Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 20. - 12:42:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 396264 alkalommal)
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #585 Dátum: 2010. Június 07. - 12:58:02 »

Én is voltam tegnap Stocznál, mert volt bő egy hónapja egy sárga lámpával kísért rángatásom és ki akartam olvastatni a hibát. Mivel azóta panaszmentes a gép (lezártuk az EGeRet utána), így a kompjúter törölte a memóriájából a hibaüzenetet. Tehát a gépem tünet- és panaszmentes.

Volt szerencsém ugyanakkor Kamikaze cartárssal is személyesen megismerkednem, így nem volt hiábavaló az utam.
ha legközelebb ilyen bandázás van, szóljatok, mert mentem volna én is 

Nekem hirtelen jött, és totál véletlen, hogy Kamikaze is pont akkor jelentkezett be. Sorry...
Naplózva
lesliewednesday
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #586 Dátum: 2010. Június 11. - 08:11:07 »

Tanácsotokat kérném. 1.4-es motor, idáig kb.80% E85+benzinnel jártam. Pár napja csak E85-öt tettem bele. Addig nem volt checklámpa, most kigyulladt. Hibakód kiolvasásig égni fog, vagy esetleg "meggyógyulhat magától" ? Ha a kocsi garanciális a szerviz mennyiért olvas ki hibakódot?  Illetve megszólnak-e az E85-ért? Vagy vegyek egy OBD kódolvasót, és töröljem vele otthon a hibakódot?
Igazából szerintem a motornak tuti semmi baja, csak "berágott" a tiszta E85-re(gyújtás kimaradás, stb.).
A lámpa viszont zavar. Akku levétellel a fórum szerint nem alszik ki. Viszont mintha már írta volna valaki, hogy magától is meggyógyult egyes esetekben. Mit javasoltok?
Naplózva

"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #587 Dátum: 2010. Június 11. - 08:24:43 »

Tanácsotokat kérném. 1.4-es motor, idáig kb.80% E85+benzinnel jártam. Pár napja csak E85-öt tettem bele. Addig nem volt checklámpa, most kigyulladt. Hibakód kiolvasásig égni fog, vagy esetleg "meggyógyulhat magától" ? Ha a kocsi garanciális a szerviz mennyiért olvas ki hibakódot?  Illetve megszólnak-e az E85-ért? Vagy vegyek egy OBD kódolvasót, és töröljem vele otthon a hibakódot?
Igazából szerintem a motornak tuti semmi baja, csak "berágott" a tiszta E85-re(gyújtás kimaradás, stb.).
A lámpa viszont zavar. Akku levétellel a fórum szerint nem alszik ki. Viszont mintha már írta volna valaki, hogy magától is meggyógyult egyes esetekben. Mit javasoltok?
Nem birja a tiszta e85-öt és ne is kisérletezz ezzel mert a motort hazavágod vele.A túl szerény keveréktől szétégnek a szelepek és idővel a dugó is.De most ne ijedj meg ennyit kibir nekem is néha bevillan ha tul kevés benyát rakok bele.Most tegyél hozzá benyát (4l e85 höz 1l benya ebből tudsz számolni)és a lámpa ki fog aludni a 4. inditásra de legkésőbb 80km után.
Naplózva

06 70/22 11 222
lesliewednesday
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #588 Dátum: 2010. Június 11. - 08:44:47 »

Köszi a választ. Erre tippeltem én is. A motor egyébként ugyanúgy jár, mint előtte. (Szerencsére) Még mennem kell vele, mert  legutóbb sikerült 66,6 litert ! (kút szerint) tankolnom, mire színültig lett. kb 160km után a mutató még teli jelzés felett picivel van. Remélem a benzintől megnyugszik a  lámpa (és az én lelkem is).
Naplózva

"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #589 Dátum: 2010. Június 11. - 08:57:36 »

Köszi a választ. Erre tippeltem én is. A motor egyébként ugyanúgy jár, mint előtte. (Szerencsére) Még mennem kell vele, mert  legutóbb sikerült 66,6 litert ! (kút szerint) tankolnom, mire színültig lett. kb 160km után a mutató még teli jelzés felett picivel van. Remélem a benzintől megnyugszik a  lámpa (és az én lelkem is).
Nekem 180km-nél indul el az óra lefelé.De egy kicsit még autózz ki belőle mert rátankolásnál valószinű a csőbe töltesz csak és később fog elkeveredni.Nincs külömbség nálam sem ha tisza e85 van benne talán kicsit lustább és nehezebben indul.Én 1l benyára 4,5-5l e85 számolva tankolok.itt még nincs chek lámpa és indul is rendesen.
Naplózva

