meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #285 Dátum: 2009. November 14. - 15:17:02 » |
|
- Stocz: ZA (úgy emlékszem ). Lezárva, nincs hiba kód. - Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód. - Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód. - Cápa L6 Lezárva 19000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód (eddig.... ) - kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód - Jani M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva. Hol is kell keresni?
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #286 Dátum: 2009. November 14. - 19:49:10 » |
|
- Stocz: ZA (úgy emlékszem ). Lezárva, nincs hiba kód. - Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód. - Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód. - Cápa L6 Lezárva 19000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód (eddig.... ) - kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód - Jani M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva. - Gidy ?? Lezárva 2x volt hibakód, de probléma nem volt tőle.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #287 Dátum: 2009. November 14. - 22:17:51 » |
|
- Stocz: ZA (úgy emlékszem ). Lezárva, nincs hiba kód. - Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód. - Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód. - Cápa L6 Lezárva 19000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód (eddig.... ) - kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód - Jani M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva. - Stocz: ZA (úgy emlékszem ). Lezárva, nincs hiba kód. - Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód. - Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód. - Cápa L6 Lezárva 19000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód (eddig.... ) - kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód - Jani M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva. -Krisz KA. Lezárva,nincs hibakód.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #288 Dátum: 2009. November 14. - 23:33:16 » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. November 14. - 23:47:15 írta akidobos »
|
Naplózva
|
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #289 Dátum: 2009. November 16. - 09:56:50 » |
|
- Stocz: ZA (úgy emlékszem ). Lezárva, nincs hiba kód. - Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód. - Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód. - Cápa L6 Lezárva 19000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód (eddig.... ) - kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód - Jani M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva. - Stocz: ZA (úgy emlékszem ). Lezárva, nincs hiba kód. - Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód. - Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód. - Cápa L6 Lezárva 19000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód (eddig.... ) - kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód - Jani M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva. -Krisz KA. Lezárva,nincs hibakód. - gatsy kódot fejből nem tom, lezárva ca. 30.000km-rel ezelőtt, nincs hiba kód, szelepcsere volt már
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #290 Dátum: 2009. November 16. - 11:12:08 » |
|
- Stocz: ZA (úgy emlékszem ). Lezárva, nincs hiba kód. - Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód. - Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód. - Cápa L6 Lezárva 19000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód (eddig.... ) - kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód - Jani M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva. Hol is kell keresni? "Az oldalán van (a sárvédő felől) két nagy betű." Mármint a komputer oldalán. Az meg a motortérben a bal első lámpa mögött található lapos, élén álló doboz. Kód nélkül nem jutunk előre, úgyhogy azt mindenki lesse meg!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #291 Dátum: 2009. November 16. - 11:39:35 » |
|
A kóddal sem, ha mindenkinek más van.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
kripic
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1034
Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)
|
|
« Hozzászólás #292 Dátum: 2009. November 16. - 12:33:58 » |
|
"Az oldalán van (a sárvédő felől) két nagy betű." Mármint a komputer oldalán. Az meg a motortérben a bal első lámpa mögött található lapos, élén álló doboz. ... Csak a rend kedvéért: Nekem a belső oldalára van felnyalva a cetli, ki kellett vennem az akksit, hogy leolvashassam, mert nem fért be a fejem az egy centis résbe... Na de mindent az ügy érdekében...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #293 Dátum: 2009. November 16. - 14:38:30 » |
