Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 20. - 16:47:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 396502 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #750 Dátum: 2011. Május 12. - 14:56:55 »

A szonda a katalizátor előtt, és utána van. A sárga lámpa hiba, nem biztos, hogy alkatrész cserét jelent, mert lehet pillanatnyi eltérés is, ami nem gond, de pont az ellenőrzésnél nem stimmelt valami adat. Kiolvasás után, ki kell ütni, és lehet, hogy ennyi. Ha rögtön újra bejön, akkor lehet fennálló hiba, ez esetben lehet, hogy szakemberhez kell fordulni. Sok autónál, nemcsak Lacettiknél rendszeres a sárgaság, a legtöbb esetben ideiglenes eltérés okozza a sárgaságot. Vagy valamilyen helytelen (?) váltás, gázadás, ki tudja mi? Nekem soha nem jött elő, míg a fiamnál most 12-edszer gyulladt ki, és nem jöttünk rá, hogy mit is csinál olyankor. Ez is kat, illetve szonda jel mindig. Nem kell rögtön pánikba esni, cserélni drága alkatrészt. Volt valami érezhető rendellenesség ezzel? Nekünk soha sem. Ennyi az én "okosságom", most jöjjenek az igazi menők, a profik! Hajrá!
Koszi a reagalast. Semmit nem vettem eszre abszolut azon kivul hogy az utobbi idoben nagyobb a fogyasztas. amikor bejott nem is voltam az autoba. Munkaba menet vittem aposomnak az etelt, megalltam a kapuelott es a motrot sem allitottam le mig befutok annyira siettem, mikor kilyottem mar ott vilagitott. A tegnap megjott a kabel es ma nekiestem. A p0135 hibakodot adta amit ki is uttem de nemsokara, valami harmadik negyedik gyujtasra vissza is jott. Ami igaz hogy kiutes utan nem jarattam meg meg. Jo lenne meguszni az alkatresz cseret mert most nem igazan hianyzik anyagilag.
Pont akciós:
http://www.daewooautoalkatresz.hu/webshop/product.php?id_product=351
Nekem garanciába 2szer is cserélték,igaz 0132 hibakód volt.

Ha náluk ez akciós akkor nálunk a 18750Ft az mi???
Tulajdonkeppen engem abszolut hidegen hagy az akcios arversenges, tehat koszonom a segitseget

Ez nem akciós nálam állandóan ennyi!
Naplózva

70/4334431
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #751 Dátum: 2011. Május 13. - 15:00:41 »

Na tehat itt a magyarazat a  P0135-GM hibara, elobb angolul annak aki ugy tobbet ert belole, majd magyarul amit az Online fordito adott:-

-No CKP, ECT, EGR, EVAP, Fuel Trim, Fuel Injector, IAT, MAP, Misfire or TP sensor codes set, ECT and IAT sensor inputs less than 95°F and within 11°F of each other at startup, average MAF sensor airflow for sample period less than 20 g/sec, system voltage from 8-18v, then the PCM detected that the HO2S-11 signal remained within 150 mv of bias voltage (450 mv) for over 30-90 seconds (actual time is from 42 seconds up to 2 minutes).

-Nem CKP, ECT, EGR, EVAP, Üzemanyag Állapot, Üzemanyag Injektor, IAT, TÉRKÉP, Nem gyújt vagy TP szenzor kódok beállít, ECT és IAT szenzor bemenetek kisebb mint  95°F és belül 11°F  egyik a másikat   betöltésnek, átlag MAF szenzor airflow  minta időszak kisebb mint  20 g/sec, rendszer feszültség -ból 8-18v, akkor a PCM felfedezett az a HO2S-11 jelzés maradt belül 150 mv  eltérés feszültségnek (450 mv)  felül 30-90 második (tényleges idő  -ból 42 második fel  2 perc).
Ez csak azt írja le, hogy mi az oka a hibakód eltárolásának.

