Krisz
|
|
« Hozzászólás #225 Dátum: 2009. Október 16. - 16:48:58 » |
|
Hát egyelőre gyertya csere volt.Időszerű így 49e km után.Még hülyén indul..
Hát nem sietted el. 30 ezert írnak elő tudtommal. Spóroltál, helyette meg idegeskedtél. Reméljük most már újra jó lesz a gép! 30ezret irnak?Nem is néztem!Én ugy tudtam 60e-t elmegy a gyertya simán igy nem is foglalkoztam vele.Igaz nincs is bajom az inditással meg semmivel a motorban,pedig az 50e-t feszegetem lassan én is.Lehet az e85 kiméletesebb.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #226 Dátum: 2009. Október 16. - 18:50:38 » |
|
Hát egyelőre gyertya csere volt.Időszerű így 49e km után.Még hülyén indul..
Hát nem sietted el. 30 ezert írnak elő tudtommal. Spóroltál, helyette meg idegeskedtél. Reméljük most már újra jó lesz a gép! 30ezret irnak?Nem is néztem!Én ugy tudtam 60e-t elmegy a gyertya simán igy nem is foglalkoztam vele.Igaz nincs is bajom az inditással meg semmivel a motorban,pedig az 50e-t feszegetem lassan én is.Lehet az e85 kiméletesebb. Egy ilyen "lazaság" után egy Renaultban már kinyiffant volna a trafóhíd, aminek cseréje 120.000,- pénz. Érdemes odafigyelni a kocsira és a karbantartási dolgokra!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1142
1.4 16v LPG
|
|
« Hozzászólás #227 Dátum: 2009. Október 16. - 18:54:49 » |
|
Hát egyelőre gyertya csere volt.Időszerű így 49e km után.Még hülyén indul..
Hát nem sietted el. 30 ezert írnak elő tudtommal. Spóroltál, helyette meg idegeskedtél. Reméljük most már újra jó lesz a gép! 30ezret irnak?Nem is néztem!Én ugy tudtam 60e-t elmegy a gyertya simán igy nem is foglalkoztam vele.Igaz nincs is bajom az inditással meg semmivel a motorban,pedig az 50e-t feszegetem lassan én is.Lehet az e85 kiméletesebb. Egy ilyen "lazaság" után egy Renaultban már kinyiffant volna a trafóhíd, aminek cseréje 120.000,- pénz. Érdemes odafigyelni a kocsira és a karbantartási dolgokra! nekem 45000km-nél és 90000km-nél is cserélték
|
|
|
Naplózva
|
06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #228 Dátum: 2009. Október 16. - 19:45:22 » |
|
Hát egyelőre gyertya csere volt.Időszerű így 49e km után.Még hülyén indul..
Hát nem sietted el. 30 ezert írnak elő tudtommal. Spóroltál, helyette meg idegeskedtél. Reméljük most már újra jó lesz a gép! 30ezret irnak?Nem is néztem!Én ugy tudtam 60e-t elmegy a gyertya simán igy nem is foglalkoztam vele.Igaz nincs is bajom az inditással meg semmivel a motorban,pedig az 50e-t feszegetem lassan én is.Lehet az e85 kiméletesebb. Egy ilyen "lazaság" után egy Renaultban már kinyiffant volna a trafóhíd, aminek cseréje 120.000,- pénz. Érdemes odafigyelni a kocsira és a karbantartási dolgokra! nekem 45000km-nél és 90000km-nél is cserélték Jövőhéten lessz nagyszervizem.Gyertyák,olaj mindenhol,szürők,fékbetétek mert tegnap óta jelez,új fagyálló,téligumi meg ami addig eszembe jut.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #229 Dátum: 2009. Október 16. - 19:49:45 » |
|
Hát egyelőre gyertya csere volt.Időszerű így 49e km után.Még hülyén indul..
Hát nem sietted el. 30 ezert írnak elő tudtommal. Spóroltál, helyette meg idegeskedtél. Reméljük most már újra jó lesz a gép! 30ezret irnak?Nem is néztem!Én ugy tudtam 60e-t elmegy a gyertya simán igy nem is foglalkoztam vele.Igaz nincs is bajom az inditással meg semmivel a motorban,pedig az 50e-t feszegetem lassan én is.Lehet az e85 kiméletesebb. Egy ilyen "lazaság" után egy Renaultban már kinyiffant volna a trafóhíd, aminek cseréje 120.000,- pénz. Érdemes odafigyelni a kocsira és a karbantartási dolgokra! nekem 45000km-nél és 90000km-nél is cserélték Jövőhéten lessz nagyszervizem.Gyertyák,olaj mindenhol,szürők,fékbetétek mert tegnap óta jelez,új fagyálló,téligumi meg ami addig eszembe jut. Megy a szekér.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #230 Dátum: 2009. Október 16. - 20:01:02 » |
|
Hát egyelőre gyertya csere volt.Időszerű így 49e km után.Még hülyén indul..
