Lacetti klub fórum
2024. December 14. - 06:52:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 407249 alkalommal)
Mosquetoo
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70

b2


« Hozzászólás #780 Dátum: 2011. Június 15. - 14:21:05 »

Idézet
Hát engem is elért a kis sárga lámpa 
Elvittem itt nálunk pár m-re van 1 kis műhely ,itt foglalkoznak ien motordiagnosztikával , vagy mi a tököm ez.
Rápattintották a kábelt , meg is van h mi az ok. (hozzáteszem hogy elég rég óta égett :/)
És a hiba valamien hengerenkénti gyújtás ingadozás.
Még mielőtt ki lett belőle ütve a hiba nemsokkal cseréltem gyertyát mert folyamatosan rángatott az autó meg menet közben kisebb fordulaton meg is torpant , elment az erő úgymond mintha klímáztam volna (NGK amit itt a fórumon is sokan ajánlanak.)
Megvolt az EGR lezárása is , meg a gyertya csere is , és azóta hibátlanul jár a motor.
Kérdésem az lenne h annyira nem értek hozzá hogy számítsak e arra hogy esetleg valami komolyabb probléma is lehet a motorral ha ez a hibakód.
De most egyelöre megvárom h vissza jön e a lámpa vagy sem , de mégis érdekelni h mégis ez miért volt, nehogy aztán valami drága bulihoz adta a disco fényt a müszerfalon a kis aranyoska

Sajnos a check lámpa visszatért...
Elvittem autót műszakisztatni és oda fele úton felgyulladt megin , és volt hogy villogott is.
Műszakin rendesek voltak kiütötték a hibakódot és ugy átmentem a vizsgán (nem is került nagyon sokba)
Megkérdeztem a srácot h pontosan mi is a hibakód P0-300 .
Nos szerintetek ienkor valami teendő ?
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #781 Dátum: 2011. Június 15. - 14:47:47 »

Idézet
Hát engem is elért a kis sárga lámpa 
Elvittem itt nálunk pár m-re van 1 kis műhely ,itt foglalkoznak ien motordiagnosztikával , vagy mi a tököm ez.
Rápattintották a kábelt , meg is van h mi az ok. (hozzáteszem hogy elég rég óta égett :/)
És a hiba valamien hengerenkénti gyújtás ingadozás.
Még mielőtt ki lett belőle ütve a hiba nemsokkal cseréltem gyertyát mert folyamatosan rángatott az autó meg menet közben kisebb fordulaton meg is torpant , elment az erő úgymond mintha klímáztam volna (NGK amit itt a fórumon is sokan ajánlanak.)
Megvolt az EGR lezárása is , meg a gyertya csere is , és azóta hibátlanul jár a motor.
Kérdésem az lenne h annyira nem értek hozzá hogy számítsak e arra hogy esetleg valami komolyabb probléma is lehet a motorral ha ez a hibakód.
De most egyelöre megvárom h vissza jön e a lámpa vagy sem , de mégis érdekelni h mégis ez miért volt, nehogy aztán valami drága bulihoz adta a disco fényt a müszerfalon a kis aranyoska

Sajnos a check lámpa visszatért...
Elvittem autót műszakisztatni és oda fele úton felgyulladt megin , és volt hogy villogott is.
Műszakin rendesek voltak kiütötték a hibakódot és ugy átmentem a vizsgán (nem is került nagyon sokba)
Megkérdeztem a srácot h pontosan mi is a hibakód P0-300 .
Nos szerintetek ienkor valami teendő ?

A PO-300-as hibakód sok mindent jelenthet, sajnos a szelepcserés autóknál is ez volt a jellemző. De mivel-gondolom- a kocsid már nem garis, ne a cserével törődj először, mert az sokba fájhatna. Olvasd végig, hogy ki, és mit tett ezért, és van esélyed megúszni a költséges szelepcserét. Kezd a gyertyákkal, hátha nem a belevaló, mert ez gyújtás problémát is jelent. No meg E85-ös keverékkel, tisztítsd ki a rendszert egy tempósabb menettel, esetleg ellenőrizd le az EGR szelepet, hogy nem szorult-e meg, szóval van néhány tenni valód, ami még nem gatyásít le. Athee cartársnak is ez volt a baja, és megoldotta, azóta is jó a gépe. Meg van itt köztünk két Daewoos- Chevys szerelő, akire rábízhatod a kocsid, ha nem akarsz egyedül ügyeskedni. Ők: Leonel, és Tomy61. Mindhárom említett cartársat megkeresheted ügyedben priviben, vagy telefonon, mert adva van a nevüknél. Sok szerencsét hozzá!
Privi is ment!
« Utoljára szerkesztve: 2011. Június 15. - 14:58:06 írta ladigidy » Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Mosquetoo
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70

b2


« Hozzászólás #782 Dátum: 2011. Június 15. - 15:01:53 »

