WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #390 Dátum: 2010. Január 24. - 11:35:24 » |
|
Kapott E85-öt vasárnap, Gödöllőtől Pestig 5000 felett jöttem vele. De a törlés után ugye 1 hét telt el, és addig sem volt semmi.
De nem 5-ösben jöttél, ugye? ő nem olyan
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
BeseSasa
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Lacetti 1.4 Star HB Green Dragon
|
|
« Hozzászólás #391 Dátum: 2010. Január 26. - 09:04:05 » |
|
kb két hete voltam a szervízbe a cheklámpa miatt azt mondták megrendelték a szelepeket majd hívnak ha megjöttek... azóta is hívnak.. tegnap felhívtam őket azt mondták várjak türelemmel még nem érkeztek meg.... (addig mászkálok kb 14l-es fogyasztással marhajó...)
|
|
|
Naplózva
|
Ne szidd a bacilusokat: sok emberben csak ők képviselik a kultúrát
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #392 Dátum: 2010. Január 26. - 10:11:40 » |
|
kb két hete voltam a szervízbe a cheklámpa miatt azt mondták megrendelték a szelepeket majd hívnak ha megjöttek... azóta is hívnak.. tegnap felhívtam őket azt mondták várjak türelemmel még nem érkeztek meg.... (addig mászkálok kb 14l-es fogyasztással marhajó...)
Ezek szerint Hollandiában sincs készleten, mivel 1 hét alatt onnét is be kéne jönnie. Az elvi sorrend: 2 nap, ha van BP-en 1 hét+2 nap ha Hollandából azonnal jön. Bár szerintem, olyan anyagnál, ami havi szinten fixen 1-et el fogy, azt illene készleten tartani, ha mondjuk nem 100EUR az ára. Bár lehet, hogy csak a bennem lekó kis logisztikus beszél.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #393 Dátum: 2010. Január 26. - 14:20:08 » |
|
kb két hete voltam a szervízbe a cheklámpa miatt azt mondták megrendelték a szelepeket majd hívnak ha megjöttek... azóta is hívnak.. tegnap felhívtam őket azt mondták várjak türelemmel még nem érkeztek meg.... (addig mászkálok kb 14l-es fogyasztással marhajó...)
Ezek szerint Hollandiában sincs készleten, mivel 1 hét alatt onnét is be kéne jönnie. Az elvi sorrend: 2 nap, ha van BP-en 1 hét+2 nap ha Hollandából azonnal jön. Bár szerintem, olyan anyagnál, ami havi szinten fixen 1-et el fogy, azt illene készleten tartani, ha mondjuk nem 100EUR az ára. Bár lehet, hogy csak a bennem lekó kis logisztikus beszél. Csak sajnos ez Magyarországon a következőképpen történik: 1. Ügyfél megrendeli... 2. Á, most nem adom fel a rendelést, fáradt vagyok, iszok 1 kávét meg elszívok 1 cigit. 3. Elfelejtem. 4. Amikor az ügyfél hív, akkor jut eszembe, hogy ..sszameg, elfelejtettem. 5. Na akkor most tényleg megrendelem. 6. A logisztika lánc minden szemében valami hasonló történik... 7. A rendelést vagy fel sem veszik vagy felveszik, de nem szállítanak, mert a megrendelőnek tartozása van. Csak ezt titkoljuk, és ködösítünk, hogy Dél-Koreából jön az alkatrész biciklivel. 8. Ha végre megérkezik az alkatrész, nem hívom fel az ügyfelet, mert lusta vagyok, majd holnap, vagy ha ő hív akkor megmondom, hogy pont most érkezett meg. Azt kifelejtettem, hogy természetesen semmit nem tartunk raktáron mert az pénzbe kerül, helyette a rendelésre szállított árura pakolunk horror árrést.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Január 26. - 14:22:19 írta Pittike »
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #394 Dátum: 2010. Január 26. - 15:07:03 » |
|
kb két hete voltam a szervízbe a cheklámpa miatt azt mondták megrendelték a szelepeket majd hívnak ha megjöttek... azóta is hívnak.. tegnap felhívtam őket azt mondták várjak türelemmel még nem érkeztek meg.... (addig mászkálok kb 14l-es fogyasztással marhajó...)
