Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 22. - 00:14:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 397292 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1170 Dátum: 2013. Január 14. - 11:54:39 »

Sziasztok!
P0327-et mire véljem? P0300 mellé bedobta indulás után....
Kopogás érzékelő hiba.
Lehet kábel, csatlakozó, érzékelő hiba (mint bármelyik hasonló esetben  Vigyorog), de szerintem itt simán a p300-at okozó tünetek kísérője He (kimaradt robbanó ütem miatt nem érzékelte a normál "koppanást").

Szerintem. (de én nem értek hozzá  Kacsint).

 

Hogy néz ki és hol található a kopogás érzékelő ,mert több szőr felet téve a kérdés ,mintha titok lenne.   

A blokk hátoldalán van egy 8as csavar megy át rajt csak bontás után látható
Ettől most jobb ,hogy tudod hol van,egy normális diagnosztikát kellene csinálni adatelemzéssel  nem találgatni.
Amúgy nem jellemző hiba,de bármi lehet viszont a találgatás az sokba szokott kerülni
Az első mondat bőségesen elegendő lett volna.
                                                                                                                                                                                                                    Köszönöm hogy meg védtél ;nem tudom hogy mit szolnál ha leállna a fűtésed otthon és a  szerelő eszt mondaná;ettől mos jobb hogy tudod hogy a termoelem és a mágnes betét romlót el a gáz fűtésedben .Meg sem merem kérdezi hogy a víz hőfok érzékelő hol van,mert ha lassan vagy nem pontosan mér tovább tart a szívató üzemmód ,szerintem ,,de biztos esztis kilehet olvastatni, meg a bibliát,...           

talán azért tart tovább a bemelegedési fázis mert hidegebb van,vagy a termosztátod tönkrement,de ha visszakeresel volt róla szó!
Itt az a baj dobálózunk az alkatrészekkel mikor koránt sem biztos,hogy az ment tönkre ha gond van az autóval el kell vinni hozzáértő szakihoz!
Naplózva

70/4334431
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1171 Dátum: 2013. Január 14. - 12:05:59 »

Ezzel az erővel az egész fórum felesleges. Ha baj van mindenki menjen szerelőhöz.

Kakaos nem akarja cserélni az alkatrészt, csak tudni szeretné hol van. Kacsint
Naplózva


LPG
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #1172 Dátum: 2013. Január 14. - 17:19:44 »

Tomy miért válaszolt?! Megint utólag oktat! Aki nem ért a fűtéshez az nem nyúl, hozzá! Más az autóhoz nem ért az meg ahhoz ne nyúljon!!!!!!!!!
Szerintem azért "válaszolt", mert szíve joga hozzá.  Kacsint Ahogy Ti is minden lében két kanálkodtok, úgy ezt más is megteheti.. pláne., hogy még igaz is!
Kakaós csak megkérdezte, hogy hol van az a bizonyos...
Mivel a fórum összes hozzászólását el szoktam olvasni, ezért kollektíve kikérném magunknak ezt a :" Megint utólag oktat!" kijelentést.
Mindenki ahhoz nyúl hozzá, amihez csak akar! Max. elrontja a saját tulajdonában lévő gépkocsit, és legközelebb majd meggondolja mit csinál.. Kacsint

Elmondanám, hogy a magam részéről pl. kezdek abból besokallani, ahogy a fórumozókkal "beszéltek"!
Engem például abszolute nem érdekel, hogy mennyire értetek a típushoz... Kacsint Az nem jogosít fel senkit, hogy rongálja itt a hangulatot!
Lassan úgy néz ki a dolog, hogy nem lehet itt sem kérdezni sem válaszolni, mert akkor jön a Sebi család és jól kiosztja a fórumozót !
Azt is elmondanám még, hogy szerintem ezért is kerülnek el bennünket el sokan.., akár még a régiek közül is!

Úgy látszik az a mód, ahogyan megkértelek-megkértünk benneteket többen is arra, hogy egy picit változtassatok a nyers és sokszor visszatetsző stílusotokon, süket fülekre talál.  

Szerintem aki valóban segíteni és nem csak kérkedni akar a tudásával, az nem kioktat másokat, hanem türelemmel próbálja rávezetni a kedves laikust a tudnivalókra. Akinek meg nem lehet segíteni, mert nem hajlik a szép szóra, annak nem kell segíteni ! Figyelem lényeg a szép szó!

Reakciókat nem várok ide! Törzsasztalban bármikor kifejtheti bárki a véleményét, természetesen.



Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1173 Dátum: 2013. Február 07. - 18:22:34 »

Ma kaptam egy sárga lámpát, 90-nel főúton meleg motorral.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1174 Dátum: 2013. Február 07. - 19:35:31 »

Ma kaptam egy sárga lámpát, 90-nel főúton meleg motorral.
Diablo! Ha kiolvasták már, mi volt a kódja? Volt-e panaszod, vagy csak meggyulladt?
Csaba is, de ez már megszokott dolog, mivel ez volt a 21.-ik, és persze minden oké amúgy a géppel, mint mindig. Csak hát allergiás a fiamra, de nem számít, mindkettőt megtartom továbbra is.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1175 Dátum: 2013. Február 08. - 00:39:59 »

Ma kaptam egy sárga lámpát, 90-nel főúton meleg motorral.
Mindig az a száguldás!....minek rohanni?  Kacsint Vigyorog Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1176 Dátum: 2013. Február 09. - 14:35:43 »

Ma kaptam egy sárga lámpát, 90-nel főúton meleg motorral.
Mindig az a száguldás!....minek rohanni?  Kacsint Vigyorog Vigyorog
Vigyorog
Ritka alkalom manapság, mert mindig nedves-havas-jeges mostanában a főút.
Egyébként a harmadik indításnál elaludt, de még nem tudtam szervízbe menni vele. Amúgy semmit nem vettem észre a kocsin, megy rendesen.
Naplózva
zjuhasz
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #1177 Dátum: 2013. Február 09. - 23:21:57 »

kevesebb, mint egy év után újra előjött a checklámpa. Tavaly p300 miatt Zsolti megpucolta jutányos áron, azóta igyekszem OMV benzint tankolni, meg kicsit jobban pörgetni, de a rövid távok megmaradtak (emiatt nem költöztünk messzebb a bölcsitől Mosolyog ). Idén már nem csak világít, hanem néha torpan is az autó. A hibakódot még nem tudom, szerdán megyek a WRC-be. Nagyon reméli a pénztárcám, hogy elég ismét egy tisztítás és nem kell szelepeket cserélni...
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1178 Dátum: 2013. Február 10. - 00:29:33 »

kevesebb, mint egy év után újra előjött a checklámpa. Tavaly p300 miatt Zsolti megpucolta jutányos áron, azóta igyekszem OMV benzint tankolni, meg kicsit jobban pörgetni, de a rövid távok megmaradtak (emiatt nem költöztünk messzebb a bölcsitől Mosolyog ). Idén már nem csak világít, hanem néha torpan is az autó. A hibakódot még nem tudom, szerdán megyek a WRC-be. Nagyon reméli a pénztárcám, hogy elég ismét egy tisztítás és nem kell szelepeket cserélni...

nem értelek ha tudod,hogy mi a probléma okozója akkor miért nem próbálsz ellene tenni nem kell messzebb költözni csak néha/télen 2-3 hetet szoktam javasolni/ elmenni egy 20km es távra fordulaton tartani nem kell száguldani,hogy be tudjon következni az öntisztulás.
Sajnos ha masszív a lerakodás akkor már nem ér semmit a vegyi tisztítás.
Amúgy mit értesz a kicsit jobban pörgetni alatt?
Naplózva

70/4334431
zjuhasz
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #1179 Dátum: 2013. Február 10. - 07:55:51 »

Jobban pörgetés alatt azt, hogy igyekszem magasabb fordulatszámon váltani és pl. 40-50-nél nem ötösben, hanem hármasban hagyni. Szoktam "égetni" is, bár nem 2-3 hetente, csak alkalomadtán, kéthavonta kb...
Sajnos drága nekem havonta egy tank benzinnél többet belerakni, csakhát most úgy néz ki, hogy amit megspórolok a benzinen, annak többszörösét költöm javításra 
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1180 Dátum: 2013. Február 11. - 13:46:07 »

húha, hát a 40-50nél 3asban az még semennyire sem pörgetés. próbáld ki, hogy 3ezres fordulat alatt nem váltasz fel. én évek óta így járok és semmi gondom. igaz régebben sűrűn elkentem a száját a lacsinak Mosolyog de pl 60 alatt 3asban megyek, 40 alatt 2esben......az ideálishoz közeli (mert ugye tökéletes égés nincs) az 3 ezres fordulat körül van......nekem pl többet ér, hogy tovább jobb legyen a motornak, minthogy próbáljak azon spórolni, hogy kevesebbet fogyasszon és megfulladjon szegény. ráadásul nem is fogyaszt kevesebbet, ha szenved 1000-2000es fordulat között. ott kigyorsítani sem tudsz, ha kell, illetve motorfék sincs jóformán........
ez persze csak a saját véleményem, amit az elmúlt 8 évben szereztem szerintem szavahihető forrásokból/szakemberektől  Kacsint
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1181 Dátum: 2013. Február 11. - 16:41:54 »

