Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 20. - 14:23:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 396329 alkalommal)
Liquid
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4



« Hozzászólás #735 Dátum: 2011. április 25. - 10:15:42 »

Sajna mégsem. Nincs szervizkönyvem, mivel a kereskedő nem adta át. Nem volt meg neki. Így gyanítható, hogy nem is 47e km-rel vettem...
Mindenesetre a szelepes dolog megnyugtató, köszönöm! Rápróbálok a gyertyákra, remélhetőleg megoldja a dolgot.
Köszönöm!
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #736 Dátum: 2011. április 25. - 11:24:26 »

Sajna mégsem. Nincs szervizkönyvem, mivel a kereskedő nem adta át. Nem volt meg neki. Így gyanítható, hogy nem is 47e km-rel vettem...
Mindenesetre a szelepes dolog megnyugtató, köszönöm! Rápróbálok a gyertyákra, remélhetőleg megoldja a dolgot.
Köszönöm!
A szervizben azt is meg tudják nézni, hogy garis-e még(veszteni valód nincs-mi van akkor, ha csak elvész a szervízkönyv attól még a gari nem ugrik) és ha nagyon akarják azt is, hogy hol mikor mennyi km-nél volt szervizelve.
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #737 Dátum: 2011. április 25. - 12:00:33 »

Köszönöm. Az ERG-t nézegettem már (fényképek). Jól láttam, hogy "barkács-vakolat" létezik csak, vagy valahol be lehet ilyet szerezni?
A keveréket kipróbálom.
Az autó 2008 decemberi, úgyhogy sanszos, hogy még beleesik a szelepes kategóriába. Nem jó hír.
Én a helyedben ezeket csinálnám:
http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=69&Itemid=68
Első lépés mindenképp a gyertyák cseréje kizárólag NGK-ra(BKR6E11).

A kizárólag NGK-ban én már annyira nem bíznék mert már az NGK-t is erőteljesen hamisítják!!!!!!!!!!
Naplózva

guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #738 Dátum: 2011. Május 08. - 20:30:38 »

Sziasztok! Sajnos engem is utolért a sárga cheklámpa ,most másodjára.  Fél éve volt az első akkor az EGR volt a probléma. Tisztítás és hibatörlés után idáig bírta. Tudnátok nekem ajánlani valakit Budapesten aki ki tudja olvasni a hibát? Előre is köszönöm!
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #739 Dátum: 2011. Május 09. - 09:53:18 »

Sziasztok! Sajnos engem is utolért a sárga cheklámpa ,most másodjára.  Fél éve volt az első akkor az EGR volt a probléma. Tisztítás és hibatörlés után idáig bírta. Tudnátok nekem ajánlani valakit Budapesten aki ki tudja olvasni a hibát? Előre is köszönöm!
Igen, a klubból ketten is. Az egyik a Főni, vagyis Stocz, bizonyos megállapított összegért, a másik pedig Jani. Persze meg a szervizek.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #740 Dátum: 2011. Május 09. - 14:05:28 »

Sziasztok! Sajnos engem is utolért a sárga cheklámpa ,most másodjára.  Fél éve volt az első akkor az EGR volt a probléma. Tisztítás és hibatörlés után idáig bírta. Tudnátok nekem ajánlani valakit Budapesten aki ki tudja olvasni a hibát? Előre is köszönöm!
Igen, a klubból ketten is. Az egyik a Főni, vagyis Stocz, bizonyos megállapított összegért, a másik pedig Jani. Persze meg a szervizek.
Köszönöm!!!
Naplózva
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #741 Dátum: 2011. Május 11. - 07:46:41 »

Na sajnos nalam is beugrott az a bizonyos sarga ordog. 
Es mar megvan a sajat Kabelem amihez sajnos nincsem meg magyarul tudo programom, de mar annyit tudok hogy P0135 a hibakod, ami = Lambdaszonda-fűtő áramkör (Bank 1. szonda 1) funkció-rendellenesség. Na mar most itt mi a teendo? Javithato vagy alkatresz beszerzes a megoldas? Ez itt a nagy kerdes. He He He Na es hol talalom az auton ezt az 1 szondat?
Naplózva

ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #742 Dátum: 2011. Május 11. - 09:43:17 »

A szonda a katalizátor előtt, és utána van. A sárga lámpa hiba, nem biztos, hogy alkatrész cserét jelent, mert lehet pillanatnyi eltérés is, ami nem gond, de pont az ellenőrzésnél nem stimmelt valami adat. Kiolvasás után, ki kell ütni, és lehet, hogy ennyi. Ha rögtön újra bejön, akkor lehet fennálló hiba, ez esetben lehet, hogy szakemberhez kell fordulni. Sok autónál, nemcsak Lacettiknél rendszeres a sárgaság, a legtöbb esetben ideiglenes eltérés okozza a sárgaságot. Vagy valamilyen helytelen (?) váltás, gázadás, ki tudja mi? Nekem soha nem jött elő, míg a fiamnál most 12-edszer gyulladt ki, és nem jöttünk rá, hogy mit is csinál olyankor. Ez is kat, illetve szonda jel mindig. Nem kell rögtön pánikba esni, cserélni drága alkatrészt. Volt valami érezhető rendellenesség ezzel? Nekünk soha sem. Ennyi az én "okosságom", most jöjjenek az igazi menők, a profik! Hajrá!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #743 Dátum: 2011. Május 11. - 09:54:14 »

A szonda a katalizátor előtt, és utána van. A sárga lámpa hiba, nem biztos, hogy alkatrész cserét jelent, mert lehet pillanatnyi eltérés is, ami nem gond, de pont az ellenőrzésnél nem stimmelt valami adat. Kiolvasás után, ki kell ütni, és lehet, hogy ennyi. Ha rögtön újra bejön, akkor lehet fennálló hiba, ez esetben lehet, hogy szakemberhez kell fordulni. Sok autónál, nemcsak Lacettiknél rendszeres a sárgaság, a legtöbb esetben ideiglenes eltérés okozza a sárgaságot. Vagy valamilyen helytelen (?) váltás, gázadás, ki tudja mi? Nekem soha nem jött elő, míg a fiamnál most 12-edszer gyulladt ki, és nem jöttünk rá, hogy mit is csinál olyankor. Ez is kat, illetve szonda jel mindig. Nem kell rögtön pánikba esni, cserélni drága alkatrészt. Volt valami érezhető rendellenesség ezzel? Nekünk soha sem. Ennyi az én "okosságom", most jöjjenek az igazi menők, a profik! Hajrá!
Koszi a reagalast. Semmit nem vettem eszre abszolut azon kivul hogy az utobbi idoben nagyobb a fogyasztas. amikor bejott nem is voltam az autoba. Munkaba menet vittem aposomnak az etelt, megalltam a kapuelott es a motrot sem allitottam le mig befutok annyira siettem, mikor kilyottem mar ott vilagitott. A tegnap megjott a kabel es ma nekiestem. A p0135 hibakodot adta amit ki is uttem de nemsokara, valami harmadik negyedik gyujtasra vissza is jott. Ami igaz hogy kiutes utan nem jarattam meg meg. Jo lenne meguszni az alkatresz cseret mert most nem igazan hianyzik anyagilag.
« Utoljára szerkesztve: 2011. Május 11. - 09:56:06 írta baroti » Naplózva

Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #744 Dátum: 2011. Május 11. - 13:35:50 »

