Stocz
|
|
« Hozzászólás #300 Dátum: 2009. November 17. - 18:21:51 » |
|
Ma majd én is megnézem ezt a kódot, bár nekem nincs lezárva az egér. Lehetséges esetleg az is, hogy ez a kód gyűjtés arra is választ adhat, hogy mely vezérlés típusoknál jöhet elő a szelep gond?
Ez egy érdekes felvetés, nekem nem is jutott eszembe. Ha így lenne, akkor a GM foghatná a fejét, hogy egy szoftveres javítással szemben csinált egy (dehogy 1! ) drága javítást. Elvileg nem lenne lehetetlen ez a verzió sem (befecskendezett üzemanyag mennyiség, befecskendezési idő, előgyújtás. Ezt mind az agy vezérli, és mindnek szerepe van abban, hogy a motor mennyi kormot termel), de nem hiszem. Mégpedig azért nem, mert a szelep csere sok esetben tartósan orvosolta a problémát. De azért nem is vetném el teljesen. Ki tudja? Lehet, hogy ez a tünetet kezelte (koksz lehúzó a szelepszáron), és nem a betegséget (korom termelés az alacsonyabb ford. szám tartományban) gyógyította meg.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #301 Dátum: 2009. November 18. - 14:26:30 » |
|
Kicsit rendbe raktam, mert kezdett szétcsúszni a dolog. - Stocz: ZA (úgy emlékszem ). Lezárva, nincs hiba kód. - Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód. - Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód. - Cápa L6 Lezárva 19000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód (eddig.... ) - kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód - Jani M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva. - Krisz KA. Lezárva,nincs hibakód. - gatsy kódot fejből nem tom, lezárva ca. 30.000km-rel ezelőtt, nincs hiba kód, szelepcsere volt már - baroti AH, Lezarva, hibakod nem volteddig csak nemi rangatas, de most jooooo - ladlac ZA, sosem volt lezárva, semmi sárgalámpa, semmi szelepcsere, 41 eKm.
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #302 Dátum: 2009. November 20. - 14:11:06 » |
|
- Stocz: ZA (úgy emlékszem Vigyorog). Lezárva, nincs hiba kód. - Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód. - Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód. - Cápa L6 Lezárva 19000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód (eddig.... Határozatlan) - kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód - Jani M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva. Mosolyog - Krisz KA. Lezárva,nincs hibakód. - gatsy kódot fejből nem tom, lezárva ca. 30.000km-rel ezelőtt, nincs hiba kód, szelepcsere volt már - baroti AH, Lezarva, hibakod nem volteddig csak nemi rangatas, de most jooooo - ladlac ZA, sosem volt lezárva, semmi sárgalámpa, semmi szelepcsere, 41 eKm. -LadiGidy M4 lezárva, 2x volt hibakód, de nem volt gond amúgy. Most vagy megszüntetem, vagy lyukasztom, ha újból bejelez a checklámpa. (45 ekm)
Janinál, és nekem van M4-es jelű, és nálunk volt hibajelzés lezárás után. Euro 3-asok.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #303 Dátum: 2009. November 20. - 16:04:57 » |
|
Én is Euro3-as vagyok (asszem) és volt lámpa is,de szerintem nekem beragadt,annyi korom volt benne.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #304 Dátum: 2009. November 20. - 16:07:03 » |
|
Én is Euro3-as vagyok (asszem) és volt lámpa is,de szerintem nekem beragadt,annyi korom volt benne.
Az enyém is, de panaszt nem okozott, csak a lámpa jelzett EGR hibát. De csak lezárás után, mint Janinak. Ezért veszem majd ki, vagy lyukasztom, ha besárgulna újra.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #305 Dátum: 2009. November 22. - 14:11:55 » |
|
Én is Euro3-as vagyok (asszem) és volt lámpa is,de szerintem nekem beragadt,annyi korom volt benne.
Az enyém is, de panaszt nem okozott, csak a lámpa jelzett EGR hibát. De csak lezárás után, mint Janinak. Ezért veszem majd ki, vagy lyukasztom, ha besárgulna újra. Már látható némi eredmény. M4 bejelez a lezárásra, ZA nem. És mi lenne, ha 100-200 kocsi adatait látnánk? Na ez az amit a márkaszervizek sem tudnak. Mi már igen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #306 Dátum: 2009. November 22. - 14:30:13 » |
|
Én is Euro3-as vagyok (asszem) és volt lámpa is,de szerintem nekem beragadt,annyi korom volt benne.