06 70/22 11 222
lesliewednesday
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #590 Dátum: 2010. Június 15. - 11:51:10 »

Nekem 180km-nél indul el az óra lefelé.De egy kicsit még autózz ki belőle mert rátankolásnál valószinű a csőbe töltesz csak és később fog elkeveredni.Nincs külömbség nálam sem ha tisza e85 van benne talán kicsit lustább és nehezebben indul.Én 1l benyára 4,5-5l e85 számolva tankolok.itt még nincs chek lámpa és indul is rendesen.
[/quote]

Jelentem, a lámpa kb 110km (és 15 liter benzin előzetes betöltése) után kialudt. Legközelebb majd jobban figyelek az arányra.
Köszönöm az előrejelzést és a megnyugtató választ.
Naplózva

"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #591 Dátum: 2010. Június 16. - 08:52:11 »

Köszi a választ. Erre tippeltem én is. A motor egyébként ugyanúgy jár, mint előtte. (Szerencsére) Még mennem kell vele, mert  legutóbb sikerült 66,6 litert ! (kút szerint) tankolnom, mire színültig lett. kb 160km után a mutató még teli jelzés felett picivel van. Remélem a benzintől megnyugszik a  lámpa (és az én lelkem is).
Nekem 180km-nél indul el az óra lefelé.De egy kicsit még autózz ki belőle mert rátankolásnál valószinű a csőbe töltesz csak és később fog elkeveredni.Nincs külömbség nálam sem ha tisza e85 van benne talán kicsit lustább és nehezebben indul.Én 1l benyára 4,5-5l e85 számolva tankolok.itt még nincs chek lámpa és indul is rendesen.
Nem cseszegetni akarlak Krisz, de miért is ne keverdne el két folyadék (ami korlátlan mennyiségben keverhető egymással), ha csak a csőben van hely? Attól még, részben a mozgási energiájuk hatásásra, részben a Brown-féle mozgásnak köszönhetően, simán elkeveredik. Kacsint
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #592 Dátum: 2010. Június 28. - 10:25:43 »

Megint előjött a szervó hibajel. Reggel egy ismerős szervízben kiolvastuk a hibakódot, de szervóról semmi hiba nem volt tárolva. Viszont volt P1661 (asszem) Meg egy másik, arra már nem emlékszem. Ezek talán betudhatók annak, hogy a direktszűrő csövéről lecsúszott az a kis szekunder cső, vagy mi.
Amúgy kipucolták az összes jeladó csatlakozóját a kerekeknél, ill a kocsi alatt. Az utóbbi volt nagyon koszos. Most majd kiderül, hogy újra elő jön e az én mumusom Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #593 Dátum: 2010. Június 28. - 20:06:53 »

Megint előjött a szervó hibajel. Reggel egy ismerős szervízben kiolvastuk a hibakódot, de szervóról semmi hiba nem volt tárolva. Viszont volt P1661 (asszem) Meg egy másik, arra már nem emlékszem. Ezek talán betudhatók annak, hogy a direktszűrő csövéről lecsúszott az a kis szekunder cső, vagy mi.
Amúgy kipucolták az összes jeladó csatlakozóját a kerekeknél, ill a kocsi alatt. Az utóbbi volt nagyon koszos. Most majd kiderül, hogy újra elő jön e az én mumusom Mosolyog
A Scan100-al nézték a hibakódokat vagy univerzális OBD cuccal?
Gondolom az utóbbival.
Az pedig csak a motorvezérlés hibakódjait látja.
Légzsák és ABS kódokat csak a gyári műszer tudja kiolvasni (meg 1-2 spec cucc, de az OBDII-es univerzális nem).
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #594 Dátum: 2010. Június 29. - 11:50:45 »

Megint előjött a szervó hibajel. Reggel egy ismerős szervízben kiolvastuk a hibakódot, de szervóról semmi hiba nem volt tárolva. Viszont volt P1661 (asszem) Meg egy másik, arra már nem emlékszem. Ezek talán betudhatók annak, hogy a direktszűrő csövéről lecsúszott az a kis szekunder cső, vagy mi.
Amúgy kipucolták az összes jeladó csatlakozóját a kerekeknél, ill a kocsi alatt. Az utóbbi volt nagyon koszos. Most majd kiderül, hogy újra elő jön e az én mumusom Mosolyog
A Scan100-al nézték a hibakódokat vagy univerzális OBD cuccal?
Gondolom az utóbbival.
Az pedig csak a motorvezérlés hibakódjait látja.
Légzsák és ABS kódokat csak a gyári műszer tudja kiolvasni (meg 1-2 spec cucc, de az OBDII-es univerzális nem).
Nem tudom milyen volt, de gondolom a srác ért hozzá, Opel-Chevy szerelő volt. Szép kijelzője volt, magyar nyelven, és benne volt a Lacetti. Ennyit láttam belőle Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #595 Dátum: 2010. Június 29. - 20:28:11 »

