Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 20. - 12:41:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 396261 alkalommal)
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #555 Dátum: 2010. Május 26. - 18:26:24 »

Akkor azt kérdezem, mennyire logikus, hogy szelephiba, ha a hibajel mindig hidegindítás után, terheléskor jön elő, üzemmelegen sosem, ill. télen minden egyes nap...
A P300 tulajdon képen gyújtás hibát jelez, vagy nem? Nemcsak szelephibára lehet következtetni, lehet más is. A hideg dolog körül kéne gondolkodni talán...?
Hát nem akarlak elkeseriteni! daewoo chevy klubból átmásoltam ezt.


    Re: Check lámpa
« Válasz #168 Dátum: 2009 Március, 07, 17:24:40 » Idézet 

--------------------------------------------------------------------------------

Üdvözlet mindenkinek!
új vagyok még,jöhet a beavatás...
Én is kínlódtam a p300-zal(Aveo 1.4 16V),de inkább csak hidegben ****akodott.Először nem engedtem megbontani a motort,de már tele lett a búrám vele és 34ezer km után kicserélték a kipufogó szelepeket.Azóta jó a gép,új korában sem ketyegett ilyen szépen a motor! Gyári visszahívás is volt erre a típusra, a biztosítéktáblát cserélték,mert nem volt megfelelő a tömítése.Remélem egy darabig (100 év) rendben lesz!


És az én véleményem pedig erről az hogy előtte e85-el megkellene hajtanod a gépet rendesen hogy kipucolja a kormot a motorból. fele benya fele e85 a tankba és 4500fordulat minimum, tartósan neki 2-be 3-ba és ahogy az ut engedi és a szabályok.Nem csodaszer az e85(bioetanol)de kitakarit mindent.

Gidi a p 300  a tökéletlen égés hibakódja.
 
Én meg azt mondom, hogy a p300 esetén nem biztos hogy megoldja a szelepcsere a dolgot, vagy mást is jelenthet a hibakód, nemcsak "szelephibát". Nekem ugyanis módosított szelepes a kocsim (több szervíz szerint is), mégis kaptam p300 hibakódot, viszonylag hideg motornál emelkedőn menet 2500-as fordulaton 3. fokozatban.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #556 Dátum: 2010. Május 26. - 18:33:31 »

Nekem ugyanis módosított szelepes a kocsim (több szervíz szerint is), mégis kaptam p300 hibakódot, viszonylag hideg motornál emelkedőn menet 2500-as fordulaton 3. fokozatban.
Unokaöcsémnek (2007-es 1.6-os) is ezt mondták, mégis szelepcsere lett a vége.
Naplózva


LPG
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #557 Dátum: 2010. Május 26. - 18:41:05 »

Nekem ugyanis módosított szelepes a kocsim (több szervíz szerint is), mégis kaptam p300 hibakódot, viszonylag hideg motornál emelkedőn menet 2500-as fordulaton 3. fokozatban.
Unokaöcsémnek (2007-es 1.6-os) is ezt mondták, mégis szelepcsere lett a vége.
Az enyém 2007. nov-dec környékén készült. Az övé mikori?
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #558 Dátum: 2010. Május 26. - 18:45:05 »

Nekem ugyanis módosított szelepes a kocsim (több szervíz szerint is), mégis kaptam p300 hibakódot, viszonylag hideg motornál emelkedőn menet 2500-as fordulaton 3. fokozatban.
Unokaöcsémnek (2007-es 1.6-os) is ezt mondták, mégis szelepcsere lett a vége.
Az enyém 2007. nov-dec környékén készült. Az övé mikori?
Azt hiszem márciusi.
Naplózva


LPG
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #559 Dátum: 2010. Május 26. - 18:46:56 »

Nekem ugyanis módosított szelepes a kocsim (több szervíz szerint is), mégis kaptam p300 hibakódot, viszonylag hideg motornál emelkedőn menet 2500-as fordulaton 3. fokozatban.
Unokaöcsémnek (2007-es 1.6-os) is ezt mondták, mégis szelepcsere lett a vége.
Az enyém 2007. nov-dec környékén készült. Az övé mikori?
Azt hiszem márciusi.
Lehet azokban még nem volt cserélve, talán Sebike meg tudja mondani.
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #560 Dátum: 2010. Május 26. - 20:36:56 »

Nekem ugyanis módosított szelepes a kocsim (több szervíz szerint is), mégis kaptam p300 hibakódot, viszonylag hideg motornál emelkedőn menet 2500-as fordulaton 3. fokozatban.
Unokaöcsémnek (2007-es 1.6-os) is ezt mondták, mégis szelepcsere lett a vége.
Az enyém 2007. nov-dec környékén készült. Az övé mikori?
Azt hiszem márciusi.
Lehet azokban még nem volt cserélve, talán Sebike meg tudja mondani.
2007 06.-tól jöttek a módositott szelepesek elvileg.09-hó tól pedig a kormánymű is a módositott.
Naplózva

