Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #930 Dátum: 2012. Február 15. - 20:11:51 » |
|
sziasztok, Lacetti 2004 sárga lámpa miatt én is hibakód olvasásra szorulok, újpesti lévén chevrolet wallis van közel, oda jelentkeztem be. A munkafelvevő egyből rávágta, hogy 6ezer a kiolvasás és valószínűleg tisztítás fog kelleni, kb 15ezer pénzért és 1 munkanap. Van valami tapasztalat erről a szervizről? köszi
Azért az érdekes, hogy még a pontos hibakódot sem tudja, de már konkrét javítási költséget, időt mond. És mit takarít egy napig? A motort belűlről? És, hogy mutatkozott be a munkafelvevő Gyurcsók József?! Felejtős az a hely szerintem. Vagy csak van tapasztalata és tudja, hogy 100-ból 99szer P300 szokott lenni. És ha nem? Akkor más. Nem mondta biztosra, csak hogy valószínűleg ez lesz.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #931 Dátum: 2012. Február 15. - 20:48:36 » |
|
sziasztok, Lacetti 2004 sárga lámpa miatt én is hibakód olvasásra szorulok, újpesti lévén chevrolet wallis van közel, oda jelentkeztem be. A munkafelvevő egyből rávágta, hogy 6ezer a kiolvasás és valószínűleg tisztítás fog kelleni, kb 15ezer pénzért és 1 munkanap. Van valami tapasztalat erről a szervizről? köszi
Azért az érdekes, hogy még a pontos hibakódot sem tudja, de már konkrét javítási költséget, időt mond. És mit takarít egy napig? A motort belűlről? És, hogy mutatkozott be a munkafelvevő Gyurcsók József?! Felejtős az a hely szerintem. Vagy csak van tapasztalata és tudja, hogy 100-ból 99szer P300 szokott lenni. És ha nem? Akkor más. Nem mondta biztosra, csak hogy valószínűleg ez lesz. Végül is hatezerért tökmindegy neki.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
Papfalusi Péter
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
|
|
« Hozzászólás #932 Dátum: 2012. Február 15. - 21:38:34 » |
|
Túl dús keveréket mi okozhat?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #933 Dátum: 2012. Február 15. - 22:12:40 » |
|
Túl dús keveréket mi okozhat?
Valahol fals levegőt szív talán. A vákum csöveket nézd át nincs-e kirepedve megsérülve. Ha jól emlékszem akkor Stocz-nak volt ilyen gondja legutóbb.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. Február 15. - 22:15:15 írta hawer »
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #934 Dátum: 2012. Február 15. - 22:24:30 » |
|
Túl dús keveréket mi okozhat?
Valahol fals levegőt szív talán. A vákum csöveket nézd át nincs-e kirepedve megsérülve. Ha jól emlékszem akkor Stocz-nak volt ilyen gondja legutóbb. Vagy elszökik a levegő valahol, vagy nem jut megfelelő mennyiség a motorig. De lehet még a nem megfelelő injektor működéstől is. Mondjuk nekem az elejétől fogva van egy olyan gondolatom, hogy szerintem nem a legtökéletesebb minőségű injektorok kerültek ezekbe az autókba. Ez előidézője lehet a többletfogyasztásnak és a tökéletlen égésnek is.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #935 Dátum: 2012. Február 15. - 23:13:26 » |
|
sziasztok, Lacetti 2004 sárga lámpa miatt én is hibakód olvasásra szorulok, újpesti lévén chevrolet wallis van közel, oda jelentkeztem be. A munkafelvevő egyből rávágta, hogy 6ezer a kiolvasás és valószínűleg tisztítás fog kelleni, kb 15ezer pénzért és 1 munkanap. Van valami tapasztalat erről a szervizről? köszi
Van. Az egy éves autón nem vették észre a törött fékpofát, amikor bementem hozzájuk, mert nem mertem megkockáztatani a tovább közlekedést, annyira dadogott a fék. Igaz ez 2007-ben volt. Azóta változhattak.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
zjuhasz
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
|
|
« Hozzászólás #936 Dátum: 2012. Február 16. - 08:29:04 » |
|
köszi az észrevételeket. Azt mondta, azért egy nap a tisztítás, mert többször el kell indítani, leállítani és állni hagyni (mint a kelt tésztát)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ufokiki
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
|
|
« Hozzászólás #937 Dátum: 2012. Február 16. - 16:03:20 » |
|
Sziasztok !
