sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1350 Dátum: 2011. Július 18. - 15:02:39 » |
|
Üdv! 1 átfogó kérdésem lenne. Lehetőségem van nagyon jutányosan (ingyé!) nyomtávszélesítőket gyártatni. A kerekeim gyári adatokkal rendelkeznek:195/55R15 felni ET 44 asszem...Mekkora lehet a max. szélesítés, hogy a csapágyak még ne legyenek túlterhelve, szabályos is legyen, ill. a meglévő csavarok is jók legyenek, azaz ne kelljen a menetszárakat bántani, de a csavar is fogjon. Igazából nem tudom, hogy a válaszhoz kell-e vmilyen egyéb adat, de ha vki vágja a témát, megköszönném a segítséget. Üdv:georgbob
ennek semmi értelme
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
georgbob
|
|
« Hozzászólás #1351 Dátum: 2011. Július 18. - 19:24:49 » |
|
?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
georgbob
|
|
« Hozzászólás #1352 Dátum: 2011. Július 18. - 20:03:51 » |
|
Igazából a kisebb ET számú felni vásárlását szeretném megelőzni, mivel híresen imbolygós az autó, gondoltam min. 1-1 cm-t szélesíthetnék a nyomtávon...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #1353 Dátum: 2011. Július 18. - 20:11:18 » |
|
Igazából a kisebb ET számú felni vásárlását szeretném megelőzni, mivel híresen imbolygós az autó, gondoltam min. 1-1 cm-t szélesíthetnék a nyomtávon...
Ha imbolyog nézesd meg a futóműved szerintem.1 cm-el nem sokra mégy amugy sem.Nekem a felni kb 5 cm van kijjebb.Na az már jó.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
georgbob
|
|
« Hozzászólás #1354 Dátum: 2011. Július 18. - 20:25:30 » |
|
A futóműnek nincs baja, egész egyszerűen rossz konstrukció... Már megvételkor kirázott a hideg tőle.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1355 Dátum: 2011. Július 18. - 20:31:39 » |
|
A futóműnek nincs baja, egész egyszerűen rossz konstrukció... Már megvételkor kirázott a hideg tőle.
Nem olyan rossz a Lacetti futóműve egyébként, elég igényes konstrukció főképp a hátsó, a Cruze már kevésbbé jó (olcsóbb) hátsó futóművel rendelkezik. Egy kis imbolygás nekem is volt benne, bár jóval kisebb, mint mondjuk a Kalosomban volt vagy a nővéremék Aveojában. A mostani 16-os kerék 205/45-ös gumival érezhetően stabilabbá tette a karosszériát.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
georgbob
|
|
« Hozzászólás #1356 Dátum: 2011. Július 18. - 21:58:33 » |
|
Nos én is stabilitást növelnék a fent leírt módon. Ha jól számolom a 205-ös pont 1 cm-rel szélesebb a 195-nél és a felni miatt ez még feleződik is be és kifelé.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1357 Dátum: 2011. Július 18. - 22:04:30 » |
|
A futóműnek nincs baja, egész egyszerűen rossz konstrukció... Már megvételkor kirázott a hideg tőle.
