Lacetti klub fórum
2024. November 10. - 22:11:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 401349 alkalommal)
sebijoe
Vendég
« Hozzászólás #120 Dátum: 2008. November 19. - 15:32:25 »

Szia!
Mint ahogy te is irtad 1.8-asból nem sok szaladgál nálunk, ezért nincs tapasztalat. A labdaszonda fűtés hiba, meg előfordul más márkáknál is. Mikor voltam kiolvastatni a checklámpámat, akkor volt ott egy Corolla(ami mindig indul Vigyorog)annak szintén labdaszonda fűtés hibája volt.

Az 1.8-asról azt hallottam, hogy az ausztrál fejlesztés és nem sok köze van az 1.4-1.6-hoz, de lehet rosszul emlékszem. Majd Sebijoe megmondja, ő biztos jobban tudja.


Az 1,8-s 16V- 2,0-s 16V-s Ausztrál Holden fejlesztés.

A lambdaszondát cserélni kell!
Naplózva
Mi24
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3



« Hozzászólás #121 Dátum: 2008. November 19. - 19:41:42 »

Sajna ma sem történt előrelépés a lambdaszonda ügyben, mert amit hoztak, az nem az autóhoz való volt  A UNIX programja szerint jónak kellett volna lennie, de nem volt jó. Holnap megyek vissza ismét.
Ha a lamdaszondát kicserélik, akkor magától eltűnik a checklámpa, vagy ki kell olvasni a hibakódot? Tapasztalata van valakinek? Előre is köszönöm! Ha megtörtént végre a csere tényleg beszámolok.
 
Naplózva

Nubira III 1.8 CDX
sebijoe
Vendég
« Hozzászólás #122 Dátum: 2008. November 19. - 19:54:36 »

Sajna ma sem történt előrelépés a lambdaszonda ügyben, mert amit hoztak, az nem az autóhoz való volt  A UNIX programja szerint jónak kellett volna lennie, de nem volt jó. Holnap megyek vissza ismét.
Ha a lamdaszondát kicserélik, akkor magától eltűnik a checklámpa, vagy ki kell olvasni a hibakódot? Tapasztalata van valakinek? Előre is köszönöm! Ha megtörtént végre a csere tényleg beszámolok.
 

Sajnos az utángyártói programok elég nagy számban pontatlanok. A cheklámpád el fog aludni a computer viszont eltárolja a hibát de ennek nincs következménye a következő alkalommal kitörlik,
Naplózva
Mi24
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3



« Hozzászólás #123 Dátum: 2008. November 20. - 21:45:59 »

A szervátültetés megtörtént, lámpa nem világít. Remélem így is marad. Kíváncsi leszek majd a fogyasztásra és hogy így marad-e. Tapasztalatokat megosztom, ha lesz több.
Naplózva

Nubira III 1.8 CDX
Hetényi Károly
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


1,4 Star +


« Hozzászólás #124 Dátum: 2008. December 16. - 13:43:25 »


Ma reggel megint utolért a Cheklámpa.
Érdekes különben a dolog, mert általában mindig akkor jön elő, amikor egy kicsit rosszabb az idő, párás a levegő.
Induláskor semmi gond nem volt, de a munkába jövet elkezdett villogni a lámpa és ezzel párhuzamosan rángatott is az autó.
A piros lámpánál állva az alapjárat is rángatott. Aztán a lámpa után 2-esben 60-ig, és utána már csak világított a lámpa. De a gyorsulás közben nem szorított bele a vezetőülésbe... 
Azonnali szervízt javasoltok?
Ezt így ahogy leírtam szerintetek mit mondanak a szervízbe? (azon kívül, hogy húzassam meg egy kicsit, mert eddig ezt mondták korábban...)
Mihez ragaszkodjak?
Várom az ötleteket. S.O.S, mert nem akarom, hogy hosszabb távon esetleg valami komolyabb baj legyen a géppel, mint ami most van.
A válaszokat előre is köszönöm mindenkinek.

