Krisz
|
|
« Hozzászólás #615 Dátum: 2010. Augusztus 10. - 21:40:27 » |
|
Bármilyen, a katalizátor működését veszélyeztető meghibásodást jelezhet a villogó cheklámpa. Ja, és ne gyújtáskimaradásról hanem égéskimaradásról beszéljünk, mert csak ezt tudja értelmezni az ECU.
Végre egy alkoholista... Szóval, mit tudok tenni szerinted (kiolvastatáson kívül)? Az elektronika anno belett lőve 1-es lambda értékre, egy jó darabig nem is volt gondja, most meg egyre gyakrabban. HunFlexet használok, csak potis szabályozással Helló Cartárs! Na, én meg nem használok semmi elektronikát, nekem nem rentábilis. 20 l benyához 40 l E 85, és kész. Eszi-nem eszi, nem kap mást.Egyre kevésbé hiszek ezekben az átalakítókban. Sokan nyűglődnek velük. A potis szabályzás sajnos egy roppant ostoba szerkezet. Állandóan babrálni kell. Az újabbak már programozhatóak, ezért több paramétert vesznek figyelembe, így pontosabban is működnek. Viszont a mechanikai átalakítást ezek sem tudják pótolni. Konkrétan a befecskendező fúvókák kapacitására gondolok. Bizonyos üzemállapotokban irreálisan megnő a befecskendezési idő, ami nem szerencsés. Vannak olyan üzemi körülmények, ahol 30-35% pluszra volna szükség, de ezt a gyári befecskendező csak igen hosszú befecsk. idővel tudná hozni, már ha képes rá. Magas fordulaton a befecsk. idő meghaladhatja a szívó szelep nyitvatartási idejét. Tehát nem lesz optimális a keverék képzés, hiába az üzemanyag többlet. Egyenlőre ennyi, sajna van még a tarsolyomban néhány kifogás. Teljesítmény méréssel foglalkozom, volt pár alkoholos gép már nálam, innen a tapasztalat. Látod mondtam az usb-s szoftveresen állithatót vedd 5EFt al drágábban nem halgattál rám.Még az Off 2.0 opel On injektorokat beteheted persze hozzálőve az ohm-ot"3OHMos ellenálás kell hozzá"És akkor a befecsi mennyiséged megfelelő lessz.Viszont az üzemi nyomáson csökkenteni kell mert az opel 2.5 baron üzemel a lacsi 3 bar.Ezután viszont feleslegessé válik az átalakitó.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #616 Dátum: 2010. Augusztus 11. - 06:56:51 » |
|
Bármilyen, a katalizátor működését veszélyeztető meghibásodást jelezhet a villogó cheklámpa. Ja, és ne gyújtáskimaradásról hanem égéskimaradásról beszéljünk, mert csak ezt tudja értelmezni az ECU.
Végre egy alkoholista... Szóval, mit tudok tenni szerinted (kiolvastatáson kívül)? Az elektronika anno belett lőve 1-es lambda értékre, egy jó darabig nem is volt gondja, most meg egyre gyakrabban. HunFlexet használok, csak potis szabályozással Helló Cartárs! Na, én meg nem használok semmi elektronikát, nekem nem rentábilis. 20 l benyához 40 l E 85, és kész. Eszi-nem eszi, nem kap mást.Egyre kevésbé hiszek ezekben az átalakítókban. Sokan nyűglődnek velük. A potis szabályzás sajnos egy roppant ostoba szerkezet. Állandóan babrálni kell. Az újabbak már programozhatóak, ezért több paramétert vesznek figyelembe, így pontosabban is működnek. Viszont a mechanikai átalakítást ezek sem tudják pótolni. Konkrétan a befecskendező fúvókák kapacitására gondolok. Bizonyos üzemállapotokban irreálisan megnő a befecskendezési idő, ami nem szerencsés. Vannak olyan üzemi körülmények, ahol 30-35% pluszra volna szükség, de ezt a gyári befecskendező csak igen hosszú befecsk. idővel tudná hozni, már ha képes rá. Magas fordulaton a befecsk. idő meghaladhatja a szívó szelep nyitvatartási idejét. Tehát nem lesz optimális a keverék képzés, hiába az üzemanyag többlet. Egyenlőre ennyi, sajna van még a tarsolyomban néhány kifogás. Teljesítmény méréssel foglalkozom, volt pár alkoholos gép már nálam, innen a tapasztalat. Látod mondtam az usb-s szoftveresen állithatót vedd 5EFt al drágábban nem