Már közel féléve szenvedek ebben... Az autó indulás után , pár 100 m megtétele után elkezd lassulni, alig vánszorog, érezni, hogy nem megy, visszakell kapcsolnom mindig a fokozatot. Általában elég egy fokozatot, és aztán abba haggya, és megy , mint a nyúl. A hibakód p 300...kaptam én már benzintisztítót...nem használt. Múlthéten a benzinszűrőt is kicserélte a szerelő 7000 ft fizettem...a helyzet ugyanúgy fennáll. De viszont az észrevételem , hogy jellemzően meleg motornál (így télen beszoktam fűteni a motort 10-15 percet), akkor kis esély, hogy ezt csinálja, hideg motor indulásnál pedig állandóan...ami viszont megijesztett, hogy egyetlen 1x csinálta azt, kb 3 hete, hogy fokozatosan kapcsoltam vissza, és meg is állt...sőt 2x indítás után indult be...ismét elmentem a szerelőhöz, de ugyanúgy p300 jelzett, ekkor cserélte ki, a benzinszűrőt...most azon tanakodott, hogy 3 féle dolog is lehet gyertyák, trafó...stb. Azt tanácsolta, hogy vigyem be egy márka szervízbe, ott pontosan megmondják mi a tényleges gond. Fel is hívtam egy Pestit, és az emberke, mikor megemlítettem , hogy p 300, rögtön tanácsolta, hogy járassam meg a kocsit magas fordulatszámon, mert elvan kormosodva a szelep... Egy sima hibakód kiolvasásért elkérnének 5000 ft-ot....visszaolvastam itt a dolgokat , de nem tudom mi tegyek. Mondanátok valamit? A szervízbe se hiszem, hogy nagyon tutira megmondanák mit cseréljünk... Az autó 1,4 lacetti 2006-os, 38.000 km-rel. 8000 km-rel vettük, autókereskedésbe, a szervízkönyve üres..hmmm
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #938 Dátum: 2012. Február 16. - 18:20:44 » |
|
Sziasztok !
Már közel féléve szenvedek ebben... Az autó indulás után , pár 100 m megtétele után elkezd lassulni, alig vánszorog, érezni, hogy nem megy, visszakell kapcsolnom mindig a fokozatot. Általában elég egy fokozatot, és aztán abba haggya, és megy , mint a nyúl. A hibakód p 300...kaptam én már benzintisztítót...nem használt. Múlthéten a benzinszűrőt is kicserélte a szerelő 7000 ft fizettem...a helyzet ugyanúgy fennáll. De viszont az észrevételem , hogy jellemzően meleg motornál (így télen beszoktam fűteni a motort 10-15 percet), akkor kis esély, hogy ezt csinálja, hideg motor indulásnál pedig állandóan...ami viszont megijesztett, hogy egyetlen 1x csinálta azt, kb 3 hete, hogy fokozatosan kapcsoltam vissza, és meg is állt...sőt 2x indítás után indult be...ismét elmentem a szerelőhöz, de ugyanúgy p300 jelzett, ekkor cserélte ki, a benzinszűrőt...most azon tanakodott, hogy 3 féle dolog is lehet gyertyák, trafó...stb. Azt tanácsolta, hogy vigyem be egy márka szervízbe, ott pontosan megmondják mi a tényleges gond. Fel is hívtam egy Pestit, és az emberke, mikor megemlítettem , hogy p 300, rögtön tanácsolta, hogy járassam meg a kocsit magas fordulatszámon, mert elvan kormosodva a szelep... Egy sima hibakód kiolvasásért elkérnének 5000 ft-ot....visszaolvastam itt a dolgokat , de nem tudom mi tegyek. Mondanátok valamit? A szervízbe se hiszem, hogy nagyon tutira megmondanák mit cseréljünk... Az autó 1,4 lacetti 2006-os, 38.000 km-rel. 8000 km-rel vettük, autókereskedésbe, a szervízkönyve üres..hmmm
Egy biztos rossz szerelőhöz jársz 1)nem ért az autódhoz,2)le is húz,3) a szokásos szelepes problémád van a mi rossz esetben csak a hengerfej levételével orvosolható de egy biztos válts szerelőt!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. Február 16. - 18:22:43 írta sebike »
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #939 Dátum: 2012. Február 16. - 18:47:37 » |
|
Sziasztok !
