Stocz
|
|
« Hozzászólás #315 Dátum: 2009. November 25. - 18:26:51 » |
|
Egy konroll csoport nem kell? Vagy dobjatok fel szavazást és akkor nem zavar be a listás dologba, de a kontroll info meglesz.
Mire gondolsz?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #316 Dátum: 2009. November 25. - 18:27:23 » |
|
Olyan felmérést nem lehetne készíteni, hogy mely motorvezérlő egységeknél fordult elő a szelepcserés gond? Nekem egyszer volt P300 hibakódom amit kiégetéssel orvosoltak és azóta kopp-kopp nem volt vele gondom, így az EGR nem lett lezárva. A motor vezérlő kódja: KA
Bármit lehet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #317 Dátum: 2009. November 25. - 19:30:45 » |
|
Egy konroll csoport nem kell? Vagy dobjatok fel szavazást és akkor nem zavar be a listás dologba, de a kontroll info meglesz.
Mire gondolsz? A szavazásban feltüntetni a variációkat (mint a biztosításnál). A nem prolémás statisztika is adhat infót a probléma statisztikai megközelítéséhez. Sztem...
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #318 Dátum: 2009. November 25. - 22:46:40 » |
|
Olyan felmérést nem lehetne készíteni, hogy mely motorvezérlő egységeknél fordult elő a szelepcserés gond? Nekem egyszer volt P300 hibakódom amit kiégetéssel orvosoltak és azóta kopp-kopp nem volt vele gondom, így az EGR nem lett lezárva. A motor vezérlő kódja: KA
Én ugy tudom a 2007.06 után gyártott lacsik már a módositott szelepekkel kerültek forgalomba.Gyulainál mondta az ismerős aki a kocsit intézte.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #319 Dátum: 2009. November 26. - 09:12:48 » |
|
- Stocz: ZA (úgy emlékszem Vigyorog). Lezárva, nincs hiba kód. - Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód. - Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód. - Cápa L6 Lezárva 19000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód (eddig.... Határozatlan) - kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód - Jani M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva. Mosolyog - Krisz KA. Lezárva,nincs hibakód. - gatsy kódot fejből nem tom, lezárva ca. 30.000km-rel ezelőtt, nincs hiba kód, szelepcsere volt már - baroti AH, Lezarva, hibakod nem volteddig csak nemi rangatas, de most jooooo - ladlac ZA, sosem volt lezárva, semmi sárgalámpa, semmi szelepcsere, 41 eKm. -LadiGidy M4 lezárva, 2x volt hibakód, de nem volt gond amúgy. Most vagy megszüntetem, vagy lyukasztom, ha újból bejelez a checklámpa. (45 ekm) -kamikaze Lezárva,nincs hibakód(lezárva 11000km) amugy99000km. Janinál, és nekem van M4-es jelű, és nálunk volt hibajelzés lezárás után. Euro 3-asok.
A kódot nem tom... ua Ladlac nincs,semmi,semmi, 54ekm Akkor vegyük át még egyszer, hogy miről is van szó. Tehát: arra keressük a választ, hogy az EGR lezárása utáni sárga lámpa "megjelenésének" van-e (és ha igen milyen) köze a komputer kódjához (azaz a vezérlő elektronika kiviteléhez). Ebből eredően nem adnak információt (tehát csak zavarja az átláthatóságot) a következő típusú bejegyzések: -" még soha nem volt lezárva az EGR, nincs hiba kód" -" (volt)lezárva, volt/nem volt hiba kód, de nem tudom a komputer típusát" OK. Bocsi.
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #320 Dátum: 2009. November 26. - 15:45:50 » |
|
Egy konroll csoport nem kell? Vagy dobjatok fel szavazást és akkor nem zavar be a listás dologba, de a kontroll info meglesz.
