Lacetti klub fórum
2024. November 10. - 22:08:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 401348 alkalommal)
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #930 Dátum: 2012. Február 15. - 20:11:51 »

sziasztok,
Lacetti 2004 sárga lámpa miatt én is hibakód olvasásra szorulok, újpesti lévén chevrolet wallis van közel, oda jelentkeztem be. A munkafelvevő egyből rávágta, hogy 6ezer a kiolvasás és valószínűleg tisztítás fog kelleni, kb 15ezer pénzért és 1 munkanap. Van valami tapasztalat erről a szervizről?
köszi
Azért az érdekes, hogy még a pontos hibakódot sem tudja, de már konkrét javítási költséget, időt mond. És mit takarít egy napig? A motort belűlről?  Vigyorog
És, hogy mutatkozott be a munkafelvevő Gyurcsók József?!
Felejtős az a hely szerintem.
Vagy csak van tapasztalata és tudja, hogy 100-ból 99szer P300 szokott lenni. Vigyorog Kacsint
És ha nem?
Akkor más. Vigyorog Nem mondta biztosra, csak hogy valószínűleg ez lesz. Kacsint
Naplózva


LPG
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #931 Dátum: 2012. Február 15. - 20:48:36 »

sziasztok,
Lacetti 2004 sárga lámpa miatt én is hibakód olvasásra szorulok, újpesti lévén chevrolet wallis van közel, oda jelentkeztem be. A munkafelvevő egyből rávágta, hogy 6ezer a kiolvasás és valószínűleg tisztítás fog kelleni, kb 15ezer pénzért és 1 munkanap. Van valami tapasztalat erről a szervizről?
köszi
Azért az érdekes, hogy még a pontos hibakódot sem tudja, de már konkrét javítási költséget, időt mond. És mit takarít egy napig? A motort belűlről?  Vigyorog
És, hogy mutatkozott be a munkafelvevő Gyurcsók József?!
Felejtős az a hely szerintem.
Vagy csak van tapasztalata és tudja, hogy 100-ból 99szer P300 szokott lenni. Vigyorog Kacsint
És ha nem?
Akkor más. Vigyorog Nem mondta biztosra, csak hogy valószínűleg ez lesz. Kacsint
Végül is hatezerért tökmindegy neki. Kacsint
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Papfalusi Péter
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Hozzászólás #932 Dátum: 2012. Február 15. - 21:38:34 »

Túl dús keveréket mi okozhat?
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #933 Dátum: 2012. Február 15. - 22:12:40 »

Túl dús keveréket mi okozhat?
Valahol fals levegőt szív talán.
A vákum csöveket nézd át nincs-e kirepedve megsérülve.
Ha jól emlékszem akkor Stocz-nak volt ilyen gondja legutóbb.
« Utoljára szerkesztve: 2012. Február 15. - 22:15:15 írta hawer » Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #934 Dátum: 2012. Február 15. - 22:24:30 »

Túl dús keveréket mi okozhat?
Valahol fals levegőt szív talán.
A vákum csöveket nézd át nincs-e kirepedve megsérülve.
Ha jól emlékszem akkor Stocz-nak volt ilyen gondja legutóbb.
Vagy elszökik a levegő valahol, vagy nem jut megfelelő mennyiség a motorig. De lehet még a nem megfelelő injektor működéstől is. Mondjuk nekem az elejétől fogva van egy olyan gondolatom, hogy szerintem nem a legtökéletesebb minőségű injektorok kerültek ezekbe az autókba. Ez előidézője lehet a többletfogyasztásnak és a tökéletlen égésnek is.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #935 Dátum: 2012. Február 15. - 23:13:26 »

sziasztok,
Lacetti 2004 sárga lámpa miatt én is hibakód olvasásra szorulok, újpesti lévén chevrolet wallis van közel, oda jelentkeztem be. A munkafelvevő egyből rávágta, hogy 6ezer a kiolvasás és valószínűleg tisztítás fog kelleni, kb 15ezer pénzért és 1 munkanap. Van valami tapasztalat erről a szervizről?
köszi
Van. Az egy éves autón nem vették észre a törött fékpofát, amikor bementem hozzájuk, mert nem mertem megkockáztatani a tovább közlekedést, annyira dadogott a fék.

Igaz ez 2007-ben volt. Azóta változhattak.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
zjuhasz
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #936 Dátum: 2012. Február 16. - 08:29:04 »

köszi az észrevételeket. Azt mondta, azért egy nap a tisztítás, mert többször el kell indítani, leállítani és állni hagyni (mint a kelt tésztát)
Naplózva
ufokiki
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



« Hozzászólás #937 Dátum: 2012. Február 16. - 16:03:20 »

Sziasztok !

