Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 21:50:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 406743 alkalommal)
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #240 Dátum: 2009. Október 21. - 12:46:31 »

Nem találtam alkalmasabb topicot.
Szóval az utóbbi 2 hétben szinte minden első indulásnál lefulladok.
Pedig általában garázsból állok ki, nem hiszem, hogy én bénázok (biztos, hogy nem), ez egy új jelenség. Próbálgattam rövidebb-hosszabb ideig indítózni, de huzamosabb állás után (1-2 nap) erőtlenül lefullad akkor is, ha egy lehelletnyivel tovább tartom a kulcsot.
Eddig gondolkodás nélkül pöccent, ahogy kell, de mostanában nem...
Semmilyen lámpám nem gyulladt még ki, semmi hibajelzés nem volt eddig, de egy kicsit idegesítő.
Valakinek van valami ötlete?
Nekem is ugyan ez van.
De amint már megírtam csak akkor, ha kevés a benya a tankban.
Olyan 20-30 ezer lehetett a kocsiban amikor előjött ez a dolog.
Azóta is megvan. Hozzá lehet szokni.
Naplózva
Dani
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning


« Hozzászólás #241 Dátum: 2009. Október 21. - 12:51:44 »

Valóban közelebb van a piroshoz, mint a fullhoz... Vigyorog 17 ezernél járok eddig. /Másfél éves/
Akkor majd csak megszokom... Csak kicsit beparáztam, hogy mi a nyűgje a drágámnak... Zavart
Naplózva

akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #242 Dátum: 2009. Október 21. - 12:52:01 »

Hha!
Ugyanezzel küzdök már 3. hete.Nekem egy hét köhögés után gyulladt ki a lámpa.
Néhánnyal korábban írtam a hibakódokat.Merthogy 2 volt.
Szerk.:
Akkor nem ugyanez,mert nálam mindegy,hogy mennyi nafta van benne.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #243 Dátum: 2009. Október 21. - 12:55:08 »

Hha!
Ugyanezzel küzdök már 3. hete.Nekem egy hét köhögés után gyulladt ki a lámpa.
Néhánnyal korábban írtam a hibakódokat.Merthogy 2 volt.
Szerk.:
Akkor nem ugyanez,mert nálam mindegy,hogy mennyi nafta van benne.
Igen, ezt már megbeszéltük. Sajnos neked lámpa is jön hozzá.
Nekem soha nem volt (e miatt).
Csak rá kell tankolnom.
Naplózva
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #244 Dátum: 2009. Október 25. - 18:05:20 »

Hazaértünk Bagolyról,kipakoltunk,majd újra kocsiba és be a garázsba:a "szokásos",köhögős indítózás,másodikra beindult,majd a változatlanság kedvéért kigyulladt a kis kedvenc...
Naplózva
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #245 Dátum: 2009. Október 26. - 13:29:07 »

Megrendeltem a vezérműtengely holtpont jeladót.Tizennégyezer valamennyi.Nem létezik utángyártott.Szerencsére találtam ösmerőst,mer amúgy 20K körül van.
Aztán nagyon remélem,hogy ez megoldja a problémát.
Mikor elkezdtem utána járni hogy hol mennyi lehet,az egyik boltban felhívtak egy fickót,mert kizártnak tartották,hogy egy 50K km-es kocsiban ez elszállna.Aszonta a telefonban a fickó,hogy szelepcsere,biztos a P0300-as kód.Mondtam,hogy dehogyis,és nem rángat,nem eszik többet és jól is megy a gép.De ő akkoris csak ezt tudta mondani,hogy sz.csere.Mondtam már túl vagyok rajta,tizenegynéhány ezernél cserélték.De ő,hogy akkor is. Vigyorog
Aztán megkérdeztem ki volt ez,mondták,hogy a sevinél volt szervízes sok évig.Úgy visszakérdeztem volna,hogy és miért csak VOLT? Vigyorog
Ez elképesztő,hogy ezek a sevis szerelők csak ezt tudják hajtogatni,hogy húzatni kell,meg hogy szelepcsere...
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #246 Dátum: 2009. Október 26. - 22:10:43 »