Mire gondolsz? A szavazásban feltüntetni a variációkat (mint a biztosításnál). A nem prolémás statisztika is adhat infót a probléma statisztikai megközelítéséhez. Sztem... OK. De azt nem értem, hogy milyen kontroll csoportra gondolsz? Ha arra keressük a választ, hogy az EGR lezárása utáni check lámpás dolog hogyan függ össze a motorvezérlő típusával. Olyanra, akinek nem volt lezárva az EGR, és mégis EGR hibás check lámpája volt? Ehhez a konkrét hibakódot is tudni kell (ha megszorul más kódot ad vissza, mint a mi általunk vizsgált "kipufogó visszavezetés akadályozott)". Ezt nyugodtan bele lehet írni a listába. Szavazást azért nem indítottam, mert az egész képernyőt elfoglalná a vezérlők darabszáma+a lehetőségek miatt. Megy a lista, aztán majd idővel lesz összegzés.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #321 Dátum: 2009. November 27. - 07:43:15 » |
|
- Stocz: ZA (úgy emlékszem Vigyorog). Lezárva, nincs hiba kód. - Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód. - Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód. - Cápa L6 Lezárva 19000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód (eddig.... Határozatlan) - kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód - Jani M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva. Mosolyog - Krisz KA. Lezárva,nincs hibakód. - gatsy kódot fejből nem tom, lezárva ca. 30.000km-rel ezelőtt, nincs hiba kód, szelepcsere volt már - baroti AH, Lezarva, hibakod nem volteddig csak nemi rangatas, de most jooooo - ladlac ZA, sosem volt lezárva, semmi sárgalámpa, semmi szelepcsere, 41 eKm. -LadiGidy M4 lezárva, 2x volt hibakód, de nem volt gond amúgy. Most vagy megszüntetem, vagy lyukasztom, ha újból bejelez a checklámpa. (45 ekm) -kamikaze Lezárva,nincs hibakód(lezárva 11000km) amugy99000km. - weres -M4- nincs lezárva, tavaly volt gyújtáskimaradásos csekklámpám és a gyertyacsere orvosolta(4 és fél év, 63ezer km)
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #322 Dátum: 2009. November 27. - 09:47:46 » |
|
- Stocz: ZA (úgy emlékszem Vigyorog). Lezárva, nincs hiba kód. - Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód. - Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód. - Cápa L6 Lezárva 19000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód (eddig.... Határozatlan) - kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód - Jani M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva. Mosolyog - Krisz KA. Lezárva,nincs hibakód. - gatsy KA, lezárva ca. 30.000km-rel ezelőtt, nincs hiba kód, szelepcsere volt már (lezárás után P300) - baroti AH, Lezarva, hibakod nem volteddig csak nemi rangatas, de most jooooo - ladlac ZA, sosem volt lezárva, semmi sárgalámpa, semmi szelepcsere, 41 eKm. -LadiGidy M4 lezárva, 2x volt hibakód, de nem volt gond amúgy. Most vagy megszüntetem, vagy lyukasztom, ha újból bejelez a checklámpa. (45 ekm) -kamikaze Lezárva,nincs hibakód(lezárva 11000km) amugy99000km. - weres -M4- nincs lezárva, tavaly volt gyújtáskimaradásos csekklámpám és a gyertyacsere orvosolta(4 és fél év, 63ezer km)
Módosítottam a sajátom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #323 Dátum: 2009. November 27. - 16:27:02 » |
|
- Stocz: ZA (úgy emlékszem Vigyorog). Lezárva, nincs hiba kód. - Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód. - Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód. - Cápa L6 Lezárva 19000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód (eddig.... Határozatlan) - kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód - Jani M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva. Mosolyog - Krisz KA. Lezárva,nincs hibakód. - gatsy KA, lezárva ca. 30.000km-rel ezelőtt, nincs hiba kód, szelepcsere volt már (lezárás után P300) - baroti AH, Lezarva, hibakod nem volteddig csak nemi rangatas, de most jooooo - ladlac ZA, sosem volt lezárva, semmi sárgalámpa, semmi szelepcsere, 41 eKm. -LadiGidy M4 lezárva, 2x volt hibakód, de nem volt gond amúgy. Most vagy megszüntetem, vagy lyukasztom, ha újból bejelez a checklámpa. (45 ekm) -kamikaze Lezárva,nincs hibakód(lezárva 11000km) amugy99000km. - weres -M4- nincs lezárva, tavaly volt gyújtáskimaradásos csekklámpám és a gyertyacsere orvosolta(4 és fél év, 63ezer km) -meatloaf:M4 nincs lezárva,soha nem volt hibakódom,nem volt szelepcsere(euro 3)
Módosítottam a sajátom. Engem meg kihagyott,de most beírtam.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #324 Dátum: 2009. November 28. - 21:19:29 » |
|
- Stocz: ZA (úgy emlékszem Vigyorog). Lezárva, nincs hiba kód. - Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód. - Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód. - Cápa L6 Lezárva 19000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód (eddig.... Határozatlan) - kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód - Jani M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva. Mosolyog - Krisz KA. Lezárva,nincs hibakód. - gatsy KA, lezárva ca. 30.000km-rel ezelőtt, nincs hiba kód, szelepcsere volt már (lezárás után P300) - baroti AH, Lezarva, hibakod nem volteddig csak nemi rangatas, de most jooooo - ladlac ZA, sosem volt lezárva, semmi sárgalámpa, semmi szelepcsere, 41 eKm. -LadiGidy M4 lezárva, 2x volt hibakód, de nem volt gond amúgy. Most vagy megszüntetem, vagy lyukasztom, ha újból bejelez a checklámpa. (45 ekm) -kamikaze Lezárva,nincs hibakód(lezárva 11000km) amugy99000km. - weres -M4- nincs lezárva, tavaly volt gyújtáskimaradásos csekklámpám és a gyertyacsere orvosolta(4 és fél év, 63ezer km) -meatloaf:M4 nincs lezárva,soha nem volt hibakódom,nem volt szelepcsere(euro 3)
Módosítottam a sajátom. Engem meg kihagyott,de most beírtam. A motorvezérlőn a betűkód csak annyít jelent,hogy milyen motor 1.4,1.6 euro3 vagy euro4. Nagyonsok minden befojásolja a check lámpát használati körülmények,üzemanyag stb.... A modosított szelepnek is van módosítása...
