Lacetti klub fórum
2024. November 10. - 10:51:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 401251 alkalommal)
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #600 Dátum: 2010. Augusztus 05. - 17:51:49 »

Elvileg ugyan azt kell tudnia kiolvasni mindegyik OBD-s cuccnak.
Mit értesz az alatt, hogy nem tudták kiolvasni?
Nem volt hajlandó csatlakozni az illesztő?
Vagy csatlakozott, de nem látott hiba kódot?

Végül is mindegy. Gyere el, és kiolvassuk.
Az univerzális OBD-olvasók csak a hiba helyét tudják megmondani, de a pontos hibakódot nem.

Sajnos még a hiba helyét sem minden esetben, nekünk is univerzális(klub műszer) volt először utána lett a gyári (SCAN100) műszer!
Naplózva

kakaos
Kábelbarát
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Hozzászólás #601 Dátum: 2010. Augusztus 05. - 19:08:20 »

Stocz barátunk nagyon rendes volt és a tegnapi napon
kiolvasta a hibákat, bár értelmezni nem tudtuk,de eltüntette a hibajelzést.
Esetleg ha valaki közületek értelmezni tudja megköszönöm.

P1402
P1351
P1352

Stocz -nak pedig köszönöm szépen a közreműködését ezúton is!

üdv: kakos


Elvileg ugyan azt kell tudnia kiolvasni mindegyik OBD-s cuccnak.
Mit értesz az alatt, hogy nem tudták kiolvasni?
Nem volt hajlandó csatlakozni az illesztő?
Vagy csatlakozott, de nem látott hiba kódot?

Végül is mindegy. Gyere el, és kiolvassuk.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #602 Dátum: 2010. Augusztus 05. - 21:09:26 »

Stocz barátunk nagyon rendes volt és a tegnapi napon
kiolvasta a hibákat, bár értelmezni nem tudtuk,de eltüntette a hibajelzést.
Esetleg ha valaki közületek értelmezni tudja megköszönöm.

P1402
P1351
P1352

Stocz -nak pedig köszönöm szépen a közreműködését ezúton is!

üdv: kakos


Elvileg ugyan azt kell tudnia kiolvasni mindegyik OBD-s cuccnak.
Mit értesz az alatt, hogy nem tudták kiolvasni?
Nem volt hajlandó csatlakozni az illesztő?
Vagy csatlakozott, de nem látott hiba kódot?

Végül is mindegy. Gyere el, és kiolvassuk.

P1402  Kipufogógáz-visszavezetés, akadályozott

Az áramkör leírása

A kipufogó gáz visszavezetés (EGR) rendszernek az a célja, hogy csökkentse a magas égési hőmérsékletek által kiváltott nitrogénoxidok (NOx) kibocsátási szintjét. A kipufogógáz visszavezető rendszer ezt a feladatot a kipufogó gázok egy kis részének a robbanókamrába való visszavezetésével oldja meg. Amikor a levegő/tüzelőanyag keveréket a visszavezetett kipufogógáz felhígítja, az égési hőmérséklet csökken.
Ebben a rendszerben egy lineáris EGR (kipufogó gáz visszavezetés) szelep kerül alkalmazásra. A lineáris EGR (kipufogó gáz visszavezetés) szelep a pontosan a szükséges mennyiségű kipufogógáznak a motorba való visszavezetésére szolgál anélkül, hogy ehhez a szívócsatorna vákuumát használná. A szelep a kipufogó csatornából a szívócsatornába visszavezetett kipufogógáz mennyiségét egy olyan nyílással vezérli, amelynél az abban elhelyezett forgócsap helyzetét a motor-szabályozó modul (ECM) vezérli. Az ECM a forgócsap helyzetét a fojtószelep helyzet (TP) és a szívócsatorna abszolút nyomás (MAP) érzékelő jelei alapján szabályozza. Az ECM amikor szükségesnek látja utasítást ad az EGR (kipufogó gáz visszavezetés) szelep működésére, ehhez az ECM a gyújtásjel vezérlését változtatja. Ezt egy kiolvasó műszerrel (Scan Tool) a "Kívánt EGR (kipufogó gáz visszavezetés) helyzet" paraméter kiolvasásával lehet megfigyelni.
Az ECM az utasításának az eredményét egy visszajelzésen keresztül figyeli. Miután az EGR (kipufogó gáz visszavezetés) szelep megkapja az 5 Voltos referenciafeszültséget és a földfeszültséget, elküld egy feszültségjelet az ECM-hez, amely az EGR (kipufogó gáz visszavezetés) szelep forgócsap helyzetének felel meg. Ezt a visszajelzést a kiolvasó műszerrel (Scan Tool) is meg lehet figyelni, és az EGR (kipufogó gáz visszavezetés) forgócsap pillanatnyi helyzetének felel meg. Az EGR (kipufogó gáz visszavezetés) pillanatnyi helyzetének mindig közel kell lennie a parancs szerinti vagy kívánt EGR (kipufogó gáz visszavezetés) helyzethez.
Ez a diagnosztikai hibakód (DTC) az áramkörök szakadásának vagy rövidzárlatának jelzésére szolgál.

