Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 22. - 10:36:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 138   Le
 
Szerző Téma: Kerekek  (Megtekintve 372122 alkalommal)
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #750 Dátum: 2010. Március 13. - 22:11:38 »

Húú én az elmúlt 2 évben kaptam vagy 4-5 defektet. És mindig mindet téli gumival. Gondolom a téli abroncs puhább és gyengébb, ráadásul a lamellázás begyűjti a csavart/szöget ami fölött a nyári átgurul.

Na igen és szinte minden defekt-effekt lomtalanítások után jött. Elhordják a lomot, a szögek csavarok, üvegek meg ott maradnak...

De aki ezt a mankókereket kitalálta, annak aaaakkora pofont adnék, hogy mankóval menne haza Vigyorog Vagy 5 év ablakmosó töltés Fiat Pandába 5 literes kannából Kacsint
Naplózva

Pittike
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #751 Dátum: 2010. Március 14. - 10:56:05 »

Nekem is csak télen volt defektem, számszerint 2. Az első a jobb hátsó volt, kiszakadt külső oldalfallal, pedig figyelek, hogy ne padkázzak parkoláskor. A második eset jobb elsővel este autópályán (M5 városi részen) valami nagyra mehettem rá (talán tégla) mert nagy kopp után egyből kiszakadt a belső oldalfala.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #752 Dátum: 2010. Március 14. - 15:03:44 »

Nem tudom hogy vagytok vele, de nekem még soha nem volt szükségem a pótkerékre. kopp, kopp, kopp. Vigyorog
és az autónak??  Vigyorog
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #753 Dátum: 2010. Március 16. - 11:13:10 »

Nem tudom hogy vagytok vele, de nekem még soha nem volt szükségem a pótkerékre. kopp, kopp, kopp. Vigyorog
Nekem a nagy takarításokkor van rá szükségem, hogy kivehessem, hogy kiporszívózhassak alatta is.  Vigyorog
Volt már defektem, de el tudtam csorogni az első gumisig vele. Csak szívárgott.

Nekem is volt egy defekt, el is csorogtam a gumisig, erre kiderült hogy szétgyalogoltam a gumit. Szóval nekem sem volt szükségem a pótkerékre, csak szükségem kellett volna hogy legyen! Így most párban cserélhetem a gumit. Így jártam, tanultam belőle...
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #754 Dátum: 2010. Március 16. - 12:38:21 »

Nem tudom hogy vagytok vele, de nekem még soha nem volt szükségem a pótkerékre. kopp, kopp, kopp. Vigyorog
Nekem a nagy takarításokkor van rá szükségem, hogy kivehessem, hogy kiporszívózhassak alatta is.  Vigyorog
Volt már defektem, de el tudtam csorogni az első gumisig vele. Csak szívárgott.

Nekem is volt egy defekt, el is csorogtam a gumisig, erre kiderült hogy szétgyalogoltam a gumit. Szóval nekem sem volt szükségem a pótkerékre, csak szükségem kellett volna hogy legyen! Így most párban cserélhetem a gumit. Így jártam, tanultam belőle...

A szerviz kerék nem segít pótkerék szintjén? Ha igen abban tudunk segíteni!
Naplózva

Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #755 Dátum: 2010. Március 16. - 13:11:10 »

Nem tudom hogy vagytok vele, de nekem még soha nem volt szükségem a pótkerékre. kopp, kopp, kopp. Vigyorog
Nekem a nagy takarításokkor van rá szükségem, hogy kivehessem, hogy kiporszívózhassak alatta is.  Vigyorog
Volt már defektem, de el tudtam csorogni az első gumisig vele. Csak szívárgott.

Nekem is volt egy defekt, el is csorogtam a gumisig, erre kiderült hogy szétgyalogoltam a gumit. Szóval nekem sem volt szükségem a pótkerékre, csak szükségem kellett volna hogy legyen! Így most párban cserélhetem a gumit. Így jártam, tanultam belőle...

