Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 24. - 04:32:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 138   Le
 
Szerző Téma: Kerekek  (Megtekintve 372962 alkalommal)
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #1365 Dátum: 2011. Július 19. - 16:29:11 »

Nos, azt levettem ,hogy bár mindenki elégedett a futóművel, mégsem soroljátok a legjobbak közé. Kölcsön aveoból én is úgy szálltam ki,mintha a csuklós busz hátuljában ültem volna, de a lacettin ha az egyik hátsó gödörbe fut, úgy imbolyog a hátulja mint egy keljfeljancsi...Friss műszakis, nyúzópadon ellenőrizve. Mindegy, most már úgysem az autó az első számű prioritás...
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1366 Dátum: 2011. Július 19. - 16:47:30 »

A friss műszaki nem jelent semmit. Milyenek a gátlóid?
Hátsó gátlók ha 20%-ak, akkor még megfelelnek a vizsgán, viszont közlekedni nem a legjobb. Kacsint
Naplózva


LPG
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1367 Dátum: 2011. Július 19. - 17:03:23 »

Nos, azt levettem ,hogy bár mindenki elégedett a futóművel, mégsem soroljátok a legjobbak közé. Kölcsön aveoból én is úgy szálltam ki,mintha a csuklós busz hátuljában ültem volna, de a lacettin ha az egyik hátsó gödörbe fut, úgy imbolyog a hátulja mint egy keljfeljancsi...Friss műszakis, nyúzópadon ellenőrizve. Mindegy, most már úgysem az autó az első számű prioritás...

az átlagos közlekedéshez jó gyári állapotban
kissé sportosabbhoz kell legalább jó minőségű gumi és 205/40R17 méretben
ha nem elég akkor csücs 4cm

ha ez sem kell alá egy futómű 300eft ért és száguldhatunk vagy alacsonyan repülhetünk Vigyorog
Naplózva

70/4334431
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #1368 Dátum: 2011. Július 19. - 20:06:59 »

A Lacetti futóművének konstrukciója valóban elég jónak számít, ez tény. A hangolása -vagy nem tudom mi- viszont egyértelműen gyengére sikerült, ez is tény. Ez azért szomorú, mert van egy viszonylag igényes technikánk és a végeredmény meg olyan lett, mintha egy gyenge technikát alkalmaztak volna. Ez kicsit olyan a gyáriak részéről, mint ha vennénk egy 10l-es vödröt, hogy megfelelő legyen és utána meg csak 6l-t hordunk vele.
Szóval azért állítom, hogy maximum közepes a futómű, mert használtam a munkám miatt sok féle autót (Mazdák, Opelek, Fordok, Skodák, VW-k) és meglepődtem, hogy több kisebb katagóriájú autónak sokkal jobb a futóműve. (A legfrisebb tapasztalat egy Fiestával volt, éppen ma délután értem haza egy 1100 km-es Lengyel utazásról és sokkal jobbnak éreztem a hegyi szerpentineken és autópályákon is.)
Továbbá el lehet olvasni a Lacetti teszteket, ahol a sokkal több tapasztalattal rendelkező tesztelők egyértelműen billegősnek jellemzik, viszont dícsérik az úthibák tolerálása miatt.
A lényeg, hogy néha kellemetlen, de nem veszélyes a futómű. Sajnos ez ilyen, tudomásul kell venni és ami még fontosabb - ahogy Gidy is mondta- be kell kalkulálni a vezetési stílusba!!!!!!!!! ...és akkor nem lesz semmi baj, bár élvezet sem.  Kacsint
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1369 Dátum: 2011. Július 20. - 07:29:01 »

A Lacetti futóművének konstrukciója valóban elég jónak számít, ez tény. A hangolása -vagy nem tudom mi- viszont egyértelműen gyengére sikerült, ez is tény. Ez azért szomorú, mert van egy viszonylag igényes technikánk és a végeredmény meg olyan lett, mintha egy gyenge technikát alkalmaztak volna. Ez kicsit olyan a gyáriak részéről, mint ha vennénk egy 10l-es vödröt, hogy megfelelő legyen és utána meg csak 6l-t hordunk vele.
Szóval azért állítom, hogy maximum közepes a futómű, mert használtam a munkám miatt sok féle autót (Mazdák, Opelek, Fordok, Skodák, VW-k) és meglepődtem, hogy több kisebb katagóriájú autónak sokkal jobb a futóműve. (A legfrisebb tapasztalat egy Fiestával volt, éppen ma délután értem haza egy 1100 km-es Lengyel utazásról és sokkal jobbnak éreztem a hegyi szerpentineken és autópályákon is.)
Továbbá el lehet olvasni a Lacetti teszteket, ahol a sokkal több tapasztalattal rendelkező tesztelők egyértelműen billegősnek jellemzik, viszont dícsérik az úthibák tolerálása miatt.
A lényeg, hogy néha kellemetlen, de nem veszélyes a futómű. Sajnos ez ilyen, tudomásul kell venni és ami még fontosabb - ahogy Gidy is mondta- be kell kalkulálni a vezetési stílusba!!!!!!!!! ...és akkor nem lesz semmi baj, bár élvezet sem.  Kacsint