A szonda a katalizátor előtt, és utána van. A sárga lámpa hiba, nem biztos, hogy alkatrész cserét jelent, mert lehet pillanatnyi eltérés is, ami nem gond, de pont az ellenőrzésnél nem stimmelt valami adat. Kiolvasás után, ki kell ütni, és lehet, hogy ennyi. Ha rögtön újra bejön, akkor lehet fennálló hiba, ez esetben lehet, hogy szakemberhez kell fordulni. Sok autónál, nemcsak Lacettiknél rendszeres a sárgaság, a legtöbb esetben ideiglenes eltérés okozza a sárgaságot. Vagy valamilyen helytelen (?) váltás, gázadás, ki tudja mi? Nekem soha nem jött elő, míg a fiamnál most 12-edszer gyulladt ki, és nem jöttünk rá, hogy mit is csinál olyankor. Ez is kat, illetve szonda jel mindig. Nem kell rögtön pánikba esni, cserélni drága alkatrészt. Volt valami érezhető rendellenesség ezzel? Nekünk soha sem. Ennyi az én "okosságom", most jöjjenek az igazi menők, a profik! Hajrá!
Koszi a reagalast. Semmit nem vettem eszre abszolut azon kivul hogy az utobbi idoben nagyobb a fogyasztas. amikor bejott nem is voltam az autoba. Munkaba menet vittem aposomnak az etelt, megalltam a kapuelott es a motrot sem allitottam le mig befutok annyira siettem, mikor kilyottem mar ott vilagitott. A tegnap megjott a kabel es ma nekiestem. A p0135 hibakodot adta amit ki is uttem de nemsokara, valami harmadik negyedik gyujtasra vissza is jott. Ami igaz hogy kiutes utan nem jarattam meg meg. Jo lenne meguszni az alkatresz cseret mert most nem igazan hianyzik anyagilag.
Ha az utóbbi időben megnőtt a fogyasztásod akkor csak észre vettél valamit. Kacsint
Megvan a kábel és a program akkor nézz pillanatnyi adatot a katalizátornál. 0 és 1 között kell változnia az értéknek. Folyamatosan (ha grafikonon ábrázolnád akkor nagyjából szinusz görbét kellene kapni). Ha nincs az értékhatáron belül, vagy nincs meg a hullám forma akkor biztos lehetsz benne, hogy alkatrész csere lesz.
Leginkább maga a szonda. De ez csak találgatás a részemről! Kacsint Nem vagyok szaki, és nem volt még ilyen gondom.

A legjobb, ha megmutatod egy tapasztalt szerelőnek (vagy legalább beszélsz vele). A szonda nem 1-2 ezer Ft-os tétel.
A Te pénzed, a Te döntésed! Kacsint
 
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #745 Dátum: 2011. Május 11. - 15:02:26 »

A szonda a katalizátor előtt, és utána van. A sárga lámpa hiba, nem biztos, hogy alkatrész cserét jelent, mert lehet pillanatnyi eltérés is, ami nem gond, de pont az ellenőrzésnél nem stimmelt valami adat. Kiolvasás után, ki kell ütni, és lehet, hogy ennyi. Ha rögtön újra bejön, akkor lehet fennálló hiba, ez esetben lehet, hogy szakemberhez kell fordulni. Sok autónál, nemcsak Lacettiknél rendszeres a sárgaság, a legtöbb esetben ideiglenes eltérés okozza a sárgaságot. Vagy valamilyen helytelen (?) váltás, gázadás, ki tudja mi? Nekem soha nem jött elő, míg a fiamnál most 12-edszer gyulladt ki, és nem jöttünk rá, hogy mit is csinál olyankor. Ez is kat, illetve szonda jel mindig. Nem kell rögtön pánikba esni, cserélni drága alkatrészt. Volt valami érezhető rendellenesség ezzel? Nekünk soha sem. Ennyi az én "okosságom", most jöjjenek az igazi menők, a profik! Hajrá!
Koszi a reagalast. Semmit nem vettem eszre abszolut azon kivul hogy az utobbi idoben nagyobb a fogyasztas. amikor bejott nem is voltam az autoba. Munkaba menet vittem aposomnak az etelt, megalltam a kapuelott es a motrot sem allitottam le mig befutok annyira siettem, mikor kilyottem mar ott vilagitott. A tegnap megjott a kabel es ma nekiestem. A p0135 hibakodot adta amit ki is uttem de nemsokara, valami harmadik negyedik gyujtasra vissza is jott. Ami igaz hogy kiutes utan nem jarattam meg meg. Jo lenne meguszni az alkatresz cseret mert most nem igazan hianyzik anyagilag.
Pont akciós:
http://www.daewooautoalkatresz.hu/webshop/product.php?id_product=351
Nekem garanciába 2szer is cserélték,igaz 0132 hibakód volt.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #746 Dátum: 2011. Május 11. - 16:43:34 »

