Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 20. - 16:32:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 396463 alkalommal)
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #540 Dátum: 2010. április 30. - 18:29:02 »

Nekem is dobott lezárt egérre sárgát, 2x. Igaz fél év különbséggel...
Tényleg Jani, majd alkalomadtán visszaadom a lapkát. Mosolyog
Nekem nem kell, el van átkozva az az alu.lap! Vigyorog
Naplózva


LPG
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #541 Dátum: 2010. Május 01. - 06:43:20 »

Nekem is volt már P0300 hibakód, pedig nekem már gyárilag módosított a szelepem, szóval az sem biztos, hogy megoldja a problémát. Nekem is emelkedőn jött elő a villogás kb 2500-as fordulatnál, mint Dömének.
Nekem is volt po300 kb15000km volt az autóban módositott szelepekkel.Az EGR felakadtt és nyitva maradtt azt mondta a kiolvasós embör.Lezártam és kafa.60000-nél járok.
Naplózva

06 70/22 11 222
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #542 Dátum: 2010. Május 01. - 10:29:48 »

Nekem is dobott lezárt egérre sárgát, 2x. Igaz fél év különbséggel...
Tényleg Jani, majd alkalomadtán visszaadom a lapkát. Mosolyog
Nekem nem kell, el van átkozva az az alu.lap! Vigyorog
Vigyorog Vigyorog
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #543 Dátum: 2010. Május 01. - 14:15:01 »

Nekem is volt már P0300 hibakód, pedig nekem már gyárilag módosított a szelepem, szóval az sem biztos, hogy megoldja a problémát. Nekem is emelkedőn jött elő a villogás kb 2500-as fordulatnál, mint Dömének.
Nekem is volt po300 kb15000km volt az autóban módositott szelepekkel.Az EGR felakadtt és nyitva maradtt azt mondta a kiolvasós embör.Lezártam és kafa.60000-nél járok.
EGR felakadásra nem a 300-as hibakódot dobja.
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #544 Dátum: 2010. Május 01. - 18:37:57 »

Sajnos ma egy kisebb emelkedőn torpanás kíséretében villogott, majd kigyulladt a sárga lámpám.
Gyújtókábel, gyertya, gyújtótrafó mind cserélve lettek néhány ezer kilométerrel ezelőtt. Még egy esély van: az EGR lezárása.

Nem nagyon van most időm foglalkozni vele, pedig el kellene mennem kiolvastatni a kódot is, a biztonság kedvéért.

Sajnos nekem is ezt produkálta mielött elvittem most szelepcserére, pedig elötte én is megpróbáltam mindent, hogy elkerüljem.
Persze lehet neked nem ez a baja de nekem mikor ezt csinálta mindig P300 volt a kód.

Szelepcsere mekkora költség? (Csak hogy szokjam a gondolatot.  )

Nekem 100 allatt volt márkaszervízben.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #545 Dátum: 2010. Május 07. - 07:00:09 »

Két napja volt gy sárga lámpám. 1. lambdaszonda (132 kód, ha jól láttam a műszert). Hidegen indításnál azonnal elindultam, mert siettem. Nem szerette. Kiütve, nem jött vissza.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #546 Dátum: 2010. Május 07. - 07:35:22 »

Két napja volt gy sárga lámpám. 1. lambdaszonda (132 kód, ha jól láttam a műszert). Hidegen indításnál azonnal elindultam, mert siettem. Nem szerette. Kiütve, nem jött vissza.
Ilyent csinál néha az a fránya lambdaszonda. De, ha nem jön vissza a sárgaság, akkor csak ideiglenes volt a gondja. Csaba ezt úgy hozta elő, hogy 1700-as fordulatnál váltott fel valószínűleg, túl hamar, és ekkor nem volt jó a jel, vagy mi.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #547 Dátum: 2010. Május 17. - 21:07:29 »

Ismét lett egy check lámpám.

Évi vezetett és hívott fel. Állt a reggeli dugóban, amikor három méter gurulás után előjött a lámpa.
A négy újraindítás után is maradt. Majd pár óra parkolás után eltünt. Majd kiolvastatom, de szerintem a lambda- szonda feltette a kezét. Illetve közelít hozzá. 
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #548 Dátum: 2010. Május 17. - 22:18:02 »

Ismét lett egy check lámpám.

