Shotogirl
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
|
|
« Hozzászólás #855 Dátum: 2011. December 03. - 21:33:16 » |
|
Amugy pénteken 3500-4000-es fordulaton nyomtam 240 km-en át
ilyenkor az eljárás szerint 5000-5500as fordulaton kéne kikormolni. 4000 az kevés neki.... 5000 körül is jártam, de az átlag 3500-4000 volt. Bár valami akkor is történt mert a fránya gép most műkszik, mert amikor nem kéne jol müködnie akkor bezzeg normálisan müködik.... egy Sebike féle felsőmosást megérne a dolog, sztem Az mi?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #856 Dátum: 2011. December 03. - 21:42:24 » |
|
Amugy pénteken 3500-4000-es fordulaton nyomtam 240 km-en át
ilyenkor az eljárás szerint 5000-5500as fordulaton kéne kikormolni. 4000 az kevés neki.... 5000 körül is jártam, de az átlag 3500-4000 volt. Bár valami akkor is történt mert a fránya gép most műkszik, mert amikor nem kéne jol müködnie akkor bezzeg normálisan müködik.... egy Sebike féle felsőmosást megérne a dolog, sztem Az mi? Egy titkos vegyszerrel történő átmosás, állítólag hatásos, de ezért Kaposvárra kell elmened. Keresd priviben sebikét.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. December 03. - 21:44:12 írta hawer »
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #857 Dátum: 2011. December 03. - 22:58:11 » |
|
Amugy pénteken 3500-4000-es fordulaton nyomtam 240 km-en át
ilyenkor az eljárás szerint 5000-5500as fordulaton kéne kikormolni. 4000 az kevés neki.... 5000 körül is jártam, de az átlag 3500-4000 volt. Bár valami akkor is történt mert a fránya gép most műkszik, mert amikor nem kéne jol müködnie akkor bezzeg normálisan müködik.... egy Sebike féle felsőmosást megérne a dolog, sztem Az mi? Milyen kúton tankolsz?
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #858 Dátum: 2011. December 04. - 20:53:24 » |
|
Amugy pénteken 3500-4000-es fordulaton nyomtam 240 km-en át
ilyenkor az eljárás szerint 5000-5500as fordulaton kéne kikormolni. 4000 az kevés neki.... 5000 körül is jártam, de az átlag 3500-4000 volt. Bár valami akkor is történt mert a fránya gép most műkszik, mert amikor nem kéne jol müködnie akkor bezzeg normálisan müködik.... egy Sebike féle felsőmosást megérne a dolog, sztem Az mi? Ezt elolvastad már? Nagyjából minden le van írva. Mi okozza, mivel lehet próbálkozni. Talán nem árt átismételni. A "pörgetés"-nél nem a fordulatszám hajhászása a cél, hanem a motor "megmelegítése" ami segít a lerakódott korom elégetésében, eltávolításában. Ehhez kell a fordulatszám+alacsonyabb sebességi fokozat (kisebb hűtés, mivel "lassan" mész). 4. fokozatban 5000-es fordulatszámmal?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cucogany
|
|
« Hozzászólás #859 Dátum: 2012. Január 21. - 20:22:12 » |
|
Tavalyelőtt év végén kezdődtek a Checklámpa problémáim, tavaly januárban a Gyulai szervizben 160 ezerért szelepeket cseréltek volna, plusz megcsinálták volna a 75 ezres szervizt, meg ingyen csereautót biztosítottak volna. Nem éltem a lehetőséggel, mert soknak találtam az összeget. Elvittem a Medic-Car Kft-hez Dunakeszire is megnézetni az autót, ott egy olyan szerelő nézte meg, aki előtte az Opel Gombosnál dolgozott. Ez a szerelő azt mondta nekem, hogy a hengerfej tömítés ereszti az olajat, beszivárog a gyertyákhoz és valószínűleg ez okozza a problémát (annak idején ezt itt részletesen leírtam). A nyáron ki lett cserélve a hengerfej tömítés és most nem tudom, hogy ezért-e, vagy mert hogy még nem volt elég hideg idő, de checklámpa problémám ezen a télen még nem volt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #860 Dátum: 2012. Január 21. - 21:04:20 » |
|
Tavalyelőtt év végén kezdődtek a Checklámpa problémáim, tavaly januárban a Gyulai szervizben 160 ezerért szelepeket cseréltek volna, plusz megcsinálták volna a 75 ezres szervizt, meg ingyen csereautót biztosítottak volna. Nem éltem a lehetőséggel, mert soknak találtam az összeget. Elvittem a Medic-Car Kft-hez Dunakeszire is megnézetni az autót, ott egy olyan szerelő nézte meg, aki előtte az Opel Gombosnál dolgozott. Ez a szerelő azt mondta nekem, hogy a hengerfej tömítés ereszti az olajat, beszivárog a gyertyákhoz és valószínűleg ez okozza a problémát (annak idején ezt itt részletesen leírtam). A nyáron ki lett cserélve a hengerfej tömítés és most nem tudom, hogy ezért-e, vagy mert hogy még nem volt elég hideg idő, de checklámpa problémám ezen a télen még nem volt.