Idézet
Hát engem is elért a kis sárga lámpa 
Elvittem itt nálunk pár m-re van 1 kis műhely ,itt foglalkoznak ien motordiagnosztikával , vagy mi a tököm ez.
Rápattintották a kábelt , meg is van h mi az ok. (hozzáteszem hogy elég rég óta égett :/)
És a hiba valamien hengerenkénti gyújtás ingadozás.
Még mielőtt ki lett belőle ütve a hiba nemsokkal cseréltem gyertyát mert folyamatosan rángatott az autó meg menet közben kisebb fordulaton meg is torpant , elment az erő úgymond mintha klímáztam volna (NGK amit itt a fórumon is sokan ajánlanak.)
Megvolt az EGR lezárása is , meg a gyertya csere is , és azóta hibátlanul jár a motor.
Kérdésem az lenne h annyira nem értek hozzá hogy számítsak e arra hogy esetleg valami komolyabb probléma is lehet a motorral ha ez a hibakód.
De most egyelöre megvárom h vissza jön e a lámpa vagy sem , de mégis érdekelni h mégis ez miért volt, nehogy aztán valami drága bulihoz adta a disco fényt a müszerfalon a kis aranyoska

Sajnos a check lámpa visszatért...
Elvittem autót műszakisztatni és oda fele úton felgyulladt megin , és volt hogy villogott is.
Műszakin rendesek voltak kiütötték a hibakódot és ugy átmentem a vizsgán (nem is került nagyon sokba)
Megkérdeztem a srácot h pontosan mi is a hibakód P0-300 .
Nos szerintetek ienkor valami teendő ?

A PO-300-as hibakód sok mindent jelenthet, sajnos a szelepcserés autóknál is ez volt a jellemző. De mivel-gondolom- a kocsid már nem garis, ne a cserével törődj először, mert az sokba fájhatna. Olvasd végig, hogy ki, és mit tett ezért, és van esélyed megúszni a költséges szelepcserét. Kezd a gyertyákkal, hátha nem a belevaló, mert ez gyújtás problémát is jelent. No meg E85-ös keverékkel, tisztítsd ki a rendszert egy tempósabb menettel, esetleg ellenőrizd le az EGR szelepet, hogy nem szorult-e meg, szóval van néhány tenni valód, ami még nem gatyásít le. Athee cartársnak is ez volt a baja, és megoldotta, azóta is jó a gépe. Meg van itt köztünk két Daewoos- Chevys szerelő, akire rábízhatod a kocsid, ha nem akarsz egyedül ügyeskedni. Ők: Leonel, és Tomy61. Mindhárom említett cartársat megkeresheted ügyedben priviben, vagy telefonon, mert adva van a nevüknél. Sok szerencsét hozzá!
Privi is ment!

És pl , meik kútnál ajánlanád(tok) h tankoljak bele és mellé felesbe E85 öt h 1 kicsit meg pörgessem , mer akkor valami jobb minőségű benzint kéne belenyomni , aztán remélem elmúlik , ha nem akkor meg kitalálom mi lesz a következő lépés :/
Az EGR szelepes megoldás h nem e szorult meg az hogy érted ?
A gyertyákat meg itt néztem a fórumon h ezeket tolják elég sokan az autóba (NGK-t) és h ez megfelel az autónak , akkor nem értem :S:/
« Utoljára szerkesztve: 2011. Június 15. - 15:03:51 írta Mosquetoo » Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #783 Dátum: 2011. Június 15. - 17:02:57 »

Idézet
Hát engem is elért a kis sárga lámpa 
Elvittem itt nálunk pár m-re van 1 kis műhely ,itt foglalkoznak ien motordiagnosztikával , vagy mi a tököm ez.
Rápattintották a kábelt , meg is van h mi az ok. (hozzáteszem hogy elég rég óta égett :/)
És a hiba valamien hengerenkénti gyújtás ingadozás.
Még mielőtt ki lett belőle ütve a hiba nemsokkal cseréltem gyertyát mert folyamatosan rángatott az autó meg menet közben kisebb fordulaton meg is torpant , elment az erő úgymond mintha klímáztam volna (NGK amit itt a fórumon is sokan ajánlanak.)
Megvolt az EGR lezárása is , meg a gyertya csere is , és azóta hibátlanul jár a motor.
Kérdésem az lenne h annyira nem értek hozzá hogy számítsak e arra hogy esetleg valami komolyabb probléma is lehet a motorral ha ez a hibakód.
De most egyelöre megvárom h vissza jön e a lámpa vagy sem , de mégis érdekelni h mégis ez miért volt, nehogy aztán valami drága bulihoz adta a disco fényt a müszerfalon a kis aranyoska