Ezek szerint Hollandiában sincs készleten, mivel 1 hét alatt onnét is be kéne jönnie. Az elvi sorrend: 2 nap, ha van BP-en 1 hét+2 nap ha Hollandából azonnal jön. Bár szerintem, olyan anyagnál, ami havi szinten fixen 1-et el fogy, azt illene készleten tartani, ha mondjuk nem 100EUR az ára. Bár lehet, hogy csak a bennem lekó kis logisztikus beszél. Csak sajnos ez Magyarországon a következőképpen történik: 1. Ügyfél megrendeli... 2. Á, most nem adom fel a rendelést, fáradt vagyok, iszok 1 kávét meg elszívok 1 cigit. 3. Elfelejtem. 4. Amikor az ügyfél hív, akkor jut eszembe, hogy ..sszameg, elfelejtettem. 5. Na akkor most tényleg megrendelem. 6. A logisztika lánc minden szemében valami hasonló történik... 7. A rendelést vagy fel sem veszik vagy felveszik, de nem szállítanak, mert a megrendelőnek tartozása van. Csak ezt titkoljuk, és ködösítünk, hogy Dél-Koreából jön az alkatrész biciklivel. 8. Ha végre megérkezik az alkatrész, nem hívom fel az ügyfelet, mert lusta vagyok, majd holnap, vagy ha ő hív akkor megmondom, hogy pont most érkezett meg. Azt kifelejtettem, hogy természetesen semmit nem tartunk raktáron mert az pénzbe kerül, helyette a rendelésre szállított árura pakolunk horror árrést. Sajnos Koreából 3hónap az alkatrész szállítási határidő ez saját tapasztalat nem GM-s vonalról.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #395 Dátum: 2010. Január 26. - 18:41:48 » |
|
kb két hete voltam a szervízbe a cheklámpa miatt azt mondták megrendelték a szelepeket majd hívnak ha megjöttek... azóta is hívnak.. tegnap felhívtam őket azt mondták várjak türelemmel még nem érkeztek meg.... (addig mászkálok kb 14l-es fogyasztással marhajó...)
Ezek szerint Hollandiában sincs készleten, mivel 1 hét alatt onnét is be kéne jönnie. Az elvi sorrend: 2 nap, ha van BP-en 1 hét+2 nap ha Hollandából azonnal jön. Bár szerintem, olyan anyagnál, ami havi szinten fixen 1-et el fogy, azt illene készleten tartani, ha mondjuk nem 100EUR az ára. Bár lehet, hogy csak a bennem lekó kis logisztikus beszél. Csak sajnos ez Magyarországon a következőképpen történik: 1. Ügyfél megrendeli... 2. Á, most nem adom fel a rendelést, fáradt vagyok, iszok 1 kávét meg elszívok 1 cigit. 3. Elfelejtem. 4. Amikor az ügyfél hív, akkor jut eszembe, hogy ..sszameg, elfelejtettem. 5. Na akkor most tényleg megrendelem. 6. A logisztika lánc minden szemében valami hasonló történik... 7. A rendelést vagy fel sem veszik vagy felveszik, de nem szállítanak, mert a megrendelőnek tartozása van. Csak ezt titkoljuk, és ködösítünk, hogy Dél-Koreából jön az alkatrész biciklivel. 8. Ha végre megérkezik az alkatrész, nem hívom fel az ügyfelet, mert lusta vagyok, majd holnap, vagy ha ő hív akkor megmondom, hogy pont most érkezett meg. Azt kifelejtettem, hogy természetesen semmit nem tartunk raktáron mert az pénzbe kerül, helyette a rendelésre szállított árura pakolunk horror árrést. Sajnos Koreából 3hónap az alkatrész szállítási határidő ez saját tapasztalat nem GM-s vonalról. Sajnos alkatrészfüggő a dolog van amit lehet 2 napon belül de volt olyan alkatrész amit ÉN vetettem fel a cikktörzsbe és jött utána a koppanás se a hollandoknál nem volt de még koreában sem!!!!!
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #396 Dátum: 2010. Január 26. - 19:26:59 » |
|
Nekem a vezérizéjeladó koreából jött, mert nem volt raktáron és egy héten belül megérkezett.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #397 Dátum: 2010. Január 26. - 20:31:31 » |
|
Nekem a vezérizéjeladó koreából jött, mert nem volt raktáron és egy héten belül megérkezett.