A hibakód eltárolásának feltételei

A gépjármű részleges terhelésben jár.
A motor-szabályozó rendszer zárt hurokban van.
A motor hűtőközeg-hőmérséklete (ECT) 60°C (140°F) fölött van.
A beszívott levegő hőmérséklete (IAT) magasabb mint 15°C (59°F).
A szívócsatorna abszolút nyomása magasabb, mint 75kPA.
Az EGR (kipufogó gáz visszavezetés) magasabb, mint 10%.
Az áramló levegőmennyiség 71~174 mg/tdc között van.
A motorfordulatszám 1.950 és 2.600 ford/perc között van.
A P0107, P0108, P0112, P0113, P0117, P0118, P0122, P0123, P0131, P0300, P0335, P0336, P0341, P0342, P1671, P1672, P1673 HIBAKÓD NINCS ELTÁROLVA.
Az EGR (kipufogó gáz visszavezetés) ki van kapcsolva.

Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #603 Dátum: 2010. Augusztus 05. - 21:15:18 »

P1351 (15-5):   No. 1/No. 4 Cylinder Front Ignition Coil Circuit Malfunction
P1352 (15-6):   No. 1/No. 4 Cylinder Rear Ignition Coil Circuit Malfunction
P1353 (15-7):   No. 2/No. 3 Cylinder Front Ignition Coil Circuit Malfunction
P1354 (15-8):   No. 2/No. 3 Cylinder Rear Ignition Coil Circuit Malfunction


Itt is nézelődhetsz:
http://autorepair.about.com/cs/troubleshooting/l/bl_obd_13.htm

Üdv!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #604 Dátum: 2010. Augusztus 06. - 07:31:07 »

ez a katalizátor-gyengülés mostanság sokunknál előjött 
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #605 Dátum: 2010. Augusztus 06. - 15:49:22 »

P1351 (15-5):   No. 1/No. 4 Cylinder Front Ignition Coil Circuit Malfunction
P1352 (15-6):   No. 1/No. 4 Cylinder Rear Ignition Coil Circuit Malfunction
P1353 (15-7):   No. 2/No. 3 Cylinder Front Ignition Coil Circuit Malfunction
P1354 (15-8):   No. 2/No. 3 Cylinder Rear Ignition Coil Circuit Malfunction


Itt is nézelődhetsz:
http://autorepair.about.com/cs/troubleshooting/l/bl_obd_13.htm

Üdv!
Ilyen hibakódot nem is tud a Lacetti. Vigyorog Nincs a szervizcédén lévő listában.
DTC P0107
 DTC P0108
 DTC P0112
 DTC P0113
 DTC P0117
 DTC P0118
 DTC P0122
 DTC P0123
 DTC P0131
 DTC P0132
 DTC P0133
 DTC P0135
 DTC P0137
 DTC P0138
 DTC P0140
 DTC P0141
 DTC P0171
 DTC P0172
 DTC P0222
 DTC P0223
 DTC P0261
 DTC P0262
 DTC P0264
 DTC P0265
 DTC P0267
 DTC P0268
 DTC P0270
 DTC P0271
 DTC P0300
 DTC P0327
 DTC P0335
 DTC P0336
 DTC P0337
 DTC P0341
 DTC P0342
 DTC P0351
 DTC P0352
 DTC P0400
 DTC P0404
 DTC P0405
 DTC P0406
 DTC P0420
 DTC P0444
 DTC P0445
 DTC P0462
 DTC P0463
 DTC P0480
 DTC P0481
 DTC P0501
 DTC P0510
 DTC P0532
 DTC P0533
 DTC P0562
 DTC P0563
 DTC P0601
 DTC P0604
 DTC P0605
 DTC P0656
 DTC P1181
 DTC P1182
 DTC P1230
 DTC P1231
 DTC P1320
 DTC P1321
 DTC P1382
 DTC P1385
 DTC P1402
 DTC P1403
 DTC P1404
 DTC P1511
 DTC P1512
 DTC P1513
 DTC P1537
 DTC P1538
 DTC P1610
 DTC P1611
 DTC P1628
 DTC P1629
 DTC P1660
 DTC P1661
Naplózva


