Liquid
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
|
|
« Hozzászólás #735 Dátum: 2011. április 25. - 10:15:42 » |
|
Sajna mégsem. Nincs szervizkönyvem, mivel a kereskedő nem adta át. Nem volt meg neki. Így gyanítható, hogy nem is 47e km-rel vettem... Mindenesetre a szelepes dolog megnyugtató, köszönöm! Rápróbálok a gyertyákra, remélhetőleg megoldja a dolgot. Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
95LE
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
|
« Hozzászólás #736 Dátum: 2011. április 25. - 11:24:26 » |
|
Sajna mégsem. Nincs szervizkönyvem, mivel a kereskedő nem adta át. Nem volt meg neki. Így gyanítható, hogy nem is 47e km-rel vettem... Mindenesetre a szelepes dolog megnyugtató, köszönöm! Rápróbálok a gyertyákra, remélhetőleg megoldja a dolgot. Köszönöm!
A szervizben azt is meg tudják nézni, hogy garis-e még(veszteni valód nincs-mi van akkor, ha csak elvész a szervízkönyv attól még a gari nem ugrik) és ha nagyon akarják azt is, hogy hol mikor mennyi km-nél volt szervizelve.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #737 Dátum: 2011. április 25. - 12:00:33 » |
|
Köszönöm. Az ERG-t nézegettem már (fényképek). Jól láttam, hogy "barkács-vakolat" létezik csak, vagy valahol be lehet ilyet szerezni? A keveréket kipróbálom. Az autó 2008 decemberi, úgyhogy sanszos, hogy még beleesik a szelepes kategóriába. Nem jó hír. Én a helyedben ezeket csinálnám: http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=69&Itemid=68Első lépés mindenképp a gyertyák cseréje kizárólag NGK-ra(BKR6E11). A kizárólag NGK-ban én már annyira nem bíznék mert már az NGK-t is erőteljesen hamisítják!!!!!!!!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
guszesz
|
|
« Hozzászólás #738 Dátum: 2011. Május 08. - 20:30:38 » |
|
Sziasztok! Sajnos engem is utolért a sárga cheklámpa ,most másodjára. Fél éve volt az első akkor az EGR volt a probléma. Tisztítás és hibatörlés után idáig bírta. Tudnátok nekem ajánlani valakit Budapesten aki ki tudja olvasni a hibát? Előre is köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #739 Dátum: 2011. Május 09. - 09:53:18 » |
|
Sziasztok! Sajnos engem is utolért a sárga cheklámpa ,most másodjára. Fél éve volt az első akkor az EGR volt a probléma. Tisztítás és hibatörlés után idáig bírta. Tudnátok nekem ajánlani valakit Budapesten aki ki tudja olvasni a hibát? Előre is köszönöm! Igen, a klubból ketten is. Az egyik a Főni, vagyis Stocz, bizonyos megállapított összegért, a másik pedig Jani. Persze meg a szervizek.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
guszesz
|
|
« Hozzászólás #740 Dátum: 2011. Május 09. - 14:05:28 » |
|
Sziasztok! Sajnos engem is utolért a sárga cheklámpa ,most másodjára. Fél éve volt az első akkor az EGR volt a probléma. Tisztítás és hibatörlés után idáig bírta. Tudnátok nekem ajánlani valakit Budapesten aki ki tudja olvasni a hibát? Előre is köszönöm! Igen, a klubból ketten is. Az egyik a Főni, vagyis Stocz, bizonyos megállapított összegért, a másik pedig Jani. Persze meg a szervizek. Köszönöm!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #741 Dátum: 2011. Május 11. - 07:46:41 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #742 Dátum: 2011. Május 11. - 09:43:17 » |
|
A szonda a katalizátor előtt, és utána van. A sárga lámpa hiba, nem biztos, hogy alkatrész cserét jelent, mert lehet pillanatnyi eltérés is, ami nem gond, de pont az ellenőrzésnél nem stimmelt valami adat. Kiolvasás után, ki kell ütni, és lehet, hogy ennyi. Ha rögtön újra bejön, akkor lehet fennálló hiba, ez esetben lehet, hogy szakemberhez kell fordulni. Sok autónál, nemcsak Lacettiknél rendszeres a sárgaság, a legtöbb esetben ideiglenes eltérés okozza a sárgaságot. Vagy valamilyen helytelen (?) váltás, gázadás, ki tudja mi? Nekem soha nem jött elő, míg a fiamnál most 12-edszer gyulladt ki, és nem jöttünk rá, hogy mit is csinál olyankor. Ez is kat, illetve szonda jel mindig. Nem kell rögtön pánikba esni, cserélni drága alkatrészt. Volt valami érezhető rendellenesség ezzel? Nekünk soha sem. Ennyi az én "okosságom", most jöjjenek az igazi menők, a profik! Hajrá!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #743 Dátum: 2011. Május 11. - 09:54:14 » |
|
A szonda a katalizátor előtt, és utána van. A sárga lámpa hiba, nem biztos, hogy alkatrész cserét jelent, mert lehet pillanatnyi eltérés is, ami nem gond, de pont az ellenőrzésnél nem stimmelt valami adat. Kiolvasás után, ki kell ütni, és lehet, hogy ennyi. Ha rögtön újra bejön, akkor lehet fennálló hiba, ez esetben lehet, hogy szakemberhez kell fordulni. Sok autónál, nemcsak Lacettiknél rendszeres a sárgaság, a legtöbb esetben ideiglenes eltérés okozza a sárgaságot. Vagy valamilyen helytelen (?) váltás, gázadás, ki tudja mi? Nekem soha nem jött elő, míg a fiamnál most 12-edszer gyulladt ki, és nem jöttünk rá, hogy mit is csinál olyankor. Ez is kat, illetve szonda jel mindig. Nem kell rögtön pánikba esni, cserélni drága alkatrészt. Volt valami érezhető rendellenesség ezzel? Nekünk soha sem. Ennyi az én "okosságom", most jöjjenek az igazi menők, a profik! Hajrá!
Koszi a reagalast. Semmit nem vettem eszre abszolut azon kivul hogy az utobbi idoben nagyobb a fogyasztas. amikor bejott nem is voltam az autoba. Munkaba menet vittem aposomnak az etelt, megalltam a kapuelott es a motrot sem allitottam le mig befutok annyira siettem, mikor kilyottem mar ott vilagitott. A tegnap megjott a kabel es ma nekiestem. A p0135 hibakodot adta amit ki is uttem de nemsokara, valami harmadik negyedik gyujtasra vissza is jott. Ami igaz hogy kiutes utan nem jarattam meg meg. Jo lenne meguszni az alkatresz cseret mert most nem igazan hianyzik anyagilag.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. Május 11. - 09:56:06 írta baroti »
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #744 Dátum: 2011. Május 11. - 13:35:50 » |
|
A szonda a katalizátor előtt, és utána van. A sárga lámpa hiba, nem biztos, hogy alkatrész cserét jelent, mert lehet pillanatnyi eltérés is, ami nem gond, de pont az ellenőrzésnél nem stimmelt valami adat. Kiolvasás után, ki kell ütni, és lehet, hogy ennyi. Ha rögtön újra bejön, akkor lehet fennálló hiba, ez esetben lehet, hogy szakemberhez kell fordulni. Sok autónál, nemcsak Lacettiknél rendszeres a sárgaság, a legtöbb esetben ideiglenes eltérés okozza a sárgaságot. Vagy valamilyen helytelen (?) váltás, gázadás, ki tudja mi? Nekem soha nem jött elő, míg a fiamnál most 12-edszer gyulladt ki, és nem jöttünk rá, hogy mit is csinál olyankor. Ez is kat, illetve szonda jel mindig. Nem kell rögtön pánikba esni, cserélni drága alkatrészt. Volt valami érezhető rendellenesség ezzel? Nekünk soha sem. Ennyi az én "okosságom", most jöjjenek az igazi menők, a profik! Hajrá!
Koszi a reagalast. Semmit nem vettem eszre abszolut azon kivul hogy az utobbi idoben nagyobb a fogyasztas. amikor bejott nem is voltam az autoba. Munkaba menet vittem aposomnak az etelt, megalltam a kapuelott es a motrot sem allitottam le mig befutok annyira siettem, mikor kilyottem mar ott vilagitott. A tegnap megjott a kabel es ma nekiestem. A p0135 hibakodot adta amit ki is uttem de nemsokara, valami harmadik negyedik gyujtasra vissza is jott. Ami igaz hogy kiutes utan nem jarattam meg meg. Jo lenne meguszni az alkatresz cseret mert most nem igazan hianyzik anyagilag. Ha az utóbbi időben megnőtt a fogyasztásod akkor csak észre vettél valamit. Megvan a kábel és a program akkor nézz pillanatnyi adatot a katalizátornál. 0 és 1 között kell változnia az értéknek. Folyamatosan (ha grafikonon ábrázolnád akkor nagyjából szinusz görbét kellene kapni). Ha nincs az értékhatáron belül, vagy nincs meg a hullám forma akkor biztos lehetsz benne, hogy alkatrész csere lesz. Leginkább maga a szonda. De ez csak találgatás a részemről! Nem vagyok szaki, és nem volt még ilyen gondom. A legjobb, ha megmutatod egy tapasztalt szerelőnek (vagy legalább beszélsz vele). A szonda nem 1-2 ezer Ft-os tétel. A Te pénzed, a Te döntésed!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #745 Dátum: 2011. Május 11. - 15:02:26 » |
|
A szonda a katalizátor előtt, és utána van. A sárga lámpa hiba, nem biztos, hogy alkatrész cserét jelent, mert lehet pillanatnyi eltérés is, ami nem gond, de pont az ellenőrzésnél nem stimmelt valami adat. Kiolvasás után, ki kell ütni, és lehet, hogy ennyi. Ha rögtön újra bejön, akkor lehet fennálló hiba, ez esetben lehet, hogy szakemberhez kell fordulni. Sok autónál, nemcsak Lacettiknél rendszeres a sárgaság, a legtöbb esetben ideiglenes eltérés okozza a sárgaságot. Vagy valamilyen helytelen (?) váltás, gázadás, ki tudja mi? Nekem soha nem jött elő, míg a fiamnál most 12-edszer gyulladt ki, és nem jöttünk rá, hogy mit is csinál olyankor. Ez is kat, illetve szonda jel mindig. Nem kell rögtön pánikba esni, cserélni drága alkatrészt. Volt valami érezhető rendellenesség ezzel? Nekünk soha sem. Ennyi az én "okosságom", most jöjjenek az igazi menők, a profik! Hajrá!
