Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 20. - 20:26:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 396637 alkalommal)
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #360 Dátum: 2010. Január 09. - 08:17:01 »

Ne haragudjatok, de szerintem ez a módosított szelep szerintem egy ügyfél ködösítő-megnyugtató szemfényvesztés.Aki már fogott a kezében szelepet az nehezen tudja elképzelni miről is van szó. Ahhoz, hogy a szelep ne záródjon rendesen az kell,/ ha vezérlés rendben van,/ hogy ne megfelelő anyagból készüljön és égjen el,valamint az élköszörülés ne megfelelő szögben történjen és ne legyen egyenletes. Ha ez stimmel és nem zár rendesen a szelep akkor vagy a vezérlés nincs rendben, vagy a szelephézag állítással van gond illetve a szimeringekkel /esetleg a szelepfészekkel, de az már a hengerfej része/. Szerintem!

Amiben nem vagy tájékozott arról nem kellene így nyilatkoznod nem csak duma a módosított szelep !!Az új szelepet úgy alakították ki ,hogy a lerakodó kormot leverje magáról! De az 500as szelepnek is van módosítása!
Dehogynem kell így nyilatkoznom. A véleményemet írtam le, ugyanakkor elfogadom az észérveket és meggyőzhető vagyok. Ez a fórum azért is jó, mert a tapasztalatokat megoszthatjuk. A kaparó szelep megfogalmazás amit igazán nem értek, mert szerintem a körülvevő alkatrészeknek kéne kaparónak lennie nem a szelepnek. Az, hogy bevonatos a szelep mindjárt hihetőbbnek hangzik és tényleg jó lenne látni mi a különbség a kettő között.
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #361 Dátum: 2010. Január 09. - 09:35:21 »

Ne haragudjatok, de szerintem ez a módosított szelep szerintem egy ügyfél ködösítő-megnyugtató szemfényvesztés.Aki már fogott a kezében szelepet az nehezen tudja elképzelni miről is van szó. Ahhoz, hogy a szelep ne záródjon rendesen az kell,/ ha vezérlés rendben van,/ hogy ne megfelelő anyagból készüljön és égjen el,valamint az élköszörülés ne megfelelő szögben történjen és ne legyen egyenletes. Ha ez stimmel és nem zár rendesen a szelep akkor vagy a vezérlés nincs rendben, vagy a szelephézag állítással van gond illetve a szimeringekkel /esetleg a szelepfészekkel, de az már a hengerfej része/. Szerintem!

Amiben nem vagy tájékozott arról nem kellene így nyilatkoznod nem csak duma a módosított szelep !!Az új szelepet úgy alakították ki ,hogy a lerakodó kormot leverje magáról! De az 500as szelepnek is van módosítása!
Dehogynem kell így nyilatkoznom. A véleményemet írtam le, ugyanakkor elfogadom az észérveket és meggyőzhető vagyok. Ez a fórum azért is jó, mert a tapasztalatokat megoszthatjuk. A kaparó szelep megfogalmazás amit igazán nem értek, mert szerintem a körülvevő alkatrészeknek kéne kaparónak lennie nem a szelepnek. Az, hogy bevonatos a szelep mindjárt hihetőbbnek hangzik és tényleg jó lenne látni mi a különbség a kettő között.

A véleményét mindenki leírhatja, de addig amíg a hozzáértése addig terjed, hogy szelep-szelep addig talán nem kéne leírni, másokat is félre lehet vele vezetni. Az aki azt írta, hogy nem értesz hozzá, talán ő sem a legprofibb de 14,-k éve javítja szervizeli ezt a márkát. A többit én majd őrá bízom.
« Utoljára szerkesztve: 2010. Január 09. - 13:20:33 írta sebijoe » Naplózva

athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #362 Dátum: 2010. Január 09. - 17:54:36 »

No ismét elért a kis sárga lámpa végzete. Tegnap délután is, és ma is előjött.  Zavart

Egy minitali keretében Stocz előszedte a kódot. Amitől féltem. P300
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #363 Dátum: 2010. Január 09. - 19:52:59 »

No ismét elért a kis sárga lámpa végzete. Tegnap délután is, és ma is előjött.  Zavart

Egy minitali keretében Stocz előszedte a kódot. Amitől féltem. P300
Szegény Athee! Meg nem garanciális, tehát zsebes megoldás kell, hogy legyen. Szerintem beszélj Rudival, most már van egy direkt Chevys szerelője is. Biztosan olcsóbban megúszod a dolgot nála, mint a szakszervizben. Ha akarod beszélek vele. Jól nézz utána, hogy hol mennyibe kerülne? Azért egy utolsó hajtást, STP-t megpróbálhatsz, de sajnos, ha többször bejelzett, akkor kevés a remény, hogy magától rendbe jön. Segítek, ha kell természetesen.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #364 Dátum: 2010. Január 09. - 20:03:03 »