LPG
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #606 Dátum: 2010. Augusztus 06. - 15:54:48 »

P1351 (15-5):   No. 1/No. 4 Cylinder Front Ignition Coil Circuit Malfunction
P1352 (15-6):   No. 1/No. 4 Cylinder Rear Ignition Coil Circuit Malfunction
P1353 (15-7):   No. 2/No. 3 Cylinder Front Ignition Coil Circuit Malfunction
P1354 (15-8):   No. 2/No. 3 Cylinder Rear Ignition Coil Circuit Malfunction


Itt is nézelődhetsz:
http://autorepair.about.com/cs/troubleshooting/l/bl_obd_13.htm

Üdv!
Ilyen hibakódot nem is tud a Lacetti. Vigyorog Nincs a szervizcédén lévő listában.


Olyan van, hogy:
P0351   Gyújtási jel A tekercs-hiba
P0352   Gyújtási jel B tekercs-hiba

Nem hinném, hogy mind a két trafó egyszerre kezdene haldoklani, bár lehetséges.
« Utoljára szerkesztve: 2010. Augusztus 06. - 15:56:21 írta Jani » Naplózva


LPG
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #607 Dátum: 2010. Augusztus 07. - 13:40:24 »

Elvileg ugyan azt kell tudnia kiolvasni mindegyik OBD-s cuccnak.
Mit értesz az alatt, hogy nem tudták kiolvasni?
Nem volt hajlandó csatlakozni az illesztő?
Vagy csatlakozott, de nem látott hiba kódot?

Végül is mindegy. Gyere el, és kiolvassuk.
Az univerzális OBD-olvasók csak a hiba helyét tudják megmondani, de a pontos hibakódot nem.
Ez így nem igaz.
Az ODB szabványnak (jelen esetben ODB II-ről beszélünk) pont az a lényege, hogy a szabványnak megfelelő autókon lehetővé kell tenni, hogy ne csak a típus gyári műszere (jelen esetben a Scan-100) lássa a hibakódokat, hanem egy szabvány (univerzális) műszerrel bármelyik autón olvasható legyen az össze hibakód.

Pont azért, hogy egy általános szerviz is tudja javítani az autókat, ne csak a szakszervizek, és ne kelljen ehhez horribilis beruházásokat megejteni. Ez a szabvány lényege.

A hiba helyét egyik műszer sem mondja meg, azt neked kell megtalálni. Kacsint Vigyorog

Kakaos:
Csak a 1402-őt nem tudtuk meghatározni, mert sem a program, sem a Lacsi gyári szerviz könyve nem ír ilyen kódot!
Azt azért mondtam Neked, hogy ez EGR hiba jelzés! Kacsint
A két gyújtó trafós hibakódot megbeszéltük. Mosolyog Az más kérdés, hogy mi okozta. De ez már a javítás témaköre, nem a hibakód kiolvasásé.
Mindenkinek elmondtam/elmondom: ez nem javítás, csak egy információ, támpont a javításhoz!
Attól, hogy az orvos megnézi a torkodat még nem gyógyított meg. Csak a gyógyításhoz szerzett meg egy információt.

Cápa:
Neked honnan van ez a leírás?
Az én szerviz könyvem nem ír erről.

Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #608 Dátum: 2010. Augusztus 07. - 15:25:45 »

P1351 (15-5):   No. 1/No. 4 Cylinder Front Ignition Coil Circuit Malfunction
P1352 (15-6):   No. 1/No. 4 Cylinder Rear Ignition Coil Circuit Malfunction
P1353 (15-7):   No. 2/No. 3 Cylinder Front Ignition Coil Circuit Malfunction
P1354 (15-8):   No. 2/No. 3 Cylinder Rear Ignition Coil Circuit Malfunction


Itt is nézelődhetsz:
http://autorepair.about.com/cs/troubleshooting/l/bl_obd_13.htm