A hibakódról bővebben:
http://www.obd-codes.com/p0135
Vagy:
http://repairpal.com/OBD-II-Code-P0135-and-P0155

A lényeg (amit ezek nélkül is lehet tudni  Mosolyog): ellenőrizd a szonda vezetékeit (szakadás, rövidzár). Ha itt nincs gond, akkor szonda csere.
Azért én a csere előtt továbbra is megnézetném egy szakival. Kacsint
Naplózva
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #752 Dátum: 2011. Május 13. - 16:09:32 »

Na tehat itt a magyarazat a  P0135-GM hibara, elobb angolul annak aki ugy tobbet ert belole, majd magyarul amit az Online fordito adott:-

-No CKP, ECT, EGR, EVAP, Fuel Trim, Fuel Injector, IAT, MAP, Misfire or TP sensor codes set, ECT and IAT sensor inputs less than 95°F and within 11°F of each other at startup, average MAF sensor airflow for sample period less than 20 g/sec, system voltage from 8-18v, then the PCM detected that the HO2S-11 signal remained within 150 mv of bias voltage (450 mv) for over 30-90 seconds (actual time is from 42 seconds up to 2 minutes).

-Nem CKP, ECT, EGR, EVAP, Üzemanyag Állapot, Üzemanyag Injektor, IAT, TÉRKÉP, Nem gyújt vagy TP szenzor kódok beállít, ECT és IAT szenzor bemenetek kisebb mint  95°F és belül 11°F  egyik a másikat   betöltésnek, átlag MAF szenzor airflow  minta időszak kisebb mint  20 g/sec, rendszer feszültség -ból 8-18v, akkor a PCM felfedezett az a HO2S-11 jelzés maradt belül 150 mv  eltérés feszültségnek (450 mv)  felül 30-90 második (tényleges idő  -ból 42 második fel  2 perc).
Ez csak azt írja le, hogy mi az oka a hibakód eltárolásának.

A hibakódról bővebben:
http://www.obd-codes.com/p0135
Vagy:
http://repairpal.com/OBD-II-Code-P0135-and-P0155

A lényeg (amit ezek nélkül is lehet tudni  Mosolyog): ellenőrizd a szonda vezetékeit (szakadás, rövidzár). Ha itt nincs gond, akkor szonda csere.
Azért én a csere előtt továbbra is megnézetném egy szakival. Kacsint
Koszi a hozzaszolast, En is most mar erre gondoltam, ugyanis ma ujra visszajott. 
Naplózva

Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #753 Dátum: 2011. Május 15. - 17:32:00 »

Na tehat itt a magyarazat a  P0135-GM hibara, elobb angolul annak aki ugy tobbet ert belole, majd magyarul amit az Online fordito adott:-

-No CKP, ECT, EGR, EVAP, Fuel Trim, Fuel Injector, IAT, MAP, Misfire or TP sensor codes set, ECT and IAT sensor inputs less than 95°F and within 11°F of each other at startup, average MAF sensor airflow for sample period less than 20 g/sec, system voltage from 8-18v, then the PCM detected that the HO2S-11 signal remained within 150 mv of bias voltage (450 mv) for over 30-90 seconds (actual time is from 42 seconds up to 2 minutes).

-Nem CKP, ECT, EGR, EVAP, Üzemanyag Állapot, Üzemanyag Injektor, IAT, TÉRKÉP, Nem gyújt vagy TP szenzor kódok beállít, ECT és IAT szenzor bemenetek kisebb mint  95°F és belül 11°F  egyik a másikat   betöltésnek, átlag MAF szenzor airflow  minta időszak kisebb mint  20 g/sec, rendszer feszültség -ból 8-18v, akkor a PCM felfedezett az a HO2S-11 jelzés maradt belül 150 mv  eltérés feszültségnek (450 mv)  felül 30-90 második (tényleges idő  -ból 42 második fel  2 perc).
Ez csak azt írja le, hogy mi az oka a hibakód eltárolásának.

