Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 18:37:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 406594 alkalommal)
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #330 Dátum: 2009. December 28. - 17:20:57 »

Na megvolt a nagy semmi Mosolyog. Mivelhogy tul kesonek talaltam szerda reggelt ahova elojegyeztek, igy hat ma elmentem egy masik szervizbe szerencsetprobalni (igen mint a mesebe). Hat a bejutasba volt szerencsem (nem volt zsufoltsag), volt kabel, volt laptop, keresi a gepet (hanyas motor kerdi) mondom 1,8 Platinum. Es akkor partolt el a szerencse, nem ismeri fel a program az en automat, kovetkezmeny nincs hibakod, nincs torles, De mit adisten, (bocs az autom,) eltunik a sargalampa.
Tehat marad csak az elore bejegyzet szerda reggeles szerviz, de csak remelni tudom ezekutan hogy felismeri az o programja is az autot.
Annyit azert kiokoskodtunk ma a gyerekkel hogy kb. mi okozhatta a hibakodot. Ugyanis inditasnal rajta volt az bekapcsolt ablaktorlo es mivelhogy a nagy vizes havat meg sem mozditotta igy leterhelodott az aksi anyita hogy mar nem volt elegendo aram a gyustasra es a kis okos rogton hibakodot kiabalt vagy inkab jegyzett. Vigyorog
Na majd szerdan ha tul leszek a szervizlatogatason akkor meg beszamolok
Ez két dolog miatt nem egészséges. Ilyen esetben elvileg az ablaktörlő biztijének kellene megadnia magát, a másik az, hogy az ilyenre nagyon figyelj, mert könnyen leéghet az ablaktörlőmotor!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #331 Dátum: 2009. December 28. - 18:56:00 »

Na megvolt a nagy semmi Mosolyog. Mivelhogy tul kesonek talaltam szerda reggelt ahova elojegyeztek, igy hat ma elmentem egy masik szervizbe szerencsetprobalni (igen mint a mesebe). Hat a bejutasba volt szerencsem (nem volt zsufoltsag), volt kabel, volt laptop, keresi a gepet (hanyas motor kerdi) mondom 1,8 Platinum. Es akkor partolt el a szerencse, nem ismeri fel a program az en automat, kovetkezmeny nincs hibakod, nincs torles, De mit adisten, (bocs az autom,) eltunik a sargalampa.
Tehat marad csak az elore bejegyzet szerda reggeles szerviz, de csak remelni tudom ezekutan hogy felismeri az o programja is az autot.
Annyit azert kiokoskodtunk ma a gyerekkel hogy kb. mi okozhatta a hibakodot. Ugyanis inditasnal rajta volt az bekapcsolt ablaktorlo es mivelhogy a nagy vizes havat meg sem mozditotta igy leterhelodott az aksi anyita hogy mar nem volt elegendo aram a gyustasra es a kis okos rogton hibakodot kiabalt vagy inkab jegyzett. Vigyorog
Na majd szerdan ha tul leszek a szervizlatogatason akkor meg beszamolok
Ez két dolog miatt nem egészséges. Ilyen esetben elvileg az ablaktörlő biztijének kellene megadnia magát, a másik az, hogy az ilyenre nagyon figyelj, mert könnyen leéghet az ablaktörlőmotor!

Hat igen igazad van, latod erre nem is gondoltam (marmint a biztire), de amint mar elobb is irtam csak elmeseles alapjan velekedem hiszen en nem voltam ott, sajnos
Naplózva

Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #332 Dátum: 2009. December 29. - 12:10:26 »

