Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 20. - 14:42:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 396396 alkalommal)
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #570 Dátum: 2010. Május 28. - 13:50:15 »

4 hét után ismét előjött a katalizátoros checklámpa. ami érdekes, hogy megint 4-esben 2200-as fordulaton lévő tartós haladásnál. amíg sportosan közlekedtem, ill 3000-es fordulaton volt az utazó, addig nem volt baja. hihetetlen, de olyan, mintha sztrájkolna a lacsi, ha nem versenyautóként használom. 
kérdés: gyári kat 2kiló, bontott 20 rugó, sportkat 70 rugó. Utóbbinak lehet racionális értelme hosszú távra? mert nincs kedvem bontott kakiba belenyúlni, a gyári meg horror. 
Ki mondta, hogy a katalizátorod a rossz? He
Nem lehet, hogy csak a lambda szonda haldoklik?
elvileg nem a lambdákat jelzi hibásnak a gép, hanem a katalizátor nem hatékony eléggé
70EFt-ért nincs kat lacsira mert a leömlőt is gyártani kell.Janó dobnál sport kat 120EFt uj leömlővel stb.Mondjuk érdekes hogy a kat tönkrement neked. ???Sebiéknek van bontott kat 35EFt-be odaadja és szerintem az jó mert nem adná oda ha **** lenne.Talán még garit is ad rá.
de nekem nem kell leömlő
Másképp nem birja feltenni a sport kat. a hülye OBD2 rendszer miatt.
Naplózva

06 70/22 11 222
Viper
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


Nexia1.5 16V(96')by H&H & Lanos1.6 16V(00')Bp


« Hozzászólás #571 Dátum: 2010. Május 28. - 20:50:57 »

Másképp nem birja feltenni a sport kat. a hülye OBD2 rendszer miatt.
mindent meglehet csinálni, csak akarni kell.
egyébként nem véletlen mondják, hogy leömlőt is kell, mert az többe kerül, ergo nagyobb rajta a haszon.
Naplózva

diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #572 Dátum: 2010. Május 28. - 20:52:24 »

Nekem ugyanis módosított szelepes a kocsim (több szervíz szerint is), mégis kaptam p300 hibakódot, viszonylag hideg motornál emelkedőn menet 2500-as fordulaton 3. fokozatban.
Unokaöcsémnek (2007-es 1.6-os) is ezt mondták, mégis szelepcsere lett a vége.
Az enyém 2007. nov-dec környékén készült. Az övé mikori?
Azt hiszem márciusi.
Lehet azokban még nem volt cserélve, talán Sebike meg tudja mondani.
2007 06.-tól jöttek a módositott szelepesek elvileg.09-hó tól pedig a kormánymű is a módositott.
E szerint az enyémben már mindkettő módosított.

Ha ezutáni gyártás akkor valószinű.Nekem 06 hó utáni és a kormányművem még a régi mint most kiderült.De jövőhéten már egy zsir uj ujtipusú lessz benne.A km órá állásom is a fele lessz a mostaninak. Vigyorog
Megnéztem, a gumik 2007. 42. hetében készültek, szóval elvileg minden módosított rajta.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #573 Dátum: 2010. Május 31. - 07:39:00 »

Akkor azt kérdezem, mennyire logikus, hogy szelephiba, ha a hibajel mindig hidegindítás után, terheléskor jön elő, üzemmelegen sosem, ill. télen minden egyes nap...
p300: gyújtáskimaradás több hengernél.

Hogy pontosan miként érzékeli (milyen jeladók jelei alapján) az agy, azt nem tudom, de a hivatalos hibakód megfogalmazás a fenti.

Általános megoldás a szelep csere (a GM tudja, hogy miért), de nem kizárólagos ok!
Nagy valószínűséggel a kipufogó gáz értékei (is) belejátszanak ebbe a hibakódba (ezért lehet a javítás a szelep csere/tisztítás/becsiszolás).

Ugyan ez magyarázza, hogy miért hidegindításkor jön elő: ilyenkor még a motor nem tudja a megfelelő emissziós értékeket.
Az egy másik kérdés, hogy az ECU-nak ilyenkor ezeket nem is szabad komolyan vennie (vízhőmérő jól mutat?).