No ismét elért a kis sárga lámpa végzete. Tegnap délután is, és ma is előjött.  Zavart

Egy minitali keretében Stocz előszedte a kódot. Amitől féltem. P300
Szegény Athee! Meg nem garanciális, tehát zsebes megoldás kell, hogy legyen. Szerintem beszélj Rudival, most már van egy direkt Chevys szerelője is. Biztosan olcsóbban megúszod a dolgot nála, mint a szakszervizben. Ha akarod beszélek vele. Jól nézz utána, hogy hol mennyibe kerülne? Azért egy utolsó hajtást, STP-t megpróbálhatsz, de sajnos, ha többször bejelzett, akkor kevés a remény, hogy magától rendbe jön. Segítek, ha kell természetesen.

Köszi, mindenképpen utána nézek.
STP-t kapott, és meg is hajtottam tegnap. Viszont érdekes dolgokat mutatott a program kiolvasásnál.
2 fokos volt a motor, illetve 1200 környéki fordulatnál, és álló helyzetben dobta ki a kódot. Néztünk is egy nagyot Stoczal.
Kitörölte a kódot. Megvárom, hogy visszajön-e. Ha igen, akkor tovább lépünk.
Sajnos nekem nem volt még szelepcserém, de az is igaz, hogy az elmúlt több mint 2 évben nem volt semmilyen hibakódom. És most is csak ez az egy volt.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #365 Dátum: 2010. Január 09. - 20:17:12 »

No ismét elért a kis sárga lámpa végzete. Tegnap délután is, és ma is előjött.  Zavart

Egy minitali keretében Stocz előszedte a kódot. Amitől féltem. P300
Szegény Athee! Meg nem garanciális, tehát zsebes megoldás kell, hogy legyen. Szerintem beszélj Rudival, most már van egy direkt Chevys szerelője is. Biztosan olcsóbban megúszod a dolgot nála, mint a szakszervizben. Ha akarod beszélek vele. Jól nézz utána, hogy hol mennyibe kerülne? Azért egy utolsó hajtást, STP-t megpróbálhatsz, de sajnos, ha többször bejelzett, akkor kevés a remény, hogy magától rendbe jön. Segítek, ha kell természetesen.

Köszi, mindenképpen utána nézek.
STP-t kapott, és meg is hajtottam tegnap. Viszont érdekes dolgokat mutatott a program kiolvasásnál.
2 fokos volt a motor, illetve 1200 környéki fordulatnál, és álló helyzetben dobta ki a kódot. Néztünk is egy nagyot Stoczal.
Kitörölte a kódot. Megvárom, hogy visszajön-e. Ha igen, akkor tovább lépünk.
Sajnos nekem nem volt még szelepcserém, de az is igaz, hogy az elmúlt több mint 2 évben nem volt semmilyen hibakódom. És most is csak ez az egy volt.
Én STP helyet, inkább E85-öt raknék a benzinbe.
Naplózva


LPG
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #366 Dátum: 2010. Január 09. - 20:51:58 »

No ismét elért a kis sárga lámpa végzete. Tegnap délután is, és ma is előjött.  Zavart

Egy minitali keretében Stocz előszedte a kódot. Amitől féltem. P300
Szegény Athee! Meg nem garanciális, tehát zsebes megoldás kell, hogy legyen. Szerintem beszélj Rudival, most már van egy direkt Chevys szerelője is. Biztosan olcsóbban megúszod a dolgot nála, mint a szakszervizben. Ha akarod beszélek vele. Jól nézz utána, hogy hol mennyibe kerülne? Azért egy utolsó hajtást, STP-t megpróbálhatsz, de sajnos, ha többször bejelzett, akkor kevés a remény, hogy magától rendbe jön. Segítek, ha kell természetesen.

Köszi, mindenképpen utána nézek.
STP-t kapott, és meg is hajtottam tegnap. Viszont érdekes dolgokat mutatott a program kiolvasásnál.
2 fokos volt a motor, illetve 1200 környéki fordulatnál, és álló helyzetben dobta ki a kódot. Néztünk is egy nagyot Stoczal.
Kitörölte a kódot. Megvárom, hogy visszajön-e. Ha igen, akkor tovább lépünk.
Sajnos nekem nem volt még szelepcserém, de az is igaz, hogy az elmúlt több mint 2 évben nem volt semmilyen hibakódom. És most is csak ez az egy volt.
Én STP helyet, inkább E85-öt raknék a benzinbe.