A szerviz kerék nem segít pótkerék szintjén? Ha igen abban tudunk segíteni!

Van/volt pótkerekem, csak nem raktam fel. 
Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #756 Dátum: 2010. Március 17. - 12:04:42 »

Mivel egyéb irányű terveink eléggé költségesek leszenk, azt tervezem, hogy a nyarat a téli gumival csinálom végig. Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban? A télim Goodyear UG7.
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #757 Dátum: 2010. Március 17. - 13:34:21 »

Mivel egyéb irányű terveink eléggé költségesek leszenk, azt tervezem, hogy a nyarat a téli gumival csinálom végig. Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban? A télim Goodyear UG7.

A melegben gyorsabban kopik és a kanyarstabilitása is kisebb valamivel mint a nyárinak.
Naplózva

WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #758 Dátum: 2010. Március 17. - 14:16:13 »

Mivel egyéb irányű terveink eléggé költségesek leszenk, azt tervezem, hogy a nyarat a téli gumival csinálom végig. Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban? A télim Goodyear UG7.

A melegben gyorsabban kopik és a kanyarstabilitása is kisebb valamivel mint a nyárinak.
meg csúszni fog és nyikorogni kicsit
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #759 Dátum: 2010. Március 17. - 14:40:10 »

Mivel egyéb irányű terveink eléggé költségesek leszenk, azt tervezem, hogy a nyarat a téli gumival csinálom végig. Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban? A télim Goodyear UG7.

A melegben gyorsabban kopik és a kanyarstabilitása is kisebb valamivel mint a nyárinak.
meg csúszni fog és nyikorogni kicsit
Én is voltam már így, kényszerből. Semmilyen gond nem volt. Valóban jobban kopik, és hangja is van (kanyarban sír, tehát csúszik  Mosolyog) ahogy előttem már elmondták. Ebből eredően nyilván a féktáv is megnő. Ezekkel számolni kell. Meg azzal, hogy jobban melegszik, tehát nem szabad annyira hajtani. Én autópályán sem mentem 120-nál többet vele. A téli gumiknak egyébként is (általában) kisebb a sebesség indexük mint a nyáriaknak.

Ha mindezek elfogadhatóak a számodra, és komótosan autózol vele, akkor nem jelent gondot. De a gumid a téli üzemre már alkalmatlan lesz! Elkopik, megég (én pont ezért használtam el nyáron. Nem volt jó télen autózni vele, kidobni csak úgy nem akartam. Télire vettem újat.).

Így is megéri?
Sztem inkább vegyél egy garnitúra használt nyárit. Az jobb a meleg időben, és megmarad a jó téli gumid.
Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #760 Dátum: 2010. Március 17. - 15:32:06 »

Mivel egyéb irányű terveink eléggé költségesek leszenk, azt tervezem, hogy a nyarat a téli gumival csinálom végig. Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban? A télim Goodyear UG7.

A melegben gyorsabban kopik és a kanyarstabilitása is kisebb valamivel mint a nyárinak.
meg csúszni fog és nyikorogni kicsit
Én is voltam már így, kényszerből. Semmilyen gond nem volt. Valóban jobban kopik, és hangja is van (kanyarban sír, tehát csúszik  Mosolyog) ahogy előttem már elmondták. Ebből eredően nyilván a féktáv is megnő. Ezekkel számolni kell. Meg azzal, hogy jobban melegszik, tehát nem szabad annyira hajtani. Én autópályán sem mentem 120-nál többet vele. A téli gumiknak egyébként is (általában) kisebb a sebesség indexük mint a nyáriaknak.

Ha mindezek elfogadhatóak a számodra, és komótosan autózol vele, akkor nem jelent gondot. De a gumid a téli üzemre már alkalmatlan lesz! Elkopik, megég (én pont ezért használtam el nyáron. Nem volt jó télen autózni vele, kidobni csak úgy nem akartam. Télire vettem újat.).