A p300 szelepcsere előtti "kezeléséről" már rengeteget írtunk.
Végigcsináltad a dolgokat?
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #574 Dátum: 2010. Május 31. - 07:44:03 »

4 hét után ismét előjött a katalizátoros checklámpa. ami érdekes, hogy megint 4-esben 2200-as fordulaton lévő tartós haladásnál. amíg sportosan közlekedtem, ill 3000-es fordulaton volt az utazó, addig nem volt baja. hihetetlen, de olyan, mintha sztrájkolna a lacsi, ha nem versenyautóként használom. 
kérdés: gyári kat 2kiló, bontott 20 rugó, sportkat 70 rugó. Utóbbinak lehet racionális értelme hosszú távra? mert nincs kedvem bontott kakiba belenyúlni, a gyári meg horror. 
Egy lámpácska miatt biztosan nem költenék ennyit.
Pláne, ha csak néha jön elő: minimális időre egy (vagy több) mért érték túllép egy igen szigorúan meghatározott határértéket.

Kicsit régebbi autónál észre sem veszed. Használod nyugodtan.

Szerintem ráérsz vele akkor foglalkozni, ha nem havonta jön elő, hanem mondjuk minden nap.

Egyébként meg az is lehet (de ez csak feltételezés!), hogy pont az agy tanulós része játszik szerepet a hibakódodban.
Megszokta a pörgetést, és az értékeket ehhez az üzemmódhoz viszonyítja.
A kevésbé pörgetős módban meg más értékeket mér.

Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #575 Dátum: 2010. Május 31. - 12:38:42 »

Szelepcsere megvolt fél éves korában, majd 4 évesen jött elő újra. Ekkor elküldtem a chevi magyarországot arra a bizonyos melegebb éghajlatra, mert nekem akkor még ugyanazt a szelepet tették be, amit azóta 3-szor módosítottak. Ez télen volt, minden nap hibakód. Most, jóidőben havonta 1-2-szer fordult elő, de nem olyan hallható háromhengeres hanggal, mint télen... Egr lezárva, stp folyamatosan a tankban, és kétszer wepp szeleptisztító spray. Most jön a bioetanol...
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #576 Dátum: 2010. Június 01. - 08:25:00 »

Szelepcsere megvolt fél éves korában, majd 4 évesen jött elő újra. Ekkor elküldtem a chevi magyarországot arra a bizonyos melegebb éghajlatra, mert nekem akkor még ugyanazt a szelepet tették be, amit azóta 3-szor módosítottak. Ez télen volt, minden nap hibakód. Most, jóidőben havonta 1-2-szer fordult elő, de nem olyan hallható háromhengeres hanggal, mint télen... Egr lezárva, stp folyamatosan a tankban, és kétszer wepp szeleptisztító spray. Most jön a bioetanol...
És remélem te leszel a követendő példa azoknak akik ezzel a hibával küzdenek.
Naplózva

06 70/22 11 222
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #577 Dátum: 2010. Június 02. - 10:08:40 »

4 hét után ismét előjött a katalizátoros checklámpa. ami érdekes, hogy megint 4-esben 2200-as fordulaton lévő tartós haladásnál. amíg sportosan közlekedtem, ill 3000-es fordulaton volt az utazó, addig nem volt baja. hihetetlen, de olyan, mintha sztrájkolna a lacsi, ha nem versenyautóként használom. 
kérdés: gyári kat 2kiló, bontott 20 rugó, sportkat 70 rugó. Utóbbinak lehet racionális értelme hosszú távra? mert nincs kedvem bontott kakiba belenyúlni, a gyári meg horror. 
Egy lámpácska miatt biztosan nem költenék ennyit.
Pláne, ha csak néha jön elő: minimális időre egy (vagy több) mért érték túllép egy igen szigorúan meghatározott határértéket.

Kicsit régebbi autónál észre sem veszed. Használod nyugodtan.

Szerintem ráérsz vele akkor foglalkozni, ha nem havonta jön elő, hanem mondjuk minden nap.

Egyébként meg az is lehet (de ez csak feltételezés!), hogy pont az agy tanulós része játszik szerepet a hibakódodban.
Megszokta a pörgetést, és az értékeket ehhez az üzemmódhoz viszonyítja.
A kevésbé pörgetős módban meg más értékeket mér.


köszönöm Főni. kicsit megnyugtattál.  Kacsint
én is ezen tanakodtam, hogy kell-e cserélni, ha csak kb havonta jelez be.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #578 Dátum: 2010. Június 02. - 10:10:33 »

Szelepcsere megvolt fél éves korában, majd 4 évesen jött elő újra. Ekkor elküldtem a chevi magyarországot arra a bizonyos melegebb éghajlatra, mert nekem akkor még ugyanazt a szelepet tették be, amit azóta 3-szor módosítottak. Ez télen volt, minden nap hibakód. Most, jóidőben havonta 1-2-szer fordult elő, de nem olyan hallható háromhengeres hanggal, mint télen... Egr lezárva, stp folyamatosan a tankban, és kétszer wepp szeleptisztító spray. Most jön a bioetanol...
És remélem te leszel a követendő példa azoknak akik ezzel a hibával küzdenek.
Úgy legyen! Kacsint
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #579 Dátum: 2010. Június 03. - 17:51:27 »

