Krisz
|
|
« Hozzászólás #525 Dátum: 2010. április 29. - 20:43:37 » |
|
Sajnos ma egy kisebb emelkedőn torpanás kíséretében villogott, majd kigyulladt a sárga lámpám. Gyújtókábel, gyertya, gyújtótrafó mind cserélve lettek néhány ezer kilométerrel ezelőtt. Még egy esély van: az EGR lezárása.
Nem nagyon van most időm foglalkozni vele, pedig el kellene mennem kiolvastatni a kódot is, a biztonság kedvéért.
Tiz perc lezárni!
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #526 Dátum: 2010. április 29. - 20:45:37 » |
|
Sajnos ma egy kisebb emelkedőn torpanás kíséretében villogott, majd kigyulladt a sárga lámpám. Gyújtókábel, gyertya, gyújtótrafó mind cserélve lettek néhány ezer kilométerrel ezelőtt. Még egy esély van: az EGR lezárása.
Nem nagyon van most időm foglalkozni vele, pedig el kellene mennem kiolvastatni a kódot is, a biztonság kedvéért.
Rudinál is kiolvashatod, vagy a Főninél. Lezáráshoz lapot adhatok, ha kell.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #527 Dátum: 2010. április 29. - 20:54:57 » |
|
Sajnos ma egy kisebb emelkedőn torpanás kíséretében villogott, majd kigyulladt a sárga lámpám. Gyújtókábel, gyertya, gyújtótrafó mind cserélve lettek néhány ezer kilométerrel ezelőtt. Még egy esély van: az EGR lezárása.
Nem nagyon van most időm foglalkozni vele, pedig el kellene mennem kiolvastatni a kódot is, a biztonság kedvéért.
Egér bajjal nem villog. A villogás nagyobb gondot jelez. Gyújtás probléma lesz az.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #528 Dátum: 2010. április 29. - 21:56:44 » |
|
Sajnos ma egy kisebb emelkedőn torpanás kíséretében villogott, majd kigyulladt a sárga lámpám. Gyújtókábel, gyertya, gyújtótrafó mind cserélve lettek néhány ezer kilométerrel ezelőtt. Még egy esély van: az EGR lezárása.
Nem nagyon van most időm foglalkozni vele, pedig el kellene mennem kiolvastatni a kódot is, a biztonság kedvéért.
Rudinál is kiolvashatod, vagy a Főninél. Lezáráshoz lapot adhatok, ha kell. Még nálam van a lapod, köszi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #529 Dátum: 2010. április 29. - 21:57:21 » |
|
Sajnos ma egy kisebb emelkedőn torpanás kíséretében villogott, majd kigyulladt a sárga lámpám. Gyújtókábel, gyertya, gyújtótrafó mind cserélve lettek néhány ezer kilométerrel ezelőtt. Még egy esély van: az EGR lezárása.
Nem nagyon van most időm foglalkozni vele, pedig el kellene mennem kiolvastatni a kódot is, a biztonság kedvéért.
Egér bajjal nem villog. A villogás nagyobb gondot jelez. Gyújtás probléma lesz az. Mindenféle gyújtással kapcsolatos dolog cserélve lett.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #530 Dátum: 2010. április 30. - 07:02:41 » |
|
Sajnos ma egy kisebb emelkedőn torpanás kíséretében villogott, majd kigyulladt a sárga lámpám. Gyújtókábel, gyertya, gyújtótrafó mind cserélve lettek néhány ezer kilométerrel ezelőtt. Még egy esély van: az EGR lezárása.
Nem nagyon van most időm foglalkozni vele, pedig el kellene mennem kiolvastatni a kódot is, a biztonság kedvéért.
Egér bajjal nem villog. A villogás nagyobb gondot jelez. Gyújtás probléma lesz az. Mindenféle gyújtással kapcsolatos dolog cserélve lett. Hát, pedig csak a rettegett P0300-nál van villogás " Lefényképeztem " Neked a hibakódokat: Első oldal Második oldal Harmadik oldal
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 30. - 07:05:49 írta akidobos »
|
Naplózva
|
|
|
|
kripic
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1034
Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)
|
|
« Hozzászólás #531 Dátum: 2010. április 30. - 13:20:38 » |
|
Sajnos ma egy kisebb emelkedőn torpanás kíséretében villogott, majd kigyulladt a sárga lámpám. Gyújtókábel, gyertya, gyújtótrafó mind cserélve lettek néhány ezer kilométerrel ezelőtt. Még egy esély van: az EGR lezárása.