Megrendeltem a vezérműtengely holtpont jeladót.Tizennégyezer valamennyi.Nem létezik utángyártott.Szerencsére találtam ösmerőst,mer amúgy 20K körül van.
Aztán nagyon remélem,hogy ez megoldja a problémát.
Mikor elkezdtem utána járni hogy hol mennyi lehet,az egyik boltban felhívtak egy fickót,mert kizártnak tartották,hogy egy 50K km-es kocsiban ez elszállna.Aszonta a telefonban a fickó,hogy szelepcsere,biztos a P0300-as kód.Mondtam,hogy dehogyis,és nem rángat,nem eszik többet és jól is megy a gép.De ő akkoris csak ezt tudta mondani,hogy sz.csere.Mondtam már túl vagyok rajta,tizenegynéhány ezernél cserélték.De ő,hogy akkor is. Vigyorog
Aztán megkérdeztem ki volt ez,mondták,hogy a sevinél volt szervízes sok évig.Úgy visszakérdeztem volna,hogy és miért csak VOLT? Vigyorog
Ez elképesztő,hogy ezek a sevis szerelők csak ezt tudják hajtogatni,hogy húzatni kell,meg hogy szelepcsere...
Igen jól irtad ezek szerelők,nekünk pedig javitókra van szükségünk ha baj van!!!!!!
Naplózva

06 70/22 11 222
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #247 Dátum: 2009. Október 27. - 06:04:10 »

Megrendeltem a vezérműtengely holtpont jeladót.Tizennégyezer valamennyi.Nem létezik utángyártott.Szerencsére találtam ösmerőst,mer amúgy 20K körül van.
Aztán nagyon remélem,hogy ez megoldja a problémát.
Mikor elkezdtem utána járni hogy hol mennyi lehet,az egyik boltban felhívtak egy fickót,mert kizártnak tartották,hogy egy 50K km-es kocsiban ez elszállna.Aszonta a telefonban a fickó,hogy szelepcsere,biztos a P0300-as kód.Mondtam,hogy dehogyis,és nem rángat,nem eszik többet és jól is megy a gép.De ő akkoris csak ezt tudta mondani,hogy sz.csere.Mondtam már túl vagyok rajta,tizenegynéhány ezernél cserélték.De ő,hogy akkor is. Vigyorog
Aztán megkérdeztem ki volt ez,mondták,hogy a sevinél volt szervízes sok évig.Úgy visszakérdeztem volna,hogy és miért csak VOLT? Vigyorog
Ez elképesztő,hogy ezek a sevis szerelők csak ezt tudják hajtogatni,hogy húzatni kell,meg hogy szelepcsere...
Igen jól irtad ezek szerelők,nekünk pedig javitókra van szükségünk ha baj van!!!!!!

De azért van olyan szerviz ahol akad javító is van, nem mindenhol csak alkatrészcserélők vannak!
Naplózva

captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #248 Dátum: 2009. Október 27. - 10:18:05 »

Megrendeltem a vezérműtengely holtpont jeladót.Tizennégyezer valamennyi.Nem létezik utángyártott.Szerencsére találtam ösmerőst,mer amúgy 20K körül van.
Aztán nagyon remélem,hogy ez megoldja a problémát.
Mikor elkezdtem utána járni hogy hol mennyi lehet,az egyik boltban felhívtak egy fickót,mert kizártnak tartották,hogy egy 50K km-es kocsiban ez elszállna.Aszonta a telefonban a fickó,hogy szelepcsere,biztos a P0300-as kód.Mondtam,hogy dehogyis,és nem rángat,nem eszik többet és jól is megy a gép.De ő akkoris csak ezt tudta mondani,hogy sz.csere.Mondtam már túl vagyok rajta,tizenegynéhány ezernél cserélték.De ő,hogy akkor is. Vigyorog
Aztán megkérdeztem ki volt ez,mondták,hogy a sevinél volt szervízes sok évig.Úgy visszakérdeztem volna,hogy és miért csak VOLT? Vigyorog
Ez elképesztő,hogy ezek a sevis szerelők csak ezt tudják hajtogatni,hogy húzatni kell,meg hogy szelepcsere...
Igen jól irtad ezek szerelők,nekünk pedig javitókra van szükségünk ha baj van!!!!!!