Végre sikerült! a múlt héten megtörtént a szelepcsere és a 2 éves szervíz is. Azért volt ennyi idő, mert 3 hétig vártam az alkatrészre, de csak nem akart megjönni. Kénytelen voltam kihívni az Assistance-ot. Mosolyog Érdekes, tána két nap múlva kész volt a kocsi szelepcseréstől, zöldkártyástól, két éves szervizestől... Mosolyog És tegnap még a bal hátsó lepattant lámpabúrát is kicserélték gariban. Mosolyog
Végre most jól csinálta a Gyimes, de ugrálni kellett a fejükön rendesen Mosolyog
Remélem nem lesz gond ezután vele.
Bár egy kicsit, mintha úgy érezném, mintha vissza lenne fojtva a motor... Ez természetes?

« Utoljára szerkesztve: 2008. December 19. - 17:53:29 írta Stocz » Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #125 Dátum: 2008. December 19. - 17:54:00 »


Ma reggel megint utolért a Cheklámpa.
Érdekes különben a dolog, mert általában mindig akkor jön elő, amikor egy kicsit rosszabb az idő, párás a levegő.
Induláskor semmi gond nem volt, de a munkába jövet elkezdett villogni a lámpa és ezzel párhuzamosan rángatott is az autó.
A piros lámpánál állva az alapjárat is rángatott. Aztán a lámpa után 2-esben 60-ig, és utána már csak világított a lámpa. De a gyorsulás közben nem szorított bele a vezetőülésbe... 
Azonnali szervízt javasoltok?
Ezt így ahogy leírtam szerintetek mit mondanak a szervízbe? (azon kívül, hogy húzassam meg egy kicsit, mert eddig ezt mondták korábban...)
Mihez ragaszkodjak?
Várom az ötleteket. S.O.S, mert nem akarom, hogy hosszabb távon esetleg valami komolyabb baj legyen a géppel, mint ami most van.
A válaszokat előre is köszönöm mindenkinek.

Végre sikerült! a múlt héten megtörtént a szelepcsere és a 2 éves szervíz is. Azért volt ennyi idő, mert 3 hétig vártam az alkatrészre, de csak nem akart megjönni. Kénytelen voltam kihívni az Assistance-ot. Mosolyog Érdekes, tána két nap múlva kész volt a kocsi szelepcseréstől, zöldkártyástól, két éves szervizestől... Mosolyog És tegnap még a bal hátsó lepattant lámpabúrát is kicserélték gariban. Mosolyog
Végre most jól csinálta a Gyimes, de ugrálni kellett a fejükön rendesen Mosolyog
Remélem nem lesz gond ezután vele.
Bár egy kicsit, mintha úgy érezném, mintha vissza lenne fojtva a motor... Ez természetes?


Nem.
Esetleg ha nem is volt kicserélve a szelep, csak jól meghajtották a gépet  He.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #126 Dátum: 2009. Január 16. - 18:23:33 »

Ma olvastam valahol egy furcsa dolgot.
A mai motorok sem adnak túl sok motorféket, állítólag környezetvédelmi okokból: ha túl sokáig nem kap anyagot a motor, kihűl a katalizátor. Ebből egy szélsőséges példa a Volvo XC90 V8-as volt, amely motorfék üzemben fogyasztott 6-7 litert a számítógép szerint.

No szóval van mibe beleavatkozni az elektronikának és már megint az a fránya környezetvédelem!
Mi meg szívunk a kecskés autókkal!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
jegi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


Lacsi szimpátiatag /Mazda 6/


WWW
« Hozzászólás #127 Dátum: 2009. Január 16. - 23:28:16 »

Hát ez érdekes...Nálam a fedélzeti PC nullát mutat motorféknél...Más ótúknál ez nincs igy??
Naplózva

ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #128 Dátum: 2009. Január 17. - 08:51:58 »

Ma olvastam valahol egy furcsa dolgot.
A mai motorok sem adnak túl sok motorféket, állítólag környezetvédelmi okokból: ha túl sokáig nem kap anyagot a motor, kihűl a katalizátor. Ebből egy szélsőséges példa a Volvo XC90 V8-as volt, amely motorfék üzemben fogyasztott 6-7 litert a számítógép szerint.

