Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 20. - 21:22:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 396666 alkalommal)
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #165 Dátum: 2009. Június 21. - 16:49:02 »

Köszi Jani!

Már el is mentettem az oldalt.  Kacsint
Szívesen. Kacsint

Van egy pontosabb lista is, de az nem magyar.
http://gm.ws123.net/EN/documents/Nubira-Lacetti/start_Nubira-Lacetti.html
Service Manual ->
    1. Engine ->
        ENGINE CONTROLS ->
            TROUBLE CODE DIAGNOSIS (1.4L/1.6L DOHC) könyvtárban találod.
Naplózva


LPG
Vidám
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #166 Dátum: 2009. Június 22. - 09:58:46 »

Igen alapos. Akár a Haynes Manual. De nem akarok és nem is tudnék közelebbi ismeretségbe kerülni vele. Az is bosszant, hogy rá kellett kérdeznem a hibakódokra...
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #167 Dátum: 2009. Június 22. - 19:04:33 »

Hát sajna ismét rosszalkodik a verda, amint írtam lezártam az EGR-t, vettem bele vadiúj gyertyákat, azután minden rendben is volt..mostanáig.
Újra előjött a rángatás, (főleg emelkedőkön) mondjuk nem annyira mint azelőtt de elég kellemetlen.
Az nem tudom mennyiben számít hogy én az EGR-t olyan lemezzel zártam le amin volt egy kicsi kb 5mm átmérőjű furat..  
Az emelkedőn felefelé rángatás kísértetiesen hasonlít arra, amikor én szívtam hosszú hónapokig... (A történet rövid összefoglalása itt, bár gondolom olvastad...)
Ha a gyertyák BIZTOSAN belevalóak (megfelelő hőértékűek) - semmi faxni, 1.4-es és 1.6-os motorhoz egyszerű NGK BKR6E-11, 1.8-ashoz NGK BKR5EK !!!-, esetleg cseréld még ki a gyertyakábeleket (nem olcsó... ), sajna azok is kényes jószágok...

Szerény véleményem szerint az, hogy az EGéR le van zárva, NEM OKOZHATJA ezt a hibajelenséget. Főleg, hogy lyukacskával némileg fenn is tartod a visszavezetést... (Nekem teljesen le van zárva, és semmi gondot nem okoz.)


Én meg mostanában azon gondolkodom, hogy nem-e esetleg a túl kicsi(?) gyertya hézag okozhatja ezt a torpanás-rángatás dilit.
Mert hogy nekem mindig gyertya csere után jött elő a dolog (most is, má' megint szórakozik).
A "jól bejáratott", 80 ezres gyertyával meg gyönyörűen ment (holott az elején azzal is mókázott).
Majd lemérem a 80 ezres cuccot, hogy mekkora is volt ott hézag, aztán állítok az újakon egy kissé.
Aztán meglátjuk.
Főni,rakd vissza a régi gyertyákat és akkor kiderül,hogy tényleg attól van e a rángatásod.Egy próbát megér.
Ezt már régebben eljátszottam. Nem jött be.  Vigyorog
És mégis...
Új gyertya+nagyobb hézag. Ez még nem volt. Kacsint
Naplózva
Smoker
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Hozzászólás #168 Dátum: 2009. Június 30. - 10:35:29 »

Helló,az útólsó üzenetem óta nem jártam a szervizbe tegnap megint betegeskedni kezdett a szekér,városban mentem ide oda,és egyszercsak fulladni kezdett az autó,kuplung kinyom gázfröcs kicsit segitet neki,nemtudom mi lehet a problémája de úgy döntöttem szerviz lesz belőle,ma 2 órára kaptam időpontot,bizom benne hogy tudják orvosolni a hibát Mosolyog
maj leirom a mire jutottak,

Jó hogy van ez a fórum igy sok hasznos dolgot meg lehet tudni az autóról. Vigyorog
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #169 Dátum: 2009. Június 30. - 12:20:00 »

Helló,az útólsó üzenetem óta nem jártam a szervizbe tegnap megint betegeskedni kezdett a szekér,városban mentem ide oda,és egyszercsak fulladni kezdett az autó,kuplung kinyom gázfröcs kicsit segitet neki,nemtudom mi lehet a problémája de úgy döntöttem szerviz lesz belőle,ma 2 órára kaptam időpontot,bizom benne hogy tudják orvosolni a hibát Mosolyog
maj leirom a mire jutottak,

Jó hogy van ez a fórum igy sok hasznos dolgot meg lehet tudni az autóról. Vigyorog
Mert mi valóban szolgálunk, és védünk! Egymást, és autóinkat. Mert a klubtagok olyanok, mint az úttörök voltak: ahol tudnak segítenek. Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Smoker
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Hozzászólás #170 Dátum: 2009. Június 30. - 20:03:09 »

