan megártott a meleg Azután megírom, hogy Athee hogyan vezeti a sajátját minden gond nélkül.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Mosquetoo
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
b2
|
|
« Hozzászólás #788 Dátum: 2011. Június 15. - 17:57:13 » |
|
Rendben megbeszéltük
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Mosquetoo
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
b2
|
|
« Hozzászólás #790 Dátum: 2011. Június 18. - 20:06:10 » |
|
Rendben elnézést kérek , kicsit elszaladt velem a ló Köszönöm a P300 as kódról a linket . És most 1 kicsit a mai nap után felemás érzéseim vannak a kocsival , és nem tudom hogy most mi is a helyzet. Ma megtankoltam az autót a Agip kúton semmi adalék semmi E85 , elsőnek gondoltam csak simán benzinnel hajtom meg a kicsikét. Fölmentem autópályára rendesen ki húzattam pörgött rendesem 5000-en a motor , mikor egyszer csak jött egy enyhe emelkedő amikor aztán elkezdett villogni a chek lámpa majd folyamatosan égett. Ideges is voltam h akkor most mi van. Elmentem Westendbe leparkoltam leállítottam a motort beindítottam újra ugyanúgy égett... Elmászkáltam jó pár órát jöttem az EU park fele ugyanúgy égett. EU parkba leparkoltam berohantam a Spar ba. jöttem vissza beülök beindítom autó semmi chek lámpa többször is beindítottam meg ahogy jöttem haza Csepelre semmi sárga lámpa. És most akkor számíthatok arra h elhárítottam a veszélyt vagy esetleg megint pár nap és újra világítani fog ? Minden esetre beszereztem egy STP-t is amit majd 2 hét múlva beletolok azért mer megyek nyaralni és hosszú autópályás szakaszon megyek. Remélem nem lesz több sárga lámpa
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #791 Dátum: 2011. Június 18. - 20:11:47 » |
|
Rendben elnézést kérek , kicsit elszaladt velem a ló Köszönöm a P300 as kódról a linket . És most 1 kicsit a mai nap után felemás érzéseim vannak a kocsival , és nem tudom hogy most mi is a helyzet. Ma megtankoltam az autót a Agip kúton semmi adalék semmi E85 , elsőnek gondoltam csak simán benzinnel hajtom meg a kicsikét. Fölmentem autópályára rendesen ki húzattam pörgött rendesem 5000-en a motor , mikor egyszer csak jött egy enyhe emelkedő amikor aztán elkezdett villogni a chek lámpa majd folyamatosan égett. Ideges is voltam h akkor most mi van. Elmentem Westendbe leparkoltam leállítottam a motort beindítottam újra ugyanúgy égett... Elmászkáltam jó pár órát jöttem az EU park fele ugyanúgy égett. EU parkba leparkoltam berohantam a Spar ba. jöttem vissza beülök beindítom autó semmi chek lámpa többször is beindítottam meg ahogy jöttem haza Csepelre semmi sárga lámpa. És most akkor számíthatok arra h elhárítottam a veszélyt vagy esetleg megint pár nap és újra világítani fog ? Minden esetre beszereztem egy STP-t is amit majd 2 hét múlva beletolok azért mer megyek nyaralni és hosszú autópályás szakaszon megyek. Remélem nem lesz több sárga lámpa Nem akarlak elkeseríteni, de ha nem áll fenn állandóan a hibajelenség akkor a harmadik-negyedik vagy "sokadik" indításra elalszik a cheklámpa. Ez persze nem jelenti azt, hogy megoldódott a probléma csak az allatt az idő allatt nem jelentkezik.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
Mosquetoo
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
b2
|
|
« Hozzászólás #792 Dátum: 2011. Június 18. - 20:22:16 » |
|