Sajnos a check lámpa visszatért...
Elvittem autót műszakisztatni és oda fele úton felgyulladt megin , és volt hogy villogott is.
Műszakin rendesek voltak kiütötték a hibakódot és ugy átmentem a vizsgán (nem is került nagyon sokba)
Megkérdeztem a srácot h pontosan mi is a hibakód P0-300 .
Nos szerintetek ienkor valami teendő ?

A PO-300-as hibakód sok mindent jelenthet, sajnos a szelepcserés autóknál is ez volt a jellemző. De mivel-gondolom- a kocsid már nem garis, ne a cserével törődj először, mert az sokba fájhatna. Olvasd végig, hogy ki, és mit tett ezért, és van esélyed megúszni a költséges szelepcserét. Kezd a gyertyákkal, hátha nem a belevaló, mert ez gyújtás problémát is jelent. No meg E85-ös keverékkel, tisztítsd ki a rendszert egy tempósabb menettel, esetleg ellenőrizd le az EGR szelepet, hogy nem szorult-e meg, szóval van néhány tenni valód, ami még nem gatyásít le. Athee cartársnak is ez volt a baja, és megoldotta, azóta is jó a gépe. Meg van itt köztünk két Daewoos- Chevys szerelő, akire rábízhatod a kocsid, ha nem akarsz egyedül ügyeskedni. Ők: Leonel, és Tomy61. Mindhárom említett cartársat megkeresheted ügyedben priviben, vagy telefonon, mert adva van a nevüknél. Sok szerencsét hozzá!
Privi is ment!

És pl , meik kútnál ajánlanád(tok) h tankoljak bele és mellé felesbe E85 öt h 1 kicsit meg pörgessem , mer akkor valami jobb minőségű benzint kéne belenyomni , aztán remélem elmúlik , ha nem akkor meg kitalálom mi lesz a következő lépés :/
Az EGR szelepes megoldás h nem e szorult meg az hogy érted ?
A gyertyákat meg itt néztem a fórumon h ezeket tolják elég sokan az autóba (NGK-t) és h ez megfelel az autónak , akkor nem értem :S:/
MOL kutat hanyagolnám, E85 meg Agip- nál van, tehát ott. És kergesd meg a vasat, ha jól nézem akkor 1,4- es a vas? Akkor az említett dolgok után kis vezetési stílus váltásra is szükség lesz.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Mosquetoo
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70

b2


« Hozzászólás #784 Dátum: 2011. Június 15. - 17:20:40 »

Idézet
Hát engem is elért a kis sárga lámpa 
Elvittem itt nálunk pár m-re van 1 kis műhely ,itt foglalkoznak ien motordiagnosztikával , vagy mi a tököm ez.
Rápattintották a kábelt , meg is van h mi az ok. (hozzáteszem hogy elég rég óta égett :/)
És a hiba valamien hengerenkénti gyújtás ingadozás.
Még mielőtt ki lett belőle ütve a hiba nemsokkal cseréltem gyertyát mert folyamatosan rángatott az autó meg menet közben kisebb fordulaton meg is torpant , elment az erő úgymond mintha klímáztam volna (NGK amit itt a fórumon is sokan ajánlanak.)
Megvolt az EGR lezárása is , meg a gyertya csere is , és azóta hibátlanul jár a motor.
Kérdésem az lenne h annyira nem értek hozzá hogy számítsak e arra hogy esetleg valami komolyabb probléma is lehet a motorral ha ez a hibakód.
De most egyelöre megvárom h vissza jön e a lámpa vagy sem , de mégis érdekelni h mégis ez miért volt, nehogy aztán valami drága bulihoz adta a disco fényt a müszerfalon a kis aranyoska

Sajnos a check lámpa visszatért...
Elvittem autót műszakisztatni és oda fele úton felgyulladt megin , és volt hogy villogott is.
Műszakin rendesek voltak kiütötték a hibakódot és ugy átmentem a vizsgán (nem is került nagyon sokba)
Megkérdeztem a srácot h pontosan mi is a hibakód P0-300 .
Nos szerintetek ienkor valami teendő ?

