Stocz
|
|
« Hozzászólás #30 Dátum: 2008. április 15. - 12:27:09 » |
|
Két hete cserélték az EGR szelepet és megint sárga lámpa világit mehetek vissza a szervízbe. Az a gyanum, hogy szelepcsere lessz a vége.
Más a hibakód EGR probléma, és más a szelepcserés gond esetén. Kiolvasásnál kiderül. P300-as hiba kód esetén jöhet a szelepcserés verzió.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hicar
|
|
« Hozzászólás #31 Dátum: 2008. április 15. - 12:46:44 » |
|
Két hete cserélték az EGR szelepet és megint sárga lámpa világit mehetek vissza a szervízbe. Az a gyanum, hogy szelepcsere lessz a vége.
Más a hibakód EGR probléma, és más a szelepcserés gond esetén. Kiolvasásnál kiderül. P300-as hiba kód esetén jöhet a szelepcserés verzió. Mind a két hibakó megvolt a multkor. Csak azt mondták az EGR miatt jött elő a P300-as. Most kiváncsi leszek mit lépnek. Különben a gép a nejemé és 1.4-es AVEO AT. De persze én járkálok vele a szervízbe. De szerintem a motor teljesen egyforma az 1.4 lacsiéval.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. április 15. - 12:49:57 írta hicar »
|
Naplózva
|
|
|
|
kripic
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1034
Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)
|
|
« Hozzászólás #32 Dátum: 2008. április 15. - 12:48:49 » |
|
Két hete cserélték az EGR szelepet és megint sárga lámpa világit mehetek vissza a szervízbe. Az a gyanum, hogy szelepcsere lessz a vége.
Más a hibakód EGR probléma, és más a szelepcserés gond esetén. Kiolvasásnál kiderül. P300-as hiba kód esetén jöhet a szelepcserés verzió. Lacibácsitanárúr! Bár pillanatnyilag kifogytam az alapanyagból (így most nem igazán tudnék neked is küldeni...), de én azért csak megpróbálkoznék a lezárással (Vagy ezen már túlvagy... ?) Vagy esetleg az nem lehet, hogy az elektromos csatiban van valami bibi...? Cserénél megbolygatták (lehúzták a régiről, visszatolták az újra), egy darabig jól érintkezett, most meg megint nem... Nem nagyon tudom elképzelni, hogy két hét alatt újra tönkremenjen az EGérke...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hicar
|
|
« Hozzászólás #33 Dátum: 2008. április 15. - 12:54:08 » |
|
Két hete cserélték az EGR szelepet és megint sárga lámpa világit mehetek vissza a szervízbe. Az a gyanum, hogy szelepcsere lessz a vége.
Más a hibakód EGR probléma, és más a szelepcserés gond esetén. Kiolvasásnál kiderül. P300-as hiba kód esetén jöhet a szelepcserés verzió. Lacibácsitanárúr! Bár pillanatnyilag kifogytam az alapanyagból (így most nem igazán tudnék neked is küldeni...), de én azért csak megpróbálkoznék a lezárással (Vagy ezen már túlvagy... ?) Vagy esetleg az nem lehet, hogy az elektromos csatiban van valami bibi...? Cserénél megbolygatták (lehúzták a régiről, visszatolták az újra), egy darabig jól érintkezett, most meg megint nem... Nem nagyon tudom elképzelni, hogy két hét alatt újra tönkremenjen az EGérke... Lezárás már megvolt az egércsere elött is. Veled e-mail-ezgettem nemrég a suliról.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. április 15. - 12:57:35 írta hicar »
|
Naplózva
|
|
|
|
rebelpeak
|
|
« Hozzászólás #34 Dátum: 2008. április 15. - 14:53:50 » |
|
sorrz, hogz megint belebeszélek a nagyok dolgába, de nekem heti rendszerességgel p300-at ütnek ki, amire azt mondják, hogy egr hiba...ha lesz pénzem, ki is cserélem, két csavar tartja, ha jól látom...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #35 Dátum: 2008. április 15. - 15:04:03 » |
|
Két hete cserélték az EGR szelepet és megint sárga lámpa világit mehetek vissza a szervízbe. Az a gyanum, hogy szelepcsere lessz a vége.
