Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 04:16:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 396998 alkalommal)
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #300 Dátum: 2009. November 17. - 18:21:51 »

Ma majd én is megnézem ezt a kódot, bár nekem nincs lezárva az egér. Lehetséges esetleg az is, hogy ez a kód gyűjtés arra is választ adhat, hogy mely vezérlés típusoknál jöhet elő a szelep gond?
Ez egy érdekes felvetés, nekem nem is jutott eszembe.
Ha így lenne, akkor a GM foghatná a fejét, hogy egy szoftveres javítással szemben csinált egy (dehogy 1!  Kacsint) drága javítást.
Elvileg nem lenne lehetetlen ez a verzió sem (befecskendezett üzemanyag mennyiség, befecskendezési idő, előgyújtás. Ezt mind az agy vezérli, és mindnek szerepe van abban, hogy a motor mennyi kormot termel), de nem hiszem.
Mégpedig azért nem, mert a szelep csere sok esetben tartósan orvosolta a problémát.

De azért nem is vetném el teljesen. Ki tudja? Lehet, hogy ez a tünetet kezelte (koksz lehúzó a szelepszáron), és nem a betegséget (korom termelés az alacsonyabb ford. szám tartományban) gyógyította meg.
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #301 Dátum: 2009. November 18. - 14:26:30 »

Kicsit rendbe raktam, mert kezdett szétcsúszni a dolog.

- Stocz: ZA (úgy emlékszem  Vigyorog). Lezárva, nincs hiba kód.
- Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód.
- Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód.
- Cápa  L6  Lezárva 19000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód  (eddig....  )
- kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód
- Jani  M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva.  Mosolyog
- Krisz KA. Lezárva,nincs hibakód.
- gatsy kódot fejből nem tom, lezárva ca. 30.000km-rel ezelőtt, nincs hiba kód, szelepcsere volt már
- baroti AH, Lezarva, hibakod nem volteddig csak nemi rangatas, de most jooooo
- ladlac ZA, sosem volt lezárva, semmi sárgalámpa, semmi szelepcsere, 41 eKm.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #302 Dátum: 2009. November 20. - 14:11:06 »

- Stocz: ZA (úgy emlékszem  Vigyorog). Lezárva, nincs hiba kód.
- Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód.
- Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód.
- Cápa  L6  Lezárva 19000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód  (eddig....  Határozatlan)
- kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód
- Jani  M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva.  Mosolyog
- Krisz KA. Lezárva,nincs hibakód.
- gatsy kódot fejből nem tom, lezárva ca. 30.000km-rel ezelőtt, nincs hiba kód, szelepcsere volt már
- baroti AH, Lezarva, hibakod nem volteddig csak nemi rangatas, de most jooooo
- ladlac ZA, sosem volt lezárva, semmi sárgalámpa, semmi szelepcsere, 41 eKm.
-LadiGidy M4 lezárva, 2x volt hibakód, de nem volt gond amúgy. Most vagy megszüntetem, vagy lyukasztom, ha újból bejelez a checklámpa. (45 ekm)

Janinál, és nekem van M4-es jelű, és nálunk volt hibajelzés lezárás után. Euro 3-asok.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #303 Dátum: 2009. November 20. - 16:04:57 »

Én is Euro3-as vagyok (asszem) és volt lámpa is,de szerintem nekem beragadt,annyi korom volt benne.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #304 Dátum: 2009. November 20. - 16:07:03 »

Én is Euro3-as vagyok (asszem) és volt lámpa is,de szerintem nekem beragadt,annyi korom volt benne.
Az enyém is, de panaszt nem okozott, csak a lámpa jelzett EGR hibát. De csak lezárás után, mint Janinak. Ezért veszem majd ki, vagy lyukasztom, ha besárgulna újra.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #305 Dátum: 2009. November 22. - 14:11:55 »

Én is Euro3-as vagyok (asszem) és volt lámpa is,de szerintem nekem beragadt,annyi korom volt benne.
Az enyém is, de panaszt nem okozott, csak a lámpa jelzett EGR hibát. De csak lezárás után, mint Janinak. Ezért veszem majd ki, vagy lyukasztom, ha besárgulna újra.
Már látható némi eredmény.
M4 bejelez a lezárásra, ZA nem.