Hengerfej tömítés? Nem inkább szelepfedél tömítés, onnan oda tud folyni az olaj a gyertyákhoz, ami miatt lehet cheklámpa.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #861 Dátum: 2012. Január 21. - 21:25:26 » |
|
Tavalyelőtt év végén kezdődtek a Checklámpa problémáim, tavaly januárban a Gyulai szervizben 160 ezerért szelepeket cseréltek volna, plusz megcsinálták volna a 75 ezres szervizt, meg ingyen csereautót biztosítottak volna. Nem éltem a lehetőséggel, mert soknak találtam az összeget. Elvittem a Medic-Car Kft-hez Dunakeszire is megnézetni az autót, ott egy olyan szerelő nézte meg, aki előtte az Opel Gombosnál dolgozott. Ez a szerelő azt mondta nekem, hogy a hengerfej tömítés ereszti az olajat, beszivárog a gyertyákhoz és valószínűleg ez okozza a problémát (annak idején ezt itt részletesen leírtam). A nyáron ki lett cserélve a hengerfej tömítés és most nem tudom, hogy ezért-e, vagy mert hogy még nem volt elég hideg idő, de checklámpa problémám ezen a télen még nem volt.
Hengerfej tömítés? Nem inkább szelepfedél tömítés, onnan oda tud folyni az olaj a gyertyákhoz, ami miatt lehet cheklámpa. Hát, szerintem is inkább az utóbbi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #862 Dátum: 2012. Január 22. - 08:46:54 » |
|
Én két hete cseréltem ki a szelepfedél tömítést a gépen. Eléggé ideje volt, úsztak a gyertyák az olajban (már egy ideje éreztem/láttam a dolgot, de nem szántam rá magam az évvégi hajtásban a cserére). A lényeg az, hogy az autó vidáman elmászkált vele, nem volt tőle gondja (pedig a gyertyák is erősen cserére érettek 100.000 Km van bennük )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cucogany
|
|
« Hozzászólás #863 Dátum: 2012. Január 24. - 13:39:32 » |
|
Hengerfej tömítés? Nem inkább szelepfedél tömítés, onnan oda tud folyni az olaj a gyertyákhoz, ami miatt lehet cheklámpa. Bocsánat, nem tudom miért írtam hengerfej tömítést, valóban szelepfedél tömítés csere volt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FÉva
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
|
|
« Hozzászólás #864 Dátum: 2012. Január 24. - 20:23:02 » |
|
Sziasztok, 2007-es Lacettim van 116.000 van benne. Ma voltam 2.alkalommal egy sima szervizben P300-as kóddal.A múlt héten cserélték ki a gyújtótrafót egy újra,amivel 1 hétig bírta rángatás nélkül.Persze a check lámpa világított a 2.naptól.Ma visszacserélték a régire,szóval vettem nekik egy új trafót.Ahogy itt olvasgattam ilyen megoldással még senki sem javította meg a rángatózást,hát ez nekem se sikerült.AZt hiszem hamarosan egy márkaszervizben kötök ki én is... Szerintetek?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #865 Dátum: 2012. Január 24. - 20:30:48 » |
|
Sziasztok, 2007-es Lacettim van 116.000 van benne. Ma voltam 2.alkalommal egy sima szervizben P300-as kóddal.A múlt héten cserélték ki a gyújtótrafót egy újra,amivel 1 hétig bírta rángatás nélkül.Persze a check lámpa világított a 2.naptól.Ma visszacserélték a régire,szóval vettem nekik egy új trafót.Ahogy itt olvasgattam ilyen megoldással még senki sem javította meg a rángatózást,hát ez nekem se sikerült.AZt hiszem hamarosan egy márkaszervizben kötök ki én is... Szerintetek?
Szerintünk nem, ha megmondod, merre laksz.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #866 Dátum: 2012. Január 24. - 20:35:35 » |
|
Sziasztok, 2007-es Lacettim van 116.000 van benne. Ma voltam 2.alkalommal egy sima szervizben P300-as kóddal.A múlt héten cserélték ki a gyújtótrafót egy újra,amivel 1 hétig bírta rángatás nélkül.Persze a check lámpa világított a 2.naptól.Ma visszacserélték a régire,szóval vettem nekik egy új trafót.Ahogy itt olvasgattam ilyen megoldással még senki sem javította meg a rángatózást,hát ez nekem se sikerült.AZt hiszem hamarosan egy márkaszervizben kötök ki én is... Szerintetek?
http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=69&Itemid=68Szerintem
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FÉva
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
|
|
« Hozzászólás #867 Dátum: 2012. Január 24. - 20:42:36 » |
|
Tatabánya vonzáskörzete
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Yeti
|
|
« Hozzászólás #868 Dátum: 2012. Január 25. - 08:37:38 » |
|
Tatabánya vonzáskörzete
Én Tatabányán dolgozom. Ha gondolod összefuthatunk valahol. Mellesleg a Tatabányai szervizt nem ajánlanám, sok a rossz tapasztalat. Ha nem garanciális az autó, van más lehetőség is. Tatabányán ráadásul tudok neked ajánlani megbízható szerelőt. De ha pesten jársz, ott van Tomy, valamint Leonel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #869 Dátum: 2012. Január 25. - 16:37:26 » |
|
Tatabánya vonzáskörzete
Én Tatabányán dolgozom. Ha gondolod összefuthatunk valahol. Mellesleg a Tatabányai szervizt nem ajánlanám, sok a rossz tapasztalat. Ha nem garanciális az autó, van más lehetőség is. Tatabányán ráadásul tudok neked ajánlani megbízható szerelőt. De ha pesten jársz, ott van Tomy, valamint Leonel. Éppen gondoltam rád, szomszéd.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
|