Na megvolt a nagy semmi Mosolyog. Mivelhogy tul kesonek talaltam szerda reggelt ahova elojegyeztek, igy hat ma elmentem egy masik szervizbe szerencsetprobalni (igen mint a mesebe). Hat a bejutasba volt szerencsem (nem volt zsufoltsag), volt kabel, volt laptop, keresi a gepet (hanyas motor kerdi) mondom 1,8 Platinum. Es akkor partolt el a szerencse, nem ismeri fel a program az en automat, kovetkezmeny nincs hibakod, nincs torles, De mit adisten, (bocs az autom,) eltunik a sargalampa.
Tehat marad csak az elore bejegyzet szerda reggeles szerviz, de csak remelni tudom ezekutan hogy felismeri az o programja is az autot.
Annyit azert kiokoskodtunk ma a gyerekkel hogy kb. mi okozhatta a hibakodot. Ugyanis inditasnal rajta volt az bekapcsolt ablaktorlo es mivelhogy a nagy vizes havat meg sem mozditotta igy leterhelodott az aksi anyita hogy mar nem volt elegendo aram a gyustasra es a kis okos rogton hibakodot kiabalt vagy inkab jegyzett. Vigyorog
Na majd szerdan ha tul leszek a szervizlatogatason akkor meg beszamolok
Milyen cucc volt ez??
Szabvány EOBD2-es rendszerű az autód. Minden ilyen szabványú cuccal tudni kell olvasni/törölni a hibákat.
A kód egyébként eltárolódik a sárga lámpától függetlenül.
Ha a szaki nem törölte ki tudtán kívűl, akkor ki tudják olvasni.
A sárga lámpa elalszik műszer nélkül is (sőt a tárolt hiba is kitörlődik, csak később).
Hogy ez(ek) mikor történik meg az hibakódtól függ. Más törlési feltételek vannak beprogramozva a különböző hibákra.
Naplózva
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #333 Dátum: 2009. December 29. - 12:44:33 »

Na megvolt a nagy semmi Mosolyog. Mivelhogy tul kesonek talaltam szerda reggelt ahova elojegyeztek, igy hat ma elmentem egy masik szervizbe szerencsetprobalni (igen mint a mesebe). Hat a bejutasba volt szerencsem (nem volt zsufoltsag), volt kabel, volt laptop, keresi a gepet (hanyas motor kerdi) mondom 1,8 Platinum. Es akkor partolt el a szerencse, nem ismeri fel a program az en automat, kovetkezmeny nincs hibakod, nincs torles, De mit adisten, (bocs az autom,) eltunik a sargalampa.
Tehat marad csak az elore bejegyzet szerda reggeles szerviz, de csak remelni tudom ezekutan hogy felismeri az o programja is az autot.
Annyit azert kiokoskodtunk ma a gyerekkel hogy kb. mi okozhatta a hibakodot. Ugyanis inditasnal rajta volt az bekapcsolt ablaktorlo es mivelhogy a nagy vizes havat meg sem mozditotta igy leterhelodott az aksi anyita hogy mar nem volt elegendo aram a gyustasra es a kis okos rogton hibakodot kiabalt vagy inkab jegyzett. Vigyorog
Na majd szerdan ha tul leszek a szervizlatogatason akkor meg beszamolok
Milyen cucc volt ez??
Szabvány EOBD2-es rendszerű az autód. Minden ilyen szabványú cuccal tudni kell olvasni/törölni a hibákat.
A kód egyébként eltárolódik a sárga lámpától függetlenül.
Ha a szaki nem törölte ki tudtán kívűl, akkor ki tudják olvasni.
A sárga lámpa elalszik műszer nélkül is (sőt a tárolt hiba is kitörlődik, csak később).
Hogy ez(ek) mikor történik meg az hibakódtól függ. Más törlési feltételek vannak beprogramozva a különböző hibákra.

Nem tudom milyen cucc volt ilyent en meg nem lattam miota keresgelek utanna, Valami elegge nagy dobozu (kb. mint egy felyegyseg) ebbe megy a kabel es o blututon komunikal a laptopal. Ha jol emlekszem (de ez nem biztos) mintha ez alt volna rajta AEK, vagy valami hasonlo. A problema ott volt hogy a Lacettinel neki csak 1,4 es 1,6 szerepelt, nem volt neki 1,8 as. Szerintem programfrisitesi hiba lehetett. A sarga lampa meg azelott kialudt mielott ratette volna a muszert tehat o nem torolt semmit.
« Utoljára szerkesztve: 2009. December 30. - 12:58:03 írta baroti » Naplózva

cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #334 Dátum: 2009. December 30. - 08:09:30 »