Az tuti nem koreából jött inkább hollandiából akkor jött a szállítmány amiben volt az is
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #398 Dátum: 2010. Január 26. - 22:37:43 » |
|
Nekem a vezérizéjeladó koreából jött, mert nem volt raktáron és egy héten belül megérkezett.
Az tuti nem koreából jött inkább hollandiából akkor jött a szállítmány amiben volt az is Hát látod az lehet..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #399 Dátum: 2010. Január 27. - 08:25:21 » |
|
Nekem meg 4 éve másfél hónapig jött a kormányosztóművem Hollandiából, mert nem volt itthon senkinek. Jó sokat állt az autó, mert rendesen lezúztam a féltengelyt is. Meg a szerelő gyerekeknek sikerült valami sziklára állni, mert a bal oldali küszöb behorpadt.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #400 Dátum: 2010. Január 27. - 08:56:53 » |
|
Nekem meg 4 éve másfél hónapig jött a kormányosztóművem Hollandiából, mert nem volt itthon senkinek. Jó sokat állt az autó, mert rendesen lezúztam a féltengelyt is. Meg a szerelő gyerekeknek sikerült valami sziklára állni, mert a bal oldali küszöb behorpadt. Neked egy kormány nem elég, hogy osztani kell?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #401 Dátum: 2010. Január 27. - 11:15:39 » |
|
kb két hete voltam a szervízbe a cheklámpa miatt azt mondták megrendelték a szelepeket majd hívnak ha megjöttek... azóta is hívnak.. tegnap felhívtam őket azt mondták várjak türelemmel még nem érkeztek meg.... (addig mászkálok kb 14l-es fogyasztással marhajó...)
Ezek szerint Hollandiában sincs készleten, mivel 1 hét alatt onnét is be kéne jönnie. Az elvi sorrend: 2 nap, ha van BP-en 1 hét+2 nap ha Hollandából azonnal jön. Bár szerintem, olyan anyagnál, ami havi szinten fixen 1-et el fogy, azt illene készleten tartani, ha mondjuk nem 100EUR az ára. Bár lehet, hogy csak a bennem lekó kis logisztikus beszél. Csak sajnos ez Magyarországon a következőképpen történik: 1. Ügyfél megrendeli... 2. Á, most nem adom fel a rendelést, fáradt vagyok, iszok 1 kávét meg elszívok 1 cigit. 3. Elfelejtem. 4. Amikor az ügyfél hív, akkor jut eszembe, hogy ..sszameg, elfelejtettem. 5. Na akkor most tényleg megrendelem. 6. A logisztika lánc minden szemében valami hasonló történik... 7. A rendelést vagy fel sem veszik vagy felveszik, de nem szállítanak, mert a megrendelőnek tartozása van. Csak ezt titkoljuk, és ködösítünk, hogy Dél-Koreából jön az alkatrész biciklivel. 8. Ha végre megérkezik az alkatrész, nem hívom fel az ügyfelet, mert lusta vagyok, majd holnap, vagy ha ő hív akkor megmondom, hogy pont most érkezett meg. Azt kifelejtettem, hogy természetesen semmit nem tartunk raktáron mert az pénzbe kerül, helyette a rendelésre szállított árura pakolunk horror árrést. Mint (egy nagyon hasonló cég) logisztikai láncszeme szeretném megköszönni a véleményt. Egy részt a Chevivel kapcsolatban, már több mindent rendeltem, de soha nem volt probléma, hogy mikor mennyi idő alatt jön az alkatrész. A másik, hogy ismerem az alkatrész elosztást (a sajátunkat) belülről és tudom, hogy a válság elég nagy problémákat okoztott a beszállítói körben. Mi is minden nap szívunk vele, amikor az érdeklődésünkre 10-ből 6szor azt a választ kapjuk, hogy megyszűnt a régi keresik az új beszállítót. A szállítási idők pedig nálunk (Nissan) is hasonlóak, a mi raktárunk is Amszterdamben van. Ennyi a szállítási idő és kész. Ha jobban megy vedd át a bizniszt, és csináld f*szányosabban. Mi sem örülöünk hidd el, ha ideges vevők miatt különtelefonokat és maileket kell írkálni. Nem szoktuk hülyére röhögni magunkat rajtuk. Nekünk is van autónk és mi sem örülnénk neki. Ja, és próbáljuk az alkatrészeket úgy raktározni, hogy mi se szívjunk a magas készlettel, de legyen is. De ha beszorzol 100EUR/db-ot (besz.ár) 300 raktározott termékre, akkor ott már te is kinyújtanád a markod, hogy kérsz belőle... Mellesleg, te milyen munkát végzel tökéletesen?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Január 27. - 11:31:06 írta gatsy »
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #402 Dátum: 2010. Január 27. - 20:36:00 » |
|
kb két hete voltam a szervízbe a cheklámpa miatt azt mondták megrendelték a szelepeket majd hívnak ha megjöttek... azóta is hívnak.. tegnap felhívtam őket azt mondták várjak türelemmel még nem érkeztek meg.... (addig mászkálok kb 14l-es fogyasztással marhajó...)