Hát nem sietted el. 30 ezert írnak elő tudtommal. Spóroltál, helyette meg idegeskedtél. Reméljük most már újra jó lesz a gép! 30ezret irnak?Nem is néztem!Én ugy tudtam 60e-t elmegy a gyertya simán igy nem is foglalkoztam vele.Igaz nincs is bajom az inditással meg semmivel a motorban,pedig az 50e-t feszegetem lassan én is.Lehet az e85 kiméletesebb. Egy ilyen "lazaság" után egy Renaultban már kinyiffant volna a trafóhíd, aminek cseréje 120.000,- pénz. Érdemes odafigyelni a kocsira és a karbantartási dolgokra! nekem 45000km-nél és 90000km-nél is cserélték Jövőhéten lessz nagyszervizem.Gyertyák,olaj mindenhol,szürők,fékbetétek mert tegnap óta jelez,új fagyálló,téligumi meg ami addig eszembe jut. Megy a szekér. Ezeket muszály!!!És csak anyagárban lessz mert a szervizes én leszek.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. Október 16. - 20:03:43 írta Krisz »
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #231 Dátum: 2009. Október 16. - 21:32:20 » |
|
Az a helyzet,hogy nem spóroltam.Tavaly megnézte a szerelő még tiszta volt.Most meg már illendő volt,de nem volt ciki ahogy kinézett.Max a szikratáv nőtt egy picit.De sajnos még mindig hülyéskedik indításnál.Nem mindig,hébe-hóba.A következő lépés az érzékelő cseréje lesz,a vezérműtengelynél,csak az a baj,hogy nem tud hozzá utángyártottat csak gyárit.Az meg biztosan horror-árú lesz.A főtengelynél lévő uténgyártott 14.000.És még kiszedni sem tud sehonnan egyet,hogy na,mielőtt rendelnénk,kipróbálnánk. Hmm,ez van :/ Meg szivárog a kormánymű is,de ez nem checklámpa téma...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. Október 16. - 21:34:18 írta akidobos »
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #232 Dátum: 2009. Október 17. - 20:47:35 » |
|
Az a helyzet,hogy nem spóroltam.Tavaly megnézte a szerelő még tiszta volt.Most meg már illendő volt,de nem volt ciki ahogy kinézett.Max a szikratáv nőtt egy picit.De sajnos még mindig hülyéskedik indításnál.Nem mindig,hébe-hóba.A következő lépés az érzékelő cseréje lesz,a vezérműtengelynél,csak az a baj,hogy nem tud hozzá utángyártottat csak gyárit.Az meg biztosan horror-árú lesz.A főtengelynél lévő uténgyártott 14.000.És még kiszedni sem tud sehonnan egyet,hogy na,mielőtt rendelnénk,kipróbálnánk. Hmm,ez van :/ Meg szivárog a kormánymű is,de ez nem checklámpa téma... Várna15 autósbolt? Klubtagoknak 15% kedvezmény, beszerzést vállal Krisztián, és utánvétellel küldi is. Vagy elvisszük Bagolyra. Ha tuti, hogy kell. Kell?
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #233 Dátum: 2009. Október 17. - 21:23:54 » |
|
Az a helyzet,hogy nem spóroltam.Tavaly megnézte a szerelő még tiszta volt.Most meg már illendő volt,de nem volt ciki ahogy kinézett.Max a szikratáv nőtt egy picit.De sajnos még mindig hülyéskedik indításnál.Nem mindig,hébe-hóba.A következő lépés az érzékelő cseréje lesz,a vezérműtengelynél,csak az a baj,hogy nem tud hozzá utángyártottat csak gyárit.Az meg biztosan horror-árú lesz.A főtengelynél lévő uténgyártott 14.000.És még kiszedni sem tud sehonnan egyet,hogy na,mielőtt rendelnénk,kipróbálnánk. Hmm,ez van :/ Meg szivárog a kormánymű is,de ez nem checklámpa téma... Várna15 autósbolt? Klubtagoknak 15% kedvezmény, beszerzést vállal Krisztián, és utánvétellel küldi is. Vagy elvisszük Bagolyra. Ha tuti, hogy kell. Kell? Huhh,hát nem tudom.Egyelőre ma minden gond nélkül indulgatott,el is altattam a cseklámpát. A héten kiderül a miúsjág. Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #234 Dátum: 2009. Október 20. - 12:08:11 » |
|
Hát egyelőre gyertya csere volt.Időszerű így 49e km után.Még hülyén indul..