Azt kell mondjam részben értek csak egyet Lacettiből a 3 karoszériaváltozat is máshogy viselkedik.
Az 5 ajtós kicsit feszesebb pattogosabb  a 4 ajtósé lett szerintem a legjobb a kombi hátulja hajlamos az elindulásra kicsit sétál,a dizel meg mondhatni életveszélyes is tud lenni ha valaki nem kalkulálja be ,hogy mit művel /dizel esetén orrnehéz az autó+túlerős a motor fék gyenge a gyári gumi +vicc/.
Máshogy viselkedik még a 2 gyári gumival is melyek közül a Kumho egyértelműen jobb,Hankook nagyon sokat ront a futóművön.
Az ,hogy más kategoriatársához képest milyen a futómű volt élő példa több is 2 volt céges ügyfél lefagyott kanyar Astra G és Lacetti 5 ajtós közül a Lacetti csak a jobb hátulját törte az Astra + fejtetőre került....
Másik eset Hungaroring vezetéstechnikai tanpálya 2 kollega  ment fel Vectra C  vs. Nubira III voltak olyan feladatok amikor a Nubira jobban szerepelt mint az Opel.
Ezenkívül saját tapasztalat szintén a céges Nubirával még ,hogy nagyon jól ingerelhető volt ki lehetett számítani mit csinál nagyobb temponál is sima alap 1,6 sx volt és mikor tanfolyami késésben voltunk akkor kicsit túlhajtottam a Balatonszentgyörgyi körforgalomban maximálisan kontrolállható volt mikor eltettem KERESZTBE!!
Nem azt mondom,hogy hibátlan a futómű mert nem az mindegyik karosszériaváltozat máshogy reagál a dolgokra viszont átlagos használatra tökéletes tartalékok vannak benne ha valaki sportautónak akarja használni akkor módosítani kell rajta ,első lépésnek nagyobb méretű kerék felszerelése pl 205/40R17 nem ront sokat a komforton de lényegesen stabilabb lesz ha ez sem elég akkor ültetés  de mindent lehet fokozni akár komplett futómű csere!
De egy dolgot nem szabad figyelmen kívül hagyni a GUMI nagyon sokat ront vagy akár javít 1 autó menetstabilitásán
Naplózva

70/4334431
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1370 Dátum: 2011. Július 20. - 13:33:48 »

én írtam, amikor 2-3 éve elvégeztem a chevysekkel vezetéstechnikai tréninget, volt rén****vasteszt 70 km/h-nál és túl stabil volt az autó, azaz nem indult meg a fara, ezért nagyobb tempóval kellett elvégeznem a feladatot. nézett is furcsán a tréner, mert nem nézte volna ki a lacsiból, pedig gyári hankookok voltak alatta gyári méretben. lehet Sebikének van igaza és télleg a sedannak van a legjobb futóműve még **** gumikon is.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1371 Dátum: 2011. Július 20. - 16:24:45 »

én írtam, amikor 2-3 éve elvégeztem a chevysekkel vezetéstechnikai tréninget, volt rén****vasteszt 70 km/h-nál és túl stabil volt az autó, azaz nem indult meg a fara, ezért nagyobb tempóval kellett elvégeznem a feladatot. nézett is furcsán a tréner, mert nem nézte volna ki a lacsiból, pedig gyári hankookok voltak alatta gyári méretben. lehet Sebikének van igaza és télleg a sedannak van a legjobb futóműve még **** gumikon is.
Én a módosítások előtt is elégedett voltam a futőművel és jónak találtam,még a hankook gumikat is.Talán az egyettlen voltam a klubban aki nem ****ozta le a gumikat.De igy átalakítva azért sokkal jobb,és a futóművem sem a gyári beállításokon szalad.(kerékdőlés/összetertás)
Naplózva

06 70/22 11 222
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #1372 Dátum: 2011. Július 20. - 20:35:18 »