A PO-300-as hibakód sok mindent jelenthet, sajnos a szelepcserés autóknál is ez volt a jellemző. De mivel-gondolom- a kocsid már nem garis, ne a cserével törődj először, mert az sokba fájhatna. Olvasd végig, hogy ki, és mit tett ezért, és van esélyed megúszni a költséges szelepcserét. Kezd a gyertyákkal, hátha nem a belevaló, mert ez gyújtás problémát is jelent. No meg E85-ös keverékkel, tisztítsd ki a rendszert egy tempósabb menettel, esetleg ellenőrizd le az EGR szelepet, hogy nem szorult-e meg, szóval van néhány tenni valód, ami még nem gatyásít le. Athee cartársnak is ez volt a baja, és megoldotta, azóta is jó a gépe. Meg van itt köztünk két Daewoos- Chevys szerelő, akire rábízhatod a kocsid, ha nem akarsz egyedül ügyeskedni. Ők: Leonel, és Tomy61. Mindhárom említett cartársat megkeresheted ügyedben priviben, vagy telefonon, mert adva van a nevüknél. Sok szerencsét hozzá!
Privi is ment!

És pl , meik kútnál ajánlanád(tok) h tankoljak bele és mellé felesbe E85 öt h 1 kicsit meg pörgessem , mer akkor valami jobb minőségű benzint kéne belenyomni , aztán remélem elmúlik , ha nem akkor meg kitalálom mi lesz a következő lépés :/
Az EGR szelepes megoldás h nem e szorult meg az hogy érted ?
A gyertyákat meg itt néztem a fórumon h ezeket tolják elég sokan az autóba (NGK-t) és h ez megfelel az autónak , akkor nem értem :S:/
MOL kutat hanyagolnám, E85 meg Agip- nál van, tehát ott. És kergesd meg a vasat, ha jól nézem akkor 1,4- es a vas? Akkor az említett dolgok után kis vezetési stílus váltásra is szükség lesz.

Igen 1.4 es
Keresem meg a Vasat ? ezt nemértem bocsi  He
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #785 Dátum: 2011. Június 15. - 17:40:16 »

Idézet
Hát engem is elért a kis sárga lámpa 
Elvittem itt nálunk pár m-re van 1 kis műhely ,itt foglalkoznak ien motordiagnosztikával , vagy mi a tököm ez.
Rápattintották a kábelt , meg is van h mi az ok. (hozzáteszem hogy elég rég óta égett :/)
És a hiba valamien hengerenkénti gyújtás ingadozás.
Még mielőtt ki lett belőle ütve a hiba nemsokkal cseréltem gyertyát mert folyamatosan rángatott az autó meg menet közben kisebb fordulaton meg is torpant , elment az erő úgymond mintha klímáztam volna (NGK amit itt a fórumon is sokan ajánlanak.)
Megvolt az EGR lezárása is , meg a gyertya csere is , és azóta hibátlanul jár a motor.
Kérdésem az lenne h annyira nem értek hozzá hogy számítsak e arra hogy esetleg valami komolyabb probléma is lehet a motorral ha ez a hibakód.
De most egyelöre megvárom h vissza jön e a lámpa vagy sem , de mégis érdekelni h mégis ez miért volt, nehogy aztán valami drága bulihoz adta a disco fényt a müszerfalon a kis aranyoska

Sajnos a check lámpa visszatért...
Elvittem autót műszakisztatni és oda fele úton felgyulladt megin , és volt hogy villogott is.
Műszakin rendesek voltak kiütötték a hibakódot és ugy átmentem a vizsgán (nem is került nagyon sokba)
Megkérdeztem a srácot h pontosan mi is a hibakód P0-300 .
Nos szerintetek ienkor valami teendő ?

A PO-300-as hibakód sok mindent jelenthet, sajnos a szelepcserés autóknál is ez volt a jellemző. De mivel-gondolom- a kocsid már nem garis, ne a cserével törődj először, mert az sokba fájhatna. Olvasd végig, hogy ki, és mit tett ezért, és van esélyed megúszni a költséges szelepcserét. Kezd a gyertyákkal, hátha nem a belevaló, mert ez gyújtás problémát is jelent. No meg E85-ös keverékkel, tisztítsd ki a rendszert egy tempósabb menettel, esetleg ellenőrizd le az EGR szelepet, hogy nem szorult-e meg, szóval van néhány tenni valód, ami még nem gatyásít le. Athee cartársnak is ez volt a baja, és megoldotta, azóta is jó a gépe. Meg van itt köztünk két Daewoos- Chevys szerelő, akire rábízhatod a kocsid, ha nem akarsz egyedül ügyeskedni. Ők: Leonel, és Tomy61. Mindhárom említett cartársat megkeresheted ügyedben priviben, vagy telefonon, mert adva van a nevüknél. Sok szerencsét hozzá!
Privi is ment!