De azért van olyan szerviz ahol akad javító is van, nem mindenhol csak alkatrészcserélők vannak!
No igen, de mondjuk pl. Vörösvárról Kaposvárra elautózni, hogy tisztességes legyen a munka, picit gazdaságtalan. Szomorú, hogy kontárok vannak többségben.
Az autószerelővel majdnem olyan bizalmi kapcsolat van, mint egy orvossal, hiszen több milliós értéket bízok rá és remélem, hogy tisztességesen és nem anyagilag lehúzva végzi el a javítást. Ezzel szemben, ha olyan helyre kényszerülsz, ahol még nem jártál, akkor bizony remeg a gyomrod, mi lesz. És ahová rendszeresen viszed az autót, még ott is évek kellenek, amíg ténylegesen megbízol a szerelőben.
Sajnos a lehúzós, kontár kendácsolók súlyosan rontják a tisztességes szakemberek renoméját és ugye főleg elöbbiekről van tudomásunk, mert a normálisan elvégzett, korrekt és normális áron történt munka nem érdemel szót. Bár ivel egyre ritkább...
No, de ez itt nem az a topik.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #249 Dátum: 2009. Október 27. - 14:15:57 »

Megrendeltem a vezérműtengely holtpont jeladót.Tizennégyezer valamennyi.Nem létezik utángyártott.Szerencsére találtam ösmerőst,mer amúgy 20K körül van.
Aztán nagyon remélem,hogy ez megoldja a problémát.
Mikor elkezdtem utána járni hogy hol mennyi lehet,az egyik boltban felhívtak egy fickót,mert kizártnak tartották,hogy egy 50K km-es kocsiban ez elszállna.Aszonta a telefonban a fickó,hogy szelepcsere,biztos a P0300-as kód.Mondtam,hogy dehogyis,és nem rángat,nem eszik többet és jól is megy a gép.De ő akkoris csak ezt tudta mondani,hogy sz.csere.Mondtam már túl vagyok rajta,tizenegynéhány ezernél cserélték.De ő,hogy akkor is. Vigyorog
Aztán megkérdeztem ki volt ez,mondták,hogy a sevinél volt szervízes sok évig.Úgy visszakérdeztem volna,hogy és miért csak VOLT? Vigyorog
Ez elképesztő,hogy ezek a sevis szerelők csak ezt tudják hajtogatni,hogy húzatni kell,meg hogy szelepcsere...
Ha lesz mód rá, akkor a csere folyamatáról (d legalább az alkatrészről) készíts fényképet!
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #250 Dátum: 2009. Október 28. - 09:43:35 »

Megrendeltem a vezérműtengely holtpont jeladót.Tizennégyezer valamennyi.Nem létezik utángyártott.Szerencsére találtam ösmerőst,mer amúgy 20K körül van.
Aztán nagyon remélem,hogy ez megoldja a problémát.
Mikor elkezdtem utána járni hogy hol mennyi lehet,az egyik boltban felhívtak egy fickót,mert kizártnak tartották,hogy egy 50K km-es kocsiban ez elszállna.Aszonta a telefonban a fickó,hogy szelepcsere,biztos a P0300-as kód.Mondtam,hogy dehogyis,és nem rángat,nem eszik többet és jól is megy a gép.De ő akkoris csak ezt tudta mondani,hogy sz.csere.Mondtam már túl vagyok rajta,tizenegynéhány ezernél cserélték.De ő,hogy akkor is. Vigyorog
Aztán megkérdeztem ki volt ez,mondták,hogy a sevinél volt szervízes sok évig.Úgy visszakérdeztem volna,hogy és miért csak VOLT? Vigyorog
Ez elképesztő,hogy ezek a sevis szerelők csak ezt tudják hajtogatni,hogy húzatni kell,meg hogy szelepcsere...
Igen jól irtad ezek szerelők,nekünk pedig javitókra van szükségünk ha baj van!!!!!!