Ezek szerint Hollandiában sincs készleten, mivel 1 hét alatt onnét is be kéne jönnie. Az elvi sorrend: 2 nap, ha van BP-en 1 hét+2 nap ha Hollandából azonnal jön. Bár szerintem, olyan anyagnál, ami havi szinten fixen 1-et el fogy, azt illene készleten tartani, ha mondjuk nem 100EUR az ára. Bár lehet, hogy csak a bennem lekó kis logisztikus beszél. Csak sajnos ez Magyarországon a következőképpen történik: 1. Ügyfél megrendeli... 2. Á, most nem adom fel a rendelést, fáradt vagyok, iszok 1 kávét meg elszívok 1 cigit. 3. Elfelejtem. 4. Amikor az ügyfél hív, akkor jut eszembe, hogy ..sszameg, elfelejtettem. 5. Na akkor most tényleg megrendelem. 6. A logisztika lánc minden szemében valami hasonló történik... 7. A rendelést vagy fel sem veszik vagy felveszik, de nem szállítanak, mert a megrendelőnek tartozása van. Csak ezt titkoljuk, és ködösítünk, hogy Dél-Koreából jön az alkatrész biciklivel. 8. Ha végre megérkezik az alkatrész, nem hívom fel az ügyfelet, mert lusta vagyok, majd holnap, vagy ha ő hív akkor megmondom, hogy pont most érkezett meg. Azt kifelejtettem, hogy természetesen semmit nem tartunk raktáron mert az pénzbe kerül, helyette a rendelésre szállított árura pakolunk horror árrést. Mint (egy nagyon hasonló cég) logisztikai láncszeme szeretném megköszönni a véleményt. Egy részt a Chevivel kapcsolatban, már több mindent rendeltem, de soha nem volt probléma, hogy mikor mennyi idő alatt jön az alkatrész. A másik, hogy ismerem az alkatrész elosztást (a sajátunkat) belülről és tudom, hogy a válság elég nagy problémákat okoztott a beszállítói körben. Mi is minden nap szívunk vele, amikor az érdeklődésünkre 10-ből 6szor azt a választ kapjuk, hogy megyszűnt a régi keresik az új beszállítót. A szállítási idők pedig nálunk (Nissan) is hasonlóak, a mi raktárunk is Amszterdamben van. Ennyi a szállítási idő és kész. Ha jobban megy vedd át a bizniszt, és csináld f*szányosabban. Mi sem örülöünk hidd el, ha ideges vevők miatt különtelefonokat és maileket kell írkálni. Nem szoktuk hülyére röhögni magunkat rajtuk. Nekünk is van autónk és mi sem örülnénk neki. Ja, és próbáljuk az alkatrészeket úgy raktározni, hogy mi se szívjunk a magas készlettel, de legyen is. De ha beszorzol 100EUR/db-ot (besz.ár) 300 raktározott termékre, akkor ott már te is kinyújtanád a markod, hogy kérsz belőle... Mellesleg, te milyen munkát végzel tökéletesen? Hm. Bár nem teljesen értem, hogy mely ponton érezted személyes támadásnak azt, amit én tök általánosságban, az egész országra kiterjedően, márkafüggetlenül írtam, akkor offolok mégegyet és megpróbálok reagálni. 1. Onnan veszem ezeket a dolgokat, hogy több évig Opel márkaszerviz munkafelvételén dolgoztam és ott ez ment, de azóta számos más márkaszervizzel is közelebbi kapcsolatba hozott az élet és mindenhol kb. ezt láttam. 2. Jelenlegi vállalkozásunk többek között autókölcsönzéssel foglalkozik, ami két okból érdekes: a) Van/volt sok-sok autónk amiket ugye szervizelni kellett és sajnos az a tapasztalatunk, hogy tök általános autókhoz, amikből 100 ezer darab egyforma rohangál az országban, soha nincsen a legáltalánosabb alkatrész sem az országban a márkaszerviz hálózatban. Mondok 1-2 banális példát is: - Lacetti jobb első ajtóüveg -- 3 hét (még le sem takarták, hogy ne ázzon) - Lacetti szélvédő -- 1 hét - Gyári dísztárcsa (Astra-H 16", Lacetti 15") -- 2 hét - Astra olajszűrő -- 1 nap (no comment) - Astra-H