Nem olyan rossz a Lacetti futóműve egyébként, elég igényes konstrukció főképp a hátsó, a Cruze már kevésbbé jó (olcsóbb) hátsó futóművel rendelkezik. Egy kis imbolygás nekem is volt benne, bár jóval kisebb, mint mondjuk a Kalosomban volt vagy a nővéremék Aveojában. A mostani 16-os kerék 205/45-ös gumival érezhetően stabilabbá tette a karosszériát. Nemtudom ,hogy neked milyen a futóműved de valami nincs rendben a tiedével mert egyáltalán nem rossz gyárilag a futómű ami a gyári gumikról nem mondható el!/Hankook kritikán aluli/
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
gabka
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
2.0TCDI SW
|
|
« Hozzászólás #1358 Dátum: 2011. Július 18. - 22:34:17 » |
|
Üdv! 1 átfogó kérdésem lenne. Lehetőségem van nagyon jutányosan (ingyé!) nyomtávszélesítőket gyártatni. A kerekeim gyári adatokkal rendelkeznek:195/55R15 felni ET 44 asszem...Mekkora lehet a max. szélesítés, hogy a csapágyak még ne legyenek túlterhelve, szabályos is legyen, ill. a meglévő csavarok is jók legyenek, azaz ne kelljen a menetszárakat bántani, de a csavar is fogjon. Igazából nem tudom, hogy a válaszhoz kell-e vmilyen egyéb adat, de ha vki vágja a témát, megköszönném a segítséget. Üdv:georgbob
Nekem 2 cm-es pogik vannak az autón,de csak a felnik miatt(4x100as),mert nem akartam eladni(még az előtte lévö autóhoz vettem és 4e km-et használtam)A pogi van az anyákkal felfogatva és a pogiba van a menet vágva.Nálad az anyák nem fognak tartani semmit sem,talán jobb lenne neked is úgy megoldani mint nálam.De vigyázz milyen anyagból készül mert elég kényes dolog. Ezek miatt lettek a pogik: http://www.lacettiklub.hu/component/option,com_rsgallery2/Itemid,47/page,inline/catid,369/id,2193/limit,1/limitstart,0/
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1359 Dátum: 2011. Július 19. - 06:43:11 » |
|
A futóműnek nincs baja, egész egyszerűen rossz konstrukció... Már megvételkor kirázott a hideg tőle.
Nem olyan rossz a Lacetti futóműve egyébként, elég igényes konstrukció főképp a hátsó, a Cruze már kevésbbé jó (olcsóbb) hátsó futóművel rendelkezik. Egy kis imbolygás nekem is volt benne, bár jóval kisebb, mint mondjuk a Kalosomban volt vagy a nővéremék Aveojában. A mostani 16-os kerék 205/45-ös gumival érezhetően stabilabbá tette a karosszériát. Nemtudom ,hogy neked milyen a futóműved de valami nincs rendben a tiedével mert egyáltalán nem rossz gyárilag a futómű ami a gyári gumikról nem mondható el!/Hankook kritikán aluli/ Pedig hibátlan a futóművem nekem is, a legutóbbi szervíz alkalmával sem találtak hibát és én sem érzem hibásnak, de azért szűk kanyarokban a gyári kerékkel és gumival éreztem egy kis bizonytalanságot. Most a szélesebb gumival és a picit kisebb ET számú felnivel határozottan jobb lett az úttartása.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1360 Dátum: 2011. Július 19. - 06:56:53 » |
|
Gyerekek! Nekem SW-m van, és sokszor 5 személlyel dugig pakkal megyek, soha semmi bajom nem volt a stabilitással. Az igaz, hogy nem keresem a veszélyt, de talán az is számít, hogy túl vagyok a millión km-ben. A vezetéstől is nagyban függ a stabilitás, ne feledjétek. Borotva pengén hajtva minden autó veszti a stabilitását, tudni kell, hogy mit, mire gyártottak. A Lacetti egy kitűnő családi autó, és nem terepes, és nem versenyre szánt gép. Ha ezt figyelembe veszítek, akkor biztos, hogy minden rendben van a konstrukcióval. Ha pedig nem, akkor vagy hibás, és be kell állítani a futóművet, guminyomást, vagy úgy kell vezetni, ahogy ezt az autót kellene. Ha szuper sportkocsit akartok, adjátok el, és vegyetek Subaru Imprezát, az ilyenre biztosan jobb. Ja és persze többszörös az ára is. Addig kell nyújtózkodni... Bocs a szövegért, de a koromnál, és a megtett km-ek miatt ezt most megengedtem magamnak. Ha valakit a megfontolásra ébresztettem, annak örülök, ha pedig valakit megbántottam, azt sajnálom, nem volt szándékomban. De meg kellett tennem. Volt itt a klubban egy ifjú titán, akkor a maga 19-20 évével kísértette a jó Istent, és azóta sincs autójuk, mert elé ugrott egy nagy fa. Szóval csak ésszel vezetni, és módosítani a futóművön, kerekeken, gumikon. Szerintem...Uff! Én beszéltem.