06 70/22 11 222
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #561 Dátum: 2010. Május 26. - 21:52:44 »

Nekem ugyanis módosított szelepes a kocsim (több szervíz szerint is), mégis kaptam p300 hibakódot, viszonylag hideg motornál emelkedőn menet 2500-as fordulaton 3. fokozatban.
Unokaöcsémnek (2007-es 1.6-os) is ezt mondták, mégis szelepcsere lett a vége.
Az enyém 2007. nov-dec környékén készült. Az övé mikori?
Azt hiszem márciusi.
E szerint az enyémben már mindkettő módosított.
Lehet azokban még nem volt cserélve, talán Sebike meg tudja mondani.
2007 06.-tól jöttek a módositott szelepesek elvileg.09-hó tól pedig a kormánymű is a módositott.
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #562 Dátum: 2010. Május 27. - 07:37:04 »

Nekem ugyanis módosított szelepes a kocsim (több szervíz szerint is), mégis kaptam p300 hibakódot, viszonylag hideg motornál emelkedőn menet 2500-as fordulaton 3. fokozatban.
Unokaöcsémnek (2007-es 1.6-os) is ezt mondták, mégis szelepcsere lett a vége.
Az enyém 2007. nov-dec környékén készült. Az övé mikori?
Azt hiszem márciusi.
Lehet azokban még nem volt cserélve, talán Sebike meg tudja mondani.
2007 06.-tól jöttek a módositott szelepesek elvileg.09-hó tól pedig a kormánymű is a módositott.
E szerint az enyémben már mindkettő módosított.

Ha ezutáni gyártás akkor valószinű.Nekem 06 hó utáni és a kormányművem még a régi mint most kiderült.De jövőhéten már egy zsir uj ujtipusú lessz benne.A km órá állásom is a fele lessz a mostaninak. Vigyorog
Naplózva

06 70/22 11 222
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #563 Dátum: 2010. Május 28. - 09:33:09 »

4 hét után ismét előjött a katalizátoros checklámpa. ami érdekes, hogy megint 4-esben 2200-as fordulaton lévő tartós haladásnál. amíg sportosan közlekedtem, ill 3000-es fordulaton volt az utazó, addig nem volt baja. hihetetlen, de olyan, mintha sztrájkolna a lacsi, ha nem versenyautóként használom. 
kérdés: gyári kat 2kiló, bontott 20 rugó, sportkat 70 rugó. Utóbbinak lehet racionális értelme hosszú távra? mert nincs kedvem bontott kakiba belenyúlni, a gyári meg horror. 
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #564 Dátum: 2010. Május 28. - 09:34:58 »

4 hét után ismét előjött a katalizátoros checklámpa. ami érdekes, hogy megint 4-esben 2200-as fordulaton lévő tartós haladásnál. amíg sportosan közlekedtem, ill 3000-es fordulaton volt az utazó, addig nem volt baja. hihetetlen, de olyan, mintha sztrájkolna a lacsi, ha nem versenyautóként használom. 
kérdés: gyári kat 2kiló, bontott 20 rugó, sportkat 70 rugó. Utóbbinak lehet racionális értelme hosszú távra? mert nincs kedvem bontott kakiba belenyúlni, a gyári meg horror. 
Ki mondta, hogy a katalizátorod a rossz? He
Nem lehet, hogy csak a lambda szonda haldoklik?
Naplózva


LPG
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #565 Dátum: 2010. Május 28. - 09:41:48 »

4 hét után ismét előjött a katalizátoros checklámpa. ami érdekes, hogy megint 4-esben 2200-as fordulaton lévő tartós haladásnál. amíg sportosan közlekedtem, ill 3000-es fordulaton volt az utazó, addig nem volt baja. hihetetlen, de olyan, mintha sztrájkolna a lacsi, ha nem versenyautóként használom. 
kérdés: gyári kat 2kiló, bontott 20 rugó, sportkat 70 rugó. Utóbbinak lehet racionális értelme hosszú távra? mert nincs kedvem bontott kakiba belenyúlni, a gyári meg horror. 
Ki mondta, hogy a katalizátorod a rossz? He
Nem lehet, hogy csak a lambda szonda haldoklik?
elvileg nem a lambdákat jelzi hibásnak a gép, hanem a katalizátor nem hatékony eléggé
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #566 Dátum: 2010. Május 28. - 10:01:23 »