És pl , meik kútnál ajánlanád(tok) h tankoljak bele és mellé felesbe E85 öt h 1 kicsit meg pörgessem , mer akkor valami jobb minőségű benzint kéne belenyomni , aztán remélem elmúlik , ha nem akkor meg kitalálom mi lesz a következő lépés :/
Az EGR szelepes megoldás h nem e szorult meg az hogy érted ?
A gyertyákat meg itt néztem a fórumon h ezeket tolják elég sokan az autóba (NGK-t) és h ez megfelel az autónak , akkor nem értem :S:/
MOL kutat hanyagolnám, E85 meg Agip- nál van, tehát ott. És kergesd meg a vasat, ha jól nézem akkor 1,4- es a vas? Akkor az említett dolgok után kis vezetési stílus váltásra is szükség lesz.

Igen 1.4 es
Keresem meg a Vasat ? ezt nemértem bocsi  He
Kimész az autópályára és 5000-es fordulat környékén tartva mész egy jó darabig, de csak üzemmeleg motornál.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Mosquetoo
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70

b2


« Hozzászólás #786 Dátum: 2011. Június 15. - 17:43:17 »

Idézet
Hát engem is elért a kis sárga lámpa 
Elvittem itt nálunk pár m-re van 1 kis műhely ,itt foglalkoznak ien motordiagnosztikával , vagy mi a tököm ez.
Rápattintották a kábelt , meg is van h mi az ok. (hozzáteszem hogy elég rég óta égett :/)
És a hiba valamien hengerenkénti gyújtás ingadozás.
Még mielőtt ki lett belőle ütve a hiba nemsokkal cseréltem gyertyát mert folyamatosan rángatott az autó meg menet közben kisebb fordulaton meg is torpant , elment az erő úgymond mintha klímáztam volna (NGK amit itt a fórumon is sokan ajánlanak.)
Megvolt az EGR lezárása is , meg a gyertya csere is , és azóta hibátlanul jár a motor.
Kérdésem az lenne h annyira nem értek hozzá hogy számítsak e arra hogy esetleg valami komolyabb probléma is lehet a motorral ha ez a hibakód.
De most egyelöre megvárom h vissza jön e a lámpa vagy sem , de mégis érdekelni h mégis ez miért volt, nehogy aztán valami drága bulihoz adta a disco fényt a müszerfalon a kis aranyoska

Sajnos a check lámpa visszatért...
Elvittem autót műszakisztatni és oda fele úton felgyulladt megin , és volt hogy villogott is.
Műszakin rendesek voltak kiütötték a hibakódot és ugy átmentem a vizsgán (nem is került nagyon sokba)
Megkérdeztem a srácot h pontosan mi is a hibakód P0-300 .
Nos szerintetek ienkor valami teendő ?

A PO-300-as hibakód sok mindent jelenthet, sajnos a szelepcserés autóknál is ez volt a jellemző. De mivel-gondolom- a kocsid már nem garis, ne a cserével törődj először, mert az sokba fájhatna. Olvasd végig, hogy ki, és mit tett ezért, és van esélyed megúszni a költséges szelepcserét. Kezd a gyertyákkal, hátha nem a belevaló, mert ez gyújtás problémát is jelent. No meg E85-ös keverékkel, tisztítsd ki a rendszert egy tempósabb menettel, esetleg ellenőrizd le az EGR szelepet, hogy nem szorult-e meg, szóval van néhány tenni valód, ami még nem gatyásít le. Athee cartársnak is ez volt a baja, és megoldotta, azóta is jó a gépe. Meg van itt köztünk két Daewoos- Chevys szerelő, akire rábízhatod a kocsid, ha nem akarsz egyedül ügyeskedni. Ők: Leonel, és Tomy61. Mindhárom említett cartársat megkeresheted ügyedben priviben, vagy telefonon, mert adva van a nevüknél. Sok szerencsét hozzá!
Privi is ment!

És pl , meik kútnál ajánlanád(tok) h tankoljak bele és mellé felesbe E85 öt h 1 kicsit meg pörgessem , mer akkor valami jobb minőségű benzint kéne belenyomni , aztán remélem elmúlik , ha nem akkor meg kitalálom mi lesz a következő lépés :/
Az EGR szelepes megoldás h nem e szorult meg az hogy érted ?
A gyertyákat meg itt néztem a fórumon h ezeket tolják elég sokan az autóba (NGK-t) és h ez megfelel az autónak , akkor nem értem :S:/
MOL kutat hanyagolnám, E85 meg Agip- nál van, tehát ott. És kergesd meg a vasat, ha jól nézem akkor 1,4- es a vas? Akkor az említett dolgok után kis vezetési stílus váltásra is szükség lesz.