(Majd, ha felnőtök, és családotok lesz, akkor majd megértitek miért írtam ezeket le.)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. Július 19. - 06:58:33 írta ladigidy »
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #1361 Dátum: 2011. Július 19. - 07:23:47 » |
|
Gyerekek! Nekem SW-m van, és sokszor 5 személlyel dugig pakkal megyek, soha semmi bajom nem volt a stabilitással. Az igaz, hogy nem keresem a veszélyt, de talán az is számít, hogy túl vagyok a millión km-ben. A vezetéstől is nagyban függ a stabilitás, ne feledjétek. Borotva pengén hajtva minden autó veszti a stabilitását, tudni kell, hogy mit, mire gyártottak. A Lacetti egy kitűnő családi autó, és nem terepes, és nem versenyre szánt gép. Ha ezt figyelembe veszítek, akkor biztos, hogy minden rendben van a konstrukcióval. Ha pedig nem, akkor vagy hibás, és be kell állítani a futóművet, guminyomást, vagy úgy kell vezetni, ahogy ezt az autót kellene. Ha szuper sportkocsit akartok, adjátok el, és vegyetek Subaru Imprezát, az ilyenre biztosan jobb. Ja és persze többszörös az ára is. Addig kell nyújtózkodni... Bocs a szövegért, de a koromnál, és a megtett km-ek miatt ezt most megengedtem magamnak. Ha valakit a megfontolásra ébresztettem, annak örülök, ha pedig valakit megbántottam, azt sajnálom, nem volt szándékomban. De meg kellett tennem. Volt itt a klubban egy ifjú titán, akkor a maga 19-20 évével kísértette a jó Istent, és azóta sincs autójuk, mert elé ugrott egy nagy fa. Szóval csak ésszel vezetni, és módosítani a futóművön, kerekeken, gumikon. Szerintem...Uff! Én beszéltem.
(Majd, ha felnőtök, és családotok lesz, akkor majd megértitek miért írtam ezeket le.)
Egyetértek.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #1362 Dátum: 2011. Július 19. - 07:26:44 » |
|
A futóműnek nincs baja, egész egyszerűen rossz konstrukció... Már megvételkor kirázott a hideg tőle.
Nem olyan rossz a Lacetti futóműve egyébként, elég igényes konstrukció főképp a hátsó, a Cruze már kevésbbé jó (olcsóbb) hátsó futóművel rendelkezik. Egy kis imbolygás nekem is volt benne, bár jóval kisebb, mint mondjuk a Kalosomban volt vagy a nővéremék Aveojában. A mostani 16-os kerék 205/45-ös gumival érezhetően stabilabbá tette a karosszériát. Nemtudom ,hogy neked milyen a futóműved de valami nincs rendben a tiedével mert egyáltalán nem rossz gyárilag a futómű ami a gyári gumikról nem mondható el!/Hankook kritikán aluli/ Pedig hibátlan a futóművem nekem is, a legutóbbi szervíz alkalmával sem találtak hibát és én sem érzem hibásnak, de azért szűk kanyarokban a gyári kerékkel és gumival éreztem egy kis bizonytalanságot. Most a szélesebb gumival és a picit kisebb ET számú felnivel határozottan jobb lett az úttartása. Ültettni kell rajta és kész.Nem nyomtávot szélesíteni.Futóművesnél az alulkormányozottságán lehet sportosítani.Majd normális gumival tökéletes lessz az autó.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. Július 19. - 07:30:02 írta Krisz »
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1363 Dátum: 2011. Július 19. - 12:00:07 » |
|