Már közel féléve szenvedek ebben... Az autó indulás után , pár 100 m megtétele után elkezd lassulni, alig vánszorog, érezni, hogy nem megy, visszakell kapcsolnom mindig a fokozatot. Általában elég egy fokozatot, és aztán abba haggya, és megy , mint a nyúl. A hibakód p 300...kaptam én már benzintisztítót...nem használt. Múlthéten a benzinszűrőt is kicserélte a szerelő 7000 ft fizettem...a helyzet ugyanúgy fennáll. De viszont az észrevételem , hogy jellemzően meleg motornál (így télen beszoktam fűteni a motort 10-15 percet), akkor kis esély, hogy ezt csinálja, hideg motor indulásnál pedig állandóan...ami viszont megijesztett, hogy egyetlen 1x csinálta azt, kb 3 hete, hogy fokozatosan kapcsoltam vissza, és meg is állt...sőt 2x indítás után indult be...ismét elmentem a szerelőhöz, de ugyanúgy p300 jelzett, ekkor cserélte ki, a benzinszűrőt...most azon tanakodott, hogy 3 féle dolog is lehet gyertyák, trafó...stb. Azt tanácsolta, hogy vigyem be egy márka szervízbe, ott pontosan megmondják mi a tényleges gond. Fel is hívtam egy Pestit, és az emberke, mikor megemlítettem , hogy p 300, rögtön tanácsolta, hogy járassam meg a kocsit magas fordulatszámon, mert elvan kormosodva a szelep... Egy sima hibakód kiolvasásért elkérnének 5000 ft-ot....visszaolvastam itt a dolgokat , de nem tudom mi tegyek. Mondanátok valamit? A szervízbe se hiszem, hogy nagyon tutira megmondanák mit cseréljünk... Az autó 1,4 lacetti 2006-os, 38.000 km-rel. 8000 km-rel vettük, autókereskedésbe, a szervízkönyve üres..hmmm
Szelepcsere és jó lesz.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
ufokiki
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
|
|
« Hozzászólás #940 Dátum: 2012. Február 17. - 18:53:43 » |
|
szelepcsere? muszály? nem lehet másként orvosolni? mennyibe van az ilyen? ráadásul 38000km van benne, ilyen korán kell cserélnem. !!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #941 Dátum: 2012. Február 17. - 19:07:22 » |
|
szelepcsere? muszály? nem lehet másként orvosolni? mennyibe van az ilyen? ráadásul 38000km van benne, ilyen korán kell cserélnem. !! De lehet próbálkozni pl. ezzel: http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=69&Itemid=68Ha ez nem válik be, Sebikének van egy titkos szere ami lemarja jobb esetben lerakodást a szelepekről. Amennyiben ez sem segít, nem marad más mint a szelepcsere.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #942 Dátum: 2012. Február 17. - 19:23:09 » |
|
szelepcsere? muszály? nem lehet másként orvosolni? mennyibe van az ilyen? ráadásul 38000km van benne, ilyen korán kell cserélnem. !! a sok rövid távú használat a nem megfelelő minőségú üzemanyag és a nem megfelelő üzemeltetési körülmények okozzák mindezt
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #943 Dátum: 2012. Február 17. - 19:33:05 » |
|
Én végigpróbáltam majdnem mindent az (egr-em nincs lezárva), minden hétvégén mentem hosszabb távra jól megjárattam kiégettem a motort, több kúton is tankoltam, jó is volt Keddig-Szerdáig utánna mindíg visszajött a lámpa 3 hónap után meguntam és maradt a szelepcsere 90 ezer volt márkaszervízben. Ja és 45000 km volt a kocsiban.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. Február 17. - 19:36:21 írta hawer »
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #944 Dátum: 2012. Február 17. - 19:49:27 » |
|
Én végigpróbáltam majdnem mindent az (egr-em nincs lezárva), minden hétvégén mentem hosszabb távra jól megjárattam kiégettem a motort, több kúton is tankoltam, jó is volt Keddig-Szerdáig utánna mindíg visszajött a lámpa 3 hónap után meguntam és maradt a szelepcsere 90 ezer volt márkaszervízben. Ja és 45000 km volt a kocsiban. Ha intenzív a lerakodás akkor nincs mit tenni szét kell szedni,a vegyi tisztítás 1 próbát megér de nem garantál semmit.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. Február 18. - 08:19:15 írta sebike »
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
|