Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #660 Dátum: 2011. Január 22. - 09:28:00 » |
|
Megvan a hibakód P1403-as, ha újra előjön kipucolom az EGR-t. Remélem ennyi elég lesz és nem kell cserélni. Nekem is volt a múltkor. Már nem segített a tisztítás, csere lett belőle. Mennyi volt?
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #661 Dátum: 2011. Január 23. - 11:20:34 » |
|
Megvan a hibakód P1403-as, ha újra előjön kipucolom az EGR-t. Remélem ennyi elég lesz és nem kell cserélni. Nekem is volt a múltkor. Már nem segített a tisztítás, csere lett belőle. Mennyi volt? Müllernél vettem, teljesen új, klubkedvezménnyel 43000.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #662 Dátum: 2011. Január 23. - 11:23:21 » |
|
Megvan a hibakód P1403-as, ha újra előjön kipucolom az EGR-t. Remélem ennyi elég lesz és nem kell cserélni. Nekem is volt a múltkor. Már nem segített a tisztítás, csere lett belőle. Mennyi volt? Müllernél vettem, teljesen új, klubkedvezménnyel 43000. Kihagyhatattlan ajánlat. Olcsóbban nem találtál? Hülye kérdés, gondolom ha lett volna azt veszed meg.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #663 Dátum: 2011. Január 23. - 11:29:29 » |
|
Megvan a hibakód P1403-as, ha újra előjön kipucolom az EGR-t. Remélem ennyi elég lesz és nem kell cserélni. Nekem is volt a múltkor. Már nem segített a tisztítás, csere lett belőle. Mennyi volt? Müllernél vettem, teljesen új, klubkedvezménnyel 43000. Kihagyhatattlan ajánlat. Olcsóbban nem találtál? Hülye kérdés, gondolom ha lett volna azt veszed meg. Bontókban 25-30 ezer. Várna utcában lett volna olcsóbb, de nem tudtam várni, mert ment műszakira az autó. és ugye hibakód=bukás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Arpi
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
|
|
« Hozzászólás #664 Dátum: 2011. Március 10. - 20:07:35 » |
|
Jo estet.Egesz telen vilagitott,villogott a sarga lampam(tavaly is igy volt).No de az unnepre(marc 8)megajandekozott es elsotetult.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #665 Dátum: 2011. Március 10. - 20:18:50 » |
|
Jo estet.Egesz telen vilagitott,villogott a sarga lampam(tavaly is igy volt).No de az unnepre(marc 8)megajandekozott es elsotetult.
Ki kell olvastatni a hibakódott, és akkor legalább tudod miért is villágított.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
Arpi
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
|
|
« Hozzászólás #666 Dátum: 2011. Március 10. - 20:36:59 » |
|
Megprobalom de a hivatalos szervizbe be sem engednek es nem is mondanak semmit.Regebben elkuldtem a felesegem,meg jo hogy felhivott mert generatort es meg sok mindent ki akartak cserelni.Az oroszoknal mindenkit atvernek jobb ha sajatmaga csinalja az ember.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #667 Dátum: 2011. Március 10. - 20:39:16 » |
|
Megprobalom de a hivatalos szervizbe be sem engednek es nem is mondanak semmit.Regebben elkuldtem a felesegem,meg jo hogy felhivott mert generatort es meg sok mindent ki akartak cserelni.Az oroszoknal mindenkit atvernek jobb ha sajatmaga csinalja az ember.
Bocs de ezt nem értem, miért nem engednek be a márkaszervízbe? Ott se mindenki csaló. (vagy igen)?
