athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #375 Dátum: 2010. Január 10. - 15:48:32 » |
|
No ismét elért a kis sárga lámpa végzete. Tegnap délután is, és ma is előjött. Egy minitali keretében Stocz előszedte a kódot. Amitől féltem. P300 Szegény Athee! Meg nem garanciális, tehát zsebes megoldás kell, hogy legyen. Szerintem beszélj Rudival, most már van egy direkt Chevys szerelője is. Biztosan olcsóbban megúszod a dolgot nála, mint a szakszervizben. Ha akarod beszélek vele. Jól nézz utána, hogy hol mennyibe kerülne? Azért egy utolsó hajtást, STP-t megpróbálhatsz, de sajnos, ha többször bejelzett, akkor kevés a remény, hogy magától rendbe jön. Segítek, ha kell természetesen. Köszi, mindenképpen utána nézek. STP-t kapott, és meg is hajtottam tegnap. Viszont érdekes dolgokat mutatott a program kiolvasásnál. 2 fokos volt a motor, illetve 1200 környéki fordulatnál, és álló helyzetben dobta ki a kódot. Néztünk is egy nagyot Stoczal. Kitörölte a kódot. Megvárom, hogy visszajön-e. Ha igen, akkor tovább lépünk. Sajnos nekem nem volt még szelepcserém, de az is igaz, hogy az elmúlt több mint 2 évben nem volt semmilyen hibakódom. És most is csak ez az egy volt. Én STP helyet, inkább E85-öt raknék a benzinbe. Mennyit tegyek bele? E85-ből? Egy tank fele E85, fele benzin. STP (sárga!!!): egy tank benzinhez egy flaska. Meghajtás: 4000-5000-es fordulat, legalább 5 percig tartva (autópálya, de legalább autó út). Terhelésen (azaz menetben, nem álló helyzetben), hogy melegedjen a motor! Nem a fordulatszám a lényeg, hanem a meleg! Égjen le a koksz. Azért a cserére érett(?) vez.mű szíjra vigyázz. Az E85 jobb ötletnek tűnik. Sárga STP megvolt. Megpróbálom az E85-öt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
georgbob
|
|
« Hozzászólás #376 Dátum: 2010. Január 10. - 19:01:07 » |
|
STP-vel adagolt benzinbe is lehet E85-öt tankolni? Illetve a bioetanol leszedi a szelepekről is a lerakódott kormot? (mert akkor már tankolok is!)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #377 Dátum: 2010. Január 10. - 19:34:19 » |
|
STP-vel adagolt benzinbe is lehet E85-öt tankolni? Illetve a bioetanol leszedi a szelepekről is a lerakódott kormot? (mert akkor már tankolok is!)
Szerintem várd meg míg kiürül az stp. valahol olvastam, hogy nem ajánlják e85höz. Elvileg tisztítjá a motort.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #378 Dátum: 2010. Január 11. - 09:16:13 » |
|
Egy tank fele E85, fele benzin. Nyáron működik, de a hidegben nem biztos, hogy beindul rendesen. Nekem 50/50-nel már 15fokban is csak másodikra indult.
Én annyiban meg trükközöm az indulást (bár nem tudom, hogy a valóságban csinálok-e valamit), hogy az indítózás előtt, csak gyújtás mellett rálépek 2-3szor a gázra, így még nem volt probléma az indulással (pl. ma reggel sem).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kripic
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1034
Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)
|
|
« Hozzászólás #379 Dátum: 2010. Január 11. - 09:26:19 » |
|
Egy tank fele E85, fele benzin. Nyáron működik, de a hidegben nem biztos, hogy beindul rendesen. Nekem 50/50-nel már 15fokban is csak másodikra indult.