4 hét után ismét előjött a katalizátoros checklámpa. ami érdekes, hogy megint 4-esben 2200-as fordulaton lévő tartós haladásnál. amíg sportosan közlekedtem, ill 3000-es fordulaton volt az utazó, addig nem volt baja. hihetetlen, de olyan, mintha sztrájkolna a lacsi, ha nem versenyautóként használom. 
kérdés: gyári kat 2kiló, bontott 20 rugó, sportkat 70 rugó. Utóbbinak lehet racionális értelme hosszú távra? mert nincs kedvem bontott kakiba belenyúlni, a gyári meg horror. 
Ki mondta, hogy a katalizátorod a rossz? He
Nem lehet, hogy csak a lambda szonda haldoklik?
elvileg nem a lambdákat jelzi hibásnak a gép, hanem a katalizátor nem hatékony eléggé
70EFt-ért nincs kat lacsira mert a leömlőt is gyártani kell.Janó dobnál sport kat 120EFt uj leömlővel stb.Mondjuk érdekes hogy a kat tönkrement neked. ???Sebiéknek van bontott kat 35EFt-be odaadja és szerintem az jó mert nem adná oda ha **** lenne.Talán még garit is ad rá.
Naplózva

06 70/22 11 222
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #567 Dátum: 2010. Május 28. - 10:25:37 »

4 hét után ismét előjött a katalizátoros checklámpa. ami érdekes, hogy megint 4-esben 2200-as fordulaton lévő tartós haladásnál. amíg sportosan közlekedtem, ill 3000-es fordulaton volt az utazó, addig nem volt baja. hihetetlen, de olyan, mintha sztrájkolna a lacsi, ha nem versenyautóként használom. 
kérdés: gyári kat 2kiló, bontott 20 rugó, sportkat 70 rugó. Utóbbinak lehet racionális értelme hosszú távra? mert nincs kedvem bontott kakiba belenyúlni, a gyári meg horror. 
Ki mondta, hogy a katalizátorod a rossz? He
Nem lehet, hogy csak a lambda szonda haldoklik?
elvileg nem a lambdákat jelzi hibásnak a gép, hanem a katalizátor nem hatékony eléggé
Én azért megnézetném gyári kiolvasóval is. Kacsint
Rudinak van egy ismerőse, akinek van Scan100-asa. A 17.ker-ben dolgozik, sajnos én elhagytam a telefonszámát.
Naplózva


LPG
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #568 Dátum: 2010. Május 28. - 13:39:27 »

4 hét után ismét előjött a katalizátoros checklámpa. ami érdekes, hogy megint 4-esben 2200-as fordulaton lévő tartós haladásnál. amíg sportosan közlekedtem, ill 3000-es fordulaton volt az utazó, addig nem volt baja. hihetetlen, de olyan, mintha sztrájkolna a lacsi, ha nem versenyautóként használom. 
kérdés: gyári kat 2kiló, bontott 20 rugó, sportkat 70 rugó. Utóbbinak lehet racionális értelme hosszú távra? mert nincs kedvem bontott kakiba belenyúlni, a gyári meg horror. 
Ki mondta, hogy a katalizátorod a rossz? He
Nem lehet, hogy csak a lambda szonda haldoklik?
elvileg nem a lambdákat jelzi hibásnak a gép, hanem a katalizátor nem hatékony eléggé
Én azért megnézetném gyári kiolvasóval is. Kacsint
Rudinak van egy ismerőse, akinek van Scan100-asa. A 17.ker-ben dolgozik, sajnos én elhagytam a telefonszámát.
Rudiék szokták kiolvasni
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #569 Dátum: 2010. Május 28. - 13:39:56 »

4 hét után ismét előjött a katalizátoros checklámpa. ami érdekes, hogy megint 4-esben 2200-as fordulaton lévő tartós haladásnál. amíg sportosan közlekedtem, ill 3000-es fordulaton volt az utazó, addig nem volt baja. hihetetlen, de olyan, mintha sztrájkolna a lacsi, ha nem versenyautóként használom. 
kérdés: gyári kat 2kiló, bontott 20 rugó, sportkat 70 rugó. Utóbbinak lehet racionális értelme hosszú távra? mert nincs kedvem bontott kakiba belenyúlni, a gyári meg horror. 
Ki mondta, hogy a katalizátorod a rossz? He
Nem lehet, hogy csak a lambda szonda haldoklik?
elvileg nem a lambdákat jelzi hibásnak a gép, hanem a katalizátor nem hatékony eléggé
70EFt-ért nincs kat lacsira mert a leömlőt is gyártani kell.Janó dobnál sport kat 120EFt uj leömlővel stb.Mondjuk érdekes hogy a kat tönkrement neked. ???Sebiéknek van bontott kat 35EFt-be odaadja és szerintem az jó mert nem adná oda ha **** lenne.Talán még garit is ad rá.
de nekem nem kell leömlő
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Oldalak: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!