athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #105 Dátum: 2008. Október 31. - 15:13:43 » |
|
Holnap megyek kiolvastatni a hibakódot. Kíváncsi vagyok mi lesz, mert az autó ugyan úgy megy mint előtte, semmi változást nem vettem észre.
Ugye, volt szelepcseréd? Már megvolt! Annak voltak tünetei is, de most semmi. P1402 hiba kód volt. (kipufogógáz visszavezetés akadályozott) Holnap kiveszem az EGR alól a lemezt Egy alapos EGR tisztítás W40-nel? Elsőre csak kiveszem a lemezt, ha utána is előjön akkor pucolunk. Bár ha lesz kedvem, akkor megpucolóm holnap. Fúrjál bele 2 lyukat 3-as fúróval, és nem lesz hibakód! Érzékelni fogja, hogy van visszavezetés, de mégsem annyi, ami kellene.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #106 Dátum: 2008. Október 31. - 21:50:00 » |
|
No, reméltem, nem írok ide ilyet, de sajnos 24-én ca. 27000 km-nél megjött a checklámpa nekem is. Éppen Komáromba indultnk reggel, még hideg volt a motor, amikor elkezdett villogni, majd beállt folyamatosra. Amikor odaértünk és leállíottam az autót, megnéztük az erődöt, majd utána újra indításkor már eltűnt.
Szervízben még nem voltam, mert nem volt ráidőm, de a héten kiolvastatom.
Ezt Jopek úrnak köszönheted, mert ő komáromi, és, ha valaki csak úgy bemegy a városába előzetes egyeztetés nélkül, akkor megvicceli, de utána azért elengedi.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #107 Dátum: 2008. Október 31. - 22:20:33 » |
|
P1402 hiba kód volt. (kipufogógáz visszavezetés akadályozott) Holnap kiveszem az EGR alól a lemezt
Egy alapos EGR tisztítás W40-nel? Elsőre csak kiveszem a lemezt, ha utána is előjön akkor pucolunk. Bár ha lesz kedvem, akkor megpucolóm holnap. Fúrjál bele 2 lyukat 3-as fúróval, és nem lesz hibakód! Érzékelni fogja, hogy van visszavezetés, de mégsem annyi, ami kellene. Ez csak ötlet, vagy te is így csináltad?
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #108 Dátum: 2008. November 01. - 04:43:22 » |
|
P1402 hiba kód volt. (kipufogógáz visszavezetés akadályozott) Holnap kiveszem az EGR alól a lemezt
Egy alapos EGR tisztítás W40-nel? Elsőre csak kiveszem a lemezt, ha utána is előjön akkor pucolunk. Bár ha lesz kedvem, akkor megpucolóm holnap. Fúrjál bele 2 lyukat 3-as fúróval, és nem lesz hibakód! Érzékelni fogja, hogy van visszavezetés, de mégsem annyi, ami kellene. Ez csak ötlet, vagy te is így csináltad? Nekem is volt pech lámpám tőle kb. 600 km után. Kivettem, megtisztítottam WD-40-el, fúrtam bele 2 lyukat, és semmi gond. Kopp-kopp. Azóta 3000 körül mentem vele, és a zöldkártyát is simán vette.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #109 Dátum: 2008. November 01. - 08:29:13 » |
|
P1402 hiba kód volt. (kipufogógáz visszavezetés akadályozott) Holnap kiveszem az EGR alól a lemezt
Egy alapos EGR tisztítás W40-nel? Elsőre csak kiveszem a lemezt, ha utána is előjön akkor pucolunk. Bár ha lesz kedvem, akkor megpucolóm holnap. Fúrjál bele 2 lyukat 3-as fúróval, és nem lesz hibakód! Érzékelni fogja, hogy van visszavezetés, de mégsem annyi, ami kellene. Ez csak ötlet, vagy te is így csináltad? Nekem is volt pech lámpám tőle kb. 600 km után. Kivettem, megtisztítottam WD-40-el, fúrtam bele 2 lyukat, és semmi gond. Kopp-kopp. Azóta 3000 körül mentem vele, és a zöldkártyát is simán vette. A lezárás óta 4000km-t mentem és nekem csak most dobot hiba kódot.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
Jopek
|
|
« Hozzászólás #110 Dátum: 2008. November 01. - 09:42:14 » |
|
No, reméltem, nem írok ide ilyet, de sajnos 24-én ca. 27000 km-nél megjött a checklámpa nekem is. Éppen Komáromba indultnk reggel, még hideg volt a motor, amikor elkezdett villogni, majd beállt folyamatosra. Amikor odaértünk és leállíottam az autót, megnéztük az erődöt, majd utána újra indításkor már eltűnt.
