ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1020 Dátum: 2012. Március 04. - 18:10:09 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #1021 Dátum: 2012. Március 04. - 18:33:53 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1022 Dátum: 2012. április 23. - 10:56:51 » |
|
Gidytől haza felé jövet elkezdett villogni a cheklámpa. Nem örültem neki, de sejtésem szerint a következő miatt történt: kocsi hidegen beindít, elindul a kapuig, a biztonság miatt leállít (lévén mégis Pesten vagyok), kapu kinyit, motor indít, kiáll, motor leállít és kocsi bezár, kapu bezár, kocsi indít és irány haza. Szóval hidegen egymás után háromszor volt gyors indulás és leállítás, gondolom ez nem tetszett a vezérlőnek. Hazaérve persze még világított folyamatosan, majd később irány a benzinkút (kb 1 óra múlva), ekkor még mindig égett. A benzinkútról indulva viszont már nem, tehát a második újraindítás után elaludt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Yeti
|
|
« Hozzászólás #1023 Dátum: 2012. április 23. - 11:00:50 » |
|
Gidytől haza felé jövet elkezdett villogni a cheklámpa. Nem örültem neki, de sejtésem szerint a következő miatt történt: kocsi hidegen beindít, elindul a kapuig, a biztonság miatt leállít (lévén mégis Pesten vagyok), kapu kinyit, motor indít, kiáll, motor leállít és kocsi bezár, kapu bezár, kocsi indít és irány haza. Szóval hidegen egymás után háromszor volt gyors indulás és leállítás, gondolom ez nem tetszett a vezérlőnek. Hazaérve persze még világított folyamatosan, majd később irány a benzinkút (kb 1 óra múlva), ekkor még mindig égett. A benzinkútról indulva viszont már nem, tehát a második újraindítás után elaludt. Lehet nekem is ez van? Ma reggel egy előzés közben elkezdett villogni a sárga vész, majd kb 5-6 villogás után égve maradt. Azóta ég. Rendellenességet nem tapasztaltam, nem dadog, nem eszik többet, nem rángat. Asszem ebből hibakód kiolvasás lesz hamarosan. Okfejtés: Lehet ez Gidy szindróma, mert nála szokott lennei, azaz kedves fiánál az előbukkanó sárga vész, te meg voltál Gidynél, és elkaptad. Én meg nálad voltam. Akkor most én is elkaptam?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #1024 Dátum: 2012. április 23. - 14:04:00 » |
|
Gidytől haza felé jövet elkezdett villogni a cheklámpa. Nem örültem neki, de sejtésem szerint a következő miatt történt: kocsi hidegen beindít, elindul a kapuig, a biztonság miatt leállít (lévén mégis Pesten vagyok), kapu kinyit, motor indít, kiáll, motor leállít és kocsi bezár, kapu bezár, kocsi indít és irány haza. Szóval hidegen egymás után háromszor volt gyors indulás és leállítás, gondolom ez nem tetszett a vezérlőnek. Hazaérve persze még világított folyamatosan, majd később irány a benzinkút (kb 1 óra múlva), ekkor még mindig égett. A benzinkútról indulva viszont már nem, tehát a második újraindítás után elaludt. Lehet nekem is ez van? Ma reggel egy előzés közben elkezdett villogni a sárga vész, majd kb 5-6 villogás után égve maradt. Azóta ég. Rendellenességet nem tapasztaltam, nem dadog, nem eszik többet, nem rángat. Asszem ebből hibakód kiolvasás lesz hamarosan. Okfejtés: Lehet ez Gidy szindróma, mert nála szokott lennei, azaz kedves fiánál az előbukkanó sárga vész, te meg voltál Gidynél, és elkaptad. Én meg nálad voltam. Akkor most én is elkaptam?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1025 Dátum: 2012. április 23. - 16:02:49 » |
|
Gidytől haza felé jövet elkezdett villogni a cheklámpa. Nem örültem neki, de sejtésem szerint a következő miatt történt: kocsi hidegen beindít, elindul a kapuig, a biztonság miatt leállít (lévén mégis Pesten vagyok), kapu kinyit, motor indít, kiáll, motor leállít és kocsi bezár, kapu bezár, kocsi indít és irány haza. Szóval hidegen egymás után háromszor volt gyors indulás és leállítás, gondolom ez nem tetszett a vezérlőnek. Hazaérve persze még világított folyamatosan, majd később irány a benzinkút (kb 1 óra múlva), ekkor még mindig égett. A benzinkútról indulva viszont már nem, tehát a második újraindítás után elaludt. Lehet nekem is ez van? Ma reggel egy előzés közben elkezdett villogni a sárga vész, majd kb 5-6 villogás után égve maradt. Azóta ég. Rendellenességet nem tapasztaltam, nem dadog, nem eszik többet, nem rángat. Asszem ebből hibakód kiolvasás lesz hamarosan. Okfejtés: Lehet ez Gidy szindróma, mert nála szokott lennei, azaz kedves fiánál az előbukkanó sárga vész, te meg voltál Gidynél, és elkaptad. Én meg nálad voltam. Akkor most én is elkaptam? Megérdemelnétek! Két dologra allergiás vagyok Lacetti ügyben, mint tudjátok.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #1026 Dátum: 2012. április 23. - 16:10:28 » |
|
Gidytől haza felé jövet elkezdett villogni a cheklámpa. Nem örültem neki, de sejtésem szerint a következő miatt történt: kocsi hidegen beindít, elindul a kapuig, a biztonság miatt leállít (lévén mégis Pesten vagyok), kapu kinyit, motor indít, kiáll, motor leállít és kocsi bezár, kapu bezár, kocsi indít és irány haza. Szóval hidegen egymás után háromszor volt gyors indulás és leállítás, gondolom ez nem tetszett a vezérlőnek. Hazaérve persze még világított folyamatosan, majd később irány a benzinkút (kb 1 óra múlva), ekkor még mindig égett. A benzinkútról indulva viszont már nem, tehát a második újraindítás után elaludt. Lehet nekem is ez van? Ma reggel egy előzés közben elkezdett villogni a sárga vész, majd kb 5-6 villogás után égve maradt. Azóta ég. Rendellenességet nem tapasztaltam, nem dadog, nem eszik többet, nem rángat. Asszem ebből hibakód kiolvasás lesz hamarosan. Okfejtés: Lehet ez Gidy szindróma, mert nála szokott lennei, azaz kedves fiánál az előbukkanó sárga vész, te meg voltál Gidynél, és elkaptad. Én meg nálad voltam. Akkor most én is elkaptam? Megérdemelnétek! Két dologra allergiás vagyok Lacetti ügyben, mint tudjátok. Lehet, hogy annó sárga nyúlat ütöttél el?
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
Yeti
|
|
« Hozzászólás #1027 Dátum: 2012. április 23. - 19:27:20 » |
|
Gidytől haza felé jövet elkezdett villogni a cheklámpa. Nem örültem neki, de sejtésem szerint a következő miatt történt: kocsi hidegen beindít, elindul a kapuig, a biztonság miatt leállít (lévén mégis Pesten vagyok), kapu kinyit, motor indít, kiáll, motor leállít és kocsi bezár, kapu bezár, kocsi indít és irány haza. Szóval hidegen egymás után háromszor volt gyors indulás és leállítás, gondolom ez nem tetszett a vezérlőnek. Hazaérve persze még világított folyamatosan, majd később irány a benzinkút (kb 1 óra múlva), ekkor még mindig égett. A benzinkútról indulva viszont már nem, tehát a második újraindítás után elaludt. Lehet nekem is ez van? Ma reggel egy előzés közben elkezdett villogni a sárga vész, majd kb 5-6 villogás után égve maradt. Azóta ég. Rendellenességet nem tapasztaltam, nem dadog, nem eszik többet, nem rángat. Asszem ebből hibakód kiolvasás lesz hamarosan. Okfejtés: Lehet ez Gidy szindróma, mert nála szokott lennei, azaz kedves fiánál az előbukkanó sárga vész, te meg voltál Gidynél, és elkaptad. Én meg nálad voltam. Akkor most én is elkaptam? Megérdemelnétek! Két dologra allergiás vagyok Lacetti ügyben, mint tudjátok. Lehet, hogy annó sárga nyúlat ütöttél el? na ne bántsuk tovább szegény Gidy-t, elmúlt a sárga veszedelem, valaki levette a rontást.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Hegedusati
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
2004-es Chevrolet Lacetti 1.4 Elit AC
|
|
« Hozzászólás #1028 Dátum: 2012. Május 19. - 16:23:25 » |
|
Sziasztok!