Csak sajnos az nincs a könyékünkön.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #367 Dátum: 2010. Január 10. - 15:25:27 »

2007.július 5.én lett vásárolva újonnan, tehát idén júniusban jár le a garija....
a srác azt mondta hogy reggel 7re beviszem akkor olyan délután 1 körül kész is lesz és elvihetem csak majd telefonál ha megjött az alkatrész...
Akkor maradj ott és nézd végig ahogy cserélik.
Hát gépműhelybe biztosan nem fogják vinni a hengerfejet.
Csak átcserélik a szelepeket becsiszolás nélkül? He

Én is végignézném az biztos. Ne csak leszámlázva legyen.
Az autót meg jól megkergetik az elkerülőn, és egy ideig jó lesz.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #368 Dátum: 2010. Január 10. - 15:27:50 »

Ne haragudjatok, de szerintem ez a módosított szelep szerintem egy ügyfél ködösítő-megnyugtató szemfényvesztés.Aki már fogott a kezében szelepet az nehezen tudja elképzelni miről is van szó. Ahhoz, hogy a szelep ne záródjon rendesen az kell,/ ha vezérlés rendben van,/ hogy ne megfelelő anyagból készüljön és égjen el,valamint az élköszörülés ne megfelelő szögben történjen és ne legyen egyenletes. Ha ez stimmel és nem zár rendesen a szelep akkor vagy a vezérlés nincs rendben, vagy a szelephézag állítással van gond illetve a szimeringekkel /esetleg a szelepfészekkel, de az már a hengerfej része/. Szerintem!
Én már fogtam a kezemben a régit, és a módosítottat is!
Nem duma! Kacsint

A módosítottnak a szelepszára egy helyen el van vékonyítva. Elvileg ez segít a korom lerakódás megakadályozásában. Hogy ne szoruljon meg a szelep.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #369 Dátum: 2010. Január 10. - 15:35:00 »

No ismét elért a kis sárga lámpa végzete. Tegnap délután is, és ma is előjött.  Zavart

Egy minitali keretében Stocz előszedte a kódot. Amitől féltem. P300
És amit nem mondtam tegnap: nekem is a 60.000-es szerviznél volt szelepcsere.

Azért az az etanolos dolog sem rossz ötlet. Ennyit megérne szerintem.
Ráadásul vannak olyan cuccok (vegyszerek), amik pont a motor (szétszerelés nélküli) koromtalanítására valók. Olcsóbb, mint egy szelep csere, és ha kihúz vele a gép még 60.000-et, akkor megéri.

Ilyen készletről van szó:
http://www.uni-max.hu/szenlerakodasokat-tisztito-keszlet-uni/d/
Ha az STp vagy etanol nem válik be, akkor olyan szervizt kell keresni, amelyik a fenti cuccal (vagy ahhoz hasonlóval) dolgozik.

Vagy vehetünk egyet a klubnak. Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #370 Dátum: 2010. Január 10. - 15:40:14 »

No ismét elért a kis sárga lámpa végzete. Tegnap délután is, és ma is előjött.  Zavart

Egy minitali keretében Stocz előszedte a kódot. Amitől féltem. P300
Szegény Athee! Meg nem garanciális, tehát zsebes megoldás kell, hogy legyen. Szerintem beszélj Rudival, most már van egy direkt Chevys szerelője is. Biztosan olcsóbban megúszod a dolgot nála, mint a szakszervizben. Ha akarod beszélek vele. Jól nézz utána, hogy hol mennyibe kerülne? Azért egy utolsó hajtást, STP-t megpróbálhatsz, de sajnos, ha többször bejelzett, akkor kevés a remény, hogy magától rendbe jön. Segítek, ha kell természetesen.

Köszi, mindenképpen utána nézek.
STP-t kapott, és meg is hajtottam tegnap. Viszont érdekes dolgokat mutatott a program kiolvasásnál.
2 fokos volt a motor, illetve 1200 környéki fordulatnál, és álló helyzetben dobta ki a kódot. Néztünk is egy nagyot Stoczal.
Kitörölte a kódot. Megvárom, hogy visszajön-e. Ha igen, akkor tovább lépünk.
Sajnos nekem nem volt még szelepcserém, de az is igaz, hogy az elmúlt több mint 2 évben nem volt semmilyen hibakódom. És most is csak ez az egy volt.
Én STP helyet, inkább E85-öt raknék a benzinbe.

Mennyit tegyek bele?
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #371 Dátum: 2010. Január 10. - 15:41:25 »

No ismét elért a kis sárga lámpa végzete. Tegnap délután is, és ma is előjött.  Zavart

Egy minitali keretében Stocz előszedte a kódot. Amitől féltem. P300
Szegény Athee! Meg nem garanciális, tehát zsebes megoldás kell, hogy legyen. Szerintem beszélj Rudival, most már van egy direkt Chevys szerelője is. Biztosan olcsóbban megúszod a dolgot nála, mint a szakszervizben. Ha akarod beszélek vele. Jól nézz utána, hogy hol mennyibe kerülne? Azért egy utolsó hajtást, STP-t megpróbálhatsz, de sajnos, ha többször bejelzett, akkor kevés a remény, hogy magától rendbe jön. Segítek, ha kell természetesen.

