Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 20. - 14:27:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 396347 alkalommal)
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #720 Dátum: 2011. Március 24. - 13:19:35 »

Kereskedésbe vették be...De már ebbe bele se merek gondolni aki megvette tudott a hibáról bár ez papíron ugy nem szerepel sehol....Szeretném azt hinni hogy túl vagyok már azon az autón és a viseltes dolgain..
A kérdés az, hogy bizományba értékesítik az autódat, vagy megvették tőled? Előbbi esetben az új tulaj vissza fog jutni hozzád.
Ha megvették tőled, akkor azt, amit buktál ráköltik a szerelésre és magasabb áron tudják esetleg eladni, mint amiért te vetted.
Ebben az esetben viszont fürgén trapp az ocsmányirodába és bejelenteni az autó eladását!!!!
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #721 Dátum: 2011. Március 24. - 14:36:08 »

Kereskedésbe vették be...De már ebbe bele se merek gondolni aki megvette tudott a hibáról bár ez papíron ugy nem szerepel sehol....Szeretném azt hinni hogy túl vagyok már azon az autón és a viseltes dolgain..
A kérdés az, hogy bizományba értékesítik az autódat, vagy megvették tőled? Előbbi esetben az új tulaj vissza fog jutni hozzád.
Ha megvették tőled, akkor azt, amit buktál ráköltik a szerelésre és magasabb áron tudják esetleg eladni, mint amiért te vetted.
Ebben az esetben viszont fürgén trapp az ocsmányirodába és bejelenteni az autó eladását!!!!

Ha bizományba hagyod, akkor a költségeket is Te viseled, amíg el nem adják az autót!
Naplózva
gabka
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


2.0TCDI SW


« Hozzászólás #722 Dátum: 2011. Március 24. - 15:44:46 »

Sziasztok!

Először is szeretném megköszönni mindenkinek hogy próbáltatok segíteni a kocsival kapcsolatosan. nos a helyzet az hogy az autót eladtam nagyon csúnyán átvertek vele bár ehhez kellett az is hogy én nagyon naivan és hozzá nem értő módon álltam a vásárláshoz. Az autó problémája az EGR szelep és a részecskeszűrő volt mindkettő egy másik autóból volt átszerelve ami kb 50-100.000 km-t futott...Az autó első és hátsó lökhárítója fújva volt (vásárlás előtt bevizsgáltattam de ez valahogy nem tűnt fel senkinek....) és ráadásul a meghirdetett 2009-es gyártási év a forgalmiba már 2007-es volt... Szóval arra kérek mindenkit hogy messze kerüljétek el ezt a bizonyos Essso autóudvar autókereskedést hazug csaló banda...Mikor visszamentem hogy probléma van az autóval szó-szerint kiraktak és elküldtek hogy menjek ahova akarok és pereskedjek ők lesz..rják mi van az autóval megvettem csináljak vele amit akarok...
Hali,én is náluk vettem az autót!!!Eddig még semmi gond nem volt vele(remélem így is marad).Melyik volt az amit te vettél?Nem a fekete kombi?
Most jól rám ilyesztettél Zavart
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #723 Dátum: 2011. Március 24. - 15:51:54 »

A további ide nem illő hozzászólásokat törölni fogom!
(Lehet, hogy az eddigieket is...)
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #724 Dátum: 2011. Március 25. - 09:10:28 »

Jopek, kitörölted a viccesnek szánt hozzászólásomat? 
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #725 Dátum: 2011. Március 25. - 15:54:25 »

Jopek, kitörölted a viccesnek szánt hozzászólásomat? 
Ki bizony. Szerintem egyértelmű volt a figyelmeztetés. 
Viccelődni a moderátor "kérésén" nem jó ómen.
Ha a továbbiakban kérdésed van ezzel kapcsolatban, azt légyszíves ne ide írd.

Naplózva
Liquid
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4



« Hozzászólás #726 Dátum: 2011. április 23. - 19:09:38 »

Sziasztok!

