Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 25. - 10:13:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 121 122 [123] 124 125 ... 138   Le
 
Szerző Téma: Kerekek  (Megtekintve 373430 alkalommal)
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #1830 Dátum: 2014. Október 11. - 14:53:01 »

Felkerültek a téliek. Nem értem én ezt az autót! A tavasszal felkerült új gumikon így 12000 után kopás látszik. Mindkét első gumi belső szélén jobban megkopott, mint a többi részen. Na meg a fürészfogazódás előjelei. Persze ezek a gumik nem tudnak úgy megkopni, mert a szélső szaktorban nagyon kevés a minta, egybefüggő körbe a felület, de azért van némi bevágás, azokon látzsik, hogy megkezdte volna. Eddig úgy tudtam, hogy a hátsó tengelyen lévő kis terhelés miatt kopnak így a gumik. Komolyan elgondolkodtam egy kerékösszetartás-ellenőrzésen! Mással nem igazán tudom magyarázni a belső kopást és a fürészfogazódási hajlamot! 
Amennyiben ilyen rendellenességet tapasztalsz, nem elgondolkodni kell egy kerék összetartáson, hanem meg kell csináltatni. Egy ilyen művelet egy 5-ös egy pár gumi 30-40E, melyik jobb? Vigyorog
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1831 Dátum: 2014. Október 29. - 12:51:11 »

Hétvégén felraktam a téli kerekeket. A jobb elsővel jól megszívtam. Az összes csavar meg volt tépve. A kerékőrt le sem tudtam szedni folyton lefordult a kulcs. Ezt a kereket a vezérléscserénél húzta meg a szerelő még tavasszal. :merges: Elmentem gumishoz, megdolgozott vele rendesen, de sikerül leszednie.  :ima: Még jó, hogy nem kaptam defektet. mehettem volna felnin tovább.
Naplózva


LPG
Hooti
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Hozzászólás #1832 Dátum: 2014. Október 29. - 18:01:52 »

Hétvégén felraktam a téli kerekeket. A jobb elsővel jól megszívtam. Az összes csavar meg volt tépve. A kerékőrt le sem tudtam szedni folyton lefordult a kulcs. Ezt a kereket a vezérléscserénél húzta meg a szerelő még tavasszal. :merges: Elmentem gumishoz, megdolgozott vele rendesen, de sikerül leszednie.  :ima: Még jó, hogy nem kaptam defektet. mehettem volna felnin tovább.

Én most csillapítók cseréjekor kikötöttem a szakinak, hogy majd a kerékcsavarokat én meg húzom ha megyek az autóért.
És bizony én téliről nyárira cserekor finoman, épp egy csepp olajjal meg szoktam kenni a meneteket, ezen lehet vitatkozni, de a sűrű menetű önzáró menet nem fog leoldani kis olajtól szerintem  Vigyorog
Naplózva
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #1833 Dátum: 2014. Október 30. - 23:01:40 »

Felkerültek a téli gumik lemez felniken, Nokian WR D3 gumikkal 185/60 R15 méretben. A gumis azt mondta, nyugodtan használjam 2,4Bar nyomással. Az előírt 2,1Bar , nem sok kicsit a 2,4B?
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1834 Dátum: 2014. Október 31. - 08:04:15 »

Én is ennyire szoktam fújni. Nincs vele semmi problémám, egyenletesen kopnak a gumik.
Naplózva


LPG
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #1835 Dátum: 2014. Október 31. - 08:42:26 »

Az előírt 2,1Bar , nem sok kicsit a 2,4B?

