Újabb fejleményem van p300 cheklámpa-ügyben: (merthogy megint előjött)
Szóval szombaton újra chek-lámpa....
- Szervizbe el, kiolvasták, persze megint p300
- Nagy fejvakargatások, hümmögések (merthogy ugyebár szeptember elején kipuff-szelepek cserélve, egy darabig O.K.; majd karácsonykor újra p300, erre január elején mustra, javaslat, hogy vegyem ki az EGR-lezárását és úgy hajtsam meg; nem sokra rá újra p300, gyertyakábel szemrevételezés, gyertyaellenőrzés (hű de szakszerű, mint a továbbiakból majd kiderül...); majd sárgalámpa nélküli rángatás, erre fojtószelepház tisztítás; rángatás maradt, előbb gyertyakábel, majd a gyújtótrafók cseréje; és most újra p300...)
- Telefonálgatás a szerviz által a GM központba az okostojásoknak, hogy akkor most mi van...? Hoppáré!: Állítólag létezik egy újabb - Magyarországon még nem kiadott...
- körlevél, mely szerint abban az esetben, ha a szelepcsere után is rendszeresen visszatér a p300, akkor a befecskendező fúvókát kell ellenőrizni, abból is létezik újabb...
- Fél autó szétszed - nem egyszerű hozzáférni a befecskendezőkhöz...- , gáz van, EBBEN MÁR AZ VAN, AMIRE CSERÉLNI KELLENE.
- További hümmögések, fejvakarások...
- Újabb ötletbörze a fellelhető összes alkalmazott részvételével...
És ami ezután következett, na attól majdnem t...ön szúrtam magam:
Ugyanis kiderült - bár korábban már nézték... -, hogy nem az előírt gyertyák vannak az autóban: a 30ezres szerviznél belerakott kétpólusú gyertyák az Opelhez valók -, ami ebbe való az egy kicsit más hőértékű.
- Gyertyák cserélve mezei egypólusú Bosch-ra (Gombosék javára legyen írva, nem kellett kifizetnem....)
Lehet, hogy csak hinni szeretnék ebben a megoldásban, de mintha simábban járna az autó, hazafelé megkergettem, leálltam, megkergettem, egyenlőre se nem rángat, se nem sárgállik.
De ha tényleg csak ennyi a megoldás (alig 6 hónapja szenvedek, mi az nekem
), akkor csókoltatom az összes szervizes szakit, aki eddig ezügyben véleményt nyilvánított.
Mondjuk nem nagyon hiszek benne, leszámítva azt a tényt, hogy tapasztalataim szerint a belevaló alkatrészekkel minden szerkezet kevésbé romlékony....)
Merthogy egyre inkább meggyőződéssé érik, hogy a computerrel lehet igazán a bibi:
Ezidáig ugyanis:
1., Néha rángat, néha nem
2., Néha annyira rángat, hogy sárgalámpa, de 2 perc és 1/2 km után mintha semmi sem történt volna, simán megy tovább.
3.,
MINDIG ugyanott jött elő a hibakód
: M0-án, a 3-as út felé a csömöri kihajtó után, és
MINDIG szombaton (külső elektromos zavar, ami csak errefelé akkora, és ami az én szegény jószágomat zavarja csak meg??? - ezt persze nem hallották meg a szervizben, bár elég hangosan és hosszan....)
Vélemény?
Bárkié lehet olyan jó, mint a szakembereké, csak bátran, csak bátran