Új vagyok a fórumon, és nagyjából a Lacetti tulajok között is (2010.05. óta). Olvasok egy ideje és nem lettem túl vidám, pedig megszerettem a jószágot.
Gondolom kitaláltátok, hogy miért nem a fogyasztás 3 liter alatt topicba írok elsőként, hanem ide. Nekem is villog az átok, és nem kaptam jó híreket se innen, se a szervizből. Nekem 302-es hiba volt (és olvastam a 300,301,302,303 stb kódok leírását). A szervizben is rögtön ezzel kezdték. Oké, rendben be fogom vállalni.
Amit azonban itt nem találtam meg - bár gondolom volt már kérdés: mennyibe is fáj egy ilyen szelepcsere?
tudom szervizfüggő, de talán egy megközelítő árat tudtok mondani.
A másik a fogyasztás (2009 - 1.4). Az normális, hogy az M3-as bagi emelkedőjén úgy megy lefelé a mutató, mintha rácsimpaszkodtak volna? Értsd: majdnem 1/8-as osztást megy le alig 5km alatt. Aztán másnap reggelre egy picivel feljebb kúszik, majd ismét elkezd lefeküdni. Csinál ilyet másnál is? (Fogyott már ki úgy is, hogy a lámpa hozzám sem szólt...)

Üdv, Liquid
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #727 Dátum: 2011. április 23. - 20:39:13 »

Sziasztok!

Új vagyok a fórumon, és nagyjából a Lacetti tulajok között is (2010.05. óta). Olvasok egy ideje és nem lettem túl vidám, pedig megszerettem a jószágot.
Gondolom kitaláltátok, hogy miért nem a fogyasztás 3 liter alatt topicba írok elsőként, hanem ide. Nekem is villog az átok, és nem kaptam jó híreket se innen, se a szervizből. Nekem 302-es hiba volt (és olvastam a 300,301,302,303 stb kódok leírását). A szervizben is rögtön ezzel kezdték. Oké, rendben be fogom vállalni.
Amit azonban itt nem találtam meg - bár gondolom volt már kérdés: mennyibe is fáj egy ilyen szelepcsere?
tudom szervizfüggő, de talán egy megközelítő árat tudtok mondani.
A másik a fogyasztás (2009 - 1.4). Az normális, hogy az M3-as bagi emelkedőjén úgy megy lefelé a mutató, mintha rácsimpaszkodtak volna? Értsd: majdnem 1/8-as osztást megy le alig 5km alatt. Aztán másnap reggelre egy picivel feljebb kúszik, majd ismét elkezd lefeküdni. Csinál ilyet másnál is? (Fogyott már ki úgy is, hogy a lámpa hozzám sem szólt...)

Üdv, Liquid
E85 keverékkel járj min1/3 arányban(benzin/e85)most nyáron nem lessz gond az inditás.EGR-t vakold le!
Naplózva

06 70/22 11 222
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #728 Dátum: 2011. április 24. - 06:41:25 »

Sziasztok!

Új vagyok a fórumon, és nagyjából a Lacetti tulajok között is (2010.05. óta). Olvasok egy ideje és nem lettem túl vidám, pedig megszerettem a jószágot.
Gondolom kitaláltátok, hogy miért nem a fogyasztás 3 liter alatt topicba írok elsőként, hanem ide. Nekem is villog az átok, és nem kaptam jó híreket se innen, se a szervizből. Nekem 302-es hiba volt (és olvastam a 300,301,302,303 stb kódok leírását). A szervizben is rögtön ezzel kezdték. Oké, rendben be fogom vállalni.
Amit azonban itt nem találtam meg - bár gondolom volt már kérdés: mennyibe is fáj egy ilyen szelepcsere?
tudom szervizfüggő, de talán egy megközelítő árat tudtok mondani.
A másik a fogyasztás (2009 - 1.4). Az normális, hogy az M3-as bagi emelkedőjén úgy megy lefelé a mutató, mintha rácsimpaszkodtak volna? Értsd: majdnem 1/8-as osztást megy le alig 5km alatt. Aztán másnap reggelre egy picivel feljebb kúszik, majd ismét elkezd lefeküdni. Csinál ilyet másnál is? (Fogyott már ki úgy is, hogy a lámpa hozzám sem szólt...)

Üdv, Liquid
E85 keverékkel járj min1/3 arányban(benzin/e85)most nyáron nem lessz gond az inditás.EGR-t vakold le!
Ha jól értem 2009 béli az autód, tehát az már a módosított szelepekkel lett kiadva, miből az is következtetik hogy nem feltétlenül, sőt kevés a valószínűsége hogy a szelepcsere lenne rá a megoldás. Próbáld ki a Krisz javaslatát az E85-el de az EGR lezárása is hozhat eredményt. Nem hiszem hogy rögtön a szelepcsere lenne rá a megoldás. Az üzemanyag szintjelző ez igaz hogy nem az autó erőssége, .... meg lehet tanulni vele élni, de ha kifogy a nélkül hogy, a lámpa jelezne az már valami hibára utaló dolog.
Naplózva