Üdv!
Ilyen hibakódot nem is tud a Lacetti. Vigyorog Nincs a szervizcédén lévő listában.
DTC P0107
 DTC P0108
 DTC P0112
 DTC P0113
 DTC P0117
 DTC P0118
 DTC P0122
 DTC P0123
 DTC P0131
 DTC P0132
 DTC P0133
 DTC P0135
 DTC P0137
 DTC P0138
 DTC P0140
 DTC P0141
 DTC P0171
 DTC P0172
 DTC P0222
 DTC P0223
 DTC P0261
 DTC P0262
 DTC P0264
 DTC P0265
 DTC P0267
 DTC P0268
 DTC P0270
 DTC P0271
 DTC P0300
 DTC P0327
 DTC P0335
 DTC P0336
 DTC P0337
 DTC P0341
 DTC P0342
 DTC P0351
 DTC P0352
 DTC P0400
 DTC P0404
 DTC P0405
 DTC P0406
 DTC P0420
 DTC P0444
 DTC P0445
 DTC P0462
 DTC P0463
 DTC P0480
 DTC P0481
 DTC P0501
 DTC P0510
 DTC P0532
 DTC P0533
 DTC P0562
 DTC P0563
 DTC P0601
 DTC P0604
 DTC P0605
 DTC P0656
 DTC P1181
 DTC P1182
 DTC P1230
 DTC P1231
 DTC P1320
 DTC P1321
 DTC P1382
 DTC P1385
 DTC P1402
 DTC P1403
 DTC P1404
 DTC P1511
 DTC P1512
 DTC P1513
 DTC P1537
 DTC P1538
 DTC P1610
 DTC P1611
 DTC P1628
 DTC P1629
 DTC P1660
 DTC P1661

de igen van csak nem mindegy melyik évet nézzük
Naplózva

70/4334431
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #609 Dátum: 2010. Augusztus 08. - 08:45:44 »

Cápa:
Neked honnan van ez a leírás?
Az én szerviz könyvem nem ír erről.


Pedig rajt van a CD-n.. Kacsint Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #610 Dátum: 2010. Augusztus 09. - 08:50:31 »

Elvileg ugyan azt kell tudnia kiolvasni mindegyik OBD-s cuccnak.
Mit értesz az alatt, hogy nem tudták kiolvasni?
Nem volt hajlandó csatlakozni az illesztő?
Vagy csatlakozott, de nem látott hiba kódot?

Végül is mindegy. Gyere el, és kiolvassuk.
Az univerzális OBD-olvasók csak a hiba helyét tudják megmondani, de a pontos hibakódot nem.
Ez így nem igaz.
Az ODB szabványnak (jelen esetben ODB II-ről beszélünk) pont az a lényege, hogy a szabványnak megfelelő autókon lehetővé kell tenni, hogy ne csak a típus gyári műszere (jelen esetben a Scan-100) lássa a hibakódokat, hanem egy szabvány (univerzális) műszerrel bármelyik autón olvasható legyen az össze hibakód.

Pont azért, hogy egy általános szerviz is tudja javítani az autókat, ne csak a szakszervizek, és ne kelljen ehhez horribilis beruházásokat megejteni. Ez a szabvány lényege.

A hiba helyét egyik műszer sem mondja meg, azt neked kell megtalálni. Kacsint Vigyorog

Kakaos:
Csak a 1402-őt nem tudtuk meghatározni, mert sem a program, sem a Lacsi gyári szerviz könyve nem ír ilyen kódot!
Azt azért mondtam Neked, hogy ez EGR hiba jelzés! Kacsint
A két gyújtó trafós hibakódot megbeszéltük. Mosolyog Az más kérdés, hogy mi okozta. De ez már a javítás témaköre, nem a hibakód kiolvasásé.
Mindenkinek elmondtam/elmondom: ez nem javítás, csak egy információ, támpont a javításhoz!
Attól, hogy az orvos megnézi a torkodat még nem gyógyított meg. Csak a gyógyításhoz szerzett meg egy információt.

Cápa:
Neked honnan van ez a leírás?
Az én szerviz könyvem nem ír erről.


Na jó keveretem a szezont a Gizikével.Mosolyog
Egy kérdés. Volt már, asszem, de nem találom a megfelelő kereső szót. A villogó ChKEngine csak a gyújtáskimaradást jelölheti? Mi van, ha villog, de nem gyengül a motor, nem rángat, de kitartóan villog? He
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #611 Dátum: 2010. Augusztus 09. - 17:44:22 »

Elvileg ugyan azt kell tudnia kiolvasni mindegyik OBD-s cuccnak.
Mit értesz az alatt, hogy nem tudták kiolvasni?
Nem volt hajlandó csatlakozni az illesztő?
Vagy csatlakozott, de nem látott hiba kódot?

Végül is mindegy. Gyere el, és kiolvassuk.
Az univerzális OBD-olvasók csak a hiba helyét tudják megmondani, de a pontos hibakódot nem.
Ez így nem igaz.
Az ODB szabványnak (jelen esetben ODB II-ről beszélünk) pont az a lényege, hogy a szabványnak megfelelő autókon lehetővé kell tenni, hogy ne csak a típus gyári műszere (jelen esetben a Scan-100) lássa a hibakódokat, hanem egy szabvány (univerzális) műszerrel bármelyik autón olvasható legyen az össze hibakód.