De azért van olyan szerviz ahol akad javító is van, nem mindenhol csak alkatrészcserélők vannak!
Persze hogy van ilyen hely!Csak kevés.
Naplózva

06 70/22 11 222
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #251 Dátum: 2009. Október 30. - 18:52:46 »

Megjött az alkatraz öö..alkatrész.Ha esetleg véletlenül valaki még nem látott volna lacsihoz való gyári vezérműtengely-holtpont jeladót,íme.A gyufásdoboz méret viszonyítás miatt van.
 Vigyorog
A munkafolyamtról nem hiszem,hogy tudok készíteni képeket,mert otthagyós lesz,mert közben melóznom is kell.De arról van szó,hogy a vezérmű fedőt le kell szedni,mert oldalról van a két lyuknál felcsavarozva.Egy elektromágnes tulajdonképpen.A bütyök ahogy elforog a jeladó előtt az adja a jelet.És ha nincs jel nem tudja a kompjúter,hogy kell-e és mikor adagolni az üzemanyagot és ezért fullad le.(nem vagyok ilyen negytudású ám,a szerelő mondta Vigyorog)Hétfőn viszem,plusz le csavarozza az EGR csövet is.Remélem nem csak annyi a hiba,hogy csak kilazult a csavar és esetleg ez zörög magas fordulaton,amit hallotunk,mert akkor meg fog ütni a guta.Ja,és lesz egy eladó vezérműtengely-holtpont jeladó.Szép hossszú neve van.
« Utoljára szerkesztve: 2009. Október 30. - 18:55:14 írta akidobos » Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #252 Dátum: 2009. Október 30. - 20:33:44 »

Megjött az alkatraz öö..alkatrész.Ha esetleg véletlenül valaki még nem látott volna lacsihoz való gyári vezérműtengely-holtpont jeladót,íme.A gyufásdoboz méret viszonyítás miatt van.
 Vigyorog
A munkafolyamtról nem hiszem,hogy tudok készíteni képeket,mert otthagyós lesz,mert közben melóznom is kell.De arról van szó,hogy a vezérmű fedőt le kell szedni,mert oldalról van a két lyuknál felcsavarozva.Egy elektromágnes tulajdonképpen.A bütyök ahogy elforog a jeladó előtt az adja a jelet.És ha nincs jel nem tudja a kompjúter,hogy kell-e és mikor adagolni az üzemanyagot és ezért fullad le.(nem vagyok ilyen negytudású ám,a szerelő mondta Vigyorog)Hétfőn viszem,plusz le csavarozza az EGR csövet is.Remélem nem csak annyi a hiba,hogy csak kilazult a csavar és esetleg ez zörög magas fordulaton,amit hallotunk,mert akkor meg fog ütni a guta.Ja,és lesz egy eladó vezérműtengely-holtpont jeladó.Szép hossszú neve van.
Külön köszönet, hogy cikkszámostul együtt képezted le a terméket! Bár mindenki így csinálná!...ha már nem sikerült EPC-t szereznünk!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #253 Dátum: 2009. Október 30. - 20:36:47 »

Külön köszönet, hogy cikkszámostul együtt képezted le a terméket! Bár mindenki így csinálná!...ha már nem sikerült EPC-t szereznünk!
Nekem van. Vigyorog
Naplózva


LPG
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #254 Dátum: 2009. Október 30. - 20:46:36 »

Külön köszönet, hogy cikkszámostul együtt képezted le a terméket! Bár mindenki így csinálná!...ha már nem sikerült EPC-t szereznünk!
Nekem van. Vigyorog
Rendes EPC-d robbantott ábrákkal, cikkszámokkal, alváz és motorszám kiválasztással? Csak lacsi, vagy a többi chevy is rajta van?
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!