Gyerekek! Nekem SW-m van, és sokszor 5 személlyel dugig pakkal megyek, soha semmi bajom nem volt a stabilitással. Az igaz, hogy nem keresem a veszélyt, de talán az is számít, hogy túl vagyok a millión km-ben. A vezetéstől is nagyban függ a stabilitás, ne feledjétek. Borotva pengén hajtva minden autó veszti a stabilitását, tudni kell, hogy mit, mire gyártottak. A Lacetti egy kitűnő családi autó, és nem terepes, és nem versenyre szánt gép. Ha ezt figyelembe veszítek, akkor biztos, hogy minden rendben van a konstrukcióval. Ha pedig nem, akkor vagy hibás, és be kell állítani a futóművet, guminyomást, vagy úgy kell vezetni, ahogy ezt az autót kellene. Ha szuper sportkocsit akartok, adjátok el, és vegyetek Subaru Imprezát, az ilyenre biztosan jobb. Ja és persze többszörös az ára is. Addig kell nyújtózkodni... Bocs a szövegért, de a koromnál, és a megtett km-ek miatt ezt most megengedtem magamnak. Ha valakit a megfontolásra ébresztettem, annak örülök, ha pedig valakit megbántottam, azt sajnálom, nem volt szándékomban. De meg kellett tennem. Volt itt a klubban egy ifjú titán, akkor a maga 19-20 évével kísértette a jó Istent, és azóta sincs autójuk, mert elé ugrott egy nagy fa. Szóval csak ésszel vezetni, és módosítani a futóművön, kerekeken, gumikon. Szerintem...Uff! Én beszéltem.
(Majd, ha felnőtök, és családotok lesz, akkor majd megértitek miért írtam ezeket le.)
Egyetértek. Én is egyetértek a dologgal, van sok rosszabb futóművel ellátott autó, de azért nem is ez a legeslegjobb. Gidy gondolom tudja, de a többiek is, hogy én nem a sportos kanyarvételeimről vagyok nevezetes, de van itt Esztergomban egy olyan kanyar, aminél ha 30-cal mész is (ez a megengedett sebesség is) érezni, hogy azért picit alulkormányzott és billeg. A Kalosomban ez a kanyar sokkal félelmetesebb volt, a Lacetti hozzá képest sportautós. Ráadásul én ugye többnyire (99%) egyedül ülök a kocsiban, 5 személlyel és csomagokkal (vagyis terhelten) teljesen másképp viselkedik minden autó, ezt se felejtsük el.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1364 Dátum: 2011. Július 19. - 14:30:04 » |
|
A futóműnek nincs baja, egész egyszerűen rossz konstrukció... Már megvételkor kirázott a hideg tőle.
Nem olyan rossz a Lacetti futóműve egyébként, elég igényes konstrukció főképp a hátsó, a Cruze már kevésbbé jó (olcsóbb) hátsó futóművel rendelkezik. Egy kis imbolygás nekem is volt benne, bár jóval kisebb, mint mondjuk a Kalosomban volt vagy a nővéremék Aveojában. A mostani 16-os kerék 205/45-ös gumival érezhetően stabilabbá tette a karosszériát. Nemtudom ,hogy neked milyen a futóműved de valami nincs rendben a tiedével mert egyáltalán nem rossz gyárilag a futómű ami a gyári gumikról nem mondható el!/Hankook kritikán aluli/ Pedig hibátlan a futóművem nekem is, a legutóbbi szervíz alkalmával sem találtak hibát és én sem érzem hibásnak, de azért szűk kanyarokban a gyári kerékkel és gumival éreztem egy kis bizonytalanságot. Most a szélesebb gumival és a picit kisebb ET számú felnivel határozottan jobb lett az úttartása. Ültettni kell rajta és kész.Nem nyomtávot szélesíteni.Futóművesnél az alulkormányozottságán lehet sportosítani.Majd normális gumival tökéletes lessz az autó. Ha nem ültet rajt akkor is jó a futómű megfelelő felni gumi párossal,de ha összevissza gumik kerülnek fel és azok is az olcsóbbik fajtából akkor nem az autó a hibás abban ,hogy nem úgy viselkedik ahogy kellene
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
|