A Lacetti futóművének konstrukciója valóban elég jónak számít, ez tény. A hangolása -vagy nem tudom mi- viszont egyértelműen gyengére sikerült, ez is tény. Ez azért szomorú, mert van egy viszonylag igényes technikánk és a végeredmény meg olyan lett, mintha egy gyenge technikát alkalmaztak volna. Ez kicsit olyan a gyáriak részéről, mint ha vennénk egy 10l-es vödröt, hogy megfelelő legyen és utána meg csak 6l-t hordunk vele.
Szóval azért állítom, hogy maximum közepes a futómű, mert használtam a munkám miatt sok féle autót (Mazdák, Opelek, Fordok, Skodák, VW-k) és meglepődtem, hogy több kisebb katagóriájú autónak sokkal jobb a futóműve. (A legfrisebb tapasztalat egy Fiestával volt, éppen ma délután értem haza egy 1100 km-es Lengyel utazásról és sokkal jobbnak éreztem a hegyi szerpentineken és autópályákon is.)
Továbbá el lehet olvasni a Lacetti teszteket, ahol a sokkal több tapasztalattal rendelkező tesztelők egyértelműen billegősnek jellemzik, viszont dícsérik az úthibák tolerálása miatt.
A lényeg, hogy néha kellemetlen, de nem veszélyes a futómű. Sajnos ez ilyen, tudomásul kell venni és ami még fontosabb - ahogy Gidy is mondta- be kell kalkulálni a vezetési stílusba!!!!!!!!! ...és akkor nem lesz semmi baj, bár élvezet sem.  Kacsint


Azt kell mondjam részben értek csak egyet Lacettiből a 3 karoszériaváltozat is máshogy viselkedik.
Az 5 ajtós kicsit feszesebb pattogosabb  a 4 ajtósé lett szerintem a legjobb a kombi hátulja hajlamos az elindulásra kicsit sétál,a dizel meg mondhatni életveszélyes is tud lenni ha valaki nem kalkulálja be ,hogy mit művel /dizel esetén orrnehéz az autó+túlerős a motor fék gyenge a gyári gumi +vicc/...
Mondjuk valóban így teljes a kép. Ezennel kiegészítem a véleményemet azzal, hogy csak a dízel kombiról tudok beszélni, mert a többit nem ismerem. Sajnos ezek szerint a futómű szempontjából kifogtam a legkevésbé jót a Lacettik közül...  De legalább kárpótol az ahogy megy, élvezet vele előzni!!  Vigyorog
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1373 Dátum: 2011. Július 20. - 21:23:10 »

Azt kell mondjam részben értek csak egyet Lacettiből a 3 karoszériaváltozat is máshogy viselkedik.
Az 5 ajtós kicsit feszesebb pattogosabb  a 4 ajtósé lett szerintem a legjobb a kombi hátulja hajlamos az elindulásra kicsit sétál,a dizel meg mondhatni életveszélyes is tud lenni ha valaki nem kalkulálja be ,hogy mit művel /dizel esetén orrnehéz az autó+túlerős a motor fék gyenge a gyári gumi +vicc/.
Egyetértek. Én meg vagyok elégedve a futóművel. Városban pattogok rendesen, főleg hogy sokat utazom egyedül, de városon kívül lehet tolni neki kanyarban bőven! Szoktam figyelni a tükörben a lacsikat lenéző "akkor is lenyomom a **** dévút" figurákat és meglehetősen jobban dőlnek a kanyarban, kissé el is maradnak kanyarsebességben a lacsitól, ilyenkor lehet kompenzálni a lóerő és nyomatékhiányt a másikkal szemben, no meg kissé mosolyogni, hogy azért nem úg yvan ám csak, hogy megesszük a "koreai dévút". :-) Az meg köztudott, hogy eleve kissé alulkormányozottra hangolják az utcai autókat biztonsági okokból....mondjuk az SW-ről láttam tesztet, amiben kissé elmarasztalták a nyúlós viselkedésért és a meginduló hátulja miatt. HB-re ez nem jellemző.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #1374 Dátum: 2011. Július 20. - 21:34:11 »

Azt kell mondjam részben értek csak egyet Lacettiből a 3 karoszériaváltozat is máshogy viselkedik.
...., de városon kívül lehet tolni neki kanyarban bőven! Szoktam figyelni a tükörben a lacsikat lenéző "akkor is lenyomom a **** dévút" figurákat és meglehetősen jobban dőlnek a kanyarban, kissé el is maradnak kanyarsebességben a lacsitól, ilyenkor lehet kompenzálni a lóerő és nyomatékhiányt a másikkal szemben, no meg kissé mosolyogni, hogy azért nem úg yvan ám csak, hogy megesszük a "koreai dévút". :-) ..... HB-re ez nem jellemző.
Szintén HB, egyetértek a tapasztaltakkal.

