Én nem próbálnám meg eltüntetni a tüntetett. Cseréljék csak ki a szelepeket. A pörgetéstől csak egy ideig lesz jó!
Az első sárga lámpa után még mentem kb.5000km-t.
A lámpa meg égett vagy villogott, néha meg aludt.
Először is próbáld meg a kihuzatást üzemmeleg motornál 1-ben leszabályozási fordulaton tartva kb 500-1000m-en majd ismételd meg még 1 párszor.Első körben a szervízben is ezt fogják tenni,és én borítékolom,hogy el is fog múlni.
A kihuzatást rendszeresen, a tünetek előtt is csináltam - megelőzési célzattal, többetek és a szerviz(ek) tanácsára -a jelek szerint hiába.
És nem mellesleg: 2 hete jöttünk meg egy 5000 km-es autókázásból, amelyben finoman szólva is kevés városi közlekedés volt, az utolsó 1300 km meg ami a csövön kifért... Ha ettől nem tisztultak meg a szelepek, akkor egy kis pörgetés nem hiszem, hogy segít. (Azóta meg összesen 400 km-t mentem ...)
Azért köszi, de hát azért ezekre, ha valaki tudna...
:
1., Ettől még használhatom a gépezetet? -Ha első körben úgyis csak a kódkiütés a bevált gyakorlat (már ha hagyom...), akkor gondolom igen. Meg végülis a napszemüveg alatt nem süti ki a szemem a sárgapilács...
2., Ha az a bizonyos lesz, akkor a szelepcsere érdekében mennyire kell erélyesnek lennem? - Itt arra gondoltam, elég-e egyszer szólnom, vagy még nézzek hozzá nagyon csúnyán is...
Szóval nem félek a szelepcserétől, másoké is túlélte a szívműtétet, bízom benne, hogy nem az enyém lesz a kivételt erősítő szabály (vagy valami ilyesmi
...)