No szóval van mibe beleavatkozni az elektronikának és már megint az a fránya környezetvédelem!
Mi meg szívunk a kecskés autókkal!
Szuzuki Ignisz motorféknél: 4.1 l/100 km. Ezt írja a computer...  He
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #129 Dátum: 2009. Január 17. - 10:42:57 »

Ma olvastam valahol egy furcsa dolgot.
A mai motorok sem adnak túl sok motorféket, állítólag környezetvédelmi okokból: ha túl sokáig nem kap anyagot a motor, kihűl a katalizátor. Ebből egy szélsőséges példa a Volvo XC90 V8-as volt, amely motorfék üzemben fogyasztott 6-7 litert a számítógép szerint.

No szóval van mibe beleavatkozni az elektronikának és már megint az a fránya környezetvédelem!
Mi meg szívunk a kecskés autókkal!
Szuzuki Ignisz motorféknél: 4.1 l/100 km. Ezt írja a computer...  He
Még jó hogy nincs fedélzeti computerem... idegbajt kapnék... Kacsint
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #130 Dátum: 2009. Január 19. - 11:32:20 »

Ma olvastam valahol egy furcsa dolgot.
A mai motorok sem adnak túl sok motorféket, állítólag környezetvédelmi okokból: ha túl sokáig nem kap anyagot a motor, kihűl a katalizátor. Ebből egy szélsőséges példa a Volvo XC90 V8-as volt, amely motorfék üzemben fogyasztott 6-7 litert a számítógép szerint.

No szóval van mibe beleavatkozni az elektronikának és már megint az a fránya környezetvédelem!
Mi meg szívunk a kecskés autókkal!
Szuzuki Ignisz motorféknél: 4.1 l/100 km. Ezt írja a computer...  He
Múltkorjában vittem egy SX4-et. Az motorféknél rendesen kiírta, hogy 0 L.
Mondjuk nem is az Alpokból ereszkedtem le, másfél órán keresztül!
Mert ez a kulcsszó ("sokáig") a fenti mondatban!
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #131 Dátum: 2009. Február 24. - 15:51:57 »

Újabb fejleményem van p300 cheklámpa-ügyben: (merthogy megint előjött)

Szóval szombaton újra chek-lámpa....
- Szervizbe el, kiolvasták, persze megint p300
- Nagy fejvakargatások, hümmögések (merthogy ugyebár szeptember elején kipuff-szelepek cserélve, egy darabig O.K.; majd karácsonykor újra p300, erre január elején mustra, javaslat, hogy vegyem ki az EGR-lezárását és úgy hajtsam meg; nem sokra rá újra p300, gyertyakábel szemrevételezés, gyertyaellenőrzés (hű de szakszerű, mint a továbbiakból majd kiderül...); majd sárgalámpa nélküli rángatás, erre fojtószelepház tisztítás; rángatás maradt, előbb gyertyakábel, majd a gyújtótrafók cseréje; és most újra p300...)
- Telefonálgatás a szerviz által a GM központba az okostojásoknak, hogy akkor most mi van...? Hoppáré!: Állítólag létezik egy újabb - Magyarországon még nem kiadott... - körlevél, mely szerint abban az esetben, ha a szelepcsere után is rendszeresen visszatér a p300, akkor a befecskendező fúvókát kell ellenőrizni, abból is létezik újabb...
- Fél autó szétszed - nem egyszerű hozzáférni a befecskendezőkhöz...- , gáz van, EBBEN MÁR AZ VAN, AMIRE CSERÉLNI KELLENE.
- További hümmögések, fejvakarások...
- Újabb ötletbörze a fellelhető összes alkalmazott részvételével...
És ami ezután következett, na attól majdnem t...ön szúrtam magam:
Ugyanis kiderült - bár korábban már nézték... -, hogy nem az előírt gyertyák vannak az autóban: a 30ezres szerviznél belerakott kétpólusú gyertyák az Opelhez valók -, ami ebbe való az egy kicsit más hőértékű.
- Gyertyák cserélve mezei egypólusú Bosch-ra (Gombosék javára legyen írva, nem kellett kifizetnem....)