Már közel féléve szenvedek ebben...
Az autó indulás után , pár 100 m megtétele után elkezd lassulni, alig vánszorog, érezni, hogy nem megy, visszakell kapcsolnom mindig a fokozatot.
Általában elég egy fokozatot, és aztán abba haggya, és megy , mint a nyúl.
A hibakód p 300...kaptam én már benzintisztítót...nem használt.
Múlthéten a benzinszűrőt is kicserélte a szerelő 7000 ft fizettem...a helyzet ugyanúgy fennáll.
De viszont az észrevételem , hogy jellemzően meleg motornál (így télen beszoktam fűteni a motort 10-15 percet), akkor kis esély, hogy ezt csinálja, hideg motor indulásnál pedig állandóan...ami viszont megijesztett, hogy egyetlen 1x csinálta azt, kb 3 hete, hogy fokozatosan kapcsoltam vissza, és meg is állt...sőt 2x indítás után indult be...ismét elmentem a szerelőhöz, de ugyanúgy p300 jelzett, ekkor cserélte ki, a benzinszűrőt...most azon tanakodott, hogy 3 féle dolog is lehet gyertyák, trafó...stb.
Azt tanácsolta, hogy vigyem be egy márka szervízbe, ott pontosan megmondják mi a tényleges gond.
Fel is hívtam egy Pestit, és az emberke, mikor megemlítettem , hogy p 300, rögtön tanácsolta, hogy járassam meg a kocsit magas fordulatszámon, mert elvan kormosodva a szelep...
Egy sima hibakód kiolvasásért elkérnének 5000 ft-ot....visszaolvastam itt a dolgokat , de nem tudom mi tegyek. Mondanátok valamit?
A szervízbe se hiszem, hogy nagyon tutira megmondanák mit cseréljünk...
Az autó 1,4 lacetti 2006-os, 38.000 km-rel.
8000 km-rel vettük, autókereskedésbe, a szervízkönyve üres..hmmm



Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #938 Dátum: 2012. Február 16. - 18:20:44 »

Sziasztok !

Már közel féléve szenvedek ebben...
Az autó indulás után , pár 100 m megtétele után elkezd lassulni, alig vánszorog, érezni, hogy nem megy, visszakell kapcsolnom mindig a fokozatot.
Általában elég egy fokozatot, és aztán abba haggya, és megy , mint a nyúl.
A hibakód p 300...kaptam én már benzintisztítót...nem használt.
Múlthéten a benzinszűrőt is kicserélte a szerelő 7000 ft fizettem...a helyzet ugyanúgy fennáll.
De viszont az észrevételem , hogy jellemzően meleg motornál (így télen beszoktam fűteni a motort 10-15 percet), akkor kis esély, hogy ezt csinálja, hideg motor indulásnál pedig állandóan...ami viszont megijesztett, hogy egyetlen 1x csinálta azt, kb 3 hete, hogy fokozatosan kapcsoltam vissza, és meg is állt...sőt 2x indítás után indult be...ismét elmentem a szerelőhöz, de ugyanúgy p300 jelzett, ekkor cserélte ki, a benzinszűrőt...most azon tanakodott, hogy 3 féle dolog is lehet gyertyák, trafó...stb.
Azt tanácsolta, hogy vigyem be egy márka szervízbe, ott pontosan megmondják mi a tényleges gond.
Fel is hívtam egy Pestit, és az emberke, mikor megemlítettem , hogy p 300, rögtön tanácsolta, hogy járassam meg a kocsit magas fordulatszámon, mert elvan kormosodva a szelep...
Egy sima hibakód kiolvasásért elkérnének 5000 ft-ot....visszaolvastam itt a dolgokat , de nem tudom mi tegyek. Mondanátok valamit?
A szervízbe se hiszem, hogy nagyon tutira megmondanák mit cseréljünk...
Az autó 1,4 lacetti 2006-os, 38.000 km-rel.
8000 km-rel vettük, autókereskedésbe, a szervízkönyve üres..hmmm





Egy biztos rossz szerelőhöz jársz 1)nem ért az autódhoz,2)le is húz,3) a szokásos szelepes problémád van a mi rossz esetben csak a hengerfej levételével orvosolható
de egy biztos válts szerelőt!
« Utoljára szerkesztve: 2012. Február 16. - 18:22:43 írta sebike » Naplózva

70/4334431
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #939 Dátum: 2012. Február 16. - 18:47:37 »

Sziasztok !

Már közel féléve szenvedek ebben...
Az autó indulás után , pár 100 m megtétele után elkezd lassulni, alig vánszorog, érezni, hogy nem megy, visszakell kapcsolnom mindig a fokozatot.
Általában elég egy fokozatot, és aztán abba haggya, és megy , mint a nyúl.
A hibakód p 300...kaptam én már benzintisztítót...nem használt.
Múlthéten a benzinszűrőt is kicserélte a szerelő 7000 ft fizettem...a helyzet ugyanúgy fennáll.
De viszont az észrevételem , hogy jellemzően meleg motornál (így télen beszoktam fűteni a motort 10-15 percet), akkor kis esély, hogy ezt csinálja, hideg motor indulásnál pedig állandóan...ami viszont megijesztett, hogy egyetlen 1x csinálta azt, kb 3 hete, hogy fokozatosan kapcsoltam vissza, és meg is állt...sőt 2x indítás után indult be...ismét elmentem a szerelőhöz, de ugyanúgy p300 jelzett, ekkor cserélte ki, a benzinszűrőt...most azon tanakodott, hogy 3 féle dolog is lehet gyertyák, trafó...stb.
Azt tanácsolta, hogy vigyem be egy márka szervízbe, ott pontosan megmondják mi a tényleges gond.
Fel is hívtam egy Pestit, és az emberke, mikor megemlítettem , hogy p 300, rögtön tanácsolta, hogy járassam meg a kocsit magas fordulatszámon, mert elvan kormosodva a szelep...
Egy sima hibakód kiolvasásért elkérnének 5000 ft-ot....visszaolvastam itt a dolgokat , de nem tudom mi tegyek. Mondanátok valamit?
A szervízbe se hiszem, hogy nagyon tutira megmondanák mit cseréljünk...
Az autó 1,4 lacetti 2006-os, 38.000 km-rel.
8000 km-rel vettük, autókereskedésbe, a szervízkönyve üres..hmmm




Szelepcsere és jó lesz.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
ufokiki
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



« Hozzászólás #940 Dátum: 2012. Február 17. - 18:53:43 »

szelepcsere?
muszály? nem lehet másként orvosolni?
mennyibe van az ilyen?
ráadásul 38000km van benne, ilyen korán kell cserélnem.He!!
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #941 Dátum: 2012. Február 17. - 19:07:22 »

szelepcsere?
muszály? nem lehet másként orvosolni?
mennyibe van az ilyen?
ráadásul 38000km van benne, ilyen korán kell cserélnem.He!!
De lehet próbálkozni pl. ezzel: http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=69&Itemid=68
Ha ez nem válik be, Sebikének van egy titkos szere ami lemarja jobb esetben lerakodást a szelepekről.
Amennyiben ez sem segít, nem marad más mint a szelepcsere.
Naplózva


LPG
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #942 Dátum: 2012. Február 17. - 19:23:09 »

szelepcsere?
muszály? nem lehet másként orvosolni?
mennyibe van az ilyen?
ráadásul 38000km van benne, ilyen korán kell cserélnem.He!!

a sok rövid távú használat a nem megfelelő minőségú üzemanyag és a nem megfelelő üzemeltetési körülmények okozzák mindezt
Naplózva

70/4334431
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #943 Dátum: 2012. Február 17. - 19:33:05 »

szelepcsere?
muszály? nem lehet másként orvosolni?
mennyibe van az ilyen?
ráadásul 38000km van benne, ilyen korán kell cserélnem.He!!
De lehet próbálkozni pl. ezzel: http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=69&Itemid=68
Ha ez nem válik be, Sebikének van egy titkos szere ami lemarja jobb esetben lerakodást a szelepekről.
Amennyiben ez sem segít, nem marad más mint a szelepcsere.

Én végigpróbáltam majdnem mindent az (egr-em nincs lezárva), minden hétvégén mentem hosszabb távra jól megjárattam kiégettem a motort, több kúton is tankoltam, jó is volt Keddig-Szerdáig utánna mindíg visszajött a lámpa 3 hónap után meguntam és maradt a szelepcsere 90 ezer volt márkaszervízben.
Ja és 45000 km volt a kocsiban.
« Utoljára szerkesztve: 2012. Február 17. - 19:36:21 írta hawer » Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #944 Dátum: 2012. Február 17. - 19:49:27 »

szelepcsere?
muszály? nem lehet másként orvosolni?
mennyibe van az ilyen?
ráadásul 38000km van benne, ilyen korán kell cserélnem.He!!
De lehet próbálkozni pl. ezzel: http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=69&Itemid=68
Ha ez nem válik be, Sebikének van egy titkos szere ami lemarja jobb esetben lerakodást a szelepekről.
Amennyiben ez sem segít, nem marad más mint a szelepcsere.


Én végigpróbáltam majdnem mindent az (egr-em nincs lezárva), minden hétvégén mentem hosszabb távra jól megjárattam kiégettem a motort, több kúton is tankoltam, jó is volt Keddig-Szerdáig utánna mindíg visszajött a lámpa 3 hónap után meguntam és maradt a szelepcsere 90 ezer volt márkaszervízben.
Ja és 45000 km volt a kocsiban.
Ha intenzív a lerakodás akkor nincs mit tenni szét kell szedni,a vegyi tisztítás 1 próbát megér de nem garantál semmit.
« Utoljára szerkesztve: 2012. Február 18. - 08:19:15 írta sebike » Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!