Computer 1,5 hónap (aztán a végén ki sem cserélték...) - Vectra-C hátsó lámpatest - 2 hét - stb. Az érdekes az, hogy a független alkatrészhálózatoknak valahogy mindig van ezekből az alkatrészekből azonnal, pedig nekik is pénzük áll benne és még olcsóbbak is. Lehet ők jobban odafigyelnek. b) Számtalanszor adunk úgy autót bérbe, hogy az ügyfél nevetséges alkatrészek hiánya miatt kénytelen nélkülöznie saját autóját hosszú-hosszú időre és az esetek 100%-ában a beígért szállítási időből nem lesz semmi. Ez persze nekünk jó, ha azt nézzük... 3. Másik vállalkozásunk éppen autóalkatrészek és kenőanyagok kiskereskedelmével foglalkozik, mi is raktározunk viszonylag sok alkatrészt és rengeteg kenőanyagot, ennek minden problémájával és költségével. Igyekszünk jó minőségű termékeket árulni. Némelyik kenőanyag kartonja sacc/kb 60-80 ezer forint és elhiheted nem egy van belőle, pedig mi aztán tényleg kis cég vagyunk. De van olyan, hogy 1 liter miatt kell berendelnünk min.1 kartont olyan termékből, amit aztán ki tudja mikor adunk majd el. ... Hogy a kérdésedre is válaszoljak, természetesen én sem végzek tökéletes munkát. Sőt, követtem el olyan hibákat, amik sok millió forintomba kerültek. Nem a cégnek, Nekem! És nem vettem ki zsebből, hanem azóta is fizetem. Szóval hidd el tudom miről beszélek. Ettől függetlenül elnézést kérek Tőled ha valamivel -akaratomon kívül- megbántottalak, a témát ezzel részemről lezártam.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #403 Dátum: 2010. Január 28. - 09:49:22 » |
|
kb két hete voltam a szervízbe a cheklámpa miatt azt mondták megrendelték a szelepeket majd hívnak ha megjöttek... azóta is hívnak.. tegnap felhívtam őket azt mondták várjak türelemmel még nem érkeztek meg.... (addig mászkálok kb 14l-es fogyasztással marhajó...)
Ezek szerint Hollandiában sincs készleten, mivel 1 hét alatt onnét is be kéne jönnie. Az elvi sorrend: 2 nap, ha van BP-en 1 hét+2 nap ha Hollandából azonnal jön. Bár szerintem, olyan anyagnál, ami havi szinten fixen 1-et el fogy, azt illene készleten tartani, ha mondjuk nem 100EUR az ára. Bár lehet, hogy csak a bennem lekó kis logisztikus beszél. Csak sajnos ez Magyarországon a következőképpen történik: 1. Ügyfél megrendeli... 2. Á, most nem adom fel a rendelést, fáradt vagyok, iszok 1 kávét meg elszívok 1 cigit. 3. Elfelejtem. 4. Amikor az ügyfél hív, akkor jut eszembe, hogy ..sszameg, elfelejtettem. 5. Na akkor most tényleg megrendelem. 6. A logisztika lánc minden szemében valami hasonló történik... 7. A rendelést vagy fel sem veszik vagy felveszik, de nem szállítanak, mert a megrendelőnek tartozása van. Csak ezt titkoljuk, és ködösítünk, hogy Dél-Koreából jön az alkatrész biciklivel. 8. Ha végre megérkezik az alkatrész, nem hívom fel az ügyfelet, mert lusta vagyok, majd holnap, vagy ha ő hív akkor megmondom, hogy pont most érkezett meg. Azt kifelejtettem, hogy természetesen semmit nem tartunk raktáron mert az pénzbe kerül, helyette a rendelésre szállított árura pakolunk horror árrést. Mint (egy nagyon hasonló cég) logisztikai láncszeme szeretném megköszönni a véleményt. Egy részt a Chevivel kapcsolatban, már több mindent rendeltem, de soha nem volt probléma, hogy mikor mennyi idő alatt jön az alkatrész. A másik, hogy ismerem az alkatrész elosztást (a sajátunkat) belülről és tudom, hogy a válság elég nagy problémákat okoztott a beszállítói körben. Mi is minden nap szívunk