Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 01:00:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 396788 alkalommal)
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #150 Dátum: 2009. Március 31. - 20:11:09 »

Sziasztok!

Új vagyok itt a fórumon, bár már elég régóta olvasgatom itt a sok érdekes információt.
Örülök hogy újra működik az oldal és tudtam regisztrálni!
Lenne is egy kérdésem hozzátok, mégpedig az, hogy hamarosan vinnem kell a Lacettimet műszakira, és nemrégiben (pár hete) lezártam az EGR szelepet, mivel nálunk is jelentkezett ez a "rángatás, torpanás" dolog
szóval a kérdés: lezárt EGR-nél = hibajelzés, lámpa világít, ez gond lehet-e a műszakin? Bele köthetnek-e?
Előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv: Ati
Ati! Privit írtam Neked vizsga ügyében, olvasd el, és jelentkezz, ha kell!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #151 Dátum: 2009. április 01. - 00:44:58 »

Sziasztok!

Új vagyok itt a fórumon, bár már elég régóta olvasgatom itt a sok érdekes információt.
Örülök hogy újra működik az oldal és tudtam regisztrálni!
Lenne is egy kérdésem hozzátok, mégpedig az, hogy hamarosan vinnem kell a Lacettimet műszakira, és nemrégiben (pár hete) lezártam az EGR szelepet, mivel nálunk is jelentkezett ez a "rángatás, torpanás" dolog
szóval a kérdés: lezárt EGR-nél = hibajelzés, lámpa világít, ez gond lehet-e a műszakin? Bele köthetnek-e?
Előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv: Ati

Szia Ati!  Mosolyog

látom Ecsédi vagy. Hova akarod vinni zöldkártyára? A chevi 60-ban keresed Zsíros Gyurit, és hivatkozz rám.
Egyébként nekem simán átment az autó lezárt EGR-el.
Hatvanban egy minitali?  Kacsint
Naplózva
Ati0128
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Hozzászólás #152 Dátum: 2009. április 01. - 13:52:25 »

Hello athee!  Mosolyog

Voltam már a Chevy szervízben Hatvanban, még januárban amikor először felvillant a cheklámpa..
Zsíros Gyurival beszéltem akkoris, kiolvasták a hibakódot. (P300)
Mondta, hogy szelepcserét javasol. De úgyvoltam vele inkább először megpróbálom az EGR lezárást.
Be is vállt. Persze azt tudom ezzel nincs megoldva a valódi probléma, de a kocsi most megy szépen. (le is kopogom)
Hónap közepén jár le a műszaki, vele együtt a zöldkártya. Még nemtudom hová viszem.. 
A tali oké Hatvanban  Vigyorog
Írd meg mikor jó neked és megbeszéljük!
Naplózva
Ati0128
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Hozzászólás #153 Dátum: 2009. április 14. - 13:36:06 »

Nos, a vizsga ma délelőtt megvolt.  + a zöldkártya is. A hibakódot kitörölték, de ahogy jöttem el a szervízből már újra ki is villant. De nem zavar, lényeg hogy átment a vizsgán és nem volt gond. Mosolyog
Naplózva
Jani63
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


a család kedvence


« Hozzászólás #154 Dátum: 2009. Június 09. - 11:53:04 »

A hétvégén ismét utolért a sárga rém.....egy hosszú autópályás út végefelé kigyulladt és égve maradt.Miután hazaértem nézem a kipuffogót,csupa korom,a fogyi is megugrott(10,8)Miután lehült a moci,inditok,elaludt,és semmi.Tegnap irány a szerviz,kiolvasás:lambda szonda!A számitógépes kódolvasás azt irta,hogy üzemanyagszegény keverék,kicsi fesz.ingadozás.Nos,azonnali csere és minden ok.Ritka korrekt hozzáállás a szerviz részéről(Marsal,Pápa és Gyenes Tamás) külön köszönet érte.
Csak annyit még ez a jelenség már régóta kisértett,de csak most volt hibakód.(kormolás és fogyi növ)
Hihetetlen jó lett a gép,harapósabb,az alapjárat olyan egynletes,hogy olyan érzés,mintha nem is járna moci,végre úgy érzem,megnyugodthatok!!!:)
Naplózva

Hello
Smoker
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Hozzászólás #155 Dátum: 2009. Június 12. - 21:06:39 »

Helló,Pécsről Írok,nekem is ki villant már ez a lámpa,és fullad az autó menet közben,tehát nyomom a gázt és néha elkezd fulladozni,valaki tudja mitől lehet ilyen jelenségHe He
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #156 Dátum: 2009. Június 13. - 07:26:11 »