Én annyiban meg trükközöm az indulást (bár nem tudom, hogy a valóságban csinálok-e valamit), hogy az indítózás előtt, csak gyújtás mellett rálépek 2-3szor a gázra, így még nem volt probléma az indulással (pl. ma reggel sem). Szerintem nem csinálsz semmit.... A régi ótóknál ez a mozdulat - szerintem - spriccentett némi üzemanyagot a motor irányába, de injektoros autónál nem tudok ilyet elképzelni - az injektort vezérelni kell, azt meg csak nem a gázpedál teszi közvetlenül... lMax. megjáratod a fojtószelepet, hogy ne legyen leragadva... Azért nincs probléma az indulással, mert jó a gép .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #380 Dátum: 2010. Január 11. - 09:29:05 » |
|
Egy tank fele E85, fele benzin. Nyáron működik, de a hidegben nem biztos, hogy beindul rendesen. Nekem 50/50-nel már 15fokban is csak másodikra indult.
Én annyiban meg trükközöm az indulást (bár nem tudom, hogy a valóságban csinálok-e valamit), hogy az indítózás előtt, csak gyújtás mellett rálépek 2-3szor a gázra, így még nem volt probléma az indulással (pl. ma reggel sem). Szerintem nem csinálsz semmit.... A régi ótóknál ez a mozdulat - szerintem - spriccentett némi üzemanyagot a motor irányába, de injektoros autónál nem tudok ilyet elképzelni - az injektort vezérelni kell, azt meg csak nem a gázpedál teszi közvetlenül... lMax. megjáratod a fojtószelepet, hogy ne legyen leragadva... Azért nincs probléma az indulással, mert jó a gép . Az lehet, bár korábban nem csináltam, és akkor nekem is csak 3-dikra indult általában. Így inkább csinálom ezt, mint hogy az indító motor krenküljön fölöslegesen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #381 Dátum: 2010. Január 11. - 14:20:46 » |
|
Egy tank fele E85, fele benzin. Nyáron működik, de a hidegben nem biztos, hogy beindul rendesen. Nekem 50/50-nel már 15fokban is csak másodikra indult.
Én annyiban meg trükközöm az indulást (bár nem tudom, hogy a valóságban csinálok-e valamit), hogy az indítózás előtt, csak gyújtás mellett rálépek 2-3szor a gázra, így még nem volt probléma az indulással (pl. ma reggel sem). Szerintem nem csinálsz semmit.... A régi ótóknál ez a mozdulat - szerintem - spriccentett némi üzemanyagot a motor irányába, de injektoros autónál nem tudok ilyet elképzelni - az injektort vezérelni kell, azt meg csak nem a gázpedál teszi közvetlenül... lMax. megjáratod a fojtószelepet, hogy ne legyen leragadva... Azért nincs probléma az indulással, mert jó a gép . Ennek a régi karburátoros autóknál volt jelentősége,ahol ilyenkor a gyorsító fúvóka szó szerint belehugyozott a torokba.Injektornál nem csinálsz semmit.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #382 Dátum: 2010. Január 11. - 14:30:47 » |
|
Nem arról volt szó, hogy a 2007-es modellévtől kezdve eleve módosított szelepekkel szerelik a Lacsikat?
De igen, csak most már állítólag a módosítottnak is van módosítása. ez kb annyira lehet hiteles, mint a h1n1 védőoltás
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #383 Dátum: 2010. Január 11. - 14:35:15 » |
|
Egy tank fele E85, fele benzin. Nyáron működik, de a hidegben nem biztos, hogy beindul rendesen. Nekem 50/50-nel már 15fokban is csak másodikra indult.
Én annyiban meg trükközöm az indulást (bár nem tudom, hogy a valóságban csinálok-e valamit), hogy az indítózás előtt, csak gyújtás mellett rálépek 2-3szor a gázra, így még nem volt probléma az indulással (pl. ma reggel sem). Szerintem nem csinálsz semmit.... A régi ótóknál ez a mozdulat - szerintem - spriccentett némi üzemanyagot a motor irányába, de injektoros autónál nem tudok ilyet elképzelni - az injektort vezérelni kell, azt meg csak nem a gázpedál teszi közvetlenül... lMax. megjáratod a fojtószelepet, hogy ne legyen leragadva... Azért nincs probléma az indulással, mert jó a gép . Ennek a régi karburátoros autóknál volt jelentősége,ahol ilyenkor a gyorsító fúvóka szó szerint belehugyozott a torokba.Injektornál nem csinálsz semmit. Ikfesték, azonban ha a rituálé működik (ergó elsőre indul így), és nincs káros mellékhatása, akkor szerintem maradok a végrehajtásnál ...és nem, ha rózsaszín tütüben kezemben egy makákó farkával körbe kellene táncolni hozzá az autót, hogy elsőre induljon, akkor azt nem csinálnám
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #384 Dátum: 2010. Január 13. - 14:32:30 » |
|
Egy tank fele E85, fele benzin. Nyáron működik, de a hidegben nem biztos, hogy beindul rendesen. Nekem 50/50-nel már 15fokban is csak másodikra indult.
