sebijoe
|
|
« Hozzászólás #480 Dátum: 2010. Március 24. - 15:53:42 » |
|
Most már nekem is villog a légzsák visszajelsző, ahogy kell. Voltam szervízben, rádugták a Scan100-at. Feszültség gond miatt volt. Mondta, hogy kontkat is szokott lenni. Potom 2.200 HUF-ba került. Srác úgy szidta a műszert, mint szódás a lovát. Hogy milyen egy elavult sz..r, stb. Meg a Lcsinak is vilyen tré az elektronikája... Biztos olyan szerviz ahol csak opel volt előtte és megkapták a chevyt is nem szeretik és nem nagyon értenek hozzá azért szidják.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #481 Dátum: 2010. Március 24. - 16:01:13 » |
|
Most már nekem is villog a légzsák visszajelsző, ahogy kell. Voltam szervízben, rádugták a Scan100-at. Feszültség gond miatt volt. Mondta, hogy kontkat is szokott lenni. Potom 2.200 HUF-ba került. Srác úgy szidta a műszert, mint szódás a lovát. Hogy milyen egy elavult sz..r, stb. Meg a Lcsinak is vilyen tré az elektronikája... Biztos olyan szerviz ahol csak opel volt előtte és megkapták a chevyt is nem szeretik és nem nagyon értenek hozzá azért szidják. ez a baj hogy már csak szinte autószerelők vannak akik muszályból dolgoznak!Hol vannak már az autó JAVITÓK akik szivvel lélekkel csinálták a vasakat,csak meghalgatta az autót és már tudta is hová kell nyulni.Azt a szót meg hogy csere szinte nem is ismerték.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #482 Dátum: 2010. Március 24. - 17:47:57 » |
|
Most már nekem is villog a légzsák visszajelsző, ahogy kell. Voltam szervízben, rádugták a Scan100-at. Feszültség gond miatt volt. Mondta, hogy kontkat is szokott lenni. Potom 2.200 HUF-ba került. Srác úgy szidta a műszert, mint szódás a lovát. Hogy milyen egy elavult sz..r, stb. Meg a Lcsinak is vilyen tré az elektronikája... Biztos olyan szerviz ahol csak opel volt előtte és megkapták a chevyt is nem szeretik és nem nagyon értenek hozzá azért szidják. Ez pontosan így van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #483 Dátum: 2010. Március 28. - 11:49:04 » |
|
- Stocz: ZA (úgy emlékszem Vigyorog). Lezárva, nincs hiba kód. - Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód. - Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód. - Cápa KA Lezárva 21000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód 17000 km-rel ezelőtt szelepcserék - kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód - Jani M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva. Mosolyog - Krisz KA. Lezárva,nincs hibakód. - gatsy KA, lezárva ca. 30.000km-rel ezelőtt, nincs hiba kód, szelepcsere volt már (lezárás után P300) - baroti AH, Lezarva, hibakod nem volteddig csak nemi rangatas, de most jooooo - ladlac ZA, sosem volt lezárva, semmi sárgalámpa, semmi szelepcsere, 41 eKm. -LadiGidy M4 lezárva, 2x volt hibakód, de nem volt gond amúgy. Most vagy megszüntetem, vagy lyukasztom, ha újból bejelez a checklámpa. (45 ekm) -kamikaze Lezárva,nincs hibakód(lezárva 11000km) amugy99000km. - weres -M4- nincs lezárva, tavaly volt gyújtáskimaradásos csekklámpám és a gyertyacsere orvosolta(4 és fél év, 63ezer km) -meatloaf:M4 nincs lezárva,soha nem volt hibakódom,nem volt szelepcsere(euro 3)
Módosítottam az adataimon, tévesen adtam meg ezelőtt.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #484 Dátum: 2010. Március 28. - 19:34:26 » |
|
Hála a Főninek, kiolvasta, majd eltüntette a sárgaságot. Amúgy lehet, hogy egy alacsony (1700) fordulat hozta ki, ezt írta, hátsó lambada, de problémát nem jelentett. De sokszor csak bejelez, de gondot nem okoz a felgyulladása, megy tovább rendesen.
EGR újra nincs lezárva, csak tisztítva.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Március 28. - 19:36:21 írta ladigidy »
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
kathy
|
|
« Hozzászólás #485 Dátum: 2010. Március 29. - 19:38:24 » |
|
Gidy, örülök, hogy nem jött elő újból Neked, reméljük így is marad. Hányas hibakód volt? Nekünk viszont újból égett ma, és volt egy megtorpanás is. De nem volt olyan durva, mint a múltkor, nekilódult utána - de nem aludt el a lámpa. Gondolom holnapra megint elalszik, mint múltkor. Mikor lehűlt a motor, elmúlt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #486 Dátum: 2010. Március 29. - 20:34:20 » |
|
Gidy, örülök, hogy nem jött elő újból Neked, reméljük így is marad. Hányas hibakód volt? Nekünk viszont újból égett ma, és volt egy megtorpanás is. De nem volt olyan durva, mint a múltkor, nekilódult utána - de nem aludt el a lámpa. Gondolom holnapra megint elalszik, mint múltkor. Mikor lehűlt a motor, elmúlt.