|
- Stocz: ZA (úgy emlékszem ). Lezárva, nincs hiba kód. - Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód. - Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód. - Cápa L6 Lezárva 19000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód (eddig.... ) - kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód - Jani M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva. - Stocz: ZA (úgy emlékszem ). Lezárva, nincs hiba kód. - Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód. - Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód. - Cápa L6 Lezárva 19000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód (eddig.... ) - kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód - Jani M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva. -Krisz KA. Lezárva,nincs hibakód. - baroti AH, Lezarva, hibakod nem volteddig csak nemi rangatas, de most jooooo
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #294 Dátum: 2009. November 16. - 15:18:54 » |
|
Kicsit rendbe raktam, mert kezdett szétcsúszni a dolog. - Stocz: ZA (úgy emlékszem ). Lezárva, nincs hiba kód. - Akidobos L4. Lezárva, van hiba kód. - Athee ??. Lezárva, nincs hiba kód. - Cápa L6 Lezárva 19000 km-rel ezelőtt, nincs hibakód (eddig.... ) - kripic ZA. Lezárva, nincs hibakód - Jani M4. Lezárva van hibakód. Ezért már nincs lezárva. - Krisz KA. Lezárva,nincs hibakód. - gatsy kódot fejből nem tom, lezárva ca. 30.000km-rel ezelőtt, nincs hiba kód, szelepcsere volt már - baroti AH, Lezarva, hibakod nem volteddig csak nemi rangatas, de most jooooo
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #295 Dátum: 2009. November 16. - 22:53:35 » |
|
"Az oldalán van (a sárvédő felől) két nagy betű." Mármint a komputer oldalán. Az meg a motortérben a bal első lámpa mögött található lapos, élén álló doboz. ... Csak a rend kedvéért: Nekem a belső oldalára van felnyalva a cetli, ki kellett vennem az akksit, hogy leolvashassam, mert nem fért be a fejem az egy centis résbe... Na de mindent az ügy érdekében... Nekem is ott volt és hiába néztem nem birtam leolvasni igy a telefont betoltam és a kijelzö fénye mellett már olvasható volt.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #296 Dátum: 2009. November 17. - 09:31:52 » |
|
A kóddal sem, ha mindenkinek más van. Kb. 20 különböző vezérlő egységgel szerelték a gépeinket(!!). Ezzel együtt bízom benne, hogy valami kép csak kialakul az adatgyűjtésből. Hogy mire lesz jó? Ha(!) sikerül valami rendszert felismerni benne, akkor a lezáráson tépelődő (majdani) tagnak tudjuk azt mondani, hogy lesd meg a saját kódodat, és: - zárd le nyugodtan, nem lesz semmi gond - úgy zárd le, hogy a lezáró lemezre fúrj egy kis lyukat
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #297 Dátum: 2009. November 17. - 09:34:42 » |
|
"Az oldalán van (a sárvédő felől) két nagy betű." Mármint a komputer oldalán. Az meg a motortérben a bal első lámpa mögött található lapos, élén álló doboz. ... Csak a rend kedvéért: Nekem a belső oldalára van felnyalva a cetli, ki kellett vennem az akksit, hogy leolvashassam, mert nem fért be a fejem az egy centis résbe... Na de mindent az ügy érdekében... OK, akkor a másik oldalán. Ezek szerint nem jól emlékeztem. Az én emlékeim szerint szerelés nélkül is ki lehet silabizálni a kódot, de lehet, hogy erre is rosszul emlékszem. A napokban meg még nem jutottam hozzá, hogy nappali fényben meglessem a saját gépemet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
95LE
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
|
« Hozzászólás #298 Dátum: 2009. November 17. - 09:59:33 » |
|
Ma majd én is megnézem ezt a kódot, bár nekem nincs lezárva az egér. Lehetséges esetleg az is, hogy ez a kód gyűjtés arra is választ adhat, hogy mely vezérlés típusoknál jöhet elő a szelep gond?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #299 Dátum: 2009. November 17. - 13:47:01 » |
|
Lehetséges esetleg az is, hogy ez a kód gyűjtés arra is választ adhat, hogy mely vezérlés típusoknál jöhet elő a szelep gond?
Azt nem hiszem,mivel a szelep-gond hogy úgy mondjam hardware-es gond,a számítógép csak figyeli a dolgokat és mivel hibát lát(gyújtáskimaradás,rossz égés,rossz lambda értékek),szól nekünk oly módon,hogy egy kicsike kis sárga lámpát kedvesen felkapcsol a műszerfalon.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|