halgattál rám.Még az Off 2.0 opel On injektorokat beteheted persze hozzálőve az ohm-ot"3OHMos ellenálás kell hozzá"És akkor a befecsi mennyiséged megfelelő lessz.Viszont az üzemi nyomáson csökkenteni kell mert az opel 2.5 baron üzemel a lacsi 3 bar.Ezután viszont feleslegessé válik az átalakitó. Egy két dolgot kihagytam a dologból asszem. Hogy tisztább legyen a kép: magas fordulaton semmi gondom nincs (amikor az aksi töltőre került, majd újra tanítottam az alapjártaot, akkor volt, de már elmúlt). A sárga általában akkor jön elő, ha 2-3 között krúzolok, de volt már olyan is, hogy lámpánál álva kezdett villogni. Szóval folyamatosan akkor,a mikor semmi értelme, mert minimális az üzemanyag igény. Gondoltam a benzinszűrőre, de 7000-re ezelőtt volt cserélve, és a régi sem volt igazán koszos (perdig akkor is etanollal használtam). El kéne mennem kiolvastatni, de nem igazán jutok el odáig.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kakaos
Kábelbarát
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 132
|
|
« Hozzászólás #617 Dátum: 2010. Augusztus 12. - 16:42:28 » |
|
- Stocz: ZA (úgy emlékszem Vigyorog). Lezárva, nincs hiba kód. - Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód. - Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód. - Cápa KA Lezárva 21000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód 17000 km-rel ezelőtt szelepcserék - kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód - Jani M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva. Mosolyog - Krisz KA. Lezárva,nincs hibakód. - gatsy KA, lezárva ca. 30.000km-rel ezelőtt, nincs hiba kód, szelepcsere volt már (lezárás után P300) - baroti AH, Lezarva, hibakod nem volteddig csak nemi rangatas, de most jooooo - ladlac ZA, sosem volt lezárva, semmi sárgalámpa, semmi szelepcsere, 41 eKm. -LadiGidy M4 lezárva, 2x volt hibakód, de nem volt gond amúgy. Most vagy megszüntetem, vagy lyukasztom, ha újból bejelez a checklámpa. (45 ekm) -kamikaze Lezárva,nincs hibakód(lezárva 11000km) amugy99000km. - weres -M4- nincs lezárva, tavaly volt gyújtáskimaradásos csekklámpám és a gyertyacsere orvosolta(4 és fél év, 63ezer km) -meatloaf:M4 nincs lezárva,soha nem volt hibakódom,nem volt szelepcsere(euro 3)
Módosítottam az adataimon, tévesen adtam meg ezelőtt.
Mért van ennyi féle így próbálták finomítani a rángatást,cheklámpát???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #618 Dátum: 2010. Augusztus 13. - 04:36:01 » |
|
- Stocz: ZA (úgy emlékszem Vigyorog). Lezárva, nincs hiba kód. - Akidobos L4. Lezárva- volt,mert volt hiba kód. Már nyitva. - Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód. - Cápa KA Lezárva 21000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód 17000 km-rel ezelőtt szelepcserék - kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód - Jani M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva. Mosolyog - Krisz KA. Lezárva,nincs hibakód. - gatsy KA, lezárva ca. 30.000km-rel ezelőtt, nincs hiba kód, szelepcsere volt már (lezárás után P300) - baroti AH, Lezarva, hibakod nem volteddig csak nemi rangatas, de most jooooo - ladlac ZA, sosem volt lezárva, semmi sárgalámpa, semmi szelepcsere, 41 eKm. -LadiGidy M4 lezárva, 2x volt hibakód, de nem volt gond amúgy. Most vagy megszüntetem, vagy lyukasztom, ha újból bejelez a checklámpa. (45 ekm) -kamikaze Lezárva,nincs hibakód(lezárva 11000km) amugy99000km. - weres -M4- nincs lezárva, tavaly volt gyújtáskimaradásos csekklámpám és a gyertyacsere orvosolta(4 és fél év, 63ezer km) -meatloaf:M4 nincs lezárva,soha nem volt hibakódom,nem volt szelepcsere(euro 3)
Módosítottam az adataimon, tévesen adtam meg ezelőtt.