Helló,Pécsről Írok,nekem is ki villant már ez a lámpa,és fullad az autó menet közben,tehát nyomom a gázt és néha elkezd fulladozni,valaki tudja mitől lehet ilyen jelenségHe He
Esetleg némely hengerben gyújtáskimaradás.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Ati0128
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Hozzászólás #157 Dátum: 2009. Június 20. - 19:55:48 »

Hát sajna ismét rosszalkodik a verda, amint írtam lezártam az EGR-t, vettem bele vadiúj gyertyákat, azután minden rendben is volt..mostanáig.
Újra előjött a rángatás, (főleg emelkedőkön) mondjuk nem annyira mint azelőtt de elég kellemetlen.
Az nem tudom mennyiben számít hogy én az EGR-t olyan lemezzel zártam le amin volt egy kicsi kb 5mm átmérőjű furat..  
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #158 Dátum: 2009. Június 21. - 07:01:00 »

Hát sajna ismét rosszalkodik a verda, amint írtam lezártam az EGR-t, vettem bele vadiúj gyertyákat, azután minden rendben is volt..mostanáig.
Újra előjött a rángatás, (főleg emelkedőkön) mondjuk nem annyira mint azelőtt de elég kellemetlen.
Az nem tudom mennyiben számít hogy én az EGR-t olyan lemezzel zártam le amin volt egy kicsi kb 5mm átmérőjű furat..  
Az emelkedőn felefelé rángatás kísértetiesen hasonlít arra, amikor én szívtam hosszú hónapokig... (A történet rövid összefoglalása itt, bár gondolom olvastad...)
Ha a gyertyák BIZTOSAN belevalóak (megfelelő hőértékűek) - semmi faxni, 1.4-es és 1.6-os motorhoz egyszerű NGK BKR6E-11, 1.8-ashoz NGK BKR5EK !!!-, esetleg cseréld még ki a gyertyakábeleket (nem olcsó... ), sajna azok is kényes jószágok...

Szerény véleményem szerint az, hogy az EGéR le van zárva, NEM OKOZHATJA ezt a hibajelenséget. Főleg, hogy lyukacskával némileg fenn is tartod a visszavezetést... (Nekem teljesen le van zárva, és semmi gondot nem okoz.)

Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #159 Dátum: 2009. Június 21. - 07:15:32 »

Hát sajna ismét rosszalkodik a verda, amint írtam lezártam az EGR-t, vettem bele vadiúj gyertyákat, azután minden rendben is volt..mostanáig.
Újra előjött a rángatás, (főleg emelkedőkön) mondjuk nem annyira mint azelőtt de elég kellemetlen.
Az nem tudom mennyiben számít hogy én az EGR-t olyan lemezzel zártam le amin volt egy kicsi kb 5mm átmérőjű furat..  
Az emelkedőn felefelé rángatás kísértetiesen hasonlít arra, amikor én szívtam hosszú hónapokig... (A történet rövid összefoglalása itt, bár gondolom olvastad...)
Ha a gyertyák BIZTOSAN belevalóak (megfelelő hőértékűek) - semmi faxni, 1.4-es és 1.6-os motorhoz egyszerű NGK BKR6E-11, 1.8-ashoz NGK BKR5EK !!!-, esetleg cseréld még ki a gyertyakábeleket (nem olcsó... ), sajna azok is kényes jószágok...

Szerény véleményem szerint az, hogy az EGéR le van zárva, NEM OKOZHATJA ezt a hibajelenséget. Főleg, hogy lyukacskával némileg fenn is tartod a visszavezetést... (Nekem teljesen le van zárva, és semmi gondot nem okoz.)


Én meg mostanában azon gondolkodom, hogy nem-e esetleg a túl kicsi(?) gyertya hézag okozhatja ezt a torpanás-rángatás dilit.
Mert hogy nekem mindig gyertya csere után jött elő a dolog (most is, má' megint szórakozik).
A "jól bejáratott", 80 ezres gyertyával meg gyönyörűen ment (holott az elején azzal is mókázott).
Majd lemérem a 80 ezres cuccot, hogy mekkora is volt ott hézag, aztán állítok az újakon egy kissé.
Aztán meglátjuk.
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #160 Dátum: 2009. Június 21. - 08:20:04 »