Köszi, mindenképpen utána nézek.
STP-t kapott, és meg is hajtottam tegnap. Viszont érdekes dolgokat mutatott a program kiolvasásnál.
2 fokos volt a motor, illetve 1200 környéki fordulatnál, és álló helyzetben dobta ki a kódot. Néztünk is egy nagyot Stoczal.
Kitörölte a kódot. Megvárom, hogy visszajön-e. Ha igen, akkor tovább lépünk.
Sajnos nekem nem volt még szelepcserém, de az is igaz, hogy az elmúlt több mint 2 évben nem volt semmilyen hibakódom. És most is csak ez az egy volt.
Én STP helyet, inkább E85-öt raknék a benzinbe.

Mennyit tegyek bele?
10liter min.
Nekem most annyi van benne és simán indul.
Naplózva


LPG
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #372 Dátum: 2010. Január 10. - 15:41:59 »

No ismét elért a kis sárga lámpa végzete. Tegnap délután is, és ma is előjött.  Zavart

Egy minitali keretében Stocz előszedte a kódot. Amitől féltem. P300
És amit nem mondtam tegnap: nekem is a 60.000-es szerviznél volt szelepcsere.

Azért az az etanolos dolog sem rossz ötlet. Ennyit megérne szerintem.
Ráadásul vannak olyan cuccok (vegyszerek), amik pont a motor (szétszerelés nélküli) koromtalanítására valók. Olcsóbb, mint egy szelep csere, és ha kihúz vele a gép még 60.000-et, akkor megéri.

Ilyen készletről van szó:
http://www.uni-max.hu/szenlerakodasokat-tisztito-keszlet-uni/d/
Ha az STp vagy etanol nem válik be, akkor olyan szervizt kell keresni, amelyik a fenti cuccal (vagy ahhoz hasonlóval) dolgozik.

Vagy vehetünk egyet a klubnak. Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog


A vegyi tisztítás csak akkor ér valamit ha még nem előrehaladott stádiumban van én is szoktam alkalmazni de csak ott vált be ahol nem olyan vastag a koromréteg.
Naplózva

70/4334431
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #373 Dátum: 2010. Január 10. - 15:44:39 »

No ismét elért a kis sárga lámpa végzete. Tegnap délután is, és ma is előjött.  Zavart

Egy minitali keretében Stocz előszedte a kódot. Amitől féltem. P300
Szegény Athee! Meg nem garanciális, tehát zsebes megoldás kell, hogy legyen. Szerintem beszélj Rudival, most már van egy direkt Chevys szerelője is. Biztosan olcsóbban megúszod a dolgot nála, mint a szakszervizben. Ha akarod beszélek vele. Jól nézz utána, hogy hol mennyibe kerülne? Azért egy utolsó hajtást, STP-t megpróbálhatsz, de sajnos, ha többször bejelzett, akkor kevés a remény, hogy magától rendbe jön. Segítek, ha kell természetesen.

Köszi, mindenképpen utána nézek.
STP-t kapott, és meg is hajtottam tegnap. Viszont érdekes dolgokat mutatott a program kiolvasásnál.
2 fokos volt a motor, illetve 1200 környéki fordulatnál, és álló helyzetben dobta ki a kódot. Néztünk is egy nagyot Stoczal.
Kitörölte a kódot. Megvárom, hogy visszajön-e. Ha igen, akkor tovább lépünk.
Sajnos nekem nem volt még szelepcserém, de az is igaz, hogy az elmúlt több mint 2 évben nem volt semmilyen hibakódom. És most is csak ez az egy volt.
Én STP helyet, inkább E85-öt raknék a benzinbe.

Mennyit tegyek bele?
E85-ből?
Egy tank fele E85, fele benzin.
STP (sárga!!!): egy tank benzinhez egy flaska.
Meghajtás: 4000-5000-es fordulat, legalább 5 percig tartva (autópálya, de legalább autó út). Terhelésen (azaz menetben, nem álló helyzetben), hogy melegedjen a motor! Nem a fordulatszám a lényeg, hanem a meleg! Égjen le a koksz.

Azért a cserére érett(?) vez.mű szíjra vigyázz.

Az E85 jobb ötletnek tűnik.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #374 Dátum: 2010. Január 10. - 15:47:15 »

Egy tank fele E85, fele benzin. Nyáron működik, de a hidegben nem biztos, hogy beindul rendesen.
Nekem 50/50-nel már 15fokban is csak másodikra indult.
Naplózva


LPG
Oldalak: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!