Mért van ennyi féle így próbálták finomítani a rángatást,cheklámpát??? Módosítottam közben.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #619 Dátum: 2010. Augusztus 13. - 09:29:40 » |
|
- Stocz: ZA (úgy emlékszem Vigyorog). Lezárva, nincs hiba kód. - Akidobos L4. Lezárva- volt,mert volt hiba kód. Már nyitva. - Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód. - Cápa KA Lezárva 21000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód 17000 km-rel ezelőtt szelepcserék - kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód - Jani M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva. Mosolyog - Krisz KA. Lezárva,nincs hibakód. - gatsy KA, lezárva ca. 30.000km-rel ezelőtt, nincs hiba kód, szelepcsere volt már (lezárás után P300) - baroti AH, Lezarva, hibakod nem volteddig csak nemi rangatas, de most jooooo - ladlac ZA, sosem volt lezárva, semmi sárgalámpa, semmi szelepcsere, 41 eKm. -LadiGidy M4 lezárva, 2x volt hibakód, de nem volt gond amúgy. Most vagy megszüntetem, vagy lyukasztom, ha újból bejelez a checklámpa. (45 ekm) -kamikaze Lezárva,nincs hibakód(lezárva 11000km) amugy99000km. - weres -M4- nincs lezárva, tavaly volt gyújtáskimaradásos csekklámpám és a gyertyacsere orvosolta(4 és fél év, 63ezer km) -meatloaf:M4 nincs lezárva,soha nem volt hibakódom,nem volt szelepcsere(euro 3) - Döme: EGR lezárva - előtte is, utána is volt hibakód, nem volt szelepcsere, 90 000-nél kezdődött a rángatás-checklámpás történet. (euro3).
Módosítottam az adataimon, tévesen adtam meg ezelőtt.
Mért van ennyi féle így próbálták finomítani a rángatást,cheklámpát??? Módosítottam közben. Feliratkoztam
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #620 Dátum: 2010. Augusztus 13. - 19:42:49 » |
|
- Stocz: ZA (úgy emlékszem Vigyorog). Lezárva, nincs hiba kód. - Akidobos L4. Lezárva- volt,mert volt hiba kód. Már nyitva. - Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód. - Cápa KA Lezárva 21000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód 17000 km-rel ezelőtt szelepcserék - kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód - Jani M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva. Mosolyog - Krisz KA. Lezárva 9 Ekm-nél,nincs hibakód.71300km - gatsy KA, lezárva ca. 30.000km-rel ezelőtt, nincs hiba kód, szelepcsere volt már (lezárás után P300) - baroti AH, Lezarva, hibakod nem volteddig csak nemi rangatas, de most jooooo - ladlac ZA, sosem volt lezárva, semmi sárgalámpa, semmi szelepcsere, 41 eKm. -LadiGidy M4 lezárva, 2x volt hibakód, de nem volt gond amúgy. Most vagy megszüntetem, vagy lyukasztom, ha újból bejelez a checklámpa. (45 ekm) -kamikaze Lezárva,nincs hibakód(lezárva 11000km) amugy99000km. - weres -M4- nincs lezárva, tavaly volt gyújtáskimaradásos csekklámpám és a gyertyacsere orvosolta(4 és fél év, 63ezer km) -meatloaf:M4 nincs lezárva,soha nem volt hibakódom,nem volt szelepcsere(euro 3) - Döme: EGR lezárva - előtte is, utána is volt hibakód, nem volt szelepcsere, 90 000-nél kezdődött a rángatás-checklámpás történet. (euro3).
Módosítottam az adataimon, tévesen adtam meg ezelőtt.
Mért van ennyi féle így próbálták finomítani a rángatást,cheklámpát??? Módosítottam közben. Feliratkoztam Bővitettem
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #621 Dátum: 2010. Augusztus 18. - 11:50:08 » |
|
Mért van ennyi féle így próbálták finomítani a rángatást,cheklámpát???
Néhány ok: - Euro3/Euro4 - 1,4/1,6/1,8/2,00 - felszereltségi szintek Ha jól emlékszem három különböző vas (tehát hardveresen is eltérnek), és mindegyikre különböző programok a típustól, felszereltségtől függően. Mindegyiknek más a kódja.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #622 Dátum: 2010. Augusztus 22. - 18:41:59 » |
|
Megjött a Csaba! Megyek Stoczhoz...Valami átok van rajta, mert hetedszer sárgul be, már kezdem sajnálni szegényt. Nem szereti a fiamat a gép, de én nagyon!
Stocz! Majd kereslek!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1142
1.4 16v LPG
|
|
« Hozzászólás #623 Dátum: 2010. Augusztus 22. - 18:51:04 » |
|
Megjött a Csaba! Megyek Stoczhoz...Valami átok van rajta, mert hetedszer sárgul be, már kezdem sajnálni szegényt. Nem szereti a fiamat a gép, de én nagyon!