Az éppen aktuális cheklámpa esemény után szeretnék érdeklődni, ha valaki tudna segíteni.
P1403 ezzel együtt P0420. (Lacetti 1.4 16V SX 2004)
Az első talán EGR, de a másodiknak mi köze van hozzá, vagy egy ettől független hiba lenne? Az EGR-t nem rég néztem, nem nagyon volt koszos, ami nem azt jelenti, hogy működik is. Hogy lehet tesztelni a AZ EGR-t kiszerelt állapotban (házilag), hogy működik-e egyáltalán elektromosan. Nem tudom az érintkezők lábkiosztását. (Ha valaki...azt megköszönném)
Köszönök előre is minden hozzászólást.
Üdv. hege
|
|
|
Naplózva
|
2004-es Chevrolet Lacetti 1.4 Elit AC...én szeretem, nekem tetszik
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #1029 Dátum: 2012. Május 19. - 16:56:50 » |
|
Sziasztok!
Az éppen aktuális cheklámpa esemény után szeretnék érdeklődni, ha valaki tudna segíteni.
P1403 ezzel együtt P0420. (Lacetti 1.4 16V SX 2004)
Az első talán EGR, de a másodiknak mi köze van hozzá, vagy egy ettől független hiba lenne? Az EGR-t nem rég néztem, nem nagyon volt koszos, ami nem azt jelenti, hogy működik is. Hogy lehet tesztelni a AZ EGR-t kiszerelt állapotban (házilag), hogy működik-e egyáltalán elektromosan. Nem tudom az érintkezők lábkiosztását. (Ha valaki...azt megköszönném)
Köszönök előre is minden hozzászólást.
Üdv. hege
Az Egr-t ha jól tévedek csak a gyári scan 100-as műszerrel lehet csak tesztelni másképp nem ajánlatos.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
Zoli
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
|
|
« Hozzászólás #1030 Dátum: 2012. Május 31. - 07:41:43 » |
|
Sziasztok,
Kiolvastattam a legutóbbi hibát, gyújtáskimaradás volt, gyertya cserét javasolt a szerviz első körben, ez megtörtént, rá két hétre ismét checklámpa van. A következő a trafó lenne...érdemes rohannom a szervizbe, vagy ez sem biztos, hogy megoldja a gondom? A másik, hogy mondta a szerelő, hogy szelepfedél tömítést sem ártana kicserélni, de nem olyan sürgős. Ez is okozhatja esetleg a hibát? Mert akkor egy menetben megcsináltatnám ezt is, nem várnék vele a vezérműszíj cseréig (cca 7000km van még addig). Köszönöm a válaszokat előre is.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. Május 31. - 07:43:38 írta Zoli »
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1031 Dátum: 2012. Május 31. - 08:38:29 » |
|
Sziasztok,
Kiolvastattam a legutóbbi hibát, gyújtáskimaradás volt, gyertya cserét javasolt a szerviz első körben, ez megtörtént, rá két hétre ismét checklámpa van. A következő a trafó lenne...érdemes rohannom a szervizbe, vagy ez sem biztos, hogy megoldja a gondom? A másik, hogy mondta a szerelő, hogy szelepfedél tömítést sem ártana kicserélni, de nem olyan sürgős. Ez is okozhatja esetleg a hibát? Mert akkor egy menetben megcsináltatnám ezt is, nem várnék vele a vezérműszíj cseréig (cca 7000km van még addig). Köszönöm a válaszokat előre is.