A hibakódról bővebben:
http://www.obd-codes.com/p0135
Vagy:
http://repairpal.com/OBD-II-Code-P0135-and-P0155

A lényeg (amit ezek nélkül is lehet tudni  Mosolyog): ellenőrizd a szonda vezetékeit (szakadás, rövidzár). Ha itt nincs gond, akkor szonda csere.
Azért én a csere előtt továbbra is megnézetném egy szakival. Kacsint
Koszi a hozzaszolast, En is most mar erre gondoltam, ugyanis ma ujra visszajott. 
Írtam privát üzit!
Naplózva
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #754 Dátum: 2011. Május 15. - 19:09:11 »

Na tehat itt a magyarazat a  P0135-GM hibara, elobb angolul annak aki ugy tobbet ert belole, majd magyarul amit az Online fordito adott:-

-No CKP, ECT, EGR, EVAP, Fuel Trim, Fuel Injector, IAT, MAP, Misfire or TP sensor codes set, ECT and IAT sensor inputs less than 95°F and within 11°F of each other at startup, average MAF sensor airflow for sample period less than 20 g/sec, system voltage from 8-18v, then the PCM detected that the HO2S-11 signal remained within 150 mv of bias voltage (450 mv) for over 30-90 seconds (actual time is from 42 seconds up to 2 minutes).

-Nem CKP, ECT, EGR, EVAP, Üzemanyag Állapot, Üzemanyag Injektor, IAT, TÉRKÉP, Nem gyújt vagy TP szenzor kódok beállít, ECT és IAT szenzor bemenetek kisebb mint  95°F és belül 11°F  egyik a másikat   betöltésnek, átlag MAF szenzor airflow  minta időszak kisebb mint  20 g/sec, rendszer feszültség -ból 8-18v, akkor a PCM felfedezett az a HO2S-11 jelzés maradt belül 150 mv  eltérés feszültségnek (450 mv)  felül 30-90 második (tényleges idő  -ból 42 második fel  2 perc).
Ez csak azt írja le, hogy mi az oka a hibakód eltárolásának.

A hibakódról bővebben:
http://www.obd-codes.com/p0135
Vagy:
http://repairpal.com/OBD-II-Code-P0135-and-P0155

A lényeg (amit ezek nélkül is lehet tudni  Mosolyog): ellenőrizd a szonda vezetékeit (szakadás, rövidzár). Ha itt nincs gond, akkor szonda csere.
Azért én a csere előtt továbbra is megnézetném egy szakival. Kacsint
Koszi a hozzaszolast, En is most mar erre gondoltam, ugyanis ma ujra visszajott. 
Írtam privát üzit!
Koszi megvan,
Naplózva

baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #755 Dátum: 2011. Május 19. - 14:14:45 »

Megkoszonnem ha mondanatok velemenyt egy bizonyos DELPHI markaju Lambda Szondarol. Surgos lenne mert valaszt kell adjak az arajanlatra es itt a hetvege is.
Naplózva

sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #756 Dátum: 2011. Május 19. - 15:08:08 »

Megkoszonnem ha mondanatok velemenyt egy bizonyos DELPHI markaju Lambda Szondarol. Surgos lenne mert valaszt kell adjak az arajanlatra es itt a hetvege is.

középkategória /ár számít mennyiért/

Nálunk gyári GM/Denso van/
Naplózva

70/4334431
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #757 Dátum: 2011. Május 19. - 15:18:49 »

Megkoszonnem ha mondanatok velemenyt egy bizonyos DELPHI markaju Lambda Szondarol. Surgos lenne mert valaszt kell adjak az arajanlatra es itt a hetvege is.

középkategória /ár számít mennyiért/

Nálunk gyári GM/Denso van/
Ez 240 Ron = 15600 HuF es meg van valami univerzalis BOSAL 180 Ron = 11700 HuF
Naplózva

sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #758 Dátum: 2011. Május 19. - 15:43:05 »

