cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #930 Dátum: 2010. április 11. - 19:29:15 » |
|
Én nézegettem a 205/55R15-öt is következőnek, de árban lényegesebben több. Na meg azért ezeknek a csapágyaknak bőven elég a 195-öst terelni. Így valszeg a 195/60 lesz majd, mindenesetre picit növelni akarok az oldalmagasságon, mert horror, ahogyan áll előírt guminyomásnál. Féltem a felnijeimet.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #931 Dátum: 2010. április 11. - 19:39:23 » |
|
Én nézegettem a 205/55R15-öt is következőnek, de árban lényegesebben több. Na meg azért ezeknek a csapágyaknak bőven elég a 195-öst terelni. Így valszeg a 195/60 lesz majd, mindenesetre picit növelni akarok az oldalmagasságon, mert horror, ahogyan áll előírt guminyomásnál. Féltem a felnijeimet. Ezért használom nagyobb nyomáson, gondolom te is. (2.4 elöl hátul)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #932 Dátum: 2010. április 11. - 21:13:42 » |
|
Én nézegettem a 205/55R15-öt is következőnek, de árban lényegesebben több. Na meg azért ezeknek a csapágyaknak bőven elég a 195-öst terelni. Így valszeg a 195/60 lesz majd, mindenesetre picit növelni akarok az oldalmagasságon, mert horror, ahogyan áll előírt guminyomásnál. Féltem a felnijeimet. Ezért használom nagyobb nyomáson, gondolom te is. (2.4 elöl hátul) Én tavaly óta nem...visszavettem, mert nem akarok új garnitúrát venni! Előtte én is elöl 2,4-et fújtam, hátul meg 1,9-2,0-át. Még talán menthető a hátsó kettő, amik eddig negyedik szezonjukat futották hátul...nem cserélgettem sajnos a tengelyek között és fürészfogasra koptak (egy-két személyes utak miatt hátul nincs terhelés és amúgy is orrnehéz a lacsi, másik autóknál is van ez a gond). Így aztán ami eddig volt hátul, az most került előre, és 2,0-2,1 nyomással próbálom bekoptatni őket nagy dobolások közepette. Hátul 1,6-1,7-tel járok és még így sem ér le rendesen a külseje! Lehet kicsit megdolgozom a fürészfogak éleit egy reszelővel, hogy ne doboljanak annyira....
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #933 Dátum: 2010. április 12. - 07:24:34 » |
|
Én nézegettem a 205/55R15-öt is következőnek, de árban lényegesebben több. Na meg azért ezeknek a csapágyaknak bőven elég a 195-öst terelni. Így valszeg a 195/60 lesz majd, mindenesetre picit növelni akarok az oldalmagasságon, mert horror, ahogyan áll előírt guminyomásnál. Féltem a felnijeimet. Ezért használom nagyobb nyomáson, gondolom te is. (2.4 elöl hátul) Én tavaly óta nem...visszavettem, mert nem akarok új garnitúrát venni! Előtte én is elöl 2,4-et fújtam, hátul meg 1,9-2,0-át. Még talán menthető a hátsó kettő, amik eddig negyedik szezonjukat futották hátul...nem cserélgettem sajnos a tengelyek között és fürészfogasra koptak (egy-két személyes utak miatt hátul nincs terhelés és amúgy is orrnehéz a lacsi, másik autóknál is van ez a gond). Így aztán ami eddig volt hátul, az most került előre, és 2,0-2,1 nyomással próbálom bekoptatni őket nagy dobolások közepette. Hátul 1,6-1,7-tel járok és még így sem ér le rendesen a külseje! Lehet kicsit megdolgozom a fürészfogak éleit egy reszelővel, hogy ne doboljanak annyira.... Nekem most, 2 szezon után cserélte fel a gumis a tengelyek között. Eddig rendellenes kopás nincs rajta.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #934 Dátum: 2010. április 12. - 10:28:16 » |
|
205/55 R15
erre gondoltam, bár télleg jobb a 205/50 R15 váltóméretileg
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 12. - 14:22:27 írta WERES »
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #935 Dátum: 2010. április 12. - 11:45:29 » |
|
Én nézegettem a 205/55R15-öt is következőnek, de árban lényegesebben több. Na meg azért ezeknek a csapágyaknak bőven elég a 195-öst terelni. Így valszeg a 195/60 lesz majd, mindenesetre picit növelni akarok az oldalmagasságon, mert horror, ahogyan áll előírt guminyomásnál. Féltem a felnijeimet. Ezért használom nagyobb nyomáson, gondolom te is. (2.4 elöl hátul) Én tavaly óta nem...visszavettem, mert nem akarok új garnitúrát venni! Előtte én is elöl 2,4-et fújtam, hátul meg 1,9-2,0-át. Még talán menthető a hátsó kettő, amik eddig negyedik szezonjukat futották hátul...nem cserélgettem sajnos a tengelyek között és fürészfogasra koptak (egy-két személyes utak miatt hátul nincs terhelés és amúgy is orrnehéz a lacsi, másik autóknál is van ez a gond). Így aztán ami eddig volt hátul, az most került előre, és 2,0-2,1 nyomással próbálom bekoptatni őket nagy dobolások közepette. Hátul 1,6-1,7-tel járok és még így sem ér le rendesen a külseje! Lehet kicsit megdolgozom a fürészfogak éleit egy reszelővel, hogy ne doboljanak annyira.... Nekem most, 2 szezon után cserélte fel a gumis a tengelyek között. Eddig rendellenes kopás nincs rajta. Mert Te okos voltál, én meg megfeledkeztem errőla csere dologról és rá is b....azilikáztam!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #936 Dátum: 2010. április 12. - 13:57:00 » |