Megint előjött a szervó hibajel. Reggel egy ismerős szervízben kiolvastuk a hibakódot, de szervóról semmi hiba nem volt tárolva. Viszont volt P1661 (asszem) Meg egy másik, arra már nem emlékszem. Ezek talán betudhatók annak, hogy a direktszűrő csövéről lecsúszott az a kis szekunder cső, vagy mi.
Amúgy kipucolták az összes jeladó csatlakozóját a kerekeknél, ill a kocsi alatt. Az utóbbi volt nagyon koszos. Most majd kiderül, hogy újra elő jön e az én mumusom Mosolyog
A Scan100-al nézték a hibakódokat vagy univerzális OBD cuccal?
Gondolom az utóbbival.
Az pedig csak a motorvezérlés hibakódjait látja.
Légzsák és ABS kódokat csak a gyári műszer tudja kiolvasni (meg 1-2 spec cucc, de az OBDII-es univerzális nem).
Nem tudom milyen volt, de gondolom a srác ért hozzá, Opel-Chevy szerelő volt. Szép kijelzője volt, magyar nyelven, és benne volt a Lacetti. Ennyit láttam belőle Mosolyog
Ez a Scan-100
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #596 Dátum: 2010. Június 29. - 20:51:31 »

Megint előjött a szervó hibajel. Reggel egy ismerős szervízben kiolvastuk a hibakódot, de szervóról semmi hiba nem volt tárolva. Viszont volt P1661 (asszem) Meg egy másik, arra már nem emlékszem. Ezek talán betudhatók annak, hogy a direktszűrő csövéről lecsúszott az a kis szekunder cső, vagy mi.
Amúgy kipucolták az összes jeladó csatlakozóját a kerekeknél, ill a kocsi alatt. Az utóbbi volt nagyon koszos. Most majd kiderül, hogy újra elő jön e az én mumusom Mosolyog
A Scan100-al nézték a hibakódokat vagy univerzális OBD cuccal?
Gondolom az utóbbival.
Az pedig csak a motorvezérlés hibakódjait látja.
Légzsák és ABS kódokat csak a gyári műszer tudja kiolvasni (meg 1-2 spec cucc, de az OBDII-es univerzális nem).
Nem tudom milyen volt, de gondolom a srác ért hozzá, Opel-Chevy szerelő volt. Szép kijelzője volt, magyar nyelven, és benne volt a Lacetti. Ennyit láttam belőle Mosolyog
Ez a Scan-100

Na, szerintem pont így nézett ki, még színre is. Meg ilyen szép nagy kijelzője volt Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
kakaos
Kábelbarát
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Hozzászólás #597 Dátum: 2010. Augusztus 04. - 12:47:18 »

Szevasztok!
Előjött nemrégiben nekem is a Cheklámpa probléma.
Próbáltam akkumulátorról levenni 24 órát de csak nem aludt el.
Voltam Rudi-éknál és nem tudták kiolvasni se.Ami a klubnak van leolvasó az ki tudná olvasni?Ha tudtok megoldást vagy tanácsot problémámra előre köszönöm!!!!!
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #598 Dátum: 2010. Augusztus 04. - 13:07:49 »

Elvileg ugyan azt kell tudnia kiolvasni mindegyik OBD-s cuccnak.
Mit értesz az alatt, hogy nem tudták kiolvasni?
Nem volt hajlandó csatlakozni az illesztő?
Vagy csatlakozott, de nem látott hiba kódot?

Végül is mindegy. Gyere el, és kiolvassuk.
Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #599 Dátum: 2010. Augusztus 05. - 08:22:38 »

Elvileg ugyan azt kell tudnia kiolvasni mindegyik OBD-s cuccnak.
Mit értesz az alatt, hogy nem tudták kiolvasni?
Nem volt hajlandó csatlakozni az illesztő?
Vagy csatlakozott, de nem látott hiba kódot?

Végül is mindegy. Gyere el, és kiolvassuk.
Az univerzális OBD-olvasók csak a hiba helyét tudják megmondani, de a pontos hibakódot nem.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!