Sziasztok!
Szombaton kipucoltam a lezárt EGR szelepemet, és hétfő délután kaptam egy sárga lámpát beszéltem főnivel(köszönöm ezúton is Kacsint)és tegnap este ki is lett olvasva a hiba.Nyitót állapotba megszorult a szelep amit én kipucoltam de nem olajoztam be(én marha ).Azóta már befújtam WD40el,most várom hogy elaludjon a lámpa ami elvileg elalszik hamarosan.
Örülök hogy van ez a klub és hogy "kábelbarát" vagyok.
Főni köszönöm még egyszer Mosolyog.
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #580 Dátum: 2010. Június 03. - 18:21:54 »

Sziasztok!
Szombaton kipucoltam a lezárt EGR szelepemet, és hétfő délután kaptam egy sárga lámpát beszéltem főnivel(köszönöm ezúton is Kacsint)és tegnap este ki is lett olvasva a hiba.Nyitót állapotba megszorult a szelep amit én kipucoltam de nem olajoztam be(én marha ).Azóta már befújtam WD40el,most várom hogy elaludjon a lámpa ami elvileg elalszik hamarosan.
Örülök hogy van ez a klub és hogy "kábelbarát" vagyok.
Főni köszönöm még egyszer Mosolyog.
Ha le van zárva minek pucolgatod? Vigyorog
Naplózva

06 70/22 11 222
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #581 Dátum: 2010. Június 03. - 18:25:22 »

Sziasztok!
Szombaton kipucoltam a lezárt EGR szelepemet, és hétfő délután kaptam egy sárga lámpát beszéltem főnivel(köszönöm ezúton is Kacsint)és tegnap este ki is lett olvasva a hiba.Nyitót állapotba megszorult a szelep amit én kipucoltam de nem olajoztam be(én marha ).Azóta már befújtam WD40el,most várom hogy elaludjon a lámpa ami elvileg elalszik hamarosan.
Örülök hogy van ez a klub és hogy "kábelbarát" vagyok.
Főni köszönöm még egyszer Mosolyog.
Ha le van zárva minek pucolgatod? Vigyorog
Jó kérdés többet nem fogom az biztos. Mosolyog
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #582 Dátum: 2010. Június 03. - 19:28:40 »

Én is voltam tegnap Stocznál, mert volt bő egy hónapja egy sárga lámpával kísért rángatásom és ki akartam olvastatni a hibát. Mivel azóta panaszmentes a gép (lezártuk az EGeRet utána), így a kompjúter törölte a memóriájából a hibaüzenetet. Tehát a gépem tünet- és panaszmentes.

Volt szerencsém ugyanakkor Kamikaze cartárssal is személyesen megismerkednem, így nem volt hiábavaló az utam.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #583 Dátum: 2010. Június 03. - 19:56:54 »

Sziasztok!
Szombaton kipucoltam a lezárt EGR szelepemet, és hétfő délután kaptam egy sárga lámpát beszéltem főnivel(köszönöm ezúton is Kacsint)és tegnap este ki is lett olvasva a hiba.Nyitót állapotba megszorult a szelep amit én kipucoltam de nem olajoztam be(én marha ).Azóta már befújtam WD40el,most várom hogy elaludjon a lámpa ami elvileg elalszik hamarosan.
Örülök hogy van ez a klub és hogy "kábelbarát" vagyok.
Főni köszönöm még egyszer Mosolyog.
Ha le van zárva minek pucolgatod? Vigyorog
Azért működik még, ha megszorul hibát jelez. Más kérdés, hogy nem megy át rajta a szötyi.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #584 Dátum: 2010. Június 04. - 15:23:34 »

Én is voltam tegnap Stocznál, mert volt bő egy hónapja egy sárga lámpával kísért rángatásom és ki akartam olvastatni a hibát. Mivel azóta panaszmentes a gép (lezártuk az EGeRet utána), így a kompjúter törölte a memóriájából a hibaüzenetet. Tehát a gépem tünet- és panaszmentes.

Volt szerencsém ugyanakkor Kamikaze cartárssal is személyesen megismerkednem, így nem volt hiábavaló az utam.
ha legközelebb ilyen bandázás van, szóljatok, mert mentem volna én is 
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Oldalak: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!