Hát sajna ismét rosszalkodik a verda, amint írtam lezártam az EGR-t, vettem bele vadiúj gyertyákat, azután minden rendben is volt..mostanáig.
Újra előjött a rángatás, (főleg emelkedőkön) mondjuk nem annyira mint azelőtt de elég kellemetlen.
Az nem tudom mennyiben számít hogy én az EGR-t olyan lemezzel zártam le amin volt egy kicsi kb 5mm átmérőjű furat..  
Az emelkedőn felefelé rángatás kísértetiesen hasonlít arra, amikor én szívtam hosszú hónapokig... (A történet rövid összefoglalása itt, bár gondolom olvastad...)
Ha a gyertyák BIZTOSAN belevalóak (megfelelő hőértékűek) - semmi faxni, 1.4-es és 1.6-os motorhoz egyszerű NGK BKR6E-11, 1.8-ashoz NGK BKR5EK !!!-, esetleg cseréld még ki a gyertyakábeleket (nem olcsó... ), sajna azok is kényes jószágok...

Szerény véleményem szerint az, hogy az EGéR le van zárva, NEM OKOZHATJA ezt a hibajelenséget. Főleg, hogy lyukacskával némileg fenn is tartod a visszavezetést... (Nekem teljesen le van zárva, és semmi gondot nem okoz.)


Én meg mostanában azon gondolkodom, hogy nem-e esetleg a túl kicsi(?) gyertya hézag okozhatja ezt a torpanás-rángatás dilit.
Mert hogy nekem mindig gyertya csere után jött elő a dolog (most is, má' megint szórakozik).
A "jól bejáratott", 80 ezres gyertyával meg gyönyörűen ment (holott az elején azzal is mókázott).
Majd lemérem a 80 ezres cuccot, hogy mekkora is volt ott hézag, aztán állítok az újakon egy kissé.
Aztán meglátjuk.
Főni,rakd vissza a régi gyertyákat és akkor kiderül,hogy tényleg attól van e a rángatásod.Egy próbát megér.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Ati0128
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Hozzászólás #161 Dátum: 2009. Június 21. - 11:24:47 »

Hát sajna ismét rosszalkodik a verda, amint írtam lezártam az EGR-t, vettem bele vadiúj gyertyákat, azután minden rendben is volt..mostanáig.
Újra előjött a rángatás, (főleg emelkedőkön) mondjuk nem annyira mint azelőtt de elég kellemetlen.
Az nem tudom mennyiben számít hogy én az EGR-t olyan lemezzel zártam le amin volt egy kicsi kb 5mm átmérőjű furat..  
Az emelkedőn felefelé rángatás kísértetiesen hasonlít arra, amikor én szívtam hosszú hónapokig... (A történet rövid összefoglalása itt, bár gondolom olvastad...)
Ha a gyertyák BIZTOSAN belevalóak (megfelelő hőértékűek) - semmi faxni, 1.4-es és 1.6-os motorhoz egyszerű NGK BKR6E-11, 1.8-ashoz NGK BKR5EK !!!-, esetleg cseréld még ki a gyertyakábeleket (nem olcsó... ), sajna azok is kényes jószágok...

Szerény véleményem szerint az, hogy az EGéR le van zárva, NEM OKOZHATJA ezt a hibajelenséget. Főleg, hogy lyukacskával némileg fenn is tartod a visszavezetést... (Nekem teljesen le van zárva, és semmi gondot nem okoz.)


Jelenleg ilyen gyertya van benne: Ultra X   B1-UXF79   4 pólusú gyújtógyertya.
Nem volt vmi olcsó (asszem 7ezer volt a 4 db.)
Megpróbálom vis****akni a régieket, ugyan azokkal mit művel majd. Az is lehet amit írtál hogy a gyújtókábelek rosszalkodnak, majd sötétben rájuknézek.
Naplózva
Vidám
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #162 Dátum: 2009. Június 21. - 14:21:16 »

Sziasztok!

Megint lett egy sárgám  Zavart, de gyártóspecifikus és még nem akarok szalonba futni, P1403-as kód. nem tudjátok mit jelent? Az előző sárgalámpa az EGR volt...

Előre is köszi mindenkinek!  Kacsint
Hali.
A táblázatom csak P0790-ig írja a kódokat.
üdv
Szia Ladlac!

Ha nem titok, nyilvánossá tudod tenni a táblázatot?
Köszönöm!
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #163 Dátum: 2009. Június 21. - 14:37:29 »

http://www.autodiagnosztika.com/obd2_hibakodok.html Kacsint
Naplózva


LPG
Vidám
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #164 Dátum: 2009. Június 21. - 15:51:31 »

Köszi Jani!

Már el is mentettem az oldalt.  Kacsint
Naplózva
Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!