- Stocz: ZA (úgy emlékszem  Vigyorog). Lezárva, nincs hiba kód.
- Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód.
- Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód.
- Cápa  KA  Lezárva 19000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód  (eddig....   )
- kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód
- Jani  M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva.  Mosolyog
- Krisz KA. Lezárva,nincs hibakód.
- gatsy KA, lezárva ca. 30.000km-rel ezelőtt, nincs hiba kód, szelepcsere volt már (lezárás után P300)
- baroti AH, Lezarva, hibakod nem volteddig csak nemi rangatas, de most jooooo
- ladlac ZA, sosem volt lezárva, semmi sárgalámpa, semmi szelepcsere, 41 eKm.
-LadiGidy M4 lezárva, 2x volt hibakód, de nem volt gond amúgy. Most vagy megszüntetem, vagy lyukasztom, ha újból bejelez a checklámpa. (45 ekm)
-kamikaze Lezárva,nincs hibakód(lezárva 11000km) amugy99000km.
- weres -M4- nincs lezárva, tavaly volt gyújtáskimaradásos csekklámpám és a gyertyacsere orvosolta(4 és fél év, 63ezer km)

Assezm rosszul olvastam le először a kódot, a helyes kódot beírtam, tehát KA-s vagyok én is.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #335 Dátum: 2009. December 30. - 12:56:52 »

- Stocz: ZA (úgy emlékszem  Vigyorog). Lezárva, nincs hiba kód.
- Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód.
- Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód.
- Cápa  KA  Lezárva 19000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód  (eddig....   )
- kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód
- Jani  M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva.  Mosolyog
- Krisz KA. Lezárva,nincs hibakód.
- gatsy KA, lezárva ca. 30.000km-rel ezelőtt, nincs hiba kód, szelepcsere volt már (lezárás után P300)
- baroti AH, Lezarva, hibakod nem volteddig csak nemi rangatas, de most jooooo
- ladlac ZA, sosem volt lezárva, semmi sárgalámpa, semmi szelepcsere, 41 eKm.
-LadiGidy M4 lezárva, 2x volt hibakód, de nem volt gond amúgy. Most vagy megszüntetem, vagy lyukasztom, ha újból bejelez a checklámpa. (45 ekm)
-kamikaze Lezárva,nincs hibakód(lezárva 11000km) amugy99000km.
- weres -M4- nincs lezárva, tavaly volt gyújtáskimaradásos csekklámpám és a gyertyacsere orvosolta(4 és fél év, 63ezer km)

Assezm rosszul olvastam le először a kódot, a helyes kódot beírtam, tehát KA-s vagyok én is.

Eddig nem volt hibakod de most igen, ugy hogy azt hiszem leszedem es kipucolom majd kiderul hogy meg lezarom-e vagy nem
Naplózva

Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #336 Dátum: 2009. December 30. - 13:04:44 »

OK.
De milyen hibakód volt??
Azért az nem mindegy!
Naplózva
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #337 Dátum: 2009. December 30. - 13:09:24 »

Na, ma vegre sikerult egy okosabb muszert tenni az autora, ez mar ismerte es ki is van torolve minden ideglenes hiba bejegyzes. Espedig az egyik az egr miatt volt vagyis a kipufogogaz keringetese nem megfelelo, a masik az inditasi feszultseg eses, ezek a motornal vagyis a cheklampa es a harmadik-negyedik a legzsak hibajelzo. Mindez torolve ujraelenorizve es problema nincs Vigyorog Vigyorog Vigyorog Megnyugodtam.
Kulomben ez egy Tesla muszer volt bluetooth kapcsolattal a Sz.gep fele.
Naplózva

baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #338 Dátum: 2009. December 30. - 13:17:54 »

OK.
De milyen hibakód volt??
Azért az nem mindegy!