Hát nem sietted el. 30 ezert írnak elő tudtommal. Spóroltál, helyette meg idegeskedtél. Reméljük most már újra jó lesz a gép! Én 60 ezrenként cserélem. Nem okoz gondot. Még csak a szikra távot sem állítom utána. És ez gáz üzemre értendő!! Márpedig minden szerelő azt mondja, hogy a gáz sokkal érzékenyebb erre. Magyarán, ha gázzal gond nélkül elmegy ennyit, akkor benzin üzem alatt még többet is kibír.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #235 Dátum: 2009. Október 20. - 12:10:11 » |
|
Az a helyzet,hogy nem spóroltam.Tavaly megnézte a szerelő még tiszta volt.Most meg már illendő volt,de nem volt ciki ahogy kinézett.Max a szikratáv nőtt egy picit.De sajnos még mindig hülyéskedik indításnál.Nem mindig,hébe-hóba.A következő lépés az érzékelő cseréje lesz,a vezérműtengelynél,csak az a baj,hogy nem tud hozzá utángyártottat csak gyárit.Az meg biztosan horror-árú lesz.A főtengelynél lévő uténgyártott 14.000.És még kiszedni sem tud sehonnan egyet,hogy na,mielőtt rendelnénk,kipróbálnánk. Hmm,ez van :/ Meg szivárog a kormánymű is,de ez nem checklámpa téma... Az érzékelő kábeleit, csatlakozásait átnéztétek? A vezérlő egységet se felejtsétek ki!. Le kell venni a csatlakozó fejet, és megtisztítani az érintkezőket!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #236 Dátum: 2009. Október 20. - 14:12:19 » |
|
Az a helyzet,hogy nem spóroltam.Tavaly megnézte a szerelő még tiszta volt.Most meg már illendő volt,de nem volt ciki ahogy kinézett.Max a szikratáv nőtt egy picit.De sajnos még mindig hülyéskedik indításnál.Nem mindig,hébe-hóba.A következő lépés az érzékelő cseréje lesz,a vezérműtengelynél,csak az a baj,hogy nem tud hozzá utángyártottat csak gyárit.Az meg biztosan horror-árú lesz.A főtengelynél lévő uténgyártott 14.000.És még kiszedni sem tud sehonnan egyet,hogy na,mielőtt rendelnénk,kipróbálnánk. Hmm,ez van :/ Meg szivárog a kormánymű is,de ez nem checklámpa téma... Az érzékelő kábeleit, csatlakozásait átnéztétek? A vezérlő egységet se felejtsétek ki!. Le kell venni a csatlakozó fejet, és megtisztítani az érintkezőket! Megvolt,ezek voltak a szerelőember első mozdulatai.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #237 Dátum: 2009. Október 20. - 20:55:30 » |
|
Hopsz, ezt nem ide akartam
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #238 Dátum: 2009. Október 21. - 12:34:27 » |
|
Az a helyzet,hogy nem spóroltam.Tavaly megnézte a szerelő még tiszta volt.Most meg már illendő volt,de nem volt ciki ahogy kinézett.Max a szikratáv nőtt egy picit.De sajnos még mindig hülyéskedik indításnál.Nem mindig,hébe-hóba.A következő lépés az érzékelő cseréje lesz,a vezérműtengelynél,csak az a baj,hogy nem tud hozzá utángyártottat csak gyárit.Az meg biztosan horror-árú lesz.A főtengelynél lévő uténgyártott 14.000.És még kiszedni sem tud sehonnan egyet,hogy na,mielőtt rendelnénk,kipróbálnánk. Hmm,ez van :/ Meg szivárog a kormánymű is,de ez nem checklámpa téma... Az érzékelő kábeleit, csatlakozásait átnéztétek? A vezérlő egységet se felejtsétek ki!. Le kell venni a csatlakozó fejet, és megtisztítani az érintkezőket! Megvolt,ezek voltak a szerelőember első mozdulatai. OK. Ez jó hír is, meg nem is. Jó hír, mert ért hozzá (szerelő és nem alkatrész cserélő munkás ) Rossz hír, mert az olcsóbb megoldások kilőve.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dani
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning
|
|
« Hozzászólás #239 Dátum: 2009. Október 21. - 12:44:08 » |
|
Nem találtam alkalmasabb topicot. Szóval az utóbbi 2 hétben szinte minden első indulásnál lefulladok. Pedig általában garázsból állok ki, nem hiszem, hogy én bénázok (biztos, hogy nem), ez egy új jelenség. Próbálgattam rövidebb-hosszabb ideig indítózni, de huzamosabb állás után (1-2 nap) erőtlenül lefullad akkor is, ha egy lehelletnyivel tovább tartom a kulcsot. Eddig gondolkodás nélkül pöccent, ahogy kell, de mostanában nem... Semmilyen lámpám nem gyulladt még ki, semmi hibajelzés nem volt eddig, de egy kicsit idegesítő. Valakinek van valami ötlete?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|