WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #495 Dátum: 2010. Március 31. - 12:17:03 » |
|
Holnapra bejelentkeztem Rudihoz kézifékkötél cserére, és ha már arra járok... Most jöttem hazafelé vásárlásból, persze jó nyugdíjasban haladtam, főleg a kanyarokban és mikor már majdnem hazaérek, akkor látom, hogy sárga engine lámpa világít. Semmi apró jele nem volt, lehet tényleg a túl alacsony fordulat tette. Szóval holnap délelőtt kiderül a dolog. na szóval, kiolvasás, törlés megtörtént. Alacsony határérték miatt jelzett a lámpa a katalizátornál, valszeg kokszosodás miatt. Gyógyszer húzatás tiltásig, ill. ott tartva többszörösen. Hiába figyelek a megfelelő fordulatra, a városi dugók és forgalom, esetleg a rövid utak miatti hideg motoros kímélés eredménye. Esetleg sűrűbben kéne autópályát látogatnom vagy országutakat. Vagy esetleg néha e85-öt nyomni egy keveset bele tisztitáshoz. Az az érdekes, hogy elég sportos vagyok, ha rám jön, plusz minden 2-3-ik tankoláshoz nyomok valamilyen stp-t. De lehet alkoholt kért a kicsim.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #496 Dátum: 2010. Március 31. - 12:18:08 » |
|
Holnapra bejelentkeztem Rudihoz kézifékkötél cserére, és ha már arra járok... Most jöttem hazafelé vásárlásból, persze jó nyugdíjasban haladtam, főleg a kanyarokban és mikor már majdnem hazaérek, akkor látom, hogy sárga engine lámpa világít. Semmi apró jele nem volt, lehet tényleg a túl alacsony fordulat tette. Szóval holnap délelőtt kiderül a dolog. na szóval, kiolvasás, törlés megtörtént. Alacsony határérték miatt jelzett a lámpa a katalizátornál, valszeg kokszosodás miatt. Gyógyszer húzatás tiltásig, ill. ott tartva többszörösen. Hiába figyelek a megfelelő fordulatra, a városi dugók és forgalom, esetleg a rövid utak miatti hideg motoros kímélés eredménye. Esetleg sűrűbben kéne autópályát látogatnom vagy országutakat. Jársz Te pályán gyakran, nem? Mindig beszámolsz az Így vezetünk...-ben Az faterom 1.4 dízel berlingója, mert azt nyakig lehet pakolni. A lacsi sajna rég járt pályán, kb tavaly nyáron.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #497 Dátum: 2010. Március 31. - 13:20:05 » |
|
Ma jöttem Miskolcról és megjelent a kedves sárga "barátunk". Hmm.. Pedig nem használom alacsony fordulaton. Szerintem megint az egér lesz. Nem tűnt el a negyedik indításra sem..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #498 Dátum: 2010. Március 31. - 14:01:06 » |
|
Ma jöttem Miskolcról és megjelent a kedves sárga "barátunk". Hmm.. Pedig nem használom alacsony fordulaton. Szerintem megint az egér lesz. Nem tűnt el a negyedik indításra sem.. 3.,4. inditásra csak akkor tünik el ha a hiba már nem áll fenn.de ne rögtön indits 3x4x egymás után az nem jó.kell vele menni majd hagyni állni és igy tovább.Én ma rohangáltam és a lámpa kialudtt azt hiszem az 5. inditásra.a majdnem tiszta e85-t nem szeresse.kapott egy kis benyát és helyre jött.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #499 Dátum: 2010. Március 31. - 20:19:04 » |
|