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
Arpi
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
|
|
« Hozzászólás #668 Dátum: 2011. Március 10. - 20:45:14 » |
|
Az irodaban fogadnak,ott elmagyarazod hogy mi a banatod,kb 30 perc mulva jon a szerelo elviszi az autot a kovetkezo fel oraban tudatjak veled hogy mi a hiba es mennyibe kerul.Az auto egy masik epuletbe van ahova senkit sem engednek be.Itt ez igy mukodik
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #669 Dátum: 2011. Március 10. - 20:57:23 » |
|
Az irodaban fogadnak,ott elmagyarazod hogy mi a banatod,kb 30 perc mulva jon a szerelo elviszi az autot a kovetkezo fel oraban tudatjak veled hogy mi a hiba es mennyibe kerul.Az auto egy masik epuletbe van ahova senkit sem engednek be.Itt ez igy mukodik
Ez néhol nálunk is így müködik sajnos.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
Arpi
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
|
|
« Hozzászólás #670 Dátum: 2011. Március 10. - 21:11:28 » |
|
Itt mindenkit atvernek.2008 ban vettuk a kocsit,garancialis szervizre nem vittem mert oruletesen draga. Nem banom mert semmit sem kellet cserelni(kivetel a kuplung nyomohenger de az nem garancialis mert -34 fok volt,semmijen hiba itt nem garancialis ha hidegebb van mint -20 fok((orulet)).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #671 Dátum: 2011. Március 10. - 21:23:06 » |
|
Itt mindenkit atvernek.2008 ban vettuk a kocsit,garancialis szervizre nem vittem mert oruletesen draga. Nem banom mert semmit sem kellet cserelni(kivetel a kuplung nyomohenger de az nem garancialis mert -34 fok volt,semmijen hiba itt nem garancialis ha hidegebb van mint -20 fok((orulet)).
Jön már felétek is az enyhűlés ahogy látom az elörejelzéseket.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
Arpi
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
|
|
« Hozzászólás #672 Dátum: 2011. Március 10. - 21:25:55 » |
|
Igen jon,kicsit aggodunk is a masfel meteres ho amikor elkezd olvadni....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tr0jt0
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
|
|
« Hozzászólás #673 Dátum: 2011. Március 12. - 11:44:50 » |
|
Sziasztok!
A napokban vásároltam egy 2009-es 2.0 Diesel Lacettit 3000 km-rel... Az autó nagyon tetszik de már a próba úton ahogy elértam a 130km/h sebességet kigyulladt a checklámpa és visszaszabályoz az autó 3000fordulat alá alig húz olyan mintha a turbo nem menne benne(Azt mondták ezt a computer csinálja hogyx ne tudjam szétküldeni a motort egyfajta önvédelem...). Megnézték az autót azt mondják hogy lehet EGR szelep(az autó több mint 1 évet szalonba állt nem ment) kivették a hibát belőle tankoltam E85-öt és huzatom...huzatnám mert újra bejött a lámpa és nem megy 3000 fölé ami viszont érdekes hogy ha újraindítom az autót akkor megint húz egy pár kilóméteren keresztül majd megint leszabályoz... Valakinek valamilyen tapasztalat vélemény mi lehet a baj az autónak? EGR szelep csere? vagy valami komolyabb baja van az autónak... Az autó nem garanciális sajnos nem volt még szervizelve szinte új gyári állapotba van rajta minden és nagyon elkeserít hogy nem stimmel valami..
Köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Yeti
|
|
« Hozzászólás #674 Dátum: 2011. Március 12. - 11:50:32 » |
|
Sziasztok!
A napokban vásároltam egy 2009-es 2.0 Diesel Lacettit 3000 km-rel... Az autó nagyon tetszik de már a próba úton ahogy elértam a 130km/h sebességet kigyulladt a checklámpa és visszaszabályoz az autó 3000fordulat alá alig húz olyan mintha a turbo nem menne benne(Azt mondták ezt a computer csinálja hogyx ne tudjam szétküldeni a motort egyfajta önvédelem...). Megnézték az autót azt mondják hogy lehet EGR szelep(az autó több mint 1 évet szalonba állt nem ment) kivették a hibát belőle tankoltam E85-öt és huzatom...huzatnám mert újra bejött a lámpa és nem megy 3000 fölé ami viszont érdekes hogy ha újraindítom az autót akkor megint húz egy pár kilóméteren keresztül majd megint leszabályoz... Valakinek valamilyen tapasztalat vélemény mi lehet a baj az autónak? EGR szelep csere? vagy valami komolyabb baja van az autónak... Az autó nem garanciális sajnos nem volt még szervizelve szinte új gyári állapotba van rajta minden és nagyon elkeserít hogy nem stimmel valami..
Köszönöm
Már ne is haragudj, de a 2.0 Diesel Lacettibe Etanolt tankolsz?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|