Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 20. - 20:23:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 396626 alkalommal)
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #375 Dátum: 2010. Január 10. - 15:48:32 »

No ismét elért a kis sárga lámpa végzete. Tegnap délután is, és ma is előjött.  Zavart

Egy minitali keretében Stocz előszedte a kódot. Amitől féltem. P300
Szegény Athee! Meg nem garanciális, tehát zsebes megoldás kell, hogy legyen. Szerintem beszélj Rudival, most már van egy direkt Chevys szerelője is. Biztosan olcsóbban megúszod a dolgot nála, mint a szakszervizben. Ha akarod beszélek vele. Jól nézz utána, hogy hol mennyibe kerülne? Azért egy utolsó hajtást, STP-t megpróbálhatsz, de sajnos, ha többször bejelzett, akkor kevés a remény, hogy magától rendbe jön. Segítek, ha kell természetesen.

Köszi, mindenképpen utána nézek.
STP-t kapott, és meg is hajtottam tegnap. Viszont érdekes dolgokat mutatott a program kiolvasásnál.
2 fokos volt a motor, illetve 1200 környéki fordulatnál, és álló helyzetben dobta ki a kódot. Néztünk is egy nagyot Stoczal.
Kitörölte a kódot. Megvárom, hogy visszajön-e. Ha igen, akkor tovább lépünk.
Sajnos nekem nem volt még szelepcserém, de az is igaz, hogy az elmúlt több mint 2 évben nem volt semmilyen hibakódom. És most is csak ez az egy volt.
Én STP helyet, inkább E85-öt raknék a benzinbe.

Mennyit tegyek bele?
E85-ből?
Egy tank fele E85, fele benzin.
STP (sárga!!!): egy tank benzinhez egy flaska.
Meghajtás: 4000-5000-es fordulat, legalább 5 percig tartva (autópálya, de legalább autó út). Terhelésen (azaz menetben, nem álló helyzetben), hogy melegedjen a motor! Nem a fordulatszám a lényeg, hanem a meleg! Égjen le a koksz.

Azért a cserére érett(?) vez.mű szíjra vigyázz.

Az E85 jobb ötletnek tűnik.

Sárga STP megvolt. Megpróbálom az E85-öt.
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #376 Dátum: 2010. Január 10. - 19:01:07 »

STP-vel adagolt benzinbe is lehet E85-öt tankolni? Illetve a bioetanol leszedi a szelepekről is a lerakódott kormot? (mert akkor már tankolok is!)
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #377 Dátum: 2010. Január 10. - 19:34:19 »

STP-vel adagolt benzinbe is lehet E85-öt tankolni? Illetve a bioetanol leszedi a szelepekről is a lerakódott kormot? (mert akkor már tankolok is!)
Szerintem várd meg míg kiürül az stp. valahol olvastam, hogy nem ajánlják e85höz. Elvileg tisztítjá a motort.
Naplózva


LPG
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #378 Dátum: 2010. Január 11. - 09:16:13 »

Egy tank fele E85, fele benzin. Nyáron működik, de a hidegben nem biztos, hogy beindul rendesen.
Nekem 50/50-nel már 15fokban is csak másodikra indult.
Én annyiban meg trükközöm az indulást (bár nem tudom, hogy a valóságban csinálok-e valamit), hogy az indítózás előtt, csak gyújtás mellett rálépek 2-3szor a gázra, így még nem volt probléma az indulással (pl. ma reggel sem).
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #379 Dátum: 2010. Január 11. - 09:26:19 »

Egy tank fele E85, fele benzin. Nyáron működik, de a hidegben nem biztos, hogy beindul rendesen.
Nekem 50/50-nel már 15fokban is csak másodikra indult.
Én annyiban meg trükközöm az indulást (bár nem tudom, hogy a valóságban csinálok-e valamit), hogy az indítózás előtt, csak gyújtás mellett rálépek 2-3szor a gázra, így még nem volt probléma az indulással (pl. ma reggel sem).
Szerintem nem csinálsz semmit....
A régi ótóknál ez a mozdulat - szerintem - spriccentett némi üzemanyagot a motor irányába, de injektoros autónál nem tudok ilyet elképzelni - az injektort vezérelni kell, azt meg csak nem a gázpedál teszi közvetlenül... lMax. megjáratod a fojtószelepet, hogy ne legyen leragadva... Vigyorog Vigyorog Azért nincs probléma az indulással, mert jó a gép Kacsint.
Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #380 Dátum: 2010. Január 11. - 09:29:05 »