Koszi a reagalast. Semmit nem vettem eszre abszolut azon kivul hogy az utobbi idoben nagyobb a fogyasztas. amikor bejott nem is voltam az autoba. Munkaba menet vittem aposomnak az etelt, megalltam a kapuelott es a motrot sem allitottam le mig befutok annyira siettem, mikor kilyottem mar ott vilagitott. A tegnap megjott a kabel es ma nekiestem. A p0135 hibakodot adta amit ki is uttem de nemsokara, valami harmadik negyedik gyujtasra vissza is jott. Ami igaz hogy kiutes utan nem jarattam meg meg. Jo lenne meguszni az alkatresz cseret mert most nem igazan hianyzik anyagilag. Pont akciós: http://www.daewooautoalkatresz.hu/webshop/product.php?id_product=351Nekem garanciába 2szer is cserélték,igaz 0132 hibakód volt.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #746 Dátum: 2011. Május 11. - 16:43:34 » |
|
A szonda a katalizátor előtt, és utána van. A sárga lámpa hiba, nem biztos, hogy alkatrész cserét jelent, mert lehet pillanatnyi eltérés is, ami nem gond, de pont az ellenőrzésnél nem stimmelt valami adat. Kiolvasás után, ki kell ütni, és lehet, hogy ennyi. Ha rögtön újra bejön, akkor lehet fennálló hiba, ez esetben lehet, hogy szakemberhez kell fordulni. Sok autónál, nemcsak Lacettiknél rendszeres a sárgaság, a legtöbb esetben ideiglenes eltérés okozza a sárgaságot. Vagy valamilyen helytelen (?) váltás, gázadás, ki tudja mi? Nekem soha nem jött elő, míg a fiamnál most 12-edszer gyulladt ki, és nem jöttünk rá, hogy mit is csinál olyankor. Ez is kat, illetve szonda jel mindig. Nem kell rögtön pánikba esni, cserélni drága alkatrészt. Volt valami érezhető rendellenesség ezzel? Nekünk soha sem. Ennyi az én "okosságom", most jöjjenek az igazi menők, a profik! Hajrá!
Koszi a reagalast. Semmit nem vettem eszre abszolut azon kivul hogy az utobbi idoben nagyobb a fogyasztas. amikor bejott nem is voltam az autoba. Munkaba menet vittem aposomnak az etelt, megalltam a kapuelott es a motrot sem allitottam le mig befutok annyira siettem, mikor kilyottem mar ott vilagitott. A tegnap megjott a kabel es ma nekiestem. A p0135 hibakodot adta amit ki is uttem de nemsokara, valami harmadik negyedik gyujtasra vissza is jott. Ami igaz hogy kiutes utan nem jarattam meg meg. Jo lenne meguszni az alkatresz cseret mert most nem igazan hianyzik anyagilag. Pont akciós: http://www.daewooautoalkatresz.hu/webshop/product.php?id_product=351Nekem garanciába 2szer is cserélték,igaz 0132 hibakód volt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. Május 11. - 16:48:34 írta sebijoe »
|
Naplózva
|
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #747 Dátum: 2011. Május 12. - 09:27:52 » |
|
Na tehat itt a magyarazat a P0135-GM hibara, elobb angolul annak aki ugy tobbet ert belole, majd magyarul amit az Online fordito adott:-
-No CKP, ECT, EGR, EVAP, Fuel Trim, Fuel Injector, IAT, MAP, Misfire or TP sensor codes set, ECT and IAT sensor inputs less than 95°F and within 11°F of each other at startup, average MAF sensor airflow for sample period less than 20 g/sec, system voltage from 8-18v, then the PCM detected that the HO2S-11 signal remained within 150 mv of bias voltage (450 mv) for over 30-90 seconds (actual time is from 42 seconds up to 2 minutes).
-Nem CKP, ECT, EGR, EVAP, Üzemanyag Állapot, Üzemanyag Injektor, IAT, TÉRKÉP, Nem gyújt vagy TP szenzor kódok beállít, ECT és IAT szenzor bemenetek kisebb mint 95°F és belül 11°F egyik a másikat betöltésnek, átlag MAF szenzor airflow minta időszak kisebb mint 20 g/sec, rendszer feszültség -ból 8-18v, akkor a PCM felfedezett az a HO2S-11 jelzés maradt belül 150 mv eltérés feszültségnek (450 mv) felül 30-90 második (tényleges idő -ból 42 második fel 2 perc).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #748 Dátum: 2011. Május 12. - 10:33:57 » |
|
A szonda a katalizátor előtt, és utána van. A sárga lámpa hiba, nem biztos, hogy alkatrész cserét jelent, mert lehet pillanatnyi eltérés is, ami nem gond, de pont az ellenőrzésnél nem stimmelt valami adat. Kiolvasás után, ki kell ütni, és lehet, hogy ennyi. Ha rögtön újra bejön, akkor lehet fennálló hiba, ez esetben lehet, hogy szakemberhez kell fordulni. Sok autónál, nemcsak Lacettiknél rendszeres a sárgaság, a legtöbb esetben ideiglenes eltérés okozza a sárgaságot. Vagy valamilyen helytelen (?) váltás, gázadás, ki tudja mi? Nekem soha nem jött elő, míg a fiamnál most 12-edszer gyulladt ki, és nem jöttünk rá, hogy mit is csinál olyankor. Ez is kat, illetve szonda jel mindig. Nem kell rögtön pánikba esni, cserélni drága alkatrészt. Volt valami érezhető rendellenesség ezzel? Nekünk soha sem. Ennyi az én "okosságom", most jöjjenek az igazi menők, a profik! Hajrá!
