captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #540 Dátum: 2009. Október 30. - 20:24:13 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #541 Dátum: 2009. Október 30. - 22:02:30 » |
|
Na hogy érdemileg is belejártassam az ugatásom, de nem a feszültség generálása a célom: " a gumi meglepő dolgokat tud művelni " (bocs, ha nem pontosan idéztem). Valóban. Olyan meglepőt is, aminek tragikus vége lehet. Mert ezek a gumik NEM versenyzésre, hanem normális, felelőségteljes közúti közlekedésre valók. Pont. Hogy valaki kipróbálja a határait, ám lelke rajta, én sem a Semperit, sem az új Hankook határait nem próbálgatom, mert nem szertnék meglepődni. Azt tudom, hogy átlagos és normális közlekedési szituációkban mi várható el és mire számíthatok tőlük. Ez nekem elég. Elegendő, hogy: - csendesek - nem csúsznak - komfortosak Mindezt normál, napi használatban, megengedett sebességekkel autózva. Ráadásul itt még objektív és szubjektív szempontok is ütköznek. Mindenki mondja a magáét, én meg a tutit. Cap! teljesen igazad van.Mondjuk nekem van hangja a guminak de csak nem régtől ,uj korukban nem hallottam.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #542 Dátum: 2009. Október 30. - 22:06:46 » |
|
Én is meg vagyok elégedve velük, mondjuk én soha nem fogom próbálgatni sem a gumi sem a kocsi tudásának határait. Nekem elég csendes a Hankook, bár a télim se hangos. A Kalosomon Goodyear F1 GSD3 volt fent, na az tényleg nem volt rossz esőben, de mondjuk jobban is kopott mint a gyári Kumho Powermax (a Kaloson az volt)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #543 Dátum: 2009. Október 30. - 22:33:07 » |
|
Én is meg vagyok elégedve velük, mondjuk én soha nem fogom próbálgatni sem a gumi sem a kocsi tudásának határait. Nekem elég csendes a Hankook, bár a télim se hangos. A Kalosomon Goodyear F1 GSD3 volt fent, na az tényleg nem volt rossz esőben, de mondjuk jobban is kopott mint a gyári Kumho Powermax (a Kaloson az volt)
Nekem ez a határfeszegetés hobbi már csak.De a lacsi nagyon jó utfekvésű autó.Meg is lepett milyen stabil.Persze még ezen is javittottam a gyárihoz képest.-30-35mm ültetéssel.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. Október 30. - 22:35:16 írta Krisz »
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #544 Dátum: 2009. Október 31. - 08:56:46 » |
|
A Hankookról még annyit, ha szabad, hogy ugyan az a jelű lehet jó, és rossz is, mert NEM egy helyen gyártották! A Made in Hungary például már jó! Egyébként egyik nagy márkát sem csak az eredeti hazájában gyártják, mint ahogy az autókat sem, ezt figyelembe kell venni!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #545 Dátum: 2009. Október 31. - 11:46:40 » |
|
Kedves Krisz! Tényleg igazuk van az Uraknak, kár itt fórumon keresztül veszekedni, meg úgy egyébként is kár. A témát én lezártnak tekintem azzal, hogy a gyári Hankook K406 gumi szerinted jó, szerintem meg nem. A kettőnk dolgát egyszerűen el tudjuk intézni, beszéljünk meg egy időpontot amikor összefutunk egy jó kanyargós szerpentines (aszfaltozott) úton, és nyomunk egy -nem vérremenő- versenyt DR-Z vs. Lacetti, a vesztes fizet egy sört a másiknak, meg mégegyet annak az önként jelentkező klubtársnak, aki a hitelesség kedvéért eljön velünk tanúsítani az eredményt. Én csak annyit kérek, valahol itt Pest környékén legyen a dolog, mert mostanság elég hadilábon állok a szabadidővel, a DR-Z nem túramotor, hogy kimenjek a világból vele, meg ilyen hőfokban nem kívánok megfagyni sem. Beszálok én is szívesen, majd megyek Pittike előtt, hogy feltartsam.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #546 Dátum: 2009. Október 31. - 11:50:36 » |
|
Én is meg vagyok elégedve velük, mondjuk én soha nem fogom próbálgatni sem a gumi sem a kocsi tudásának határait. Nekem elég csendes a Hankook, bár a télim se hangos. A Kalosomon Goodyear F1 GSD3 volt fent, na az tényleg nem volt rossz esőben, de mondjuk jobban is kopott mint a gyári Kumho Powermax (a Kaloson az volt)
Nekem ez a határfeszegetés hobbi már csak.De a lacsi nagyon jó utfekvésű autó.Meg is lepett milyen stabil.Persze még ezen is javittottam a gyárihoz képest.-30-35mm ültetéssel. Az, hogy igen stabil a lacsi, azt már írtam valamikor tavaly, amikor a vezetéstechnikai tréningen nem volt hajlandó kidobni a farát 70-nél rén****vastesztnél.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #547 Dátum: 2009. Október 31. - 13:24:19 » |
|
Én is meg vagyok elégedve velük, mondjuk én soha nem fogom próbálgatni sem a gumi sem a kocsi tudásának határait. Nekem elég csendes a Hankook, bár a télim se hangos. A Kalosomon Goodyear F1 GSD3 volt fent, na az tényleg nem volt rossz esőben, de mondjuk jobban is kopott mint a gyári Kumho Powermax (a Kaloson az volt)
Nekem ez a határfeszegetés hobbi már csak.De a lacsi nagyon jó utfekvésű autó.Meg is lepett milyen stabil.Persze még ezen is javittottam a gyárihoz képest.-30-35mm ültetéssel. Az, hogy igen stabil a lacsi, azt már írtam valamikor tavaly, amikor a vezetéstechnikai tréningen nem volt hajlandó kidobni a farát 70-nél rén****vastesztnél. Anno a nyáron én is írtam, hogy a gyári felszerelésű Kumho-kkal eléggé romlott az autó stabilitása, most rákerült a téli kerék Matador MP... gumikkal és a stabilitás klasszisokkal javult, a nyáron felszerelt gumikkal szemben!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #548 Dátum: 2009. Október 31. - 13:27:40 » |
|
Beszálok én is szívesen, majd megyek Pittike előtt, hogