Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 22. - 06:39:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 397385 alkalommal)
Forti
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


Lacetti Star 1.4 16v


« Hozzászólás #1275 Dátum: 2013. Május 02. - 13:12:41 »

Sziasztok

Na én sem úsztam meg a P300 -as hiba kódot, ma voltam szervízben. A tünetek, fullad az autó, lomha, rángat, néha alapjáraton  dadog mintha 3 henger menne és persze pech-lámpa.  A szaki azt ajánlotta, hogy a szelepeket vegyszeresen tisztítják Mosolyog egy ilyen tisztítás 25000 ft  csak pislogtam. Mérgemben vettem egy 125 ml spurit, bele a tankba, rá-tankoltam és 150-el mentem hazáig a pályán, és láss csodát mint a zsebóra. Olvastam, hogy ezt a WEPP adalékot használjátok, egészen pontosan melyiket? Köszönöm előre is a választ.
Naplózva

szotyi1
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


« Hozzászólás #1276 Dátum: 2013. Május 28. - 10:31:11 »

Sziasztok!
Mint láthatjátok még új vagyok,ismerkedem veletek.
A kérdésem az lenne hogy kigyúladt a chek lámpám, kiolvasták ,katalizátor alacsony teljesítési szintett írt.
Azóta mentem pár száz kilómétert kiégettem,megint világít a lámpa.
Ki tudom othon a hibalámpát ütni hogy ne világítson hiszen azt tudom hogy mia baja.
Köszi a segítséget előre is.

Üdv:szotyi
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1277 Dátum: 2013. Május 28. - 10:35:06 »

Sziasztok!
Mint láthatjátok még új vagyok,ismerkedem veletek.
A kérdésem az lenne hogy kigyúladt a chek lámpám, kiolvasták ,katalizátor alacsony teljesítési szintett írt.
Azóta mentem pár száz kilómétert kiégettem,megint világít a lámpa.
Ki tudom othon a hibalámpát ütni hogy ne világítson hiszen azt tudom hogy mia baja.
Köszi a segítséget előre is.

Üdv:szotyi

NEM
Naplózva

70/4334431
szotyi1
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


« Hozzászólás #1278 Dátum: 2013. Május 28. - 10:58:50 »

Sziasztok!
Mint láthatjátok még új vagyok,ismerkedem veletek.
A kérdésem az lenne hogy kigyúladt a chek lámpám, kiolvasták ,katalizátor alacsony teljesítési szintett írt.
Azóta mentem pár száz kilómétert kiégettem,megint világít a lámpa.
Ki tudom othon a hibalámpát ütni hogy ne világítson hiszen azt tudom hogy mia baja.
Köszi a segítséget előre is.

Üdv:szotyi
Köszi!

NEM
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1279 Dátum: 2013. Május 28. - 14:06:09 »

Sziasztok!
Mint láthatjátok még új vagyok,ismerkedem veletek.
A kérdésem az lenne hogy kigyúladt a chek lámpám, kiolvasták ,katalizátor alacsony teljesítési szintett írt.
Azóta mentem pár száz kilómétert kiégettem,megint világít a lámpa.
Ki tudom othon a hibalámpát ütni hogy ne világítson hiszen azt tudom hogy mia baja.
Köszi a segítséget előre is.

Üdv:szotyi
le kéne szedni a katalizátort és megnézni, hogy ép-e benne a kerámia
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
szotyi1
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


« Hozzászólás #1280 Dátum: 2013. Május 28. - 20:26:19 »

Sziasztok!
Mint láthatjátok még új vagyok,ismerkedem veletek.
A kérdésem az lenne hogy kigyúladt a chek lámpám, kiolvasták ,katalizátor alacsony teljesítési szintett írt.
Azóta mentem pár száz kilómétert kiégettem,megint világít a lámpa.
Ki tudom othon a hibalámpát ütni hogy ne világítson hiszen azt tudom hogy mia baja.
Köszi a segítséget előre is.

Üdv:szotyi
le kéne szedni a katalizátort és megnézni, hogy ép-e benne a kerámia



Helló!
Ha leszedem és sérült a kerámia akkor mik a lehetőségek?

üdv:szotyi
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1281 Dátum: 2013. Május 28. - 20:32:44 »

akkor katalizátor csere..... Zavart
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
szaot
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


Lacetti 1.4 Star AC HB 2007


« Hozzászólás #1282 Dátum: 2013. Május 29. - 10:20:21 »

Sziasztok

Na én sem úsztam meg a P300 -as hiba kódot, ma voltam szervízben. A tünetek, fullad az autó, lomha, rángat, néha alapjáraton  dadog mintha 3 henger menne és persze pech-lámpa.  A szaki azt ajánlotta, hogy a szelepeket vegyszeresen tisztítják Mosolyog egy ilyen tisztítás 25000 ft  csak pislogtam. Mérgemben vettem egy 125 ml spurit, bele a tankba, rá-tankoltam és 150-el mentem hazáig a pályán, és láss csodát mint a zsebóra. Olvastam, hogy ezt a WEPP adalékot használjátok, egészen pontosan melyiket? Köszönöm előre is a választ.