Koszi a reagalast. Semmit nem vettem eszre abszolut azon kivul hogy az utobbi idoben nagyobb a fogyasztas. amikor bejott nem is voltam az autoba. Munkaba menet vittem aposomnak az etelt, megalltam a kapuelott es a motrot sem allitottam le mig befutok annyira siettem, mikor kilyottem mar ott vilagitott. A tegnap megjott a kabel es ma nekiestem. A p0135 hibakodot adta amit ki is uttem de nemsokara, valami harmadik negyedik gyujtasra vissza is jott. Ami igaz hogy kiutes utan nem jarattam meg meg. Jo lenne meguszni az alkatresz cseret mert most nem igazan hianyzik anyagilag. Pont akciós: http://www.daewooautoalkatresz.hu/webshop/product.php?id_product=351Nekem garanciába 2szer is cserélték,igaz 0132 hibakód volt. Ha náluk ez akciós akkor nálunk a 18750Ft az mi???
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #749 Dátum: 2011. Május 12. - 11:43:40 » |
|
A szonda a katalizátor előtt, és utána van. A sárga lámpa hiba, nem biztos, hogy alkatrész cserét jelent, mert lehet pillanatnyi eltérés is, ami nem gond, de pont az ellenőrzésnél nem stimmelt valami adat. Kiolvasás után, ki kell ütni, és lehet, hogy ennyi. Ha rögtön újra bejön, akkor lehet fennálló hiba, ez esetben lehet, hogy szakemberhez kell fordulni. Sok autónál, nemcsak Lacettiknél rendszeres a sárgaság, a legtöbb esetben ideiglenes eltérés okozza a sárgaságot. Vagy valamilyen helytelen (?) váltás, gázadás, ki tudja mi? Nekem soha nem jött elő, míg a fiamnál most 12-edszer gyulladt ki, és nem jöttünk rá, hogy mit is csinál olyankor. Ez is kat, illetve szonda jel mindig. Nem kell rögtön pánikba esni, cserélni drága alkatrészt. Volt valami érezhető rendellenesség ezzel? Nekünk soha sem. Ennyi az én "okosságom", most jöjjenek az igazi menők, a profik! Hajrá!
Koszi a reagalast. Semmit nem vettem eszre abszolut azon kivul hogy az utobbi idoben nagyobb a fogyasztas. amikor bejott nem is voltam az autoba. Munkaba menet vittem aposomnak az etelt, megalltam a kapuelott es a motrot sem allitottam le mig befutok annyira siettem, mikor kilyottem mar ott vilagitott. A tegnap megjott a kabel es ma nekiestem. A p0135 hibakodot adta amit ki is uttem de nemsokara, valami harmadik negyedik gyujtasra vissza is jott. Ami igaz hogy kiutes utan nem jarattam meg meg. Jo lenne meguszni az alkatresz cseret mert most nem igazan hianyzik anyagilag. Pont akciós: http://www.daewooautoalkatresz.hu/webshop/product.php?id_product=351Nekem garanciába 2szer is cserélték,igaz 0132 hibakód volt. Ha náluk ez akciós akkor nálunk a 18750Ft az mi??? Tulajdonkeppen engem abszolut hidegen hagy az akcios arversenges, tehat koszonom a segitseget
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|