Stocz! Majd kereslek!
Vegyél neki autót amelyik szereti Csabát
|
|
|
Naplózva
|
06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #624 Dátum: 2010. Augusztus 22. - 18:54:22 » |
|
Megjött a Csaba! Megyek Stoczhoz...Valami átok van rajta, mert hetedszer sárgul be, már kezdem sajnálni szegényt. Nem szereti a fiamat a gép, de én nagyon!
Stocz! Majd kereslek!
Vegyél neki autót amelyik szereti Csabát Már szóba hozta! Olyat, amiben nincs ilyen vacak, azt mondta. Kár volt eladni a kocka Ladát, az sosem sárgult be.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #625 Dátum: 2010. Augusztus 22. - 19:03:33 » |
|
Megjött a Csaba! Megyek Stoczhoz...Valami átok van rajta, mert hetedszer sárgul be, már kezdem sajnálni szegényt. Nem szereti a fiamat a gép, de én nagyon!
Stocz! Majd kereslek!
Nem gondolkoztál még rajta, hogy beszerez egy saját kábelt?
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #626 Dátum: 2010. Augusztus 22. - 19:19:08 » |
|
Megjött a Csaba! Megyek Stoczhoz...Valami átok van rajta, mert hetedszer sárgul be, már kezdem sajnálni szegényt. Nem szereti a fiamat a gép, de én nagyon!
Stocz! Majd kereslek!
Nem gondolkoztál még rajta, hogy beszerez egy saját kábelt? Már azt hittem nem szeretsz. Saját kábelt? Minek, az még kevés, azt még ki kell egészíteni a laptoppal, és programmal is. De az is kevés- nekem. Tudod jól, és mindenki, hogy nem vagyok PC- guru, sőt...Én ehhez már túl öreg vagyok. Még szerencse, hogy itt vagytok ti fiatalok, akik segítettek nekem- remélem! Azt hiszem bevezetem a foci szabályt. Két sárga után eltiltom a következő autózástól! Már háromszor megtehettem volna. Hetet csapott már, ez nem semmi.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #627 Dátum: 2010. Augusztus 23. - 10:30:44 » |
|
Tegnap elhagyván Budapestet az M7-n elkezdett rángatni a gép, ugyanakkor erőtlen is volt, majd bedobta a sárgát. Később még egyszer rángatott a sztrádán, majd elmúlt és jól is ment. Keszthelyen az egyik beindítás után elaludt a lámpácska. Tegnap tankoltam a szokott helyemen ( Mol cucc ). Hazafelé egy Shell kúton tettem bele 25l V-Power 95-öt, azóta mintha puskából lőnék ki, úgy megy. Szóval az üzemanyag lehetett a gond, szerintem...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Augusztus 23. - 10:35:38 írta akidobos »
|
Naplózva
|
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #628 Dátum: 2010. Augusztus 23. - 10:58:02 » |
|
Tegnap elhagyván Budapestet az M7-n elkezdett rángatni a gép, ugyanakkor erőtlen is volt, majd bedobta a sárgát. Később még egyszer rángatott a sztrádán, majd elmúlt és jól is ment. Keszthelyen az egyik beindítás után elaludt a lámpácska. Tegnap tankoltam a szokott helyemen ( Mol cucc ). Hazafelé egy Shell kúton tettem bele 25l V-Power 95-öt, azóta mintha puskából lőnék ki, úgy megy. Szóval az üzemanyag lehetett a gond, szerintem...
Szerintem meg P0300 volt...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #629 Dátum: 2010. Augusztus 23. - 15:22:31 » |
|
Tegnap elhagyván Budapestet az M7-n elkezdett rángatni a gép, ugyanakkor erőtlen is volt, majd bedobta a sárgát. Később még egyszer rángatott a sztrádán, majd elmúlt és jól is ment. Keszthelyen az egyik beindítás után elaludt a lámpácska. Tegnap tankoltam a szokott helyemen ( Mol cucc ). Hazafelé egy Shell kúton tettem bele 25l V-Power 95-öt, azóta mintha puskából lőnék ki, úgy megy. Szóval az üzemanyag lehetett a gond, szerintem...
Szerintem meg P0300 volt... Lehet. Az is lehet a tré üzemanyagtól. Szelepcserém már jó pár éve megvolt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|