Az enyém is, de panaszt nem okozott, csak a lámpa jelzett EGR hibát. De csak lezárás után, mint Janinak. Ezért veszem majd ki, vagy lyukasztom, ha besárgulna újra. Már látható némi eredmény. M4 bejelez a lezárásra, ZA nem. És mi lenne, ha 100-200 kocsi adatait látnánk? Na ez az amit a márkaszervizek sem tudnak. Mi már igen. Akkor infókat szépen megtartani magunknak és majd jó pénzért eleadni a GM- nek.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1142
1.4 16v LPG
|
|
« Hozzászólás #307 Dátum: 2009. November 23. - 21:10:12 » |
|
- Stocz: ZA (úgy emlékszem Vigyorog). Lezárva, nincs hiba kód. - Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód. - Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód. - Cápa L6 Lezárva 19000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód (eddig.... Határozatlan) - kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód - Jani M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva. Mosolyog - Krisz KA. Lezárva,nincs hibakód. - gatsy kódot fejből nem tom, lezárva ca. 30.000km-rel ezelőtt, nincs hiba kód, szelepcsere volt már - baroti AH, Lezarva, hibakod nem volteddig csak nemi rangatas, de most jooooo - ladlac ZA, sosem volt lezárva, semmi sárgalámpa, semmi szelepcsere, 41 eKm. -LadiGidy M4 lezárva, 2x volt hibakód, de nem volt gond amúgy. Most vagy megszüntetem, vagy lyukasztom, ha újból bejelez a checklámpa. (45 ekm) -kamikaze Lezárva,nincs hibakód(lezárva 11000km) amugy99000km. Janinál, és nekem van M4-es jelű, és nálunk volt hibajelzés lezárás után. Euro 3-asok.
|
|
|
Naplózva
|
06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #308 Dátum: 2009. November 24. - 01:22:56 » |
|
Kamikaze!
Mi a komputer kódja? Mert az lemaradt nálad!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #309 Dátum: 2009. November 24. - 08:51:58 » |
|
Kamikaze!
Mi a komputer kódja? Mert az lemaradt nálad!
meg nálam is, mert nem volt még időm megnézni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #310 Dátum: 2009. November 24. - 12:31:44 » |
|
- Stocz: ZA (úgy emlékszem Vigyorog). Lezárva, nincs hiba kód. - Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód. - Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód. - Cápa L6 Lezárva 19000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód (eddig.... Határozatlan) - kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód - Jani M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva. Mosolyog - Krisz KA. Lezárva,nincs hibakód. - gatsy kódot fejből nem tom, lezárva ca. 30.000km-rel ezelőtt, nincs hiba kód, szelepcsere volt már - baroti AH, Lezarva, hibakod nem volteddig csak nemi rangatas, de most jooooo - ladlac ZA, sosem volt lezárva, semmi sárgalámpa, semmi szelepcsere, 41 eKm. -LadiGidy M4 lezárva, 2x volt hibakód, de nem volt gond amúgy. Most vagy megszüntetem, vagy lyukasztom, ha újból bejelez a checklámpa. (45 ekm) -kamikaze Lezárva,nincs hibakód(lezárva 11000km) amugy99000km. Janinál, és nekem van M4-es jelű, és nálunk volt hibajelzés lezárás után. Euro 3-asok.
A kódot nem tom... ua Ladlac nincs,semmi,semmi, 54ekm
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #311 Dátum: 2009. November 24. - 13:25:12 » |
|
- Stocz: ZA (úgy emlékszem Vigyorog). Lezárva, nincs hiba kód. - Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód. - Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód. - Cápa L6 Lezárva 19000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód (eddig.... Határozatlan) - kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód - Jani M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva. Mosolyog - Krisz KA. Lezárva,nincs hibakód. - gatsy kódot fejből nem tom, lezárva ca. 30.000km-rel ezelőtt, nincs hiba kód, szelepcsere volt már - baroti AH, Lezarva, hibakod nem volteddig csak nemi rangatas, de most jooooo - ladlac ZA, sosem volt lezárva, semmi sárgalámpa, semmi szelepcsere, 41 eKm. -LadiGidy M4 lezárva, 2x volt hibakód, de nem volt gond amúgy. Most vagy megszüntetem, vagy lyukasztom, ha újból bejelez a checklámpa. (45 ekm) -kamikaze Lezárva,nincs hibakód(lezárva 11000km) amugy99000km. Janinál, és nekem van M4-es jelű, és nálunk volt hibajelzés lezárás után. Euro 3-asok.