Igen 1.4 es
Keresem meg a Vasat ? ezt nemértem bocsi  He
Kimész az autópályára és 5000-es fordulat környékén tartva mész egy jó darabig, de csak üzemmeleg motornál.

Jaaaaj bászki . Vigyorog
Kergessem meg helyett keressem meg et olvastam  huh bazd najovan megártott a meleg Vigyorog
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #787 Dátum: 2011. Június 15. - 17:49:22 »

Idézet
Hát engem is elért a kis sárga lámpa 
Elvittem itt nálunk pár m-re van 1 kis műhely ,itt foglalkoznak ien motordiagnosztikával , vagy mi a tököm ez.
Rápattintották a kábelt , meg is van h mi az ok. (hozzáteszem hogy elég rég óta égett :/)
És a hiba valamien hengerenkénti gyújtás ingadozás.
Még mielőtt ki lett belőle ütve a hiba nemsokkal cseréltem gyertyát mert folyamatosan rángatott az autó meg menet közben kisebb fordulaton meg is torpant , elment az erő úgymond mintha klímáztam volna (NGK amit itt a fórumon is sokan ajánlanak.)
Megvolt az EGR lezárása is , meg a gyertya csere is , és azóta hibátlanul jár a motor.
Kérdésem az lenne h annyira nem értek hozzá hogy számítsak e arra hogy esetleg valami komolyabb probléma is lehet a motorral ha ez a hibakód.
De most egyelöre megvárom h vissza jön e a lámpa vagy sem , de mégis érdekelni h mégis ez miért volt, nehogy aztán valami drága bulihoz adta a disco fényt a müszerfalon a kis aranyoska

Sajnos a check lámpa visszatért...
Elvittem autót műszakisztatni és oda fele úton felgyulladt megin , és volt hogy villogott is.
Műszakin rendesek voltak kiütötték a hibakódot és ugy átmentem a vizsgán (nem is került nagyon sokba)
Megkérdeztem a srácot h pontosan mi is a hibakód P0-300 .
Nos szerintetek ienkor valami teendő ?

A PO-300-as hibakód sok mindent jelenthet, sajnos a szelepcserés autóknál is ez volt a jellemző. De mivel-gondolom- a kocsid már nem garis, ne a cserével törődj először, mert az sokba fájhatna. Olvasd végig, hogy ki, és mit tett ezért, és van esélyed megúszni a költséges szelepcserét. Kezd a gyertyákkal, hátha nem a belevaló, mert ez gyújtás problémát is jelent. No meg E85-ös keverékkel, tisztítsd ki a rendszert egy tempósabb menettel, esetleg ellenőrizd le az EGR szelepet, hogy nem szorult-e meg, szóval van néhány tenni valód, ami még nem gatyásít le. Athee cartársnak is ez volt a baja, és megoldotta, azóta is jó a gépe. Meg van itt köztünk két Daewoos- Chevys szerelő, akire rábízhatod a kocsid, ha nem akarsz egyedül ügyeskedni. Ők: Leonel, és Tomy61. Mindhárom említett cartársat megkeresheted ügyedben priviben, vagy telefonon, mert adva van a nevüknél. Sok szerencsét hozzá!
Privi is ment!

És pl , meik kútnál ajánlanád(tok) h tankoljak bele és mellé felesbe E85 öt h 1 kicsit meg pörgessem , mer akkor valami jobb minőségű benzint kéne belenyomni , aztán remélem elmúlik , ha nem akkor meg kitalálom mi lesz a következő lépés :/
Az EGR szelepes megoldás h nem e szorult meg az hogy érted ?
A gyertyákat meg itt néztem a fórumon h ezeket tolják elég sokan az autóba (NGK-t) és h ez megfelel az autónak , akkor nem értem :S:/
MOL kutat hanyagolnám, E85 meg Agip- nál van, tehát ott. És kergesd meg a vasat, ha jól nézem akkor 1,4- es a vas? Akkor az említett dolgok után kis vezetési stílus váltásra is szükség lesz.

Igen 1.4 es
Keresem meg a Vasat ? ezt nemértem bocsi  He
Kimész az autópályára és 5000-es fordulat környékén tartva mész egy jó darabig, de csak üzemmeleg motornál.

Jaaaaj bászki . Vigyorog
Kergessem meg helyett keressem meg et olvastam  huh bazd najovan megártott a meleg Vigyorog
Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Azután megírom, hogy Athee hogyan vezeti a sajátját minden gond nélkül. Kacsint
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Mosquetoo
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70

b2


« Hozzászólás #788 Dátum: 2011. Június 15. - 17:57:13 »

Rendben megbeszéltük  Vigyorog
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #789 Dátum: 2011. Június 18. - 14:08:25 »

Kedves Mosquetoo!