|
Én nézegettem a 205/55R15-öt is következőnek, de árban lényegesebben több. Na meg azért ezeknek a csapágyaknak bőven elég a 195-öst terelni. Így valszeg a 195/60 lesz majd, mindenesetre picit növelni akarok az oldalmagasságon, mert horror, ahogyan áll előírt guminyomásnál. Féltem a felnijeimet. Ezért használom nagyobb nyomáson, gondolom te is. (2.4 elöl hátul) Én tavaly óta nem...visszavettem, mert nem akarok új garnitúrát venni! Előtte én is elöl 2,4-et fújtam, hátul meg 1,9-2,0-át. Még talán menthető a hátsó kettő, amik eddig negyedik szezonjukat futották hátul...nem cserélgettem sajnos a tengelyek között és fürészfogasra koptak (egy-két személyes utak miatt hátul nincs terhelés és amúgy is orrnehéz a lacsi, másik autóknál is van ez a gond). Így aztán ami eddig volt hátul, az most került előre, és 2,0-2,1 nyomással próbálom bekoptatni őket nagy dobolások közepette. Hátul 1,6-1,7-tel járok és még így sem ér le rendesen a külseje! Lehet kicsit megdolgozom a fürészfogak éleit egy reszelővel, hogy ne doboljanak annyira.... Nekem most, 2 szezon után cserélte fel a gumis a tengelyek között. Eddig rendellenes kopás nincs rajta. Mert Te okos voltál, én meg megfeledkeztem errőla csere dologról és rá is b....azilikáztam! Inkább a gumis volt okos. Télen már a télit is cserélni kell.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #937 Dátum: 2010. április 12. - 15:53:23 » |
|
Én nézegettem a 205/55R15-öt is következőnek, de árban lényegesebben több. Na meg azért ezeknek a csapágyaknak bőven elég a 195-öst terelni. Így valszeg a 195/60 lesz majd, mindenesetre picit növelni akarok az oldalmagasságon, mert horror, ahogyan áll előírt guminyomásnál. Féltem a felnijeimet. Ezért használom nagyobb nyomáson, gondolom te is. (2.4 elöl hátul) Én tavaly óta nem...visszavettem, mert nem akarok új garnitúrát venni! Előtte én is elöl 2,4-et fújtam, hátul meg 1,9-2,0-át. Még talán menthető a hátsó kettő, amik eddig negyedik szezonjukat futották hátul...nem cserélgettem sajnos a tengelyek között és fürészfogasra koptak (egy-két személyes utak miatt hátul nincs terhelés és amúgy is orrnehéz a lacsi, másik autóknál is van ez a gond). Így aztán ami eddig volt hátul, az most került előre, és 2,0-2,1 nyomással próbálom bekoptatni őket nagy dobolások közepette. Hátul 1,6-1,7-tel járok és még így sem ér le rendesen a külseje! Lehet kicsit megdolgozom a fürészfogak éleit egy reszelővel, hogy ne doboljanak annyira.... Nekem most, 2 szezon után cserélte fel a gumis a tengelyek között. Eddig rendellenes kopás nincs rajta. Mert Te okos voltál, én meg megfeledkeztem errőla csere dologról és rá is b....azilikáztam! Inkább a gumis volt okos. Télen már a télit is cserélni kell. Bizony! Jó tanulság volt ez nekem, már a télen felcserélve mentem le a szezont!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
deby
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
|
|
« Hozzászólás #938 Dátum: 2010. április 14. - 17:53:33 » |
|
Sziasztok felkerült a lacsira az ujj gumi , hankook k110 195/50r15 kicsit kissebb a falmagasság mint a gyári 195/55r15 . Ki próbálltam kicsit megküldtem a gépet , nagyon vagány . Csendes futás stb. Kicsit féltem tőle de azt hiszem meg fogom szeretni, a mintázata nagyon tetszik , és a kerékdob és a gumi között sincs olyan nagy külömbség szerintem . Arra lennék kíváncsi hogy a gyári gumiméret levegőnyomása 2.1 bar erre a gumira azt mondta a gumis 2.2 de nekem úgy tünik az elsőbe több kellene mert olyan mint ha laposabb lenne mint ahátsó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1142
1.4 16v LPG
|
|
« Hozzászólás #939 Dátum: 2010. április 14. - 18:45:53 » |
|
Sziasztok felkerült a lacsira az ujj gumi , hankook k110 195/50r15 kicsit kissebb a falmagasság mint a gyári 195/55r15 . Ki próbálltam kicsit megküldtem a gépet , nagyon vagány . Csendes futás stb. Kicsit féltem tőle de azt hiszem meg fogom szeretni, a mintázata nagyon tetszik , és a kerékdob és a gumi között sincs olyan nagy külömbség szerintem . Arra lennék kíváncsi hogy a gyári gumiméret levegőnyomása 2.1 bar erre a gumira azt mondta a gumis 2.2 de nekem úgy tünik az elsőbe több kellene mert olyan mint ha laposabb lenne mint ahátsó.