És mi lenne, ha 100-200 kocsi adatait látnánk?
Na ez az amit a márkaszervizek sem tudnak.
Mi már igen. Vigyorog
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #306 Dátum: 2009. November 22. - 14:30:13 »

Én is Euro3-as vagyok (asszem) és volt lámpa is,de szerintem nekem beragadt,annyi korom volt benne.
Az enyém is, de panaszt nem okozott, csak a lámpa jelzett EGR hibát. De csak lezárás után, mint Janinak. Ezért veszem majd ki, vagy lyukasztom, ha besárgulna újra.
Már látható némi eredmény.
M4 bejelez a lezárásra, ZA nem.

És mi lenne, ha 100-200 kocsi adatait látnánk?
Na ez az amit a márkaszervizek sem tudnak.
Mi már igen. Vigyorog
Akkor infókat szépen megtartani magunknak és majd jó pénzért eleadni a GM- nek.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #307 Dátum: 2009. November 23. - 21:10:12 »

- Stocz: ZA (úgy emlékszem  Vigyorog). Lezárva, nincs hiba kód.
- Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód.
- Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód.
- Cápa  L6  Lezárva 19000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód  (eddig....  Határozatlan)
- kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód
- Jani  M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva.  Mosolyog
- Krisz KA. Lezárva,nincs hibakód.
- gatsy kódot fejből nem tom, lezárva ca. 30.000km-rel ezelőtt, nincs hiba kód, szelepcsere volt már
- baroti AH, Lezarva, hibakod nem volteddig csak nemi rangatas, de most jooooo
- ladlac ZA, sosem volt lezárva, semmi sárgalámpa, semmi szelepcsere, 41 eKm.
-LadiGidy M4 lezárva, 2x volt hibakód, de nem volt gond amúgy. Most vagy megszüntetem, vagy lyukasztom, ha újból bejelez a checklámpa. (45 ekm)
-kamikaze Lezárva,nincs hibakód(lezárva 11000km) amugy99000km.
Janinál, és nekem van M4-es jelű, és nálunk volt hibajelzés lezárás után. Euro 3-asok.
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #308 Dátum: 2009. November 24. - 01:22:56 »

Kamikaze!

Mi a komputer kódja? Mert az lemaradt nálad!
Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #309 Dátum: 2009. November 24. - 08:51:58 »

Kamikaze!

Mi a komputer kódja? Mert az lemaradt nálad!
meg nálam is, mert nem volt még időm megnézni.Mosolyog
Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #310 Dátum: 2009. November 24. - 12:31:44 »

- Stocz: ZA (úgy emlékszem  Vigyorog). Lezárva, nincs hiba kód.
- Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód.
- Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód.
- Cápa  L6  Lezárva 19000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód  (eddig....  Határozatlan)
- kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód
- Jani  M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva.  Mosolyog
- Krisz KA. Lezárva,nincs hibakód.
- gatsy kódot fejből nem tom, lezárva ca. 30.000km-rel ezelőtt, nincs hiba kód, szelepcsere volt már
- baroti AH, Lezarva, hibakod nem volteddig csak nemi rangatas, de most jooooo
- ladlac ZA, sosem volt lezárva, semmi sárgalámpa, semmi szelepcsere, 41 eKm.
-LadiGidy M4 lezárva, 2x volt hibakód, de nem volt gond amúgy. Most vagy megszüntetem, vagy lyukasztom, ha újból bejelez a checklámpa. (45 ekm)
-kamikaze Lezárva,nincs hibakód(lezárva 11000km) amugy99000km.
Janinál, és nekem van M4-es jelű, és nálunk volt hibajelzés lezárás után. Euro 3-asok.
A kódot nem tom... ua Ladlac nincs,semmi,semmi, 54ekm
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #311 Dátum: 2009. November 24. - 13:25:12 »

- Stocz: ZA (úgy emlékszem  Vigyorog). Lezárva, nincs hiba kód.
- Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód.
- Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód.
- Cápa  L6  Lezárva 19000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód  (eddig....  Határozatlan)
- kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód
- Jani  M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva.  Mosolyog
- Krisz KA. Lezárva,nincs hibakód.
- gatsy kódot fejből nem tom, lezárva ca. 30.000km-rel ezelőtt, nincs hiba kód, szelepcsere volt már
- baroti AH, Lezarva, hibakod nem volteddig csak nemi rangatas, de most jooooo
- ladlac ZA, sosem volt lezárva, semmi sárgalámpa, semmi szelepcsere, 41 eKm.
-LadiGidy M4 lezárva, 2x volt hibakód, de nem volt gond amúgy. Most vagy megszüntetem, vagy lyukasztom, ha újból bejelez a checklámpa. (45 ekm)
-kamikaze Lezárva,nincs hibakód(lezárva 11000km) amugy99000km.
Janinál, és nekem van M4-es jelű, és nálunk volt hibajelzés lezárás után. Euro 3-asok.
A kódot nem tom... ua Ladlac nincs,semmi,semmi, 54ekm
Akkor vegyük át még egyszer, hogy miről is van szó.  Kacsint

Tehát: arra keressük a választ, hogy az EGR lezárása utáni sárga lámpa "megjelenésének" van-e (és ha igen milyen) köze a komputer kódjához (azaz a vezérlő elektronika kiviteléhez).