Egy tank fele E85, fele benzin. Nyáron működik, de a hidegben nem biztos, hogy beindul rendesen.
Nekem 50/50-nel már 15fokban is csak másodikra indult.
Én annyiban meg trükközöm az indulást (bár nem tudom, hogy a valóságban csinálok-e valamit), hogy az indítózás előtt, csak gyújtás mellett rálépek 2-3szor a gázra, így még nem volt probléma az indulással (pl. ma reggel sem).
Szerintem nem csinálsz semmit....
A régi ótóknál ez a mozdulat - szerintem - spriccentett némi üzemanyagot a motor irányába, de injektoros autónál nem tudok ilyet elképzelni - az injektort vezérelni kell, azt meg csak nem a gázpedál teszi közvetlenül... lMax. megjáratod a fojtószelepet, hogy ne legyen leragadva... Vigyorog Vigyorog Azért nincs probléma az indulással, mert jó a gép Kacsint.
Az lehet, bár korábban nem csináltam, és akkor nekem is csak 3-dikra indult általában. Így inkább csinálom ezt, mint hogy az indító motor krenküljön fölöslegesen. Mosolyog
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #381 Dátum: 2010. Január 11. - 14:20:46 »

Egy tank fele E85, fele benzin. Nyáron működik, de a hidegben nem biztos, hogy beindul rendesen.
Nekem 50/50-nel már 15fokban is csak másodikra indult.
Én annyiban meg trükközöm az indulást (bár nem tudom, hogy a valóságban csinálok-e valamit), hogy az indítózás előtt, csak gyújtás mellett rálépek 2-3szor a gázra, így még nem volt probléma az indulással (pl. ma reggel sem).
Szerintem nem csinálsz semmit....
A régi ótóknál ez a mozdulat - szerintem - spriccentett némi üzemanyagot a motor irányába, de injektoros autónál nem tudok ilyet elképzelni - az injektort vezérelni kell, azt meg csak nem a gázpedál teszi közvetlenül... lMax. megjáratod a fojtószelepet, hogy ne legyen leragadva... Vigyorog Vigyorog Azért nincs probléma az indulással, mert jó a gép Kacsint.
Ennek a régi karburátoros autóknál volt jelentősége,ahol ilyenkor a gyorsító fúvóka szó szerint belehugyozott a torokba.Injektornál nem csinálsz semmit.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #382 Dátum: 2010. Január 11. - 14:30:47 »

Nem arról volt szó, hogy a 2007-es modellévtől kezdve eleve módosított szelepekkel szerelik a Lacsikat?
De igen, csak most már állítólag a módosítottnak is van módosítása.
ez kb annyira lehet hiteles, mint a h1n1 védőoltás 
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #383 Dátum: 2010. Január 11. - 14:35:15 »

Egy tank fele E85, fele benzin. Nyáron működik, de a hidegben nem biztos, hogy beindul rendesen.
Nekem 50/50-nel már 15fokban is csak másodikra indult.
Én annyiban meg trükközöm az indulást (bár nem tudom, hogy a valóságban csinálok-e valamit), hogy az indítózás előtt, csak gyújtás mellett rálépek 2-3szor a gázra, így még nem volt probléma az indulással (pl. ma reggel sem).
Szerintem nem csinálsz semmit....
A régi ótóknál ez a mozdulat - szerintem - spriccentett némi üzemanyagot a motor irányába, de injektoros autónál nem tudok ilyet elképzelni - az injektort vezérelni kell, azt meg csak nem a gázpedál teszi közvetlenül... lMax. megjáratod a fojtószelepet, hogy ne legyen leragadva... Vigyorog Vigyorog Azért nincs probléma az indulással, mert jó a gép Kacsint.
Ennek a régi karburátoros autóknál volt jelentősége,ahol ilyenkor a gyorsító fúvóka szó szerint belehugyozott a torokba.Injektornál nem csinálsz semmit.
Ikfesték, azonban ha a rituálé működik (ergó elsőre indul így), és nincs káros mellékhatása, akkor szerintem maradok a végrehajtásnál Mosolyog
...és nem, ha rózsaszín tütüben kezemben egy makákó farkával körbe kellene táncolni hozzá az autót, hogy elsőre induljon, akkor azt nem csinálnám  Vigyorog
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #384 Dátum: 2010. Január 13. - 14:32:30 »