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #325 Dátum: 2009. December 27. - 15:38:24 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #326 Dátum: 2009. December 27. - 17:17:16 » |
|
Stocz Főnivel vedd fel priviben a kapcsolatot ez ügyben! Amúgy itt sokkal olcsóbb volt (fele?), de a kábel még nem elég, kell hozzá laptop is, meg progi. Főni mindent tud! (Szinte!)
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #327 Dátum: 2009. December 27. - 17:49:31 » |
|
Stocz Főnivel vedd fel priviben a kapcsolatot ez ügyben! Amúgy itt sokkal olcsóbb volt (fele?), de a kábel még nem elég, kell hozzá laptop is, meg progi. Főni mindent tud! (Szinte!) Így, ahogy mondod. Nálunk 15 e. ft környéke. http://www.autodiagnosztika.eu/vmchk/obd2-/-eobd.htmlEhhez kell még egy számítógép (praktikusan laptop, de ez nem kritérium)+egy szoftver ami nem része a kábelnek (nálunk. de lehet úgy is rendelni, hogy programmal együtt. Nézz körül a neten.). +némi tanulás. Ezzel persze "csak" azt tudod meg, hogy "hol fáj" a kocsinak. Azt, hogy mitől ki kell okoskodni (szerviz dokumentum segít benne). Aztán meg még meg is kell gyógyítani.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #328 Dátum: 2009. December 28. - 08:25:21 » |
|
Stocz Főnivel vedd fel priviben a kapcsolatot ez ügyben! Amúgy itt sokkal olcsóbb volt (fele?), de a kábel még nem elég, kell hozzá laptop is, meg progi. Főni mindent tud! (Szinte!) Így, ahogy mondod. Nálunk 15 e. ft környéke. http://www.autodiagnosztika.eu/vmchk/obd2-/-eobd.htmlEhhez kell még egy számítógép (praktikusan laptop, de ez nem kritérium)+egy szoftver ami nem része a kábelnek (nálunk. de lehet úgy is rendelni, hogy programmal együtt. Nézz körül a neten.). +némi tanulás. Ezzel persze "csak" azt tudod meg, hogy "hol fáj" a kocsinak. Azt, hogy mitől ki kell okoskodni (szerviz dokumentum segít benne). Aztán meg még meg is kell gyógyítani. Koszi, ami erdekelt arra meg van a valasz, kulomben a Laptop adott, a szoftvernek meg utanna nezek, de mar regebb talaltam volt valami ingyenes probaverziot, na majd azzal is lessz valahogy. Az pedig normalis hogy "CSAK a fajo reszt ismerteti es nem gyogyitsa", de legalabb ahogy irod lehet okoskodni tovabb. hat en sem vagyok CSAK autovezeto, mar tulvagyok jopar szerelesi gyakorlato is. Kulomben gyanakszom az eger lezarasra de ez csak gyanu. Koszi megegyszer az infot.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. December 30. - 12:59:57 írta baroti »
|
Naplózva
|
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #329 Dátum: 2009. December 28. - 11:42:06 » |
|
Na megvolt a nagy semmi . Mivelhogy tul kesonek talaltam szerda reggelt ahova elojegyeztek, igy hat ma elmentem egy masik szervizbe szerencsetprobalni (igen mint a mesebe). Hat a bejutasba volt szerencsem (nem volt zsufoltsag), volt kabel, volt laptop, keresi a gepet (hanyas motor kerdi) mondom 1,8 Platinum. Es akkor partolt el a szerencse, nem ismeri fel a program az en automat, kovetkezmeny nincs hibakod, nincs torles, De mit adisten, (bocs az autom,) eltunik a sargalampa. Tehat marad csak az elore bejegyzet szerda reggeles szerviz, de csak remelni tudom ezekutan hogy felismeri az o programja is az autot. Annyit azert kiokoskodtunk ma a gyerekkel hogy kb. mi okozhatta a hibakodot. Ugyanis inditasnal rajta volt az bekapcsolt ablaktorlo es mivelhogy a nagy vizes havat meg sem mozditotta igy leterhelodott az aksi anyita hogy mar nem volt elegendo aram a gyustasra es a kis okos rogton hibakodot kiabalt vagy inkab jegyzett. Na majd szerdan ha tul leszek a szervizlatogatason akkor meg beszamolok
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|