Megkoszonnem ha mondanatok velemenyt egy bizonyos DELPHI markaju Lambda Szondarol. Surgos lenne mert valaszt kell adjak az arajanlatra es itt a hetvege is.

középkategória /ár számít mennyiért/

Nálunk gyári GM/Denso van/
Ez 240 Ron = 15600 HuF es meg van valami univerzalis BOSAL 180 Ron = 11700 HuF

Ezek univerzálisak vagy gyári csatlakozósak??
Naplózva

70/4334431
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #759 Dátum: 2011. Május 19. - 15:57:17 »

Megkoszonnem ha mondanatok velemenyt egy bizonyos DELPHI markaju Lambda Szondarol. Surgos lenne mert valaszt kell adjak az arajanlatra es itt a hetvege is.

középkategória /ár számít mennyiért/

Nálunk gyári GM/Denso van/
Ez 240 Ron = 15600 HuF es meg van valami univerzalis BOSAL 180 Ron = 11700 HuF

Ezek univerzálisak vagy gyári csatlakozósak??
Na azt meg nem tudom, de rakerdezek mert ugy is fel kell hivjam oket tel-on
Naplózva

Arpi
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Hozzászólás #760 Dátum: 2011. Május 19. - 17:29:44 »

Jo napot mindenkinek. Ha netan valaki tud oroszul ajalnek egy erdekes cimet ahol reszletesen leirjak hogy hogy oldottak meg a cheklampa problemat.http://im.lipetsk.ru/a_check_%20engine.htm
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #761 Dátum: 2011. Május 19. - 17:47:51 »

Megkoszonnem ha mondanatok velemenyt egy bizonyos DELPHI markaju Lambda Szondarol. Surgos lenne mert valaszt kell adjak az arajanlatra es itt a hetvege is.

középkategória /ár számít mennyiért/

Nálunk gyári GM/Denso van/
Ez 240 Ron = 15600 HuF es meg van valami univerzalis BOSAL 180 Ron = 11700 HuF

Ezek univerzálisak vagy gyári csatlakozósak??
Na azt meg nem tudom, de rakerdezek mert ugy is fel kell hivjam oket tel-on

A hagyományos 4 vezetékes univerzális szonda nem jó hozzá/szürke-fekete,fehér-fekete/
Naplózva

70/4334431
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #762 Dátum: 2011. Május 19. - 18:05:08 »

Megkoszonnem ha mondanatok velemenyt egy bizonyos DELPHI markaju Lambda Szondarol. Surgos lenne mert valaszt kell adjak az arajanlatra es itt a hetvege is.

középkategória /ár számít mennyiért/

Nálunk gyári GM/Denso van/
Ez 240 Ron = 15600 HuF es meg van valami univerzalis BOSAL 180 Ron = 11700 HuF

Ezek univerzálisak vagy gyári csatlakozósak??
Na azt meg nem tudom, de rakerdezek mert ugy is fel kell hivjam oket tel-on

A hagyományos 4 vezetékes univerzális szonda nem jó hozzá/szürke-fekete,fehér-fekete/
Nekem ami most van benne feher-lilla-barna-barna sorban egymas utan
Naplózva

kakaos
Kábelbarát
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Hozzászólás #763 Dátum: 2011. Május 19. - 19:03:33 »

Jo napot mindenkinek. Ha netan valaki tud oroszul ajalnek egy erdekes cimet ahol reszletesen leirjak hogy hogy oldottak meg a cheklampa problemat.http://im.lipetsk.ru/a_check_%20engine.htm
Naplózva
kakaos
Kábelbarát
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Hozzászólás #764 Dátum: 2011. Május 19. - 19:06:31 »

Mit merhetett a volt merővel,
Naplózva
Oldalak: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!