Egy tank fele E85, fele benzin. Nyáron működik, de a hidegben nem biztos, hogy beindul rendesen.
Nekem 50/50-nel már 15fokban is csak másodikra indult.
Ne is törődj vele.
Nekem tiszta benzinnel is szokott ilyet csinálni. Vigyorog
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #385 Dátum: 2010. Január 13. - 14:37:44 »

Egy tank fele E85, fele benzin. Nyáron működik, de a hidegben nem biztos, hogy beindul rendesen.
Nekem 50/50-nel már 15fokban is csak másodikra indult.
Én annyiban meg trükközöm az indulást (bár nem tudom, hogy a valóságban csinálok-e valamit), hogy az indítózás előtt, csak gyújtás mellett rálépek 2-3szor a gázra, így még nem volt probléma az indulással (pl. ma reggel sem).
Szerintem nem csinálsz semmit....
A régi ótóknál ez a mozdulat - szerintem - spriccentett némi üzemanyagot a motor irányába, de injektoros autónál nem tudok ilyet elképzelni - az injektort vezérelni kell, azt meg csak nem a gázpedál teszi közvetlenül... lMax. megjáratod a fojtószelepet, hogy ne legyen leragadva... Vigyorog Vigyorog Azért nincs probléma az indulással, mert jó a gép Kacsint.
Ennek a régi karburátoros autóknál volt jelentősége,ahol ilyenkor a gyorsító fúvóka szó szerint belehugyozott a torokba.Injektornál nem csinálsz semmit.
Ikfesték, azonban ha a rituálé működik (ergó elsőre indul így), és nincs káros mellékhatása, akkor szerintem maradok a végrehajtásnál Mosolyog
...és nem, ha rózsaszín tütüben kezemben egy makákó farkával körbe kellene táncolni hozzá az autót, hogy elsőre induljon, akkor azt nem csinálnám  Vigyorog
Ez a rituálé leginkább arra jó, hogy a benzin pumpának több ideje legyen a szükséges nyomást létrehoznia. Amire elvileg nem lenne szükség, hiszen a rendszer nem engedheti el a nyomást. Elvileg.

Bizonyítási lehetőség: indítás előtt add rá a gyújtást, de ne indítózz, és ne maceráld a gázpedált. Csak várj egy kicsit. Hallani fogod, hogy a benzin pumpa meddig működik. Amikor leáll, gyújtás le, majd egyből vissza, de most már indítózással együtt.
Indul egyből?
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #386 Dátum: 2010. Január 21. - 10:24:04 »

Athee!
Mi a helyzet az autóddal?
Törlés óta volt hiba kód?
Naplózva
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #387 Dátum: 2010. Január 21. - 10:36:29 »

Athee!
Mi a helyzet az autóddal?
Törlés óta volt hiba kód?

Semmi hibakód, semmi tünet.
Kapott E85-öt vasárnap, Gödöllőtől Pestig 5000 felett jöttem vele.
De a törlés után ugye 1 hét telt el, és addig sem volt semmi.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #388 Dátum: 2010. Január 21. - 12:51:01 »

Athee!
Mi a helyzet az autóddal?
Törlés óta volt hiba kód?

Semmi hibakód, semmi tünet.
Kapott E85-öt vasárnap, Gödöllőtől Pestig 5000 felett jöttem vele.
De a törlés után ugye 1 hét telt el, és addig sem volt semmi.
Ezért kérdeztem. Kacsint
Néha a törlés megoldja a gondot (ezt elő is írja a szerviz doksi. Minden (hibakódot esetlegesen okozó) javítás után hibakód törlés).

Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #389 Dátum: 2010. Január 21. - 12:56:10 »

Athee!
Mi a helyzet az autóddal?
Törlés óta volt hiba kód?

Semmi hibakód, semmi tünet.
Kapott E85-öt vasárnap, Gödöllőtől Pestig 5000 felett jöttem vele.
De a törlés után ugye 1 hét telt el, és addig sem volt semmi.

De nem 5-ösben jöttél, ugye?  Kacsint
Naplózva
Oldalak: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!