Ebből eredően nem adnak információt (tehát csak zavarja az átláthatóságot) a következő típusú bejegyzések:

-" még soha nem volt lezárva az EGR, nincs hiba kód"  Vigyorog
-" (volt)lezárva, volt/nem volt hiba kód, de nem tudom a komputer típusát"   
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #312 Dátum: 2009. November 24. - 17:34:17 »

- Stocz: ZA (úgy emlékszem  Vigyorog). Lezárva, nincs hiba kód.
- Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód.
- Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód.
- Cápa  L6  Lezárva 19000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód  (eddig....  Határozatlan)
- kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód
- Jani  M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva.  Mosolyog
- Krisz KA. Lezárva,nincs hibakód.
- gatsy kódot fejből nem tom, lezárva ca. 30.000km-rel ezelőtt, nincs hiba kód, szelepcsere volt már
- baroti AH, Lezarva, hibakod nem volteddig csak nemi rangatas, de most jooooo
- ladlac ZA, sosem volt lezárva, semmi sárgalámpa, semmi szelepcsere, 41 eKm.
-LadiGidy M4 lezárva, 2x volt hibakód, de nem volt gond amúgy. Most vagy megszüntetem, vagy lyukasztom, ha újból bejelez a checklámpa. (45 ekm)
-kamikaze Lezárva,nincs hibakód(lezárva 11000km) amugy99000km.
Janinál, és nekem van M4-es jelű, és nálunk volt hibajelzés lezárás után. Euro 3-asok.
-meatloaf:M4 nincs lezárva,soha nem volt hibakódom,nem volt szelepcsere(euro 3)
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #313 Dátum: 2009. November 24. - 20:41:18 »

- Stocz: ZA (úgy emlékszem  Vigyorog). Lezárva, nincs hiba kód.
- Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód.
- Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód.
- Cápa  L6  Lezárva 19000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód  (eddig....  Határozatlan)
- kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód
- Jani  M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva.  Mosolyog
- Krisz KA. Lezárva,nincs hibakód.
- gatsy kódot fejből nem tom, lezárva ca. 30.000km-rel ezelőtt, nincs hiba kód, szelepcsere volt már
- baroti AH, Lezarva, hibakod nem volteddig csak nemi rangatas, de most jooooo
- ladlac ZA, sosem volt lezárva, semmi sárgalámpa, semmi szelepcsere, 41 eKm.
-LadiGidy M4 lezárva, 2x volt hibakód, de nem volt gond amúgy. Most vagy megszüntetem, vagy lyukasztom, ha újból bejelez a checklámpa. (45 ekm)
-kamikaze Lezárva,nincs hibakód(lezárva 11000km) amugy99000km.
Janinál, és nekem van M4-es jelű, és nálunk volt hibajelzés lezárás után. Euro 3-asok.
A kódot nem tom... ua Ladlac nincs,semmi,semmi, 54ekm
Akkor vegyük át még egyszer, hogy miről is van szó.  Kacsint

Tehát: arra keressük a választ, hogy az EGR lezárása utáni sárga lámpa "megjelenésének" van-e (és ha igen milyen) köze a komputer kódjához (azaz a vezérlő elektronika kiviteléhez).

Ebből eredően nem adnak információt (tehát csak zavarja az átláthatóságot) a következő típusú bejegyzések:

-" még soha nem volt lezárva az EGR, nincs hiba kód"  Vigyorog
-" (volt)lezárva, volt/nem volt hiba kód, de nem tudom a komputer típusát"   
Egy konroll csoport nem kell? Vagy dobjatok fel szavazást és akkor nem zavar be a listás dologba, de a kontroll info meglesz.
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #314 Dátum: 2009. November 25. - 17:22:28 »

Olyan felmérést nem lehetne készíteni, hogy mely motorvezérlő egységeknél fordult elő a szelepcserés gond? Nekem egyszer volt P300 hibakódom amit kiégetéssel orvosoltak és azóta kopp-kopp nem volt vele gondom, így az EGR nem lett lezárva. A motor vezérlő kódja: KA
Naplózva
Oldalak: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!