Nem nagyon van most időm foglalkozni vele, pedig el kellene mennem kiolvastatni a kódot is, a biztonság kedvéért.
Egér bajjal nem villog. A villogás nagyobb gondot jelez. Gyújtás probléma lesz az. Mindenféle gyújtással kapcsolatos dolog cserélve lett. Ha holnap - szigorúan reggel (na ne túl reggel... ), v. kora délelőtt - ráérsz, gyere át és lezárjuk. Oszt' majd meglátod mi lesz... Ettől még megmarad az eltárolt hibakód, ergo ki tudod olvastatni... VISZONT: Ha jól rémlik, a te motorod még Eu3-as, és ha ez is jól rémlik, ezek (meg az agy...) nem igazán szeretik a lezárt EGeRet... (Akkor legfeljebb kiszeded a lezárást...)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #532 Dátum: 2010. április 30. - 13:28:28 » |
|
Sajnos ma egy kisebb emelkedőn torpanás kíséretében villogott, majd kigyulladt a sárga lámpám. Gyújtókábel, gyertya, gyújtótrafó mind cserélve lettek néhány ezer kilométerrel ezelőtt. Még egy esély van: az EGR lezárása.
Nem nagyon van most időm foglalkozni vele, pedig el kellene mennem kiolvastatni a kódot is, a biztonság kedvéért.
Sajnos nekem is ezt produkálta mielött elvittem most szelepcserére, pedig elötte én is megpróbáltam mindent, hogy elkerüljem. Persze lehet neked nem ez a baja de nekem mikor ezt csinálta mindig P300 volt a kód.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #533 Dátum: 2010. április 30. - 13:45:01 » |
|
Sajnos ma egy kisebb emelkedőn torpanás kíséretében villogott, majd kigyulladt a sárga lámpám. Gyújtókábel, gyertya, gyújtótrafó mind cserélve lettek néhány ezer kilométerrel ezelőtt. Még egy esély van: az EGR lezárása.
Nem nagyon van most időm foglalkozni vele, pedig el kellene mennem kiolvastatni a kódot is, a biztonság kedvéért.
Egér bajjal nem villog. A villogás nagyobb gondot jelez. Gyújtás probléma lesz az. Mindenféle gyújtással kapcsolatos dolog cserélve lett. Ha holnap - szigorúan reggel (na ne túl reggel... ), v. kora délelőtt - ráérsz, gyere át és lezárjuk. Oszt' majd meglátod mi lesz... Ettől még megmarad az eltárolt hibakód, ergo ki tudod olvastatni... VISZONT: Ha jól rémlik, a te motorod még Eu3-as, és ha ez is jól rémlik, ezek (meg az agy...) nem igazán szeretik a lezárt EGeRet... (Akkor legfeljebb kiszeded a lezárást...) Az enyém is EU3-as még, és le van zárva... Szereti
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kripic
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1034
Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)
|
|
« Hozzászólás #534 Dátum: 2010. április 30. - 14:16:38 » |
|
Sajnos ma egy kisebb emelkedőn torpanás kíséretében villogott, majd kigyulladt a sárga lámpám. Gyújtókábel, gyertya, gyújtótrafó mind cserélve lettek néhány ezer kilométerrel ezelőtt. Még egy esély van: az EGR lezárása.
Nem nagyon van most időm foglalkozni vele, pedig el kellene mennem kiolvastatni a kódot is, a biztonság kedvéért.