"Oltottam" már el cseklámpát anno, úgy csináltam, hogy leállítottam, kivettem a kulcsot( ez valószínűleg hülyeség ), megvártam, amíg abbahagyja a zümmögést a computer, aztán indítóztam. Én az egérre tippelek, hogy beragadt és ezért folytonosan fennáll a hiba. Pár hete STP-ztem, lehet, hogy a felmart korom lerakódott ott. Vagy csak egyszerűen nem szereti, hogy le van zárva.. Lehet a hétvégén kitisztítom, majd visszanyitom. Janinak is így van, asszem neki is olyan kódjelű a sz.gépe, mint nekem. ...Mondjuk gyanús ez nekem, mert tőle a van a lapka az EGR-be... Vagy lehet, egyszerűen leszedem a sarut az akksiról.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #500 Dátum: 2010. Március 31. - 20:28:49 » |
|
"Oltottam" már el cseklámpát anno, úgy csináltam, hogy leállítottam, kivettem a kulcsot( ez valószínűleg hülyeség ), megvártam, amíg abbahagyja a zümmögést a computer, aztán indítóztam. Én az egérre tippelek, hogy beragadt és ezért folytonosan fennáll a hiba. Pár hete STP-ztem, lehet, hogy a felmart korom lerakódott ott. Vagy csak egyszerűen nem szereti, hogy le van zárva.. Lehet a hétvégén kitisztítom, majd visszanyitom. Janinak is így van, asszem neki is olyan kódjelű a sz.gépe, mint nekem. ...Mondjuk gyanús ez nekem, mert tőle a van a lapka az EGR-be... Vagy lehet, egyszerűen leszedem a sarut az akksiról. Biztos az alu.lap ment tönkre.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #501 Dátum: 2010. Március 31. - 20:42:48 » |
|
"Oltottam" már el cseklámpát anno, úgy csináltam, hogy leállítottam, kivettem a kulcsot( ez valószínűleg hülyeség ), megvártam, amíg abbahagyja a zümmögést a computer, aztán indítóztam. Én az egérre tippelek, hogy beragadt és ezért folytonosan fennáll a hiba. Pár hete STP-ztem, lehet, hogy a felmart korom lerakódott ott. Vagy csak egyszerűen nem szereti, hogy le van zárva.. Lehet a hétvégén kitisztítom, majd visszanyitom. Janinak is így van, asszem neki is olyan kódjelű a sz.gépe, mint nekem. ...Mondjuk gyanús ez nekem, mert tőle a van a lapka az EGR-be... Vagy lehet, egyszerűen leszedem a sarut az akksiról. Biztos az alu.lap ment tönkre. Má' én megyek nemsoká' tönkre...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jopek
|
|
« Hozzászólás #502 Dátum: 2010. Március 31. - 21:08:04 » |
|
"Oltottam" már el cseklámpát anno, úgy csináltam, hogy leállítottam, kivettem a kulcsot( ez valószínűleg hülyeség ), megvártam, amíg abbahagyja a zümmögést a computer, aztán indítóztam. Én az egérre tippelek, hogy beragadt és ezért folytonosan fennáll a hiba. Pár hete STP-ztem, lehet, hogy a felmart korom lerakódott ott. Vagy csak egyszerűen nem szereti, hogy le van zárva.. Lehet a hétvégén kitisztítom, majd visszanyitom. Janinak is így van, asszem neki is olyan kódjelű a sz.gépe, mint nekem. ...Mondjuk gyanús ez nekem, mert tőle a van a lapka az EGR-be... Vagy lehet, egyszerűen leszedem a sarut az akksiról. 1. Reggelre kialussza magát. 2. Reggelre Te alszod ki magadat. 3. Gyanúd beigazolódik és rájössz, hogy miért is adta neked Jani azt a lemezt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #503 Dátum: 2010. Március 31. - 21:13:47 » |
|
"Oltottam" már el cseklámpát anno, úgy csináltam, hogy leállítottam, kivettem a kulcsot( ez valószínűleg hülyeség ), megvártam, amíg abbahagyja a zümmögést a computer, aztán indítóztam. Én az egérre tippelek, hogy beragadt és ezért folytonosan fennáll a hiba. Pár hete STP-ztem, lehet, hogy a felmart korom lerakódott ott. Vagy csak egyszerűen nem szereti, hogy le van zárva.. Lehet a hétvégén kitisztítom, majd visszanyitom. Janinak is így van, asszem neki is olyan kódjelű a sz.gépe, mint nekem. ...Mondjuk gyanús ez nekem, mert tőle a van a lapka az EGR-be... Vagy lehet, egyszerűen leszedem a sarut az akksiról. Biztos az alu.lap ment tönkre. Má' én megyek nemsoká' tönkre... nekem a nagy e85-zés hevében gyakori a sárga annyira kiakarom szoritani a benzint az e85 javára.igaz ha kivillan már nem is érdekel mert tudom miért tankolás után ált 120km+-10.innentöl benzin tankolása utántól kb80km és elalszik 3,4 inditás után
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #504 Dátum: 2010. április 11. - 09:13:37 » |
|
Fél-OFF Tegnap voltam olyan butuska, hogy használtam a hátsó spricnit. Az eredmény, hogy kiderült, megint el van törve a cső így szegény megint hülyeségeket csinált. Pl. ahogy becsuktam az ajtót ráadta a gyújtást.. no mindegy, szétkaptam és kihajszáritóztam. ON Mivel feszültség probléma volt, most a légzsák lámpa megint nem villog, csak ég 7mp-ig..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #505 Dátum: 2010. április 14. - 13:54:40 » |
|
megint előjött a checklámpa, ma kiolvasták és ugyanaz lett, mint 2 hete. a katalizátornál érzékel valami bibit, azaz alacsony határértéket. aszonta Rudi, kitalál valamit és hív. Sebiék, ti találkoztatok már ilyen gonddal? asszem 420-as hibakód volt.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #506 Dátum: 2010. április 18. - 05:09:18 » |
|
megint előjött a checklámpa, ma kiolvasták és ugyanaz lett, mint 2 hete. a katalizátornál érzékel valami bibit, azaz alacsony határértéket. aszonta Rudi, kitalál valamit és hív. Sebiék, ti találkoztatok már ilyen gonddal? asszem 420-as hibakód volt.
Pont mint Gidynek. Pörgetni kell Ákos!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #507 Dátum: 2010. április 19. - 13:04:22 » |
|
megint előjött a checklámpa, ma kiolvasták és ugyanaz lett, mint 2 hete. a katalizátornál érzékel valami bibit, azaz alacsony határértéket. aszonta Rudi, kitalál valamit és hív. Sebiék, ti találkoztatok már ilyen gonddal? asszem 420-as hibakód volt.
Pont mint Gidynek. Pörgetni kell Ákos! amennyire lehet pörgetem, de városban nem könnyű, mert mégiscsak 50 a megengedett
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #508 Dátum: 2010. április 19. - 13:47:53 » |
|
megint előjött a checklámpa, ma kiolvasták és ugyanaz lett, mint 2 hete. a katalizátornál érzékel valami bibit, azaz alacsony határértéket. aszonta Rudi, kitalál valamit és hív. Sebiék, ti találkoztatok már ilyen gonddal? asszem 420-as hibakód volt.
Pont mint Gidynek. Pörgetni kell Ákos! amennyire lehet pörgetem, de városban nem könnyű, mert mégiscsak 50 a megengedett Hát én nemtudom 50-el csak akkor halad a sor ha egy rendőrautó is benne van a bolyban de akkor sem mindig.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #509 Dátum: 2010. április 19. - 13:55:34 » |
|
megint előjött a checklámpa, ma kiolvasták és ugyanaz lett, mint 2 hete. a katalizátornál érzékel valami bibit, azaz alacsony határértéket. aszonta Rudi, kitalál valamit és hív. Sebiék, ti találkoztatok már ilyen gonddal? asszem 420-as hibakód volt.
Pont mint Gidynek. Pörgetni kell Ákos! amennyire lehet pörgetem, de városban nem könnyű, mert mégiscsak 50 a megengedett Akkor csak az egyes fokozatot tudod használni...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|