Más a hibakód EGR probléma, és más a szelepcserés gond esetén. Kiolvasásnál kiderül. P300-as hiba kód esetén jöhet a szelepcserés verzió. Így van! Sőt! Szelepcserés ügynél a hibakód pontosan nem is kereken P300, hanem P301, P302, P303, vagy P304 attól függően, hogy melyik hengerben volt gyujtáskimaradás!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #36 Dátum: 2008. április 16. - 18:12:32 » |
|
Ma hajnalban beröffentettem a gépet melegedni,majd nem sokra rá cefetül elkezdett össze-vissza rángatózni a motor alapjáraton.Ez tartott kb 10 másodpercig ,majd ismét kisimult a járása,csak kigyulladt a pechlámpa.Délután irány a szervíz,132-es hibakód.Kicseréltek egy vákumcsövet,de ha megint világítani fog,akkor még kicserélnek egy érzékelő szondát is.2 évvel ezelőtt is ugyan ezzel a hibával már csinálták a gépet.Még az a szerencsém hogy múlt hónapban lejárt a garim ,de meghosszabbítottam még egy évvel,na most asszem visszajön az a pénz.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
ZOTYA1983
|
|
« Hozzászólás #37 Dátum: 2008. április 18. - 19:23:10 » |
|
Ma hajnalban beröffentettem a gépet melegedni,majd nem sokra rá cefetül elkezdett össze-vissza rángatózni a motor alapjáraton.Ez tartott kb 10 másodpercig ,majd ismét kisimult a járása,csak kigyulladt a pechlámpa.Délután irány a szervíz,132-es hibakód.Kicseréltek egy vákumcsövet,de ha megint világítani fog,akkor még kicserélnek egy érzékelő szondát is.2 évvel ezelőtt is ugyan ezzel a hibával már csinálták a gépet.Még az a szerencsém hogy múlt hónapban lejárt a garim ,de meghosszabbítottam még egy évvel,na most asszem visszajön az a pénz. Nekem is ugyan ezt csinálja beindítom jár 1 percet kb és leáll.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #38 Dátum: 2008. április 19. - 21:14:53 » |
|
Ma hajnalban beröffentettem a gépet melegedni,majd nem sokra rá cefetül elkezdett össze-vissza rángatózni a motor alapjáraton.Ez tartott kb 10 másodpercig ,majd ismét kisimult a járása,csak kigyulladt a pechlámpa.Délután irány a szervíz,132-es hibakód.Kicseréltek egy vákumcsövet,de ha megint világítani fog,akkor még kicserélnek egy érzékelő szondát is.2 évvel ezelőtt is ugyan ezzel a hibával már csinálták a gépet.Még az a szerencsém hogy múlt hónapban lejárt a garim ,de meghosszabbítottam még egy évvel,na most asszem visszajön az a pénz. Nekem is ugyan ezt csinálja beindítom jár 1 percet kb és leáll. Egy ilyen temperamentumos autó nem bírja a tétlenséget!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #39 Dátum: 2008. április 21. - 10:25:17 » |
|
Két hete cserélték az EGR szelepet és megint sárga lámpa világit mehetek vissza a szervízbe. Az a gyanum, hogy szelepcsere lessz a vége.
Más a hibakód EGR probléma, és más a szelepcserés gond esetén. Kiolvasásnál kiderül. P300-as hiba kód esetén jöhet a szelepcserés verzió. Így van! Sőt! Szelepcserés ügynél a hibakód pontosan nem is kereken P300, hanem P301, P302, P303, vagy P304 attól függően, hogy melyik hengerben volt gyujtáskimaradás! Viszont, ha egyszerre több hengernél is bekövetkezik, akkor csak simán 300.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #40 Dátum: 2008. Május 19. - 16:32:51 » |
|
Ma hajnalban beröffentettem a gépet melegedni,majd nem sokra rá cefetül elkezdett össze-vissza rángatózni a motor alapjáraton.Ez tartott kb 10 másodpercig ,majd ismét kisimult a járása,csak kigyulladt a pechlámpa.Délután irány a szervíz,132-es hibakód.Kicseréltek egy vákumcsövet,de ha megint világítani fog,akkor még kicserélnek egy érzékelő szondát is.2 évvel ezelőtt is ugyan ezzel a hibával már csinálták a gépet.Még az a szerencsém hogy múlt hónapban lejárt a garim ,de meghosszabbítottam még egy évvel,na most asszem visszajön az a pénz. Na ,ahogy számítottam rá megjött a pechlámpa némi rángatás kiséretében a hétvégén,úgyhogy csütörtökön érzékelő szonda csere.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #41 Dátum: 2008. Május 22. - 16:08:20 » |
|
Ma voltam a szervízbe és ahogy sejtettem 132-es hibakód.A felső érzékelő szondát megrendelték és amikor megjön a jövőhéten,kicserélik.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
tommyboy66
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
|
|
« Hozzászólás #42 Dátum: 2008. Június 02. - 12:55:56 » |
|
Sziasztok!
A mellékelt idézetből kiragadva egy kérdés. Hol lehet a szoftverfrissítést elvégeztetni vagy milyen módon kell ezt elvégezni, esetleg házilagosan is, mint pl. DivX lejátszónál firmware update?
"A szervízek általában azt javasolják, hogy pörgessük a motort. Időnként haladjunk 10-15 percen keresztül 5000-es fordulaton, hogy kiéghessen a rendszer. Ha ez sem segít, akkor jöhet a szoftver csere, szelepcsere, egyéb próbálkozás."
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #43 Dátum: 2008. Június 07. - 06:12:24 » |
|
Sziasztok!
A mellékelt idézetből kiragadva egy kérdés. Hol lehet a szoftverfrissítést elvégeztetni vagy milyen módon kell ezt elvégezni, esetleg házilagosan is, mint pl. DivX lejátszónál firmware update?
"A szervízek általában azt javasolják, hogy pörgessük a motort. Időnként haladjunk 10-15 percen keresztül 5000-es fordulaton, hogy kiéghessen a rendszer. Ha ez sem segít, akkor jöhet a szoftver csere, szelepcsere, egyéb próbálkozás."
Szia! Azért ez nem úgy működik, mint a DivX-es cuccoknál. Kell hozzá a szervízműszer, és arról töltik fel a frissítést - ha van. Tehát irány vmelyik Chevy szervíz. Vagy olyan maszek hely, ahol ezt meg tudják csinálni (tuning műhely). bár ezeken a helyeken nem a gyári javítást szokták felrakni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #44 Dátum: 2008. Június 10. - 07:58:30 » |
|
Nem Lacsi, "csak" Aveo. Anyuék 10 hónapos 1,2- ét utolérte a checklámpa. A szombati esős időben jött elő Nekik, de már korábban panaszkodott, hogy sokat eszik, 10 liter körül és néha felette. Most a lóerődoktoroknál van, gondolom kiolvassák a kódot.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
|