A szonda a katalizátor előtt, és utána van. A sárga lámpa hiba, nem biztos, hogy alkatrész cserét jelent, mert lehet pillanatnyi eltérés is, ami nem gond, de pont az ellenőrzésnél nem stimmelt valami adat. Kiolvasás után, ki kell ütni, és lehet, hogy ennyi. Ha rögtön újra bejön, akkor lehet fennálló hiba, ez esetben lehet, hogy szakemberhez kell fordulni. Sok autónál, nemcsak Lacettiknél rendszeres a sárgaság, a legtöbb esetben ideiglenes eltérés okozza a sárgaságot. Vagy valamilyen helytelen (?) váltás, gázadás, ki tudja mi? Nekem soha nem jött elő, míg a fiamnál most 12-edszer gyulladt ki, és nem jöttünk rá, hogy mit is csinál olyankor. Ez is kat, illetve szonda jel mindig. Nem kell rögtön pánikba esni, cserélni drága alkatrészt. Volt valami érezhető rendellenesség ezzel? Nekünk soha sem. Ennyi az én "okosságom", most jöjjenek az igazi menők, a profik! Hajrá!
Koszi a reagalast. Semmit nem vettem eszre abszolut azon kivul hogy az utobbi idoben nagyobb a fogyasztas. amikor bejott nem is voltam az autoba. Munkaba menet vittem aposomnak az etelt, megalltam a kapuelott es a motrot sem allitottam le mig befutok annyira siettem, mikor kilyottem mar ott vilagitott. A tegnap megjott a kabel es ma nekiestem. A p0135 hibakodot adta amit ki is uttem de nemsokara, valami harmadik negyedik gyujtasra vissza is jott. Ami igaz hogy kiutes utan nem jarattam meg meg. Jo lenne meguszni az alkatresz cseret mert most nem igazan hianyzik anyagilag.
Pont akciós:
http://www.daewooautoalkatresz.hu/webshop/product.php?id_product=351
Nekem garanciába 2szer is cserélték,igaz 0132 hibakód volt.

« Utoljára szerkesztve: 2011. Május 11. - 16:48:34 írta sebijoe » Naplózva

baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #747 Dátum: 2011. Május 12. - 09:27:52 »

Na tehat itt a magyarazat a  P0135-GM hibara, elobb angolul annak aki ugy tobbet ert belole, majd magyarul amit az Online fordito adott:-

-No CKP, ECT, EGR, EVAP, Fuel Trim, Fuel Injector, IAT, MAP, Misfire or TP sensor codes set, ECT and IAT sensor inputs less than 95°F and within 11°F of each other at startup, average MAF sensor airflow for sample period less than 20 g/sec, system voltage from 8-18v, then the PCM detected that the HO2S-11 signal remained within 150 mv of bias voltage (450 mv) for over 30-90 seconds (actual time is from 42 seconds up to 2 minutes).

-Nem CKP, ECT, EGR, EVAP, Üzemanyag Állapot, Üzemanyag Injektor, IAT, TÉRKÉP, Nem gyújt vagy TP szenzor kódok beállít, ECT és IAT szenzor bemenetek kisebb mint  95°F és belül 11°F  egyik a másikat   betöltésnek, átlag MAF szenzor airflow  minta időszak kisebb mint  20 g/sec, rendszer feszültség -ból 8-18v, akkor a PCM felfedezett az a HO2S-11 jelzés maradt belül 150 mv  eltérés feszültségnek (450 mv)  felül 30-90 második (tényleges idő  -ból 42 második fel  2 perc).
Naplózva

sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #748 Dátum: 2011. Május 12. - 10:33:57 »