'2033 Intenzív szeleptisztító'-t a szelepekhez a fojtószelepen keresztül, '2036 Benzin befecskendezési rendszer védelem'-t a tankba.
Naplózva
szotyi1
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


« Hozzászólás #1283 Dátum: 2013. Május 29. - 10:38:13 »

Sziasztok

Na én sem úsztam meg a P300 -as hiba kódot, ma voltam szervízben. A tünetek, fullad az autó, lomha, rángat, néha alapjáraton  dadog mintha 3 henger menne és persze pech-lámpa.  A szaki azt ajánlotta, hogy a szelepeket vegyszeresen tisztítják Mosolyog egy ilyen tisztítás 25000 ft  csak pislogtam. Mérgemben vettem egy 125 ml spurit, bele a tankba, rá-tankoltam és 150-el mentem hazáig a pályán, és láss csodát mint a zsebóra. Olvastam, hogy ezt a WEPP adalékot használjátok, egészen pontosan melyiket? Köszönöm előre is a választ.

'2033 Intenzív szeleptisztító'-t a szelepekhez a fojtószelepen keresztül, '2036 Benzin befecskendezési rendszer védelem'-t a tankba.


Szia! Ezeket hol lehet kapni,és mennyibe kerülnek?
Köszi a választ.

Üdv:szotyi
Naplózva
szaot
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


Lacetti 1.4 Star AC HB 2007


« Hozzászólás #1284 Dátum: 2013. Május 29. - 11:28:57 »

Szia! Ezeket hol lehet kapni,és mennyibe kerülnek?
Köszi a választ.

Üdv:szotyi

http://lmgtfy.com/?q=wepp
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1285 Dátum: 2013. Május 29. - 12:38:18 »

Sziasztok

Na én sem úsztam meg a P300 -as hiba kódot, ma voltam szervízben. A tünetek, fullad az autó, lomha, rángat, néha alapjáraton  dadog mintha 3 henger menne és persze pech-lámpa.  A szaki azt ajánlotta, hogy a szelepeket vegyszeresen tisztítják Mosolyog egy ilyen tisztítás 25000 ft  csak pislogtam. Mérgemben vettem egy 125 ml spurit, bele a tankba, rá-tankoltam és 150-el mentem hazáig a pályán, és láss csodát mint a zsebóra. Olvastam, hogy ezt a WEPP adalékot használjátok, egészen pontosan melyiket? Köszönöm előre is a választ.

'2033 Intenzív szeleptisztító'-t a szelepekhez a fojtószelepen keresztül, '2036 Benzin befecskendezési rendszer védelem'-t a tankba.


Szia! Ezeket hol lehet kapni,és mennyibe kerülnek?
Köszi a választ.

Üdv:szotyi

a masszív lerakódás ellen nem ér semmit egyik szer sem!
Naplózva

70/4334431
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1286 Dátum: 2013. Június 02. - 07:52:18 »

Mi köze ezeknek a tisztítóknak a katalizátorhoz?
A p300-as hibakód egy egész más történet.
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1287 Dátum: 2013. Június 02. - 08:18:15 »

Mi köze ezeknek a tisztítóknak a katalizátorhoz?
A p300-as hibakód egy egész más történet.
Így van. Úgy látom, kissé összekeveredett a topic. A P0300 különböző henger égéskimaradás definicióval bír. A katalizátor hatásfokra utaló egészen más. Összefüggés viszont van, illetve előbb-utóbb lesz a kettő között. Az égéskimaradás tartós fennállása esetén "leharcolja" a katalizátort. Célszerű megkeresni a hiba okát, nem pedig vakon hagyatkozni a hibaüzenetre. Az "csak" iránymutató a további hibakeresést illetően. De erről már annyit, de annyit írtunk.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1288 Dátum: 2013. Június 03. - 15:21:31 »

Mi köze ezeknek a tisztítóknak a katalizátorhoz?
A p300-as hibakód egy egész más történet.
Így van. Úgy látom, kissé összekeveredett a topic. A P0300 különböző henger égéskimaradás definicióval bír. A katalizátor hatásfokra utaló egészen más. Összefüggés viszont van, illetve előbb-utóbb lesz a kettő között. Az égéskimaradás tartós fennállása esetén "leharcolja" a katalizátort. Célszerű megkeresni a hiba okát, nem pedig vakon hagyatkozni a hibaüzenetre. Az "csak" iránymutató a további hibakeresést illetően. De erről már annyit, de annyit írtunk.
Az én lambda hibám is kinyírhatja a katalizátort? Mondjuk most főleg áll az autó, aztán ha hazajöttem megyek hozzád a szonda miatt (is).
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1289 Dátum: 2013. Június 03. - 19:03:24 »

Ez a check lámpa téma roppant érdekes. Igy kicsit utána gondolva nem is értem mert pl párom szülei 2007 ben vettek egy null km es 1.4 16v seat cordobát. 90% ban városi rövidtáv plusz 40-50km/h közt már 5.be váltanak. a kocsiban kb 55 ezer km van és sosem volt ilyen kormolodás meg szelep ragadási hiba meg check lámpa pedig az is 16 szelepes. akkor nálunk mért van?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!