Lacetti klub fórum
2024. November 12. - 09:55:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 138   Le
 
Szerző Téma: Kerekek  (Megtekintve 376910 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1635 Dátum: 2013. Szeptember 21. - 13:16:29 »

Nem használtam ilyet a Lacsin, nem tudok nyilatkozni róla.
A Fulda Kristall Montero 3 nekem bejött.
Ez nekem is bejött, ilyen volt még a Lanoson. A Lacsira Barum Polaris 2-t vettem, de megbántam. A Fulda jobb volt, kanyarban, és havas emelkedőn is jobban kapaszokodott.

nemtudom nekem a Kleber után felüdülés volt a Barum és semmi probléma nem volt vele ameddig megvolt a profilmélysége csak nálam kissé jobban kopik az első kerék Vigyorog
Naplózva

70/4334431
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #1636 Dátum: 2013. Szeptember 21. - 16:43:59 »

Nem használtam ilyet a Lacsin, nem tudok nyilatkozni róla.
A Fulda Kristall Montero 3 nekem bejött.
Ez nekem is bejött, ilyen volt még a Lanoson. A Lacsira Barum Polaris 2-t vettem, de megbántam. A Fulda jobb volt, kanyarban, és havas emelkedőn is jobban kapaszokodott.
MElyik fajta a kettő közül?
http://www.gumi-popgom.hu/gumi/gumiabroncs-195-60-15--gumiabroncs-fulda-teli-gumi-tura
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1637 Dátum: 2013. Szeptember 21. - 16:47:13 »

Melyik Barum az ami nem jött be? Mert már a polaris 3-at lehet kapni és ezek a teszteken elég jól szerepelnek. Alpin is a 4-es szériánál jár.
Én most fogom lecserélni az alpint, ez még a legelső széria. Hóban jégen nem volt rossz, vízen és latyakban katasztrófa. Lámpánál simán kipörgött a kerék. Kopni viszont nem nagyon akart, kb.80-85ekm van bennük és 4-5mm a profilmélység.
Naplózva


LPG
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1638 Dátum: 2013. Szeptember 21. - 17:12:58 »

Melyik Barum az ami nem jött be? Mert már a polaris 3-at lehet kapni és ezek a teszteken elég jól szerepelnek. Alpin is a 4-es szériánál jár.
Én most fogom lecserélni az alpint, ez még a legelső széria. Hóban jégen nem volt rossz, vízen és latyakban katasztrófa. Lámpánál simán kipörgött a kerék. Kopni viszont nem nagyon akart, kb.80-85ekm van bennük és 4-5mm a profilmélység.


neki ugyanaz nem jött be mint ami nekem igen Polaris2,ilyen profilmélységgel ami neked van szoktak kintről behozni és itthon "jóáron" eladni  simán eltudod még adni
Naplózva

70/4334431
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1639 Dátum: 2013. Szeptember 21. - 17:16:57 »

Már nem, otthagytam a gumisnál, 2004-es gyártás volt.
Ha van lelkiismerete a gumisnak nem adja el.
Naplózva


LPG
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #1640 Dátum: 2013. Szeptember 22. - 19:52:07 »

Ha valaki téligumit keres és a teszt-eredményekre ill. egyebekre kíváncsi a választott márka mintázatával kapcsolatban:

http://www.gumidirekt.hu/gumitesztek.html
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1641 Dátum: 2013. Szeptember 23. - 19:50:23 »

Melyik Barum az ami nem jött be? Mert már a polaris 3-at lehet kapni és ezek a teszteken elég jól szerepelnek. Alpin is a 4-es szériánál jár.
Én most fogom lecserélni az alpint, ez még a legelső széria. Hóban jégen nem volt rossz, vízen és latyakban katasztrófa. Lámpánál simán kipörgött a kerék. Kopni viszont nem nagyon akart, kb.80-85ekm van bennük és 4-5mm a profilmélység.

Nekem még 2005_ben volt fent a Barum. Nem igazán emlekszem rá, talán a 2-es Polaris.
Annyira rossz volt, hogy inkább lejártam nyáron. Nem kockáztattam vele +1 telet. Mondjuk az is igaz, hogy a Croma atom stabil gép volt, a Lacsi a nyomába sem jöhet. Lehet, hogy ez is belejátszott a dologba.
Az Alpin ahogy írtad. Azzal a kiegészítéssel, hogy nekem hóban is kiszámíthatatlan volt.
A Fuldában megbízok.
Naplózva
mandro
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


1.4 HB Elite


« Hozzászólás #1642 Dátum: 2013. Szeptember 23. - 21:54:50 »