Szamilag a kodot nem tudom,
Amugy ment P.U. neked nemi infot kerek ujbol
Naplózva

baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #339 Dátum: 2009. December 30. - 16:50:43 »

 Vigyorog Kik Jartasak Diagnosztika ugyben erre kernek velemenyt: http://www.autoscan.ro/Interfata_ElmScan_5_Compact.htm Kacsint
Naplózva

BeseSasa
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209


Lacetti 1.4 Star HB Green Dragon


« Hozzászólás #340 Dátum: 2010. Január 05. - 22:27:00 »

nos Cartársak engem is utolért a végzet..... megjelent az az édes drága sárga lámpácska jobb oldalt a műszerfalon....
a furcsa mindössze az hogy mikor elindultam(hideg motorral) kb 5percére megjelent elkezdett eleinte villogni majd egy 2-3perc után folyamatosan világítani. nem tudtam h mekkora bajt tudok csinálni ha tovább megyek vele ezért leállítottam. vártam kb fél órát addig elmászkáltam Győrben, majd vissza a kocsiba újra ráindít és láss csodát a  lámpa elaludt....  hazaértem de el kellett ugranom boltba a faluba indításkor (hideg a motor) egyből bejött a kis lámpa...
vmi tipp vkinek h mi lehet a gond? ha szervizbe viszem vajon gariba megcsinálják? mert ha nem akk nem hiszem h megtom csináltatni ha nagy baj mert hát nem úgy állok most anyagilag h elment az állásom is...

Boldog új évet mi?He
Naplózva

Ne szidd a bacilusokat: sok emberben csak ők képviselik a kultúrát
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #341 Dátum: 2010. Január 05. - 22:59:31 »

nos Cartársak engem is utolért a végzet..... megjelent az az édes drága sárga lámpácska jobb oldalt a műszerfalon....
a furcsa mindössze az hogy mikor elindultam(hideg motorral) kb 5percére megjelent elkezdett eleinte villogni majd egy 2-3perc után folyamatosan világítani. nem tudtam h mekkora bajt tudok csinálni ha tovább megyek vele ezért leállítottam. vártam kb fél órát addig elmászkáltam Győrben, majd vissza a kocsiba újra ráindít és láss csodát a  lámpa elaludt....  hazaértem de el kellett ugranom boltba a faluba indításkor (hideg a motor) egyből bejött a kis lámpa...
vmi tipp vkinek h mi lehet a gond? ha szervizbe viszem vajon gariba megcsinálják? mert ha nem akk nem hiszem h megtom csináltatni ha nagy baj mert hát nem úgy állok most anyagilag h elment az állásom is...

Boldog új évet mi?He
Ha még grais a géped, akkor ingyen csinálják. Kacsint
Naplózva


LPG
BeseSasa
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209


Lacetti 1.4 Star HB Green Dragon


« Hozzászólás #342 Dátum: 2010. Január 05. - 23:11:41 »

zsír akk beviszem a kicsikét....Vigyorog am is terveztem h bemegyek megnézni mennyiért van tetőcsomagtartó és box
Naplózva

Ne szidd a bacilusokat: sok emberben csak ők képviselik a kultúrát
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #343 Dátum: 2010. Január 06. - 12:57:25 »

zsír akk beviszem a kicsikét....Vigyorog am is terveztem h bemegyek megnézni mennyiért van tetőcsomagtartó és box
Tetőbox a madarasban akcióban 19990 Ft most. Kereszttartót meg a tecsóban láttam 10 körüli áron. Jól nézz körül, mit, és mennyiért veszel, mert elúszhatsz, ha nem nézed meg a lehetőségeket mind.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
BeseSasa
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209


Lacetti 1.4 Star HB Green Dragon


« Hozzászólás #344 Dátum: 2010. Január 07. - 21:09:52 »

ma voltam bent a győri chevrolet nádor szalonba és kértem időpontot ha cheklámpa miatt. korrekt votl a srác aztmondta h hnap reggel 7re vigyem be soron kívül megnézi ....
kapásból kérdezett h nem e vettem sézre furit a kocsin l rángatást vagy megnövekedett fogyasztás.... válasz rá:

-fogyasztás: Győr - Budapest táv(a minap)(300km) 37liter MOL 95. benzin
-rángatás: 1-2-3fokozatban mintha kengurubenzint tankoltam volna.....

majd hnap kideülr mi lesz véle....
Naplózva

Ne szidd a bacilusokat: sok emberben csak ők képviselik a kultúrát
Oldalak: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!