Szervízben még nem voltam, mert nem volt ráidőm, de a héten kiolvastatom.
Ezt Jopek úrnak köszönheted, mert ő komáromi, és, ha valaki csak úgy bemegy a városába előzetes egyeztetés nélkül, akkor megvicceli, de utána azért elengedi. Ja, kapcsolgatok ezt azt...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #111 Dátum: 2008. November 01. - 10:46:29 » |
|
Csak halkan megjegyezném, hogy az EGR-nek van külön topicja!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. November 01. - 10:48:31 írta cápaFeri »
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #112 Dátum: 2008. November 01. - 13:34:35 » |
|
Csak halkan megjegyezném, hogy az EGR-nek van külön topicja!!!
Tudjuk, de az egész egy cheklámpával kezdődött és azt elemezzük, mit kell csinálni azért, hogy ne legyen megint cheklámpa.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #113 Dátum: 2008. November 01. - 15:41:53 » |
|
Csak halkan megjegyezném, hogy az EGR-nek van külön topicja!!!
Tudjuk, de az egész egy cheklámpával kezdődött és azt elemezzük, mit kell csinálni azért, hogy ne legyen megint cheklámpa. És arra gondoltatok, hogy ha kivennénk az izzót.....
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #114 Dátum: 2008. November 01. - 15:53:11 » |
|
Csak halkan megjegyezném, hogy az EGR-nek van külön topicja!!!
Tudjuk, de az egész egy cheklámpával kezdődött és azt elemezzük, mit kell csinálni azért, hogy ne legyen megint cheklámpa. És arra gondoltatok, hogy ha kivennénk az izzót..... Cap! Ez súlyos plágium! A BKV-nál már régen kitalálták ezt a javítási módot, ha a központi "STOP" hibajelző állandóan égett, vagy pislákolt. A maflák, pedig le is lehetett volna ragasztani szigetelő fekete szalaggal, ami jóval egyszerűbb, és gyorsabb megoldás, mint kivenni az izzót.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #115 Dátum: 2008. November 01. - 18:06:34 » |
|
Csak halkan megjegyezném, hogy az EGR-nek van külön topicja!!!
Tudjuk, de az egész egy cheklámpával kezdődött és azt elemezzük, mit kell csinálni azért, hogy ne legyen megint cheklámpa. És arra gondoltatok, hogy ha kivennénk az izzót..... Cap! Ez súlyos plágium! A BKV-nál már régen kitalálták ezt a javítási módot, ha a központi "STOP" hibajelző állandóan égett, vagy pislákolt. A maflák, pedig le is lehetett volna ragasztani szigetelő fekete szalaggal, ami jóval egyszerűbb, és gyorsabb megoldás, mint kivenni az izzót. Egyszerűbb, de nem olyan esztétéikus megoldás.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Mi24
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
|
|
« Hozzászólás #116 Dátum: 2008. November 18. - 20:14:31 » |
|
Először is üdv mindenkinek! Sajnos már én is találkoztam a checklámpa szellemével. Nem olvastam még problémát az 1.8-asokkal kapcsolatban sem itt, sem a chevyklubon, aminek valószínűleg az az oka, hogy az 1.8-as tulajok száma közel 0, vagy az 1.8-assal nincs gond? Nekem nem bevillant, hanem bekapcsolt és úgy is maradt. Motor ugyanúgy megy/gyorsul, mint előtte, semmi rángás, alapjárat ingadozás. Egyetlen egy dolog volt, ami nem tetszett, az a 10.6-os fogyasztás. Elmentem Szolnokon az Opel szervízbe, mivel most éppen átadás-átvétel alatt áll a Chevy szervíz és kiolvastattam a hibakódot. P0131, ami a lamdaszonda fűtés hibáját jelenti. Kinullázták, majd másnap ismét visszajött, most várom az alkatrészt, addig meg próbálok nem közlekedni vele. Valakinek volt hasonló problémája? Mostanában eléggé 'tatásan' közlekedtem vele,(2500-3000max) ez idézhette elő? Már a városban is sikerült 8 literrel eljárnom. Mikor megvettem állandóan 9.2 lett a fogyasztásom, körülményektől függetlenül, de többnyire város. Nem kíméltem túlzottan, de mostanában a magas benzinárak mellett megpróbáltam spórolósabban járni, mondjuk egy liter nem sok, főleg ha mondjuk nekem is kormolódna az EGR később.Na ez jó hossszúra sikerült, ha megtörténik a lambdaszonda csere, beszámolok a tapasztalatokról. U.i.:Tapasztalat alapján a lambdaszonda/EGR hiba GM betegség. Kollégák Astráiban sorra megjelenik.