én írtam, ....Talán az egyettlen voltam a klubban aki nem ****ozta le a gumikat.De igy átalakítva azért sokkal jobb,és a futóművem sem a gyári beállításokon szalad.(kerékdőlés/összetertás)

Csak talán, mert én is dicsértem a Hankook gumit, de csak addig amíg meg nem öregedett!

Szumma: típus + gumi paraméterek + gumi minőség + soför + x faktor  Kacsint
« Utoljára szerkesztve: 2011. Július 20. - 21:36:05 írta Komis » Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1375 Dátum: 2011. Július 21. - 07:15:16 »

Azt kell mondjam részben értek csak egyet Lacettiből a 3 karoszériaváltozat is máshogy viselkedik.
Az 5 ajtós kicsit feszesebb pattogosabb  a 4 ajtósé lett szerintem a legjobb a kombi hátulja hajlamos az elindulásra kicsit sétál,a dizel meg mondhatni életveszélyes is tud lenni ha valaki nem kalkulálja be ,hogy mit művel /dizel esetén orrnehéz az autó+túlerős a motor fék gyenge a gyári gumi +vicc/.
Egyetértek. Én meg vagyok elégedve a futóművel. Városban pattogok rendesen, főleg hogy sokat utazom egyedül, de városon kívül lehet tolni neki kanyarban bőven! Szoktam figyelni a tükörben a lacsikat lenéző "akkor is lenyomom a **** dévút" figurákat és meglehetősen jobban dőlnek a kanyarban, kissé el is maradnak kanyarsebességben a lacsitól, ilyenkor lehet kompenzálni a lóerő és nyomatékhiányt a másikkal szemben, no meg kissé mosolyogni, hogy azért nem úg yvan ám csak, hogy megesszük a "koreai dévút". :-) Az meg köztudott, hogy eleve kissé alulkormányozottra hangolják az utcai autókat biztonsági okokból....mondjuk az SW-ről láttam tesztet, amiben kissé elmarasztalták a nyúlós viselkedésért és a meginduló hátulja miatt. HB-re ez nem jellemző.
Én meg pont ellenkezőleg vagyok az SW-vel.
Városban jó, kényelmes, komfortos. Egy emberrel, vagy 4-el tele puttonnyal mindegy neki. És ez nem semmi!
Autópályán kamion mellett vagy szélben viszont....
Hát ott erős hiányosságai vannak. Mondjuk ez nem is annyira futómű mint inkább felépítmény kérdése.
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #1376 Dátum: 2011. Augusztus 01. - 19:23:26 »

Sziasztok!
Szeretnék netről rendelni téligumit és a következőket találtam 13-14000ft-os sávban (185/60r15 84T):
-GT Radial CHAMPIRO WINTER PRO
-Hankook W442 i*cept RS
-BF Goodrich G-FORCE WINTER
-Yokohama V902A
-SPEED-GRIP SEMPERIT
-HS439 Falken
-Winterhawk 2 EVO FIRESTONE
-KRISTALL MONTERO 3 FULDA
Mi a véleményetek, melyik lenne a legmegfelelőbb?
Előre is köszi, üdv: georgbob
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1377 Dátum: 2011. Augusztus 01. - 19:36:05 »

Sziasztok!
Szeretnék netről rendelni téligumit és a következőket találtam 13-14000ft-os sávban (185/60r15 84T):
-GT Radial CHAMPIRO WINTER PRO
-Hankook W442 i*cept RS
-BF Goodrich G-FORCE WINTER
-Yokohama V902A
-SPEED-GRIP SEMPERIT
-HS439 Falken
-Winterhawk 2 EVO FIRESTONE
-KRISTALL MONTERO 3 FULDA
Mi a véleményetek, melyik lenne a legmegfelelőbb?
Előre is köszi, üdv: georgbob
Szerintem Hankook.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1378 Dátum: 2011. Augusztus 08. - 21:45:02 »

Sziasztok!
Szeretnék netről rendelni téligumit és a következőket találtam 13-14000ft-os sávban (185/60r15 84T):
-GT Radial CHAMPIRO WINTER PRO
-Hankook W442 i*cept RS
-BF Goodrich G-FORCE WINTER
-Yokohama V902A
-SPEED-GRIP SEMPERIT
-HS439 Falken
-Winterhawk 2 EVO FIRESTONE
-KRISTALL MONTERO 3 FULDA
Mi a véleményetek, melyik lenne a legmegfelelőbb?
Előre is köszi, üdv: georgbob
Én a Monterot használom. Nekem bejött.
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #1379 Dátum: 2011. Augusztus 08. - 21:52:56 »

Yokohamára esett a választás 13800-ért.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 138   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!