Ne is törődj vele. Nekem tiszta benzinnel is szokott ilyet csinálni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #385 Dátum: 2010. Január 13. - 14:37:44 » |
|
Egy tank fele E85, fele benzin. Nyáron működik, de a hidegben nem biztos, hogy beindul rendesen. Nekem 50/50-nel már 15fokban is csak másodikra indult.
Én annyiban meg trükközöm az indulást (bár nem tudom, hogy a valóságban csinálok-e valamit), hogy az indítózás előtt, csak gyújtás mellett rálépek 2-3szor a gázra, így még nem volt probléma az indulással (pl. ma reggel sem). Szerintem nem csinálsz semmit.... A régi ótóknál ez a mozdulat - szerintem - spriccentett némi üzemanyagot a motor irányába, de injektoros autónál nem tudok ilyet elképzelni - az injektort vezérelni kell, azt meg csak nem a gázpedál teszi közvetlenül... lMax. megjáratod a fojtószelepet, hogy ne legyen leragadva... Azért nincs probléma az indulással, mert jó a gép . Ennek a régi karburátoros autóknál volt jelentősége,ahol ilyenkor a gyorsító fúvóka szó szerint belehugyozott a torokba.Injektornál nem csinálsz semmit. Ikfesték, azonban ha a rituálé működik (ergó elsőre indul így), és nincs káros mellékhatása, akkor szerintem maradok a végrehajtásnál ...és nem, ha rózsaszín tütüben kezemben egy makákó farkával körbe kellene táncolni hozzá az autót, hogy elsőre induljon, akkor azt nem csinálnám Ez a rituálé leginkább arra jó, hogy a benzin pumpának több ideje legyen a szükséges nyomást létrehoznia. Amire elvileg nem lenne szükség, hiszen a rendszer nem engedheti el a nyomást. Elvileg. Bizonyítási lehetőség: indítás előtt add rá a gyújtást, de ne indítózz, és ne maceráld a gázpedált. Csak várj egy kicsit. Hallani fogod, hogy a benzin pumpa meddig működik. Amikor leáll, gyújtás le, majd egyből vissza, de most már indítózással együtt. Indul egyből?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #386 Dátum: 2010. Január 21. - 10:24:04 » |
|
Athee! Mi a helyzet az autóddal? Törlés óta volt hiba kód?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #387 Dátum: 2010. Január 21. - 10:36:29 » |
|
Athee! Mi a helyzet az autóddal? Törlés óta volt hiba kód?
Semmi hibakód, semmi tünet. Kapott E85-öt vasárnap, Gödöllőtől Pestig 5000 felett jöttem vele. De a törlés után ugye 1 hét telt el, és addig sem volt semmi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #388 Dátum: 2010. Január 21. - 12:51:01 » |
|
Athee! Mi a helyzet az autóddal? Törlés óta volt hiba kód?
Semmi hibakód, semmi tünet. Kapott E85-öt vasárnap, Gödöllőtől Pestig 5000 felett jöttem vele. De a törlés után ugye 1 hét telt el, és addig sem volt semmi. Ezért kérdeztem. Néha a törlés megoldja a gondot (ezt elő is írja a szerviz doksi. Minden (hibakódot esetlegesen okozó) javítás után hibakód törlés).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #389 Dátum: 2010. Január 21. - 12:56:10 » |
|
Athee! Mi a helyzet az autóddal? Törlés óta volt hiba kód?
Semmi hibakód, semmi tünet. Kapott E85-öt vasárnap, Gödöllőtől Pestig 5000 felett jöttem vele. De a törlés után ugye 1 hét telt el, és addig sem volt semmi. De nem 5-ösben jöttél, ugye?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|