vele, amikor az érdeklődésünkre 10-ből 6szor azt a választ kapjuk, hogy megyszűnt a régi keresik az új beszállítót. A szállítási idők pedig nálunk (Nissan) is hasonlóak, a mi raktárunk is Amszterdamben van. Ennyi a szállítási idő és kész. Ha jobban megy vedd át a bizniszt, és csináld f*szányosabban. Mi sem örülöünk hidd el, ha ideges vevők miatt különtelefonokat és maileket kell írkálni. Nem szoktuk hülyére röhögni magunkat rajtuk. Nekünk is van autónk és mi sem örülnénk neki. Ja, és próbáljuk az alkatrészeket úgy raktározni, hogy mi se szívjunk a magas készlettel, de legyen is. De ha beszorzol 100EUR/db-ot (besz.ár) 300 raktározott termékre, akkor ott már te is kinyújtanád a markod, hogy kérsz belőle... Mellesleg, te milyen munkát végzel tökéletesen? Hm. Bár nem teljesen értem, hogy mely ponton érezted személyes támadásnak azt, amit én tök általánosságban, az egész országra kiterjedően, márkafüggetlenül írtam, akkor offolok mégegyet és megpróbálok reagálni. 1. Onnan veszem ezeket a dolgokat, hogy több évig Opel márkaszerviz munkafelvételén dolgoztam és ott ez ment, de azóta számos más márkaszervizzel is közelebbi kapcsolatba hozott az élet és mindenhol kb. ezt láttam. 2. Jelenlegi vállalkozásunk többek között autókölcsönzéssel foglalkozik, ami két okból érdekes: a) Van/volt sok-sok autónk amiket ugye szervizelni kellett és sajnos az a tapasztalatunk, hogy tök általános autókhoz, amikből 100 ezer darab egyforma rohangál az országban, soha nincsen a legáltalánosabb alkatrész sem az országban a márkaszerviz hálózatban. Mondok 1-2 banális példát is: - Lacetti jobb első ajtóüveg -- 3 hét (még le sem takarták, hogy ne ázzon) - Lacetti szélvédő -- 1 hét - Gyári dísztárcsa (Astra-H 16", Lacetti 15") -- 2 hét - Astra olajszűrő -- 1 nap (no comment) - Astra-H Computer 1,5 hónap (aztán a végén ki sem cserélték...) - Vectra-C hátsó lámpatest - 2 hét - stb. Az érdekes az, hogy a független alkatrészhálózatoknak valahogy mindig van ezekből az alkatrészekből azonnal, pedig nekik is pénzük áll benne és még olcsóbbak is. Lehet ők jobban odafigyelnek. b) Számtalanszor adunk úgy autót bérbe, hogy az ügyfél nevetséges alkatrészek hiánya miatt kénytelen nélkülöznie saját autóját hosszú-hosszú időre és az esetek 100%-ában a beígért szállítási időből nem lesz semmi. Ez persze nekünk jó, ha azt nézzük... 3. Másik vállalkozásunk éppen autóalkatrészek és kenőanyagok kiskereskedelmével foglalkozik, mi is raktározunk viszonylag sok alkatrészt és rengeteg kenőanyagot, ennek minden problémájával és költségével. Igyekszünk jó minőségű termékeket árulni. Némelyik kenőanyag kartonja sacc/kb 60-80 ezer forint és elhiheted nem egy van belőle, pedig mi aztán tényleg kis cég vagyunk. De van olyan, hogy 1 liter miatt kell berendelnünk min.1 kartont olyan termékből, amit aztán ki tudja mikor adunk majd el. ... Hogy a kérdésedre is válaszoljak, természetesen én sem végzek tökéletes munkát. Sőt, követtem el olyan hibákat, amik sok millió forintomba kerültek. Nem a cégnek, Nekem! És nem vettem ki zsebből, hanem azóta is fizetem. Szóval hidd el tudom miről beszélek. Ettől függetlenül elnézést kérek Tőled ha valamivel -akaratomon kívül- megbántottalak, a témát ezzel részemről lezártam. Bocs, ha félreérthető voltam, nem személyes támadásnak életem meg, csupán leakartam írni, hogy mi hogy állunk a dologhoz. Sajnos nagyon sok minden van, ami rajtunk és a hozzállásunkon kívül