Pont azért, hogy egy általános szerviz is tudja javítani az autókat, ne csak a szakszervizek, és ne kelljen ehhez horribilis beruházásokat megejteni. Ez a szabvány lényege.

A hiba helyét egyik műszer sem mondja meg, azt neked kell megtalálni. Kacsint Vigyorog

Kakaos:
Csak a 1402-őt nem tudtuk meghatározni, mert sem a program, sem a Lacsi gyári szerviz könyve nem ír ilyen kódot!
Azt azért mondtam Neked, hogy ez EGR hiba jelzés! Kacsint
A két gyújtó trafós hibakódot megbeszéltük. Mosolyog Az más kérdés, hogy mi okozta. De ez már a javítás témaköre, nem a hibakód kiolvasásé.
Mindenkinek elmondtam/elmondom: ez nem javítás, csak egy információ, támpont a javításhoz!
Attól, hogy az orvos megnézi a torkodat még nem gyógyított meg. Csak a gyógyításhoz szerzett meg egy információt.

Cápa:
Neked honnan van ez a leírás?
Az én szerviz könyvem nem ír erről.


Na jó keveretem a szezont a Gizikével.Mosolyog
Egy kérdés. Volt már, asszem, de nem találom a megfelelő kereső szót. A villogó ChKEngine csak a gyújtáskimaradást jelölheti? Mi van, ha villog, de nem gyengül a motor, nem rángat, de kitartóan villog? He
Kontakthibás a checklámpád! Kacsint Vigyorog Bocsika...
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #612 Dátum: 2010. Augusztus 09. - 19:51:57 »

Bármilyen, a katalizátor működését veszélyeztető meghibásodást jelezhet a villogó cheklámpa.
Ja, és ne gyújtáskimaradásról hanem égéskimaradásról beszéljünk, mert csak ezt tudja értelmezni az ECU.
« Utoljára szerkesztve: 2010. Augusztus 09. - 19:54:49 írta Tomy61 » Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #613 Dátum: 2010. Augusztus 10. - 07:11:41 »

Bármilyen, a katalizátor működését veszélyeztető meghibásodást jelezhet a villogó cheklámpa.
Ja, és ne gyújtáskimaradásról hanem égéskimaradásról beszéljünk, mert csak ezt tudja értelmezni az ECU.
Végre egy alkoholista... Mosolyog
Szóval, mit tudok tenni szerinted (kiolvastatáson kívül)? Az elektronika anno belett lőve 1-es lambda értékre, egy jó darabig nem is volt gondja, most meg egyre gyakrabban.
HunFlexet használok, csak potis szabályozással
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #614 Dátum: 2010. Augusztus 10. - 20:42:45 »

Bármilyen, a katalizátor működését veszélyeztető meghibásodást jelezhet a villogó cheklámpa.
Ja, és ne gyújtáskimaradásról hanem égéskimaradásról beszéljünk, mert csak ezt tudja értelmezni az ECU.
Végre egy alkoholista... Mosolyog
Szóval, mit tudok tenni szerinted (kiolvastatáson kívül)? Az elektronika anno belett lőve 1-es lambda értékre, egy jó darabig nem is volt gondja, most meg egyre gyakrabban.
HunFlexet használok, csak potis szabályozással
Helló Cartárs!
Na, én meg nem használok semmi elektronikát, nekem nem rentábilis. 20 l benyához 40 l E 85, és kész. Eszi-nem eszi, nem kap mást.Egyre kevésbé hiszek ezekben az átalakítókban. Sokan nyűglődnek velük. A potis szabályzás sajnos egy roppant ostoba szerkezet. Állandóan babrálni kell. Az újabbak már programozhatóak, ezért több paramétert vesznek figyelembe, így pontosabban is működnek. Viszont a mechanikai átalakítást ezek sem tudják pótolni. Konkrétan a befecskendező fúvókák kapacitására gondolok. Bizonyos üzemállapotokban irreálisan megnő a befecskendezési idő, ami nem szerencsés. Vannak olyan üzemi körülmények, ahol 30-35% pluszra volna szükség, de ezt a gyári befecskendező csak igen hosszú befecsk. idővel tudná hozni, már ha képes rá. Magas fordulaton a befecsk. idő meghaladhatja a szívó szelep nyitvatartási idejét. Tehát nem lesz optimális a keverék képzés, hiába az üzemanyag többlet. Egyenlőre ennyi, sajna van még a tarsolyomban néhány kifogás. Teljesítmény méréssel foglalkozom, volt pár alkoholos gép már nálam, innen a tapasztalat.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!