Egyszer láttam egy tesztet, ahol nem csak új gumikat hasonlítottak össze, hanem tettek mellé használt márkás és használt noname gumikat is. Sajnos nem találom már a cikket, pedig nagyon elgondolkodtatott. Azt hiszem csak két használt gumit teszteltek, de a névtelen (elvileg kb. ugyanannyit használt) gumi jelentősen jobban szerepelt, mint a márkás. Kettő gumi nem reprezentatív, de gondolatébresztőnek jó. Mosolyog Ha tényleg így van más márkánál is, akkor talán amiatt lehet, hogy a márkás gumiknál a tapadásra élezik ki a dolgot (hiszen a tesztekben is ez szokott a legfontosabb lenni), vagyis inkább lágyabb gumiból készítik az abroncsot, ami így hamarabb elkopik. (Tudom, hogy meg szokták említeni a kopásállóságot is, de ez megint csak elgondolkodtat, hogy vajon ha egy tesztpályán mennek pár kört, az mennyire ad információt arról, hogy az ezerféle környezeti hatásnak kitett gumi mennyi idő alatt adja fel, illetve nem a kopásállóság a tesztekben a legfontosabb pont.) Ha valaki néz Forma1-et (én mondjuk pont nem igazán Mosolyog ), ott szokták mondani, hogy mikor mennyire lágy gumit tesznek fel, és azt is lehet látni, hogy a puhább gumik jelentősen hamarabb esnek darabokra, hamarabb is kell őket cserélni. Ráadásul egy gyártónak valószínűleg az az érdeke, hogy a gumi hamarabb elkopjon, hiszen úgy fogsz újabbat venni.

Hogy a hosszú szösszenetet rövidre zárjam: érdekelne, hogy szerintetek mennyire van realitása annak, hogy a márkás gumi csak új korában ér többet, mint a márkátlan? Illetve ezek alapján tényleg a tesztgyőztest érdemes venni, vagy egy középkategóriásat, ami valószínűleg tovább bírja, és így pár szezonnyi használat már esetleg az lenne a biztonságosabb? Mosolyog
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1643 Dátum: 2013. Szeptember 23. - 22:10:59 »

más és más autón máshogy viselkedik ugyanaz az abroncs de még tipuson belül is nekem teljesen bevált a Barum ami Stocznak nem pedig szerintem az én autóm a legerősebb és a legnehezebb közülünk/igaz a futómű sem gyári/
Naplózva

70/4334431
Guldenburg
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Hozzászólás #1644 Dátum: 2013. Szeptember 24. - 07:53:05 »

Üdv Urak !

Ha már téli gumák a téma :

Az közelgő téli szezonra való gumikeresgélésnek azzal a alapvetéssel indultam neki, hogy az idei telet már az alapértelmezett 195/55 R15 -ös méretű gumákon futom le.

Az előző telet 185/60 R15 méretű Kléber Krisalp HP2 vel futottam. Bár nem estem le vele az M6 -ról, de nem igazán győzött meg, latyakban, hóban nem éreztem biztonságosnak az úttartást - ezért is váltok méretet és gumi típust is.

Mikor azonban megkaptam az árajánlatokat - pedig lista ár alattiak jóval - nem kicsit kapkodtam levegő után. 25-28 ezer Ft körül mozog darabja. Persze ehhez tudni kell, hogy a Continental, GoodYear, Pirelli, Dunlop négyesből kértem/kerestem az ajánlatokat.

Kiderült téliben a "mi" gumiméretünk igen ritka, ezért drága. Ellenben a 185/60 R15 méretben sokkal jobb árakat találni.

Szerintetek jobb a 195/55 mérethez ragaszkodni, vagy teljesen jó megoldás a 185/60 -as váltóméret prémium kategóriában ?

Nem tudom melyik ujjamba harapjak : gyári méret prémium gumi drágán vagy váltóméret prémium gumi olcsobban ?

Köszi a segítséget !





Naplózva
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #1645 Dátum: 2013. Szeptember 24. - 08:11:46 »

Szia!
Én az elejétől fogva 185/60-at használok télen is. Amit hallottam, hogy télen célszerű keskenyebb gumit választani, jobb éket képez a hóba, és nem fekszik fel annyira. Szerintem ez az állítás helytálló, de természetesen 225 széles gumikkal is járkálnak:)
Én idén a Michelin Alpin A4-et próbálom meg, majd megírom a tapasztalatokat!
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #1646 Dátum: 2013. Szeptember 24. - 08:13:01 »

Váltóméret prémium gumi olcsóbban - szerintem...  Kacsint

Ahogy te is "észrevetted"..: A gyári méret annyira nem tömegméret, hogy csak aranyárban kapható. Viszont akár ugyanattól a gyártótól, ugyanolyan mintázattal, de "hagyományosabb méretben" pénztárcabarát megoldást választhatsz... - a műszaki paraméterek a váltóméretben szerintem gyak. ugyanazok egy-egy gyártó/mintázaton belül...
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1647 Dátum: 2013. Szeptember 24. - 11:20:57 »

Keskenyebb márkás gumi. Kacsint
Eddig 195/65-ös gumit használtam. Most 185/60 Continental T850 lesz.
Naplózva


LPG
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1648 Dátum: 2013. Szeptember 24. - 14:46:44 »

Nekem is 185/60 van kezdetek óta, ráadásul még mindig ugyanaz a gumi, lévén még nagyon jó állapotban van és talán ha 30ezer lehet bennük, amiből én kb 20-at mentem vele. Dunlop Wintersport és nagyon jó tapasztalataim vannak vele. Előtte a Kalosomon Yokohama volt, na az havon és latyakban nagyon gáz volt.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1649 Dátum: 2013. Szeptember 25. - 10:19:35 »

Keskenyebb márkás gumi. Kacsint
Eddig 195/65-ös gumit használtam. Most 185/60 Continental T850 lesz.
Megvettem a gumikat 18547Ft/db, szereléssel együtt 79550Ft 2 év kátyúgaranciával.
Naplózva


LPG
Oldalak: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 138   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!