befolyásolja egy alkatrész beérkezését. Persze az is elképzelhető, hogy a szervizek trehány hozzáállása nagyban befolyásolja a "beérkezés" idejét, de azt is sejtem, hogy a Chevi központban hasonló kvalitású emberek vannak, mint nálunk. Szerencsére általában arra is van lehetőség, hogy elégedetlenség estén függetlenkereskedőhöz vagy másik szervízhez menjen az ember. A vásárló szavaz a pénzével. A **** szervizek egy idő után bezárhatják a kaput, mert csak a haverokból nem lehet megélni, egyrészt mert elvárják, hogy a feléből még engedj, ill. ha szerul dolgozol, egy időután nem csak kuncsaftok nem lesznek, hanem haverok sem...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #404 Dátum: 2010. Január 28. - 10:00:16 » |
|
kb két hete voltam a szervízbe a cheklámpa miatt azt mondták megrendelték a szelepeket majd hívnak ha megjöttek... azóta is hívnak.. tegnap felhívtam őket azt mondták várjak türelemmel még nem érkeztek meg.... (addig mászkálok kb 14l-es fogyasztással marhajó...)
Ezek szerint Hollandiában sincs készleten, mivel 1 hét alatt onnét is be kéne jönnie. Az elvi sorrend: 2 nap, ha van BP-en 1 hét+2 nap ha Hollandából azonnal jön. Bár szerintem, olyan anyagnál, ami havi szinten fixen 1-et el fogy, azt illene készleten tartani, ha mondjuk nem 100EUR az ára. Bár lehet, hogy csak a bennem lekó kis logisztikus beszél. Csak sajnos ez Magyarországon a következőképpen történik: 1. Ügyfél megrendeli... 2. Á, most nem adom fel a rendelést, fáradt vagyok, iszok 1 kávét meg elszívok 1 cigit. 3. Elfelejtem. 4. Amikor az ügyfél hív, akkor jut eszembe, hogy ..sszameg, elfelejtettem. 5. Na akkor most tényleg megrendelem. 6. A logisztika lánc minden szemében valami hasonló történik... 7. A rendelést vagy fel sem veszik vagy felveszik, de nem szállítanak, mert a megrendelőnek tartozása van. Csak ezt titkoljuk, és ködösítünk, hogy Dél-Koreából jön az alkatrész biciklivel. 8. Ha végre megérkezik az alkatrész, nem hívom fel az ügyfelet, mert lusta vagyok, majd holnap, vagy ha ő hív akkor megmondom, hogy pont most érkezett meg. Azt kifelejtettem, hogy természetesen semmit nem tartunk raktáron mert az pénzbe kerül, helyette a rendelésre szállított árura pakolunk horror árrést. Mint (egy nagyon hasonló cég) logisztikai láncszeme szeretném megköszönni a véleményt. Egy részt a Chevivel kapcsolatban, már több mindent rendeltem, de soha nem volt probléma, hogy mikor mennyi idő alatt jön az alkatrész. A másik, hogy ismerem az alkatrész elosztást (a sajátunkat) belülről és tudom, hogy a válság elég nagy problémákat okoztott a beszállítói körben. Mi is minden nap szívunk vele, amikor az érdeklődésünkre 10-ből 6szor azt a választ kapjuk, hogy megyszűnt a régi keresik az új beszállítót. A szállítási idők pedig nálunk (Nissan) is hasonlóak, a mi raktárunk is Amszterdamben van. Ennyi a szállítási idő és kész. Ha jobban megy vedd át a bizniszt, és csináld f*szányosabban. Mi sem örülöünk hidd el, ha ideges vevők miatt különtelefonokat és maileket kell írkálni. Nem szoktuk hülyére röhögni magunkat rajtuk. Nekünk is van autónk és mi sem örülnénk neki. Ja, és próbáljuk az alkatrészeket úgy raktározni, hogy mi se szívjunk a magas készlettel, de legyen is. De ha beszorzol 100EUR/db-ot (besz.