Hali nekem is 195/50r15-ős gumim van 2.2-re szoktam fújni elől-hátul.A fölött kicsit pattogós lesz.Mondjuk attól függ menyi teherrel jársz.
|
|
|
Naplózva
|
06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #940 Dátum: 2010. április 14. - 19:23:05 » |
|
Sziasztok felkerült a lacsira az ujj gumi , hankook k110 195/50r15 kicsit kissebb a falmagasság mint a gyári 195/55r15 . Ki próbálltam kicsit megküldtem a gépet , nagyon vagány . Csendes futás stb. Kicsit féltem tőle de azt hiszem meg fogom szeretni, a mintázata nagyon tetszik , és a kerékdob és a gumi között sincs olyan nagy külömbség szerintem . Arra lennék kíváncsi hogy a gyári gumiméret levegőnyomása 2.1 bar erre a gumira azt mondta a gumis 2.2 de nekem úgy tünik az elsőbe több kellene mert olyan mint ha laposabb lenne mint ahátsó.
Háááát. Mihez képest...
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
Levi75
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 311
SW Elite ACC 2,0d
|
|
« Hozzászólás #941 Dátum: 2010. április 14. - 21:32:02 » |
|
Sziasztok felkerült a lacsira az ujj gumi , hankook k110 195/50r15 kicsit kissebb a falmagasság mint a gyári 195/55r15 . Ki próbálltam kicsit megküldtem a gépet , nagyon vagány . Csendes futás stb. Kicsit féltem tőle de azt hiszem meg fogom szeretni, a mintázata nagyon tetszik , és a kerékdob és a gumi között sincs olyan nagy külömbség szerintem . Arra lennék kíváncsi hogy a gyári gumiméret levegőnyomása 2.1 bar erre a gumira azt mondta a gumis 2.2 de nekem úgy tünik az elsőbe több kellene mert olyan mint ha laposabb lenne mint ahátsó.
Üres kocsinál, vagy 2 személlyel mindíg több tömeg jut az első kerekekre, ezért tűnik laposabbnak. Egyébként minél kisebb 1 gumi légtérfogata (mérete), annál nagyobb nyomás kell bele azonos tehernél. Szerintem próbálj meg 0,2 barral többet, mint a gyári és tapasztald ki a viselkedését, meg egy idő után látni fogod a kopás képéből (szélen, középen, vagy egyenletesen kopik), hogy jó-e.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #942 Dátum: 2010. április 15. - 07:52:18 » |
|
Ha már a keréknyomásnál tartunk, szerintetek mennyire fújjam a 215/40R17-es gumikat? Olvastam bizonyos infót gumis fórumon (nem árulom el, csak utólag), de próbálom több helyről begyűjteni az adatokat. Gumisok sincsenek tisztában vele...
Sebijoe, Te hogyan jársz a 17-es gumikkal?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #943 Dátum: 2010. április 15. - 08:55:54 » |
|
Ha már a keréknyomásnál tartunk, szerintetek mennyire fújjam a 215/40R17-es gumikat? Olvastam bizonyos infót gumis fórumon (nem árulom el, csak utólag), de próbálom több helyről begyűjteni az adatokat. Gumisok sincsenek tisztában vele...
Sebijoe, Te hogyan jársz a 17-es gumikkal?
Én ugy olvastam vagy hallottam nem tom,+0,3bár a gyári értékhez képest ami kell bele.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #944 Dátum: 2010. április 15. - 19:56:55 » |
|
Ha már a keréknyomásnál tartunk, szerintetek mennyire fújjam a 215/40R17-es gumikat? Olvastam bizonyos infót gumis fórumon (nem árulom el, csak utólag), de próbálom több helyről begyűjteni az adatokat. Gumisok sincsenek tisztában vele...
Sebijoe, Te hogyan jársz a 17-es gumikkal?
Én ugy olvastam vagy hallottam nem tom,+0,3bár a gyári értékhez képest ami kell bele. Annyi minimum kell pluszban, ha nem akarod, hogy minden kátyú a felnidet "simogassa"...
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
|