Nekem is p300 volt a hibakód, sajnos az utóbbi időben kimaradtak a pörgetős hegyi utak, de majd bepótolom a hétvégén.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1182 Dátum: 2013. Február 12. - 01:01:26 »

húha, hát a 40-50nél 3asban az még semennyire sem pörgetés. próbáld ki, hogy 3ezres fordulat alatt nem váltasz fel. én évek óta így járok és semmi gondom. igaz régebben sűrűn elkentem a száját a lacsinak Mosolyog de pl 60 alatt 3asban megyek, 40 alatt 2esben......az ideálishoz közeli (mert ugye tökéletes égés nincs) az 3 ezres fordulat körül van......nekem pl többet ér, hogy tovább jobb legyen a motornak, minthogy próbáljak azon spórolni, hogy kevesebbet fogyasszon és megfulladjon szegény. ráadásul nem is fogyaszt kevesebbet, ha szenved 1000-2000es fordulat között. ott kigyorsítani sem tudsz, ha kell, illetve motorfék sincs jóformán........
ez persze csak a saját véleményem, amit az elmúlt 8 évben szereztem szerintem szavahihető forrásokból/szakemberektől  Kacsint
Bizony, bizony! Lakott területen csak akkor váltok negyediket, ha tuti nincs ellenőrzés és 60 felett mehetek....
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #1183 Dátum: 2013. Február 12. - 08:35:55 »

húha, hát a 40-50nél 3asban az még semennyire sem pörgetés. próbáld ki, hogy 3ezres fordulat alatt nem váltasz fel. én évek óta így járok és semmi gondom. igaz régebben sűrűn elkentem a száját a lacsinak Mosolyog de pl 60 alatt 3asban megyek, 40 alatt 2esben......az ideálishoz közeli (mert ugye tökéletes égés nincs) az 3 ezres fordulat körül van......nekem pl többet ér, hogy tovább jobb legyen a motornak, minthogy próbáljak azon spórolni, hogy kevesebbet fogyasszon és megfulladjon szegény. ráadásul nem is fogyaszt kevesebbet, ha szenved 1000-2000es fordulat között. ott kigyorsítani sem tudsz, ha kell, illetve motorfék sincs jóformán........
ez persze csak a saját véleményem, amit az elmúlt 8 évben szereztem szerintem szavahihető forrásokból/szakemberektől  Kacsint
Bizony, bizony! Lakott területen csak akkor váltok negyediket, ha tuti nincs ellenőrzés és 60 felett mehetek....

Én 50-nél négyesben, 60-nál ötösben megyek. Évek óta nem volt sárga lámpám...
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1184 Dátum: 2013. Február 12. - 09:25:24 »

húha, hát a 40-50nél 3asban az még semennyire sem pörgetés. próbáld ki, hogy 3ezres fordulat alatt nem váltasz fel. én évek óta így járok és semmi gondom. igaz régebben sűrűn elkentem a száját a lacsinak Mosolyog de pl 60 alatt 3asban megyek, 40 alatt 2esben......az ideálishoz közeli (mert ugye tökéletes égés nincs) az 3 ezres fordulat körül van......nekem pl többet ér, hogy tovább jobb legyen a motornak, minthogy próbáljak azon spórolni, hogy kevesebbet fogyasszon és megfulladjon szegény. ráadásul nem is fogyaszt kevesebbet, ha szenved 1000-2000es fordulat között. ott kigyorsítani sem tudsz, ha kell, illetve motorfék sincs jóformán........
ez persze csak a saját véleményem, amit az elmúlt 8 évben szereztem szerintem szavahihető forrásokból/szakemberektől  Kacsint
Bizony, bizony! Lakott területen csak akkor váltok negyediket, ha tuti nincs ellenőrzés és 60 felett mehetek....

Én 50-nél négyesben, 60-nál ötösben megyek. Évek óta nem volt sárga lámpám...

egy dolgot ne felejts el neked Nubira III od van amiről 1 hengerfejet sem kellett levennünk....
Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!