A szonda a katalizátor előtt, és utána van. A sárga lámpa hiba, nem biztos, hogy alkatrész cserét jelent, mert lehet pillanatnyi eltérés is, ami nem gond, de pont az ellenőrzésnél nem stimmelt valami adat. Kiolvasás után, ki kell ütni, és lehet, hogy ennyi. Ha rögtön újra bejön, akkor lehet fennálló hiba, ez esetben lehet, hogy szakemberhez kell fordulni. Sok autónál, nemcsak Lacettiknél rendszeres a sárgaság, a legtöbb esetben ideiglenes eltérés okozza a sárgaságot. Vagy valamilyen helytelen (?) váltás, gázadás, ki tudja mi? Nekem soha nem jött elő, míg a fiamnál most 12-edszer gyulladt ki, és nem jöttünk rá, hogy mit is csinál olyankor. Ez is kat, illetve szonda jel mindig. Nem kell rögtön pánikba esni, cserélni drága alkatrészt. Volt valami érezhető rendellenesség ezzel? Nekünk soha sem. Ennyi az én "okosságom", most jöjjenek az igazi menők, a profik! Hajrá!
Koszi a reagalast. Semmit nem vettem eszre abszolut azon kivul hogy az utobbi idoben nagyobb a fogyasztas. amikor bejott nem is voltam az autoba. Munkaba menet vittem aposomnak az etelt, megalltam a kapuelott es a motrot sem allitottam le mig befutok annyira siettem, mikor kilyottem mar ott vilagitott. A tegnap megjott a kabel es ma nekiestem. A p0135 hibakodot adta amit ki is uttem de nemsokara, valami harmadik negyedik gyujtasra vissza is jott. Ami igaz hogy kiutes utan nem jarattam meg meg. Jo lenne meguszni az alkatresz cseret mert most nem igazan hianyzik anyagilag.
Pont akciós:
http://www.daewooautoalkatresz.hu/webshop/product.php?id_product=351
Nekem garanciába 2szer is cserélték,igaz 0132 hibakód volt.

Ha náluk ez akciós akkor nálunk a 18750Ft az mi???
Naplózva

70/4334431
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #749 Dátum: 2011. Május 12. - 11:43:40 »

A szonda a katalizátor előtt, és utána van. A sárga lámpa hiba, nem biztos, hogy alkatrész cserét jelent, mert lehet pillanatnyi eltérés is, ami nem gond, de pont az ellenőrzésnél nem stimmelt valami adat. Kiolvasás után, ki kell ütni, és lehet, hogy ennyi. Ha rögtön újra bejön, akkor lehet fennálló hiba, ez esetben lehet, hogy szakemberhez kell fordulni. Sok autónál, nemcsak Lacettiknél rendszeres a sárgaság, a legtöbb esetben ideiglenes eltérés okozza a sárgaságot. Vagy valamilyen helytelen (?) váltás, gázadás, ki tudja mi? Nekem soha nem jött elő, míg a fiamnál most 12-edszer gyulladt ki, és nem jöttünk rá, hogy mit is csinál olyankor. Ez is kat, illetve szonda jel mindig. Nem kell rögtön pánikba esni, cserélni drága alkatrészt. Volt valami érezhető rendellenesség ezzel? Nekünk soha sem. Ennyi az én "okosságom", most jöjjenek az igazi menők, a profik! Hajrá!
Koszi a reagalast. Semmit nem vettem eszre abszolut azon kivul hogy az utobbi idoben nagyobb a fogyasztas. amikor bejott nem is voltam az autoba. Munkaba menet vittem aposomnak az etelt, megalltam a kapuelott es a motrot sem allitottam le mig befutok annyira siettem, mikor kilyottem mar ott vilagitott. A tegnap megjott a kabel es ma nekiestem. A p0135 hibakodot adta amit ki is uttem de nemsokara, valami harmadik negyedik gyujtasra vissza is jott. Ami igaz hogy kiutes utan nem jarattam meg meg. Jo lenne meguszni az alkatresz cseret mert most nem igazan hianyzik anyagilag.
Pont akciós:
http://www.daewooautoalkatresz.hu/webshop/product.php?id_product=351
Nekem garanciába 2szer is cserélték,igaz 0132 hibakód volt.

Ha náluk ez akciós akkor nálunk a 18750Ft az mi???
Tulajdonkeppen engem abszolut hidegen hagy az akcios arversenges, tehat koszonom a segitseget
Naplózva

Oldalak: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!