Évi vezetett és hívott fel. Állt a reggeli dugóban, amikor három méter gurulás után előjött a lámpa.
A négy újraindítás után is maradt. Majd pár óra parkolás után eltünt. Majd kiolvastatom, de szerintem a lambda- szonda feltette a kezét. Illetve közelít hozzá. 
Szerintem ez a hülye idő megzavarta a rendszerünket mert nekem is volt chek lámpám a hétvégi kirándulásból hazafelé és ma amikor már szárazak voltak az utak 180km megtétele után kialudtt.Pedig már épp morogtam kapos előtt nem tud előjönni ha bibi van mikor ott a scan 100 de igy nincs gond szerencsére.
Naplózva

06 70/22 11 222
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #549 Dátum: 2010. Május 25. - 17:10:43 »

Üdv mindenkinek. Azt árulja el nekem valaki, hogy a p300-as hibakódot pontosan mi érzékeli. Mert már a .....tele van vele. Mindig csak hidegen dobja és csak akkor, ha azonnal az indítás után tempósabban elindulok, majd egy alacsony fordulaton megtartom. Aztán, ha már meleg a rendszer, nem is villog, elő sem jön. Egr hónapok óta lezárva...
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #550 Dátum: 2010. Május 25. - 19:21:09 »

Üdv mindenkinek. Azt árulja el nekem valaki, hogy a p300-as hibakódot pontosan mi érzékeli. Mert már a .....tele van vele. Mindig csak hidegen dobja és csak akkor, ha azonnal az indítás után tempósabban elindulok, majd egy alacsony fordulaton megtartom. Aztán, ha már meleg a rendszer, nem is villog, elő sem jön. Egr hónapok óta lezárva...

A lezárástól nem fog megszűnni a hibaokod a motorvezérlő érzékeli több jeladó jele alapján.
Naplózva

70/4334431
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #551 Dátum: 2010. Május 26. - 16:30:03 »

Akkor azt kérdezem, mennyire logikus, hogy szelephiba, ha a hibajel mindig hidegindítás után, terheléskor jön elő, üzemmelegen sosem, ill. télen minden egyes nap...
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #552 Dátum: 2010. Május 26. - 16:39:05 »

Akkor azt kérdezem, mennyire logikus, hogy szelephiba, ha a hibajel mindig hidegindítás után, terheléskor jön elő, üzemmelegen sosem, ill. télen minden egyes nap...
A P300 tulajdon képen gyújtás hibát jelez, vagy nem? Nemcsak szelephibára lehet következtetni, lehet más is. A hideg dolog körül kéne gondolkodni talán...?
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #553 Dátum: 2010. Május 26. - 17:01:42 »

Akkor azt kérdezem, mennyire logikus, hogy szelephiba, ha a hibajel mindig hidegindítás után, terheléskor jön elő, üzemmelegen sosem, ill. télen minden egyes nap...
A P300 tulajdon képen gyújtás hibát jelez, vagy nem? Nemcsak szelephibára lehet következtetni, lehet más is. A hideg dolog körül kéne gondolkodni talán...?
Hát nem akarlak elkeseriteni! daewoo chevy klubból átmásoltam ezt.


    Re: Check lámpa
« Válasz #168 Dátum: 2009 Március, 07, 17:24:40 » Idézet 

--------------------------------------------------------------------------------

Üdvözlet mindenkinek!
új vagyok még,jöhet a beavatás...
Én is kínlódtam a p300-zal(Aveo 1.4 16V),de inkább csak hidegben ****akodott.Először nem engedtem megbontani a motort,de már tele lett a búrám vele és 34ezer km után kicserélték a kipufogó szelepeket.Azóta jó a gép,új korában sem ketyegett ilyen szépen a motor! Gyári visszahívás is volt erre a típusra, a biztosítéktáblát cserélték,mert nem volt megfelelő a tömítése.Remélem egy darabig (100 év) rendben lesz!


És az én véleményem pedig erről az hogy előtte e85-el megkellene hajtanod a gépet rendesen hogy kipucolja a kormot a motorból. fele benya fele e85 a tankba és 4500fordulat minimum, tartósan neki 2-be 3-ba és ahogy az ut engedi és a szabályok.Nem csodaszer az e85(bioetanol)de kitakarit mindent.

Gidi a p 300  a tökéletlen égés hibakódja.
 
« Utoljára szerkesztve: 2010. Május 26. - 17:14:46 írta Krisz » Naplózva

06 70/22 11 222
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #554 Dátum: 2010. Május 26. - 18:01:09 »

Az érdekes az, hogy alapjáraton tökéletesen finoman ketyeg. Ha dob p300-at, az esetek felében mintha csak 3 henger menne, a másik felénél még ez sem tapasztalható...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!