1: Kérlek kissé választékosabban fogalmazz. Ez a stílus nem pártolt nálunk. A szabályzatunk 2.4-es pontja pont erre vonatkozik!
   (Mindenkinek ajánlom a fenti iránymutatás elolvasását! Mostanában kissé lezseren bánunk evvel. http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?topic=87.msg39782#new

2: A P300-as hiba esetén javasolt teendők listája össze lett gyűjtve egy helyre. Itt olvashatod:http://www.lacettiklub.hu/content/view/69/68/
Minden teendő részletesen le van írva.
Naplózva
Mosquetoo
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70

b2


« Hozzászólás #790 Dátum: 2011. Június 18. - 20:06:10 »

Rendben elnézést kérek , kicsit elszaladt velem a ló
Köszönöm a P300 as kódról a linket .

És most 1 kicsit a mai nap után felemás érzéseim vannak a kocsival , és nem tudom hogy most mi is a helyzet.
Ma megtankoltam az autót a Agip kúton semmi adalék semmi E85 , elsőnek gondoltam csak simán benzinnel hajtom meg a kicsikét.
Fölmentem autópályára rendesen ki húzattam pörgött rendesem 5000-en a motor , mikor egyszer csak jött egy enyhe emelkedő amikor aztán elkezdett villogni a chek lámpa majd folyamatosan égett. Ideges is voltam h akkor most mi van.
Elmentem Westendbe  leparkoltam leállítottam a motort beindítottam újra ugyanúgy égett...
Elmászkáltam jó pár órát jöttem az EU park fele ugyanúgy égett.
EU parkba leparkoltam berohantam a Spar ba.
jöttem vissza beülök beindítom autó semmi chek lámpa többször is beindítottam meg ahogy jöttem haza Csepelre semmi sárga lámpa.
És most akkor számíthatok arra h elhárítottam a veszélyt vagy esetleg megint pár nap és újra világítani fog ?
Minden esetre beszereztem egy STP-t is amit majd 2  hét múlva beletolok azért mer megyek nyaralni és hosszú autópályás szakaszon megyek.
Remélem nem lesz több sárga lámpa  He
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #791 Dátum: 2011. Június 18. - 20:11:47 »

Rendben elnézést kérek , kicsit elszaladt velem a ló
Köszönöm a P300 as kódról a linket .

És most 1 kicsit a mai nap után felemás érzéseim vannak a kocsival , és nem tudom hogy most mi is a helyzet.
Ma megtankoltam az autót a Agip kúton semmi adalék semmi E85 , elsőnek gondoltam csak simán benzinnel hajtom meg a kicsikét.
Fölmentem autópályára rendesen ki húzattam pörgött rendesem 5000-en a motor , mikor egyszer csak jött egy enyhe emelkedő amikor aztán elkezdett villogni a chek lámpa majd folyamatosan égett. Ideges is voltam h akkor most mi van.
Elmentem Westendbe  leparkoltam leállítottam a motort beindítottam újra ugyanúgy égett...
Elmászkáltam jó pár órát jöttem az EU park fele ugyanúgy égett.
EU parkba leparkoltam berohantam a Spar ba.
jöttem vissza beülök beindítom autó semmi chek lámpa többször is beindítottam meg ahogy jöttem haza Csepelre semmi sárga lámpa.
És most akkor számíthatok arra h elhárítottam a veszélyt vagy esetleg megint pár nap és újra világítani fog ?
Minden esetre beszereztem egy STP-t is amit majd 2  hét múlva beletolok azért mer megyek nyaralni és hosszú autópályás szakaszon megyek.
Remélem nem lesz több sárga lámpa  He
Nem akarlak elkeseríteni, de ha nem áll fenn állandóan a hibajelenség akkor a harmadik-negyedik vagy "sokadik" indításra elalszik a cheklámpa. Ez persze nem jelenti azt, hogy megoldódott a probléma csak az allatt az idő allatt nem jelentkezik.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Mosquetoo
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70

b2


« Hozzászólás #792 Dátum: 2011. Június 18. - 20:22:16 »

Rendben elnézést kérek , kicsit elszaladt velem a ló
Köszönöm a P300 as kódról a linket .