A kódot nem tom... ua Ladlac nincs,semmi,semmi, 54ekm Akkor vegyük át még egyszer, hogy miről is van szó. Tehát: arra keressük a választ, hogy az EGR lezárása utáni sárga lámpa "megjelenésének" van-e (és ha igen milyen) köze a komputer kódjához (azaz a vezérlő elektronika kiviteléhez). Ebből eredően nem adnak információt (tehát csak zavarja az átláthatóságot) a következő típusú bejegyzések: -" még soha nem volt lezárva az EGR, nincs hiba kód" -" (volt)lezárva, volt/nem volt hiba kód, de nem tudom a komputer típusát"
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #312 Dátum: 2009. November 24. - 17:34:17 » |
|
- Stocz: ZA (úgy emlékszem Vigyorog). Lezárva, nincs hiba kód. - Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód. - Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód. - Cápa L6 Lezárva 19000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód (eddig.... Határozatlan) - kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód - Jani M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva. Mosolyog - Krisz KA. Lezárva,nincs hibakód. - gatsy kódot fejből nem tom, lezárva ca. 30.000km-rel ezelőtt, nincs hiba kód, szelepcsere volt már - baroti AH, Lezarva, hibakod nem volteddig csak nemi rangatas, de most jooooo - ladlac ZA, sosem volt lezárva, semmi sárgalámpa, semmi szelepcsere, 41 eKm. -LadiGidy M4 lezárva, 2x volt hibakód, de nem volt gond amúgy. Most vagy megszüntetem, vagy lyukasztom, ha újból bejelez a checklámpa. (45 ekm) -kamikaze Lezárva,nincs hibakód(lezárva 11000km) amugy99000km. Janinál, és nekem van M4-es jelű, és nálunk volt hibajelzés lezárás után. Euro 3-asok. -meatloaf:M4 nincs lezárva,soha nem volt hibakódom,nem volt szelepcsere(euro 3)
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #313 Dátum: 2009. November 24. - 20:41:18 » |
|
- Stocz: ZA (úgy emlékszem Vigyorog). Lezárva, nincs hiba kód. - Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód. - Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód. - Cápa L6 Lezárva 19000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód (eddig.... Határozatlan) - kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód - Jani M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva. Mosolyog - Krisz KA. Lezárva,nincs hibakód. - gatsy kódot fejből nem tom, lezárva ca. 30.000km-rel ezelőtt, nincs hiba kód, szelepcsere volt már - baroti AH, Lezarva, hibakod nem volteddig csak nemi rangatas, de most jooooo - ladlac ZA, sosem volt lezárva, semmi sárgalámpa, semmi szelepcsere, 41 eKm. -LadiGidy M4 lezárva, 2x volt hibakód, de nem volt gond amúgy. Most vagy megszüntetem, vagy lyukasztom, ha újból bejelez a checklámpa. (45 ekm) -kamikaze Lezárva,nincs hibakód(lezárva 11000km) amugy99000km. Janinál, és nekem van M4-es jelű, és nálunk volt hibajelzés lezárás után. Euro 3-asok.
A kódot nem tom... ua Ladlac nincs,semmi,semmi, 54ekm Akkor vegyük át még egyszer, hogy miről is van szó. Tehát: arra keressük a választ, hogy az EGR lezárása utáni sárga lámpa "megjelenésének" van-e (és ha igen milyen) köze a komputer kódjához (azaz a vezérlő elektronika kiviteléhez). Ebből eredően nem adnak információt (tehát csak zavarja az átláthatóságot) a következő típusú bejegyzések: -" még soha nem volt lezárva az EGR, nincs hiba kód" -" (volt)lezárva, volt/nem volt hiba kód, de nem tudom a komputer típusát" Egy konroll csoport nem kell? Vagy dobjatok fel szavazást és akkor nem zavar be a listás dologba, de a kontroll info meglesz.
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
95LE
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
|
« Hozzászólás #314 Dátum: 2009. November 25. - 17:22:28 » |
|
Olyan felmérést nem lehetne készíteni, hogy mely motorvezérlő egységeknél fordult elő a szelepcserés gond? Nekem egyszer volt P300 hibakódom amit kiégetéssel orvosoltak és azóta kopp-kopp nem volt vele gondom, így az EGR nem lett lezárva. A motor vezérlő kódja: KA
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|