Trafó 1000ből 1 esetben,téged is utolért valószínűleg a szelep probléma,milyenek a használati körülményeid?
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Zoli
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
|
|
« Hozzászólás #1032 Dátum: 2012. Május 31. - 08:56:56 » |
|
Sziasztok,
Kiolvastattam a legutóbbi hibát, gyújtáskimaradás volt, gyertya cserét javasolt a szerviz első körben, ez megtörtént, rá két hétre ismét checklámpa van. A következő a trafó lenne...érdemes rohannom a szervizbe, vagy ez sem biztos, hogy megoldja a gondom? A másik, hogy mondta a szerelő, hogy szelepfedél tömítést sem ártana kicserélni, de nem olyan sürgős. Ez is okozhatja esetleg a hibát? Mert akkor egy menetben megcsináltatnám ezt is, nem várnék vele a vezérműszíj cseréig (cca 7000km van még addig). Köszönöm a válaszokat előre is.
Trafó 1000ből 1 esetben,téged is utolért valószínűleg a szelep probléma,milyenek a használati körülményeid? A szerelő meg sem említette ezt, szelepcsere megvolt másfél éve kb. Mennyi annak most a cseréje (akkor 150-et mondtak rá, de gariban ment, így nem került semmibe)? Azért másfél évente csere elég rosszul hangzik. A trafóra azt mondta, hogy már jópárat cseréltek cheviben. Most akkor teljesen tanácstalan vagyok. Üzemeltetési körülmények alatt mit értesz? legutóbbi tanácsok óta, kicsit jobban taposom neki, ha lehet, de nincs mindennapos használatban az autó. Akkor most ne vigyem trafó cserére? A fogyasztás érezhetően magasabb sajnos így. A szelepfedél-tömítés kihúzhat még cirka 7000km-et? Sok a kérdésem, bocsánat, elég problémás vagyok . De az autó is az sajna . A hibakód gyújtáskimaradás volt, az is a szelepre utal? Ezt konkrétan láttam, mikor kiolvasta.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. Május 31. - 09:00:52 írta Zoli »
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #1033 Dátum: 2012. Május 31. - 09:12:32 » |
|
A hibakód száma lenne a jó támpont. p300-nál van esélye a szelepcserés dolognak. De ha már megcsinálták (valóban, nem csak leszámlázták) nem hiszem. Szelepfedél tömítést meg ugye a szerelő látta, nem mi. Neki kellene megmondani mennyit bír ki (nekem elég durván eresztett már amire cserélve lett, de hibát nem okozott). Ehez mit szólsz? : http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=69&Itemid=68
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoli
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
|
|
« Hozzászólás #1034 Dátum: 2012. Május 31. - 10:00:48 » |
|
A hibakód száma lenne a jó támpont. p300-nál van esélye a szelepcserés dolognak. De ha már megcsinálták (valóban, nem csak leszámlázták) nem hiszem. Szelepfedél tömítést meg ugye a szerelő látta, nem mi. Neki kellene megmondani mennyit bír ki (nekem elég durván eresztett már amire cserélve lett, de hibát nem okozott). Ehez mit szólsz? : http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=69&Itemid=68Valami 5-ösre végződött a kód, de a P3-ig stimmel...de konkrétan magyar nyelven írta ki a szoftver a notin, hogy gyújtáskimaradás. A tömítés még nem ereszt annyira, ezt is láttam, mikor leszedte a műanyagot a motorról, itt inkább csak arra irányult a kérdés, hogy nem hoz-e magával ennek elodázása újabb hibákat. De akkor most tanácstalan maradtam szerviz ügyben. A szelepcsere márkaszervizben volt, másképp is viselkedett az autó utána, szóval valszeg kicserélték, nem csak számláztak:).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|