3-dik inditásra törlődik ugy tudom ha a hiba megszünt
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
kathy
|
|
« Hozzászólás #487 Dátum: 2010. Március 29. - 20:42:09 » |
|
Igen, ahogy számolom, eddig is mindig kb. harmadik indulásra szűnt meg. Jaj, csütörtökön hajnalban indulunk Csehországba
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #488 Dátum: 2010. Március 29. - 21:29:37 » |
|
Igen, ahogy számolom, eddig is mindig kb. harmadik indulásra szűnt meg. Jaj, csütörtökön hajnalban indulunk Csehországba Ez ekkora baj? Én a 3 napos Lacsival elmentem Gdinyába. Semmi gond nem volt. Nektek sem lesz. Sebbeséghatárokra figyelni, matricákat megvenni! PÜ ment.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #489 Dátum: 2010. Március 30. - 07:56:08 » |
|
Gidy, örülök, hogy nem jött elő újból Neked, reméljük így is marad. Hányas hibakód volt? Nekünk viszont újból égett ma, és volt egy megtorpanás is. De nem volt olyan durva, mint a múltkor, nekilódult utána - de nem aludt el a lámpa. Gondolom holnapra megint elalszik, mint múltkor. Mikor lehűlt a motor, elmúlt.
Nekik 420-as volt a kód. 1700-as "fordulaton" jött elő.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #490 Dátum: 2010. Március 30. - 07:57:15 » |
|
Gidy, örülök, hogy nem jött elő újból Neked, reméljük így is marad. Hányas hibakód volt? Nekünk viszont újból égett ma, és volt egy megtorpanás is. De nem volt olyan durva, mint a múltkor, nekilódult utána - de nem aludt el a lámpa. Gondolom holnapra megint elalszik, mint múltkor. Mikor lehűlt a motor, elmúlt.
3-dik inditásra törlődik ugy tudom ha a hiba megszünt Jól tudod. Persze csak akkor múlik el, ha a három menet alatt nem jelentkezett újra a hiba. Ha igen, akkor indul újra a visszaszámolás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #491 Dátum: 2010. Március 30. - 14:11:46 » |
|
Holnapra bejelentkeztem Rudihoz kézifékkötél cserére, és ha már arra járok... Most jöttem hazafelé vásárlásból, persze jó nyugdíjasban haladtam, főleg a kanyarokban és mikor már majdnem hazaérek, akkor látom, hogy sárga engine lámpa világít. Semmi apró jele nem volt, lehet tényleg a túl alacsony fordulat tette. Szóval holnap délelőtt kiderül a dolog.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #492 Dátum: 2010. Március 31. - 10:12:55 » |
|
Holnapra bejelentkeztem Rudihoz kézifékkötél cserére, és ha már arra járok... Most jöttem hazafelé vásárlásból, persze jó nyugdíjasban haladtam, főleg a kanyarokban és mikor már majdnem hazaérek, akkor látom, hogy sárga engine lámpa világít. Semmi apró jele nem volt, lehet tényleg a túl alacsony fordulat tette. Szóval holnap délelőtt kiderül a dolog. na szóval, kiolvasás, törlés megtörtént. Alacsony határérték miatt jelzett a lámpa a katalizátornál, valszeg kokszosodás miatt. Gyógyszer húzatás tiltásig, ill. ott tartva többszörösen. Hiába figyelek a megfelelő fordulatra, a városi dugók és forgalom, esetleg a rövid utak miatti hideg motoros kímélés eredménye. Esetleg sűrűbben kéne autópályát látogatnom vagy országutakat.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #493 Dátum: 2010. Március 31. - 10:26:51 » |
|
Holnapra bejelentkeztem Rudihoz kézifékkötél cserére, és ha már arra járok... Most jöttem hazafelé vásárlásból, persze jó nyugdíjasban haladtam, főleg a kanyarokban és mikor már majdnem hazaérek, akkor látom, hogy sárga engine lámpa világít. Semmi apró jele nem volt, lehet tényleg a túl alacsony fordulat tette. Szóval holnap délelőtt kiderül a dolog. na szóval, kiolvasás, törlés megtörtént. Alacsony határérték miatt jelzett a lámpa a katalizátornál, valszeg kokszosodás miatt. Gyógyszer húzatás tiltásig, ill. ott tartva többszörösen. Hiába figyelek a megfelelő fordulatra, a városi dugók és forgalom, esetleg a rövid utak miatti hideg motoros kímélés eredménye. Esetleg sűrűbben kéne autópályát látogatnom vagy országutakat. Vagy esetleg néha e85-öt nyomni egy keveset bele tisztitáshoz.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #494 Dátum: 2010. Március 31. - 11:16:13 » |
|
Holnapra bejelentkeztem Rudihoz kézifékkötél cserére, és ha már arra járok... Most jöttem hazafelé vásárlásból, persze jó nyugdíjasban haladtam, főleg a kanyarokban és mikor már majdnem hazaérek, akkor látom, hogy sárga engine lámpa világít. Semmi apró jele nem volt, lehet tényleg a túl alacsony fordulat tette. Szóval holnap délelőtt kiderül a dolog. na szóval, kiolvasás, törlés megtörtént. Alacsony határérték miatt jelzett a lámpa a katalizátornál, valszeg kokszosodás miatt. Gyógyszer húzatás tiltásig, ill. ott tartva többszörösen. Hiába figyelek a megfelelő fordulatra, a városi dugók és forgalom, esetleg a rövid utak miatti hideg motoros kímélés eredménye. Esetleg sűrűbben kéne autópályát látogatnom vagy országutakat. Jársz Te pályán gyakran, nem? Mindig beszámolsz az Így vezetünk...-ben
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|