|
|
|
Naplózva
|
Nubira III 1.8 CDX
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #117 Dátum: 2008. November 18. - 21:27:25 » |
|
Szia! Mint ahogy te is irtad 1.8-asból nem sok szaladgál nálunk, ezért nincs tapasztalat. A labdaszonda fűtés hiba, meg előfordul más márkáknál is. Mikor voltam kiolvastatni a checklámpámat, akkor volt ott egy Corolla(ami mindig indul )annak szintén labdaszonda fűtés hibája volt. Az 1.8-asról azt hallottam, hogy az ausztrál fejlesztés és nem sok köze van az 1.4-1.6-hoz, de lehet rosszul emlékszem. Majd Sebijoe megmondja, ő biztos jobban tudja.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. November 18. - 23:10:04 írta Jani »
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
sebijoe
Vendég
|
|
« Hozzászólás #118 Dátum: 2008. November 19. - 09:29:02 » |
|
Szia! Mint ahogy te is irtad 1.8-asból nem sok szaladgál nálunk, ezért nincs tapasztalat. A labdaszonda fűtés hiba, meg előfordul más márkáknál is. Mikor voltam kiolvastatni a checklámpámat, akkor volt ott egy Corolla(ami mindig indul )annak szintén labdaszonda fűtés hibája volt. Az 1.8-asról azt hallottam, hogy az ausztrál fejlesztés és nem sok köze van az 1.4-1.6-hoz, de lehet rosszul emlékszem. Majd Sebijoe megmondja, ő biztos jobban tudja. Az 1,8-s 16V- 2,0-s 16V-s Ausztrál Holden fejlesztés.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. November 19. - 13:35:52 írta sebijoe »
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #119 Dátum: 2008. November 19. - 12:04:29 » |
|
Először is üdv mindenkinek! Sajnos már én is találkoztam a checklámpa szellemével. Nem olvastam még problémát az 1.8-asokkal kapcsolatban sem itt, sem a chevyklubon, aminek valószínűleg az az oka, hogy az 1.8-as tulajok száma közel 0, vagy az 1.8-assal nincs gond? Nekem nem bevillant, hanem bekapcsolt és úgy is maradt. Motor ugyanúgy megy/gyorsul, mint előtte, semmi rángás, alapjárat ingadozás. Egyetlen egy dolog volt, ami nem tetszett, az a 10.6-os fogyasztás. Elmentem Szolnokon az Opel szervízbe, mivel most éppen átadás-átvétel alatt áll a Chevy szervíz és kiolvastattam a hibakódot. P0131, ami a lamdaszonda fűtés hibáját jelenti. Kinullázták, majd másnap ismét visszajött, most várom az alkatrészt, addig meg próbálok nem közlekedni vele. Valakinek volt hasonló problémája? Mostanában eléggé 'tatásan' közlekedtem vele,(2500-3000max) ez idézhette elő? Már a városban is sikerült 8 literrel eljárnom. Mikor megvettem állandóan 9.2 lett a fogyasztásom, körülményektől függetlenül, de többnyire város. Nem kíméltem túlzottan, de mostanában a magas benzinárak mellett megpróbáltam spórolósabban járni, mondjuk egy liter nem sok, főleg ha mondjuk nekem is kormolódna az EGR később.Na ez jó hossszúra sikerült, ha megtörténik a lambdaszonda csere, beszámolok a tapasztalatokról. U.i.:Tapasztalat alapján a lambdaszonda/EGR hiba GM betegség. Kollégák Astráiban sorra megjelenik.
Üdv közöttünk! Nem hiszem, hogy ez a hiba összefügg a vezetési stílusod módosításával. Én ugyan így vezetek, és nem volt ilyen hibajelenség a géppel (kopp, kopp, kopp ). Több, mint 120.000 van benne.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|