Helló ismét,hát mi is betegeskedhetett volna mint az EGR   Zavart kiszedték,fujtak bele valami szert megmozgatták,aztán vissza tették,jelenleg jól müködik. Vigyorog
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #171 Dátum: 2009. Június 30. - 20:10:13 »

Helló ismét,hát mi is betegeskedhetett volna mint az EGR   Zavart kiszedték,fujtak bele valami szert megmozgatták,aztán vissza tették,jelenleg jól müködik. Vigyorog
Es mennyivel jobban fog munkodni, ha lezarod....
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #172 Dátum: 2009. Június 30. - 20:26:34 »

Helló ismét,hát mi is betegeskedhetett volna mint az EGR   Zavart kiszedték,fujtak bele valami szert megmozgatták,aztán vissza tették,jelenleg jól müködik. Vigyorog
Es mennyivel jobban fog munkodni, ha lezarod....
Nem hagytál ki egy s (lezarod....) betűt? Vigyorog
Naplózva


LPG
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #173 Dátum: 2009. Június 30. - 20:28:30 »

Helló ismét,hát mi is betegeskedhetett volna mint az EGR   Zavart kiszedték,fujtak bele valami szert megmozgatták,aztán vissza tették,jelenleg jól müködik. Vigyorog
Es mennyivel jobban fog munkodni, ha lezarod....
Nem hagytál ki egy s (lezarod....) betűt? Vigyorog
Nem. De ugy is van ertelme. Illetve nincs, mert le kell zarni es utana....
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Smoker
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Hozzászólás #174 Dátum: 2009. Július 01. - 07:08:09 »

Van akinek lezárás után is jelentkezik a probléma,kicsit várok,majd meglátjuk mi lessz Mosolyog
Naplózva
Ati0128
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Hozzászólás #175 Dátum: 2009. Július 01. - 13:07:32 »

Van akinek lezárás után is jelentkezik a probléma,kicsit várok,majd meglátjuk mi lessz Mosolyog
Lezárás után általában megszűnik a jelenség. Nekem mondjuk le van zárva, de emelkedőkön néha meg-meg torpangat. A lezárás nekem nem teljes mert van egy kis furat hagyva kb. 4-5 mm.
Lehet jobb lenne ha egyáltalán nem lenne hézag, és fullra le lenne zárva.
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #176 Dátum: 2009. Július 01. - 16:40:12 »

Van akinek lezárás után is jelentkezik a probléma,kicsit várok,majd meglátjuk mi lessz Mosolyog
Lezárás után általában megszűnik a jelenség. Nekem mondjuk le van zárva, de emelkedőkön néha meg-meg torpangat. A lezárás nekem nem teljes mert van egy kis furat hagyva kb. 4-5 mm.
Lehet jobb lenne ha egyáltalán nem lenne hézag, és fullra le lenne zárva.
Tapasztalat, hogy jobb a teljes lezárás. Az "egeret" meg érdemes jól befújkodni mondjuk WD40-nel visszaszerelés előtt.( belülről persze Kacsint)

Ja és a többi EGR-t a megfelelő topicban tárgyaljuk, van Neki olyan. Mosolyog
« Utoljára szerkesztve: 2009. Július 01. - 16:42:56 írta Jopek » Naplózva
jocy61
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Hozzászólás #177 Dátum: 2009. Augusztus 31. - 20:37:19 »

Miért gyulladt ki?
A motor alapjárata egyenletes,nem rángatott,nem torpant,nem kajált többet,mégis kigyulladt a pech lámpa.
A computer EGR-t ill.első oxiszenzort kalibrált.Mind kettő suvick,azóta 5e.km és minden OK!Számíthatok rá,hogy előbb utóbb vmelyik beadja a kulcsot,vagy csak a szervíznek nincs árbevétele..... He
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #178 Dátum: 2009. Szeptember 01. - 15:13:13 »

Miért gyulladt ki?
A motor alapjárata egyenletes,nem rángatott,nem torpant,nem kajált többet,mégis kigyulladt a pech lámpa.
A computer EGR-t ill.első oxiszenzort kalibrált.Mind kettő suvick,azóta 5e.km és minden OK!Számíthatok rá,hogy előbb utóbb vmelyik beadja a kulcsot,vagy csak a szervíznek nincs árbevétele..... He
Sztem ne rágódj rajta.
A pucolás is csodát tehet sok esetben. Aminek meg el kell romlania, az úgyis el fog.
Majd észre veszed. Vigyorog (pár 100.000 Km után.  Kacsint)
Naplózva
jocy61
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Hozzászólás #179 Dátum: 2009. Szeptember 01. - 19:58:51 »

Köszi!Megnyugtattál,én azért a bizt.kedvéért körülnéztem a "halpiacon" szenzor ügyben.Nehogymá rám
erőszakolja a szervíz (ÁFA emelés előtti) 47e-ért...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!