Egér bajjal nem villog. A villogás nagyobb gondot jelez. Gyújtás probléma lesz az. Mindenféle gyújtással kapcsolatos dolog cserélve lett. Ha holnap - szigorúan reggel (na ne túl reggel... ), v. kora délelőtt - ráérsz, gyere át és lezárjuk. Oszt' majd meglátod mi lesz... Ettől még megmarad az eltárolt hibakód, ergo ki tudod olvastatni... VISZONT: Ha jól rémlik, a te motorod még Eu3-as, és ha ez is jól rémlik, ezek (meg az agy...) nem igazán szeretik a lezárt EGeRet... (Akkor legfeljebb kiszeded a lezárást...) Az enyém is EU3-as még, és le van zárva... Szereti Legyen igazad!!! Csak mintha Gidynél nem jött volna be, de lehet hogy rosszul emléxem...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #535 Dátum: 2010. április 30. - 14:19:50 » |
|
Nekem is dobott lezárt egérre sárgát, 2x. Igaz fél év különbséggel... Tényleg Jani, majd alkalomadtán visszaadom a lapkát.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #536 Dátum: 2010. április 30. - 14:48:01 » |
|
Sajnos ma egy kisebb emelkedőn torpanás kíséretében villogott, majd kigyulladt a sárga lámpám. Gyújtókábel, gyertya, gyújtótrafó mind cserélve lettek néhány ezer kilométerrel ezelőtt. Még egy esély van: az EGR lezárása.
Nem nagyon van most időm foglalkozni vele, pedig el kellene mennem kiolvastatni a kódot is, a biztonság kedvéért.
Sajnos nekem is ezt produkálta mielött elvittem most szelepcserére, pedig elötte én is megpróbáltam mindent, hogy elkerüljem. Persze lehet neked nem ez a baja de nekem mikor ezt csinálta mindig P300 volt a kód. Szelepcsere mekkora költség? (Csak hogy szokjam a gondolatot. )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #537 Dátum: 2010. április 30. - 14:49:36 » |
|
Sajnos ma egy kisebb emelkedőn torpanás kíséretében villogott, majd kigyulladt a sárga lámpám. Gyújtókábel, gyertya, gyújtótrafó mind cserélve lettek néhány ezer kilométerrel ezelőtt. Még egy esély van: az EGR lezárása.
Nem nagyon van most időm foglalkozni vele, pedig el kellene mennem kiolvastatni a kódot is, a biztonság kedvéért.
Egér bajjal nem villog. A villogás nagyobb gondot jelez. Gyújtás probléma lesz az. Mindenféle gyújtással kapcsolatos dolog cserélve lett. Ha holnap - szigorúan reggel (na ne túl reggel... ), v. kora délelőtt - ráérsz, gyere át és lezárjuk. Oszt' majd meglátod mi lesz... Ettől még megmarad az eltárolt hibakód, ergo ki tudod olvastatni... VISZONT: Ha jól rémlik, a te motorod még Eu3-as, és ha ez is jól rémlik, ezek (meg az agy...) nem igazán szeretik a lezárt EGeRet... (Akkor legfeljebb kiszeded a lezárást...) Add meg légyszi privátban a címedet még egyszer... majd csörgök! Egyébként ma nem égett a lámpa.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #538 Dátum: 2010. április 30. - 14:57:53 » |
|
Sajnos ma egy kisebb emelkedőn torpanás kíséretében villogott, majd kigyulladt a sárga lámpám. Gyújtókábel, gyertya, gyújtótrafó mind cserélve lettek néhány ezer kilométerrel ezelőtt. Még egy esély van: az EGR lezárása.
Nem nagyon van most időm foglalkozni vele, pedig el kellene mennem kiolvastatni a kódot is, a biztonság kedvéért.
Sajnos nekem is ezt produkálta mielött elvittem most szelepcserére, pedig elötte én is megpróbáltam mindent, hogy elkerüljem. Persze lehet neked nem ez a baja de nekem mikor ezt csinálta mindig P300 volt a kód. Szelepcsere mekkora költség? (Csak hogy szokjam a gondolatot. ) Száz felett, asszem... De ne gondolj egyből a legrosszabbra. Mindenek előtt ki kell olvastatni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #539 Dátum: 2010. április 30. - 17:25:36 » |
|
Nekem is volt már P0300 hibakód, pedig nekem már gyárilag módosított a szelepem, szóval az sem biztos, hogy megoldja a problémát. Nekem is emelkedőn jött elő a villogás kb 2500-as fordulatnál, mint Dömének.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|