Így is megéri?
Sztem inkább vegyél egy garnitúra használt nyárit. Az jobb a meleg időben, és megmarad a jó téli gumid.
Pont azért akarom elhasználni, mert télire mindenképp újat kell vennem. A nyárit minimális mintamélységgel adtam le, de egy évben mindkettőt cserélni kész anyagi csőd.
Nem szoktam sietni. Pályázni nagyon ritkán, városon kívül sem nagyon mászom a megengedett fölé.
Az autózásban a táj élvezetét is próbálom bele kombinálni. Kacsint
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #761 Dátum: 2010. Március 17. - 18:50:09 »

Mivel egyéb irányű terveink eléggé költségesek leszenk, azt tervezem, hogy a nyarat a téli gumival csinálom végig. Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban? A télim Goodyear UG7.

A melegben gyorsabban kopik és a kanyarstabilitása is kisebb valamivel mint a nyárinak.
meg csúszni fog és nyikorogni kicsit
Én inkább úgy gondolom, hogy nem csúszni fog, hanem kúszni, kenődni! Nyikorogni is kevésbé fog, mint a nyári. Mindkét dolog azért, mert a téli gumi puhább keverékből van. A csúszás és a nyikorgás azokra a gumikra jellemző, amelyeknek keményebb az anyaga.
Gatsy! Nyugodtan fent hagyhatod, de figyelj rá, hogy mivel puhább a téligumi anyaga, és a mintázat miatt hajlamosabb is a melegedésre, tartsd mindig megfelelő nyomáson, inkább 1-2 tizeddel felette, mint alatta! Az UG7 főleg akkor lesz előnyös, amikor esős időben használod, mert tuti esős mintázata van! Természetesen előbb el fog kopni, mint a nyári, de ha nincs további terved vele a következő télen, akkor kissé fokozottabb rátartással nyugodtan használhatod.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #762 Dátum: 2010. Március 17. - 21:01:17 »

Mivel egyéb irányű terveink eléggé költségesek leszenk, azt tervezem, hogy a nyarat a téli gumival csinálom végig. Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban? A télim Goodyear UG7.

A melegben gyorsabban kopik és a kanyarstabilitása is kisebb valamivel mint a nyárinak.
meg csúszni fog és nyikorogni kicsit
Én inkább úgy gondolom, hogy nem csúszni fog, hanem kúszni, kenődni! Nyikorogni is kevésbé fog, mint a nyári. Mindkét dolog azért, mert a téli gumi puhább keverékből van. A csúszás és a nyikorgás azokra a gumikra jellemző, amelyeknek keményebb az anyaga.
Gatsy! Nyugodtan fent hagyhatod, de figyelj rá, hogy mivel puhább a téligumi anyaga, és a mintázat miatt hajlamosabb is a melegedésre, tartsd mindig megfelelő nyomáson, inkább 1-2 tizeddel felette, mint alatta! Az UG7 főleg akkor lesz előnyös, amikor esős időben használod, mert tuti esős mintázata van! Természetesen előbb el fog kopni, mint a nyári, de ha nincs további terved vele a következő télen, akkor kissé fokozottabb rátartással nyugodtan használhatod.
Köszi a tippeket. A télit alapból is felette tartom az előírtnak, mert magasabb, mint a nyári.
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #763 Dátum: 2010. Március 17. - 22:01:01 »

Szerintem is fennhagyhatod, én is tettem már ilyet, de ahogy Stocz úr is írta, télre kuka lesz.
Naplózva

Pittike
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #764 Dátum: 2010. Március 17. - 22:02:02 »

Szerintem is fennhagyhatod, én is tettem már ilyet, de ahogy Stocz úr is írta, télre kuka lesz.
így is úgy is... Mosolyog
Már meg van a keret az új télire, csak a nyári ra nem fussa most
Naplózva
Oldalak: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 138   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!