Liquid
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4



« Hozzászólás #729 Dátum: 2011. április 24. - 21:08:19 »

Köszönöm. Az ERG-t nézegettem már (fényképek). Jól láttam, hogy "barkács-vakolat" létezik csak, vagy valahol be lehet ilyet szerezni?
A keveréket kipróbálom.
Az autó 2008 decemberi, úgyhogy sanszos, hogy még beleesik a szelepes kategóriába. Nem jó hír.
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #730 Dátum: 2011. április 24. - 22:42:55 »

Köszönöm. Az ERG-t nézegettem már (fényképek). Jól láttam, hogy "barkács-vakolat" létezik csak, vagy valahol be lehet ilyet szerezni?
A keveréket kipróbálom.
Az autó 2008 decemberi, úgyhogy sanszos, hogy még beleesik a szelepes kategóriába. Nem jó hír.
Ne keresgess semmit vakolni,sörösdoboz vagy üditős is jó és azt kitudod ollózni méretre.Nekem 2 éve igy van több 10 Ekm mentem igy vele és faca. Kacsint 2007.06-tól van módositott szelep ugy rémlik.És a lefalazás előtt az EGR-t tisztitsd ki és WD40-el jól fujd be.
« Utoljára szerkesztve: 2011. április 25. - 07:23:42 írta Krisz » Naplózva

06 70/22 11 222
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #731 Dátum: 2011. április 25. - 05:47:09 »

Köszönöm. Az ERG-t nézegettem már (fényképek). Jól láttam, hogy "barkács-vakolat" létezik csak, vagy valahol be lehet ilyet szerezni?
A keveréket kipróbálom.
Az autó 2008 decemberi, úgyhogy sanszos, hogy még beleesik a szelepes kategóriába. Nem jó hír.
Viszont akkor garanciálisnak is kell lennie az autódnak és így az esetleges javításért nem kell fizetned.
A másik, hogy a vezetési stílusod változtatásával is eredményeket érhetsz el. A lényeg, hogy próbáld 2000-es fordulat alatt ne használni a motort(kevésbé fog kormolódni és még a fogyi is kevesebb lesz), de ezekről a tanácsokról is olvashatsz a topikban.Amit én javasolnék a szerelés előtt és az etanolon kívül, hogy egy csendes helyen ahol nem zavarsz senkit I-es fokozatban forgasd a motort leszabályozási fordulatig és tartsd is ott kb 20 másodpercig (had dadogjon a motor) és ismételd meg még kétszer(ill a későbbiek során ahányszor szükséged van rá)
Mindezt persze üzem melegen tedd.
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #732 Dátum: 2011. április 25. - 06:40:44 »

Köszönöm. Az ERG-t nézegettem már (fényképek). Jól láttam, hogy "barkács-vakolat" létezik csak, vagy valahol be lehet ilyet szerezni?
A keveréket kipróbálom.
Az autó 2008 decemberi, úgyhogy sanszos, hogy még beleesik a szelepes kategóriába. Nem jó hír.
Én a helyedben ezeket csinálnám:
http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=69&Itemid=68
Első lépés mindenképp a gyertyák cseréje kizárólag NGK-ra(BKR6E11).
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Liquid
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4



« Hozzászólás #733 Dátum: 2011. április 25. - 08:21:18 »

Igen, elképzelhető, hogy még garis a járgány, de az a nagyon furcsa, hogy a kereskedő, akitől vettem, erről egy szót sem szólt. Pedig ismerve a kereskedőket, egy ilyen ászt kijátszik akkor is, ha már nem igaz. Tisztelet a kivételnek.
Vajon ezt egy szakszervizven meg tudják mondani, hogy garis-e még?
A tiltásos dolog annyira nem nyerte meg a tetszécemet. Kizárólag a GSX-r-en próbálgattam, de autónál, nem "vonz"... Mosolyog

Gyertyákat most vettem egy hete, de ha jól emlékszem (nincs most előttem a doboz) nem NGK. Még nem lett beszerelve, mivel a gyertyakulcsom ebbe a kémcső méretű hüvelybe nem igazán akar belemenni, úgyhogy szakihoz kell mennem.

A dobozos ötletet köszönöm, legyártomm kipróbálom.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #734 Dátum: 2011. április 25. - 09:30:29 »

Gari 3év vagy 100ekm. Feltéve, ha évente meg volt a kötelező szerviz.
2007-es modellévtől van módosított szelep, amit 2006 3. negyedévtől gyártanak(tudtommal).
Naplózva


LPG
Oldalak: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!