Emlékeim szerint az előírt 2,1-2,4 bar, attól függ mennyire van terhelve a kocsi. 2,2-nél viszont terheletlenül is lapulnak az első gumik, annyira nehéz a kocsi orra.
Állandóan 4 személlyel használva 2,4-re fújtam, most változó terhelésre 2,3 bar került bele. A kopás nálam is egyenletes.
Naplózva
tacumás
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



« Hozzászólás #1836 Dátum: 2014. Október 31. - 09:20:21 »

Általában az az ajánlás, hogy a téli gumiba 0,2 -del nagyobb nyomást kell tenni. Jó lesz az a 2,4.
Naplózva

sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #1837 Dátum: 2014. Október 31. - 10:35:30 »

Általában az az ajánlás, hogy a téli gumiba 0,2 -del nagyobb nyomást kell tenni. Jó lesz az a 2,4.
Köszi Mosolyog, marad a 2,4.
Az a külső hőmérséklet kell miatt, vagyis csökken a hideg miatt a nyomás...?
« Utoljára szerkesztve: 2014. Október 31. - 13:01:22 írta sx2004 » Naplózva
fwolfy
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


« Hozzászólás #1838 Dátum: 2014. November 01. - 21:27:31 »

Sziasztok. Milyen acelfelnit keressek a 2005-ös lacettimre? 15 col rendben van, de azon tul??? Köszi:
Csaba
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1839 Dátum: 2014. November 01. - 23:08:32 »

A gyári felninek ezek az adatai
6x15
osztókör 4x114.3
középfurat 56.5
ET: 44
Naplózva


LPG
fwolfy
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


« Hozzászólás #1840 Dátum: 2014. November 01. - 23:44:37 »

A gyári felninek ezek az adatai
6x15
osztókör 4x114.3
középfurat 56.5
ET: 44

Akkor mär csak talälnom kell 4 ilyen hasznält felnit. Mosolyog

Köszi szepen a segitseget.
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1841 Dátum: 2014. November 02. - 12:26:20 »

A gyári felninek ezek az adatai
6x15
osztókör 4x114.3
középfurat 56.5
ET: 44

Akkor mär csak talälnom kell 4 ilyen hasznält felnit. Mosolyog

Köszi szepen a segitseget.

Mi (sebike és én ) ahol elég gyakran előfordulnak az ilyen felnik.
Naplózva

sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #1842 Dátum: 2014. November 02. - 14:11:00 »

Amennyiben valaki pályázik orig 10 küllős alura...
http://www.autoalkatresz.hu/auto-felni/gyari-alufelni-chevrolet-lacetti-limited-edition-15x6-1088301
Vannak fent most lemez és alu felnik is...
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1843 Dátum: 2014. November 03. - 01:33:58 »

Általában az az ajánlás, hogy a téli gumiba 0,2 -del nagyobb nyomást kell tenni. Jó lesz az a 2,4.
Köszi Mosolyog, marad a 2,4.
Az a külső hőmérséklet kell miatt, vagyis csökken a hideg miatt a nyomás...?
Nálam a nyári is elöl 2,4 és hátul 2,0 val megy, igaz én sokat megyek egyedül. Az elsők megkövetelik a 2,3-2,4-et!! Téli gumikat felrakáskor is ennyire fújva, akkor még kb 10-12 fok van kint. Amíg jó idő van, könnyebben gurul ennyire fújva, de havas fagyos időben amikor jobb a kicsit kevesebb nyomás a tapadás miatt, akkor úgyis esik 1-2 tizedet a hőmérséklet miatt. Pont jó lesz! Kacsint Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
fwolfy
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


« Hozzászólás #1844 Dátum: 2014. November 05. - 11:34:23 »

Lehet nem ide tartozik, de egy erdekes dolog törtent, amit nem tudok hova tenni. Kicsereltek az elsö lengescsillapitoimat. Minden szep es jo volt, de egyszer csak elkezdett recsegni a kormänyzäs (ällo es nassu menetnel) mindket iränyba. Azt hittem,h a feltengelyeknek reszeltek, de furcsa volt,h mindkettö egyszerre es ilyen intenzitässal csinälja. Aztän abbamaradt 2-3 het utän... na ezt nem tudom hova tenni. Valakinek van ötlete mi lehetett ez?

Köszi:
Csaba
Naplózva
Oldalak: 1 ... 121 122 [123] 124 125 ... 138   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!