Rendben elnézést kérek , kicsit elszaladt velem a ló Köszönöm a P300 as kódról a linket . És most 1 kicsit a mai nap után felemás érzéseim vannak a kocsival , és nem tudom hogy most mi is a helyzet. Ma megtankoltam az autót a Agip kúton semmi adalék semmi E85 , elsőnek gondoltam csak simán benzinnel hajtom meg a kicsikét. Fölmentem autópályára rendesen ki húzattam pörgött rendesem 5000-en a motor , mikor egyszer csak jött egy enyhe emelkedő amikor aztán elkezdett villogni a chek lámpa majd folyamatosan égett. Ideges is voltam h akkor most mi van. Elmentem Westendbe leparkoltam leállítottam a motort beindítottam újra ugyanúgy égett... Elmászkáltam jó pár órát jöttem az EU park fele ugyanúgy égett. EU parkba leparkoltam berohantam a Spar ba. jöttem vissza beülök beindítom autó semmi chek lámpa többször is beindítottam meg ahogy jöttem haza Csepelre semmi sárga lámpa. És most akkor számíthatok arra h elhárítottam a veszélyt vagy esetleg megint pár nap és újra világítani fog ? Minden esetre beszereztem egy STP-t is amit majd 2 hét múlva beletolok azért mer megyek nyaralni és hosszú autópályás szakaszon megyek. Remélem nem lesz több sárga lámpa Nem akarlak elkeseríteni, de ha nem áll fenn állandóan a hibajelenség akkor a harmadik-negyedik vagy "sokadik" indításra elalszik a cheklámpa. Ez persze nem jelenti azt, hogy megoldódott a probléma csak az allatt az idő allatt nem jelentkezik. Azért érdekes mer előtte akármi volt folyamatosan égett , akár fejre is állhattam még akkor is.. Ezért próbálok 1 hangyányit reménykedni .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #793 Dátum: 2011. Június 18. - 20:34:04 » |
|
Nyugi, nyugi. Csináld végig a p-300 tudás programját. A hibajelzést kiváltó jelenség nem áll mindig fent, tehát van remény, hogy a szokásos módon orvosolható.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #794 Dátum: 2011. Június 19. - 18:23:56 » |
|
Rendben elnézést kérek , kicsit elszaladt velem a ló Köszönöm a P300 as kódról a linket . És most 1 kicsit a mai nap után felemás érzéseim vannak a kocsival , és nem tudom hogy most mi is a helyzet. Ma megtankoltam az autót a Agip kúton semmi adalék semmi E85 , elsőnek gondoltam csak simán benzinnel hajtom meg a kicsikét. Fölmentem autópályára rendesen ki húzattam pörgött rendesem 5000-en a motor , mikor egyszer csak jött egy enyhe emelkedő amikor aztán elkezdett villogni a chek lámpa majd folyamatosan égett. Ideges is voltam h akkor most mi van. Elmentem Westendbe leparkoltam leállítottam a motort beindítottam újra ugyanúgy égett... Elmászkáltam jó pár órát jöttem az EU park fele ugyanúgy égett. EU parkba leparkoltam berohantam a Spar ba. jöttem vissza beülök beindítom autó semmi chek lámpa többször is beindítottam meg ahogy jöttem haza Csepelre semmi sárga lámpa. És most akkor számíthatok arra h elhárítottam a veszélyt vagy esetleg megint pár nap és újra világítani fog ? Minden esetre beszereztem egy STP-t is amit majd 2 hét múlva beletolok azért mer megyek nyaralni és hosszú autópályás szakaszon megyek. Remélem nem lesz több sárga lámpa Nem akarlak elkeseríteni, de ha nem áll fenn állandóan a hibajelenség akkor a harmadik-negyedik vagy "sokadik" indításra elalszik a cheklámpa. Ez persze nem jelenti azt, hogy megoldódott a probléma csak az allatt az idő allatt nem jelentkezik. Azért érdekes mer előtte akármi volt folyamatosan égett , akár fejre is állhattam még akkor is.. Ezért próbálok 1 hangyányit reménykedni . A sárga lámpa akkor(-tól) világít amikor az eltárolásához beprogramozott esemény bekövetkezik. Ez lehet egy pillanatnyi eltérés az "elfogadott" értékhatártól. Amennyiben az eltérés nem jelentkezik újra, akkor a 3. indítás után kialszik a lámpa (a hibakód elvileg nem tűnik el, később bármikor kiolvasható). Ha a 3. indítás után sem alszik el a lámpa akkor a hiba az első megjelenése után is bekövetkezett (és kezdődik elölről az indítások számlálása), vagy folyamatosan fennáll. Ahogy Cap írta. Csináld végig pontosan a listát. A gyógyuláshoz nem elég ha csak megveszed a gyógyszert. A megoldás ha beveszed. Elvileg nem olyan nagy különbség. És mégis.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|