Lehet, hogy csak hinni szeretnék ebben a megoldásban, de mintha simábban járna az autó, hazafelé megkergettem, leálltam, megkergettem, egyenlőre se nem rángat, se nem sárgállik.

De ha tényleg csak ennyi a megoldás (alig 6 hónapja szenvedek, mi az nekem ), akkor csókoltatom az összes szervizes szakit, aki eddig ezügyben véleményt nyilvánított. Mondjuk nem nagyon hiszek benne, leszámítva azt a tényt, hogy tapasztalataim szerint a belevaló alkatrészekkel minden szerkezet kevésbé romlékony....)
Merthogy egyre inkább meggyőződéssé érik, hogy a computerrel lehet igazán a bibi:
Ezidáig ugyanis:
1., Néha rángat, néha nem
2., Néha annyira rángat, hogy sárgalámpa, de 2 perc és 1/2 km után mintha semmi sem történt volna, simán megy tovább.
3., MINDIG ugyanott jött elő a hibakód  : M0-án, a 3-as út felé a csömöri kihajtó után, és MINDIG szombaton He He He He (külső elektromos zavar, ami csak errefelé akkora, és ami az én szegény jószágomat zavarja csak meg??? - ezt persze nem hallották meg a szervizben, bár elég hangosan és hosszan....)

Vélemény?He
Bárkié lehet olyan jó, mint a szakembereké, csak bátran, csak bátran Kacsint Kacsint


« Utoljára szerkesztve: 2009. Február 24. - 18:28:30 írta kripic » Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #132 Dátum: 2009. Február 24. - 16:36:55 »

Kripichez idézet nélkül.
A BKV-nál, amikor behozták az új Ikarus 435-ösöket, akkor valami ugyanott mindig bezavarta a computert, és a kipörgésgátlót bekapcsolta, és megállította a buszt! Kiderült, hogy KÜLSŐ rádiójel zavart be (történetesen a MÁV-tól jött be ez a zavaró impulzus), és olyan frekit adott le, ami okozta ezt a jelenséget. Halálra voltak ijedve, mert a 3-as busz nagytétényi vasúti átjárója közelében csinálta ezt, és félő volt, hogy majd egyszer a síneken áll meg sok emberrel a belsejében a busz a félrevezetett elektronika miatt. Addig míg meg nem oldották a problémát véglegesen, addig kiiktatták az SRS-t, nehogy baj legyen. Nem kizárt, hogy Neked is valami külső rádiófreki zavar be, ami okozhat esetleg ilyet. (rádió amatőr, talki-walki, CB rádió, bármilyen nem ellenőrzött magán baromság, ki tudja mi minden szórhat zavaró jeleket?) Nem vagyok rádiós, de ezt a lehetőséget sem hagynám ki, mert mindig ugyan ott, és ugyan akkor zavarja be a gépet. Szóval találj ki egy másik útvonalat szombatra, és lássuk, hozza-e a hibát? Vagy próbáld leárnyékolni legalább a computert, hátha az segít. hirtelen ez jutott láng-eszembe, hátha?
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #133 Dátum: 2009. Február 24. - 18:31:14 »

Kripic! A Te eseted tipikusan az, amikr az egyik balfácán csinál valamit az autón anélkül, hogy gondolkodna. Ezzel egy ilyen folyamatot indít el, hisz kinek jutna eszébe (joggal feltételezve az előző szakik gondos munkáját), hogy nem bele való gyertya a gond? Apró bibi, de éppen elég ahhoz, hogy megvezesse a többi szerelőt, komoly okok után kutatva!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #134 Dátum: 2009. Február 24. - 18:25:25 »

Kripic! A Te eseted tipikusan az, amikr az egyik balfácán csinál valamit az autón anélkül, hogy gondolkodna. Ezzel egy ilyen folyamatot indít el, hisz kinek jutna eszébe (joggal feltételezve az előző szakik gondos munkáját), hogy nem bele való gyertya a gond? Apró bibi, de éppen elég ahhoz, hogy megvezesse a többi szerelőt, komoly okok után kutatva!

És az elméletemhez mit szólsz...? (Főleg a Gidy által leírt történés fényében...)
Mégiscsak láttál már autót... Vigyorog Vigyorog
Naplózva
Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!