És most 1 kicsit a mai nap után felemás érzéseim vannak a kocsival , és nem tudom hogy most mi is a helyzet.
Ma megtankoltam az autót a Agip kúton semmi adalék semmi E85 , elsőnek gondoltam csak simán benzinnel hajtom meg a kicsikét.
Fölmentem autópályára rendesen ki húzattam pörgött rendesem 5000-en a motor , mikor egyszer csak jött egy enyhe emelkedő amikor aztán elkezdett villogni a chek lámpa majd folyamatosan égett. Ideges is voltam h akkor most mi van.
Elmentem Westendbe  leparkoltam leállítottam a motort beindítottam újra ugyanúgy égett...
Elmászkáltam jó pár órát jöttem az EU park fele ugyanúgy égett.
EU parkba leparkoltam berohantam a Spar ba.
jöttem vissza beülök beindítom autó semmi chek lámpa többször is beindítottam meg ahogy jöttem haza Csepelre semmi sárga lámpa.
És most akkor számíthatok arra h elhárítottam a veszélyt vagy esetleg megint pár nap és újra világítani fog ?
Minden esetre beszereztem egy STP-t is amit majd 2  hét múlva beletolok azért mer megyek nyaralni és hosszú autópályás szakaszon megyek.
Remélem nem lesz több sárga lámpa  He
Nem akarlak elkeseríteni, de ha nem áll fenn állandóan a hibajelenség akkor a harmadik-negyedik vagy "sokadik" indításra elalszik a cheklámpa. Ez persze nem jelenti azt, hogy megoldódott a probléma csak az allatt az idő allatt nem jelentkezik.


Azért érdekes mer előtte akármi volt folyamatosan égett , akár fejre is állhattam még akkor is..
Ezért próbálok 1 hangyányit reménykedni .
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #793 Dátum: 2011. Június 18. - 20:34:04 »

Nyugi, nyugi. Csináld végig a p-300 tudás programját. A hibajelzést kiváltó jelenség nem áll mindig fent, tehát van remény, hogy a szokásos módon orvosolható.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #794 Dátum: 2011. Június 19. - 18:23:56 »

Rendben elnézést kérek , kicsit elszaladt velem a ló
Köszönöm a P300 as kódról a linket .

És most 1 kicsit a mai nap után felemás érzéseim vannak a kocsival , és nem tudom hogy most mi is a helyzet.
Ma megtankoltam az autót a Agip kúton semmi adalék semmi E85 , elsőnek gondoltam csak simán benzinnel hajtom meg a kicsikét.
Fölmentem autópályára rendesen ki húzattam pörgött rendesem 5000-en a motor , mikor egyszer csak jött egy enyhe emelkedő amikor aztán elkezdett villogni a chek lámpa majd folyamatosan égett. Ideges is voltam h akkor most mi van.
Elmentem Westendbe  leparkoltam leállítottam a motort beindítottam újra ugyanúgy égett...
Elmászkáltam jó pár órát jöttem az EU park fele ugyanúgy égett.
EU parkba leparkoltam berohantam a Spar ba.
jöttem vissza beülök beindítom autó semmi chek lámpa többször is beindítottam meg ahogy jöttem haza Csepelre semmi sárga lámpa.
És most akkor számíthatok arra h elhárítottam a veszélyt vagy esetleg megint pár nap és újra világítani fog ?
Minden esetre beszereztem egy STP-t is amit majd 2  hét múlva beletolok azért mer megyek nyaralni és hosszú autópályás szakaszon megyek.
Remélem nem lesz több sárga lámpa  He
Nem akarlak elkeseríteni, de ha nem áll fenn állandóan a hibajelenség akkor a harmadik-negyedik vagy "sokadik" indításra elalszik a cheklámpa. Ez persze nem jelenti azt, hogy megoldódott a probléma csak az allatt az idő allatt nem jelentkezik.


Azért érdekes mer előtte akármi volt folyamatosan égett , akár fejre is állhattam még akkor is..
Ezért próbálok 1 hangyányit reménykedni .
A sárga lámpa akkor(-tól) világít amikor az eltárolásához beprogramozott esemény bekövetkezik.
Ez lehet egy pillanatnyi eltérés az "elfogadott" értékhatártól.
Amennyiben az eltérés nem jelentkezik újra, akkor a 3. indítás után kialszik a lámpa (a hibakód elvileg nem tűnik el, később bármikor kiolvasható).
Ha a 3. indítás után sem alszik el a lámpa akkor a hiba az első megjelenése után is bekövetkezett (és kezdődik elölről az indítások számlálása), vagy folyamatosan fennáll.

Ahogy Cap írta. Csináld végig pontosan a listát.
A gyógyuláshoz nem elég ha csak megveszed a gyógyszert. A megoldás ha beveszed.
Elvileg nem olyan nagy különbség. És mégis. Kacsint
Naplózva
Oldalak: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!