ár) 300 raktározott termékre, akkor ott már te is kinyújtanád a markod, hogy kérsz belőle... Mellesleg, te milyen munkát végzel tökéletesen? Hm. Bár nem teljesen értem, hogy mely ponton érezted személyes támadásnak azt, amit én tök általánosságban, az egész országra kiterjedően, márkafüggetlenül írtam, akkor offolok mégegyet és megpróbálok reagálni. 1. Onnan veszem ezeket a dolgokat, hogy több évig Opel márkaszerviz munkafelvételén dolgoztam és ott ez ment, de azóta számos más márkaszervizzel is közelebbi kapcsolatba hozott az élet és mindenhol kb. ezt láttam. 2. Jelenlegi vállalkozásunk többek között autókölcsönzéssel foglalkozik, ami két okból érdekes: a) Van/volt sok-sok autónk amiket ugye szervizelni kellett és sajnos az a tapasztalatunk, hogy tök általános autókhoz, amikből 100 ezer darab egyforma rohangál az országban, soha nincsen a legáltalánosabb alkatrész sem az országban a márkaszerviz hálózatban. Mondok 1-2 banális példát is: - Lacetti jobb első ajtóüveg -- 3 hét (még le sem takarták, hogy ne ázzon) - Lacetti szélvédő -- 1 hét - Gyári dísztárcsa (Astra-H 16", Lacetti 15") -- 2 hét - Astra olajszűrő -- 1 nap (no comment) - Astra-H Computer 1,5 hónap (aztán a végén ki sem cserélték...) - Vectra-C hátsó lámpatest - 2 hét - stb. Az érdekes az, hogy a független alkatrészhálózatoknak valahogy mindig van ezekből az alkatrészekből azonnal, pedig nekik is pénzük áll benne és még olcsóbbak is. Lehet ők jobban odafigyelnek. b) Számtalanszor adunk úgy autót bérbe, hogy az ügyfél nevetséges alkatrészek hiánya miatt kénytelen nélkülöznie saját autóját hosszú-hosszú időre és az esetek 100%-ában a beígért szállítási időből nem lesz semmi. Ez persze nekünk jó, ha azt nézzük... 3. Másik vállalkozásunk éppen autóalkatrészek és kenőanyagok kiskereskedelmével foglalkozik, mi is raktározunk viszonylag sok alkatrészt és rengeteg kenőanyagot, ennek minden problémájával és költségével. Igyekszünk jó minőségű termékeket árulni. Némelyik kenőanyag kartonja sacc/kb 60-80 ezer forint és elhiheted nem egy van belőle, pedig mi aztán tényleg kis cég vagyunk. De van olyan, hogy 1 liter miatt kell berendelnünk min.1 kartont olyan termékből, amit aztán ki tudja mikor adunk majd el. ... Hogy a kérdésedre is válaszoljak, természetesen én sem végzek tökéletes munkát. Sőt, követtem el olyan hibákat, amik sok millió forintomba kerültek. Nem a cégnek, Nekem! És nem vettem ki zsebből, hanem azóta is fizetem. Szóval hidd el tudom miről beszélek. Ettől függetlenül elnézést kérek Tőled ha valamivel -akaratomon kívül- megbántottalak, a témát ezzel részemről lezártam. Bocs, ha félreérthető voltam, nem személyes támadásnak életem meg, csupán leakartam írni, hogy mi hogy állunk a dologhoz. Sajnos nagyon sok minden van, ami rajtunk és a hozzállásunkon kívül befolyásolja egy alkatrész beérkezését. Persze az is elképzelhető, hogy a szervizek trehány hozzáállása nagyban befolyásolja a "beérkezés" idejét, de azt is sejtem, hogy a Chevi központban hasonló kvalitású emberek vannak, mint nálunk. Szerencsére általában arra is van lehetőség, hogy elégedetlenség estén függetlenkereskedőhöz vagy másik szervízhez menjen az ember. A vásárló szavaz a pénzével. A **** szervizek egy idő után bezárhatják a kaput, mert csak a haverokból nem lehet megélni, egyrészt mert elvárják, hogy a feléből még engedj, ill. ha szerul dolgozol, egy időután nem csak kuncsaftok nem lesznek, hanem haverok sem... Na, és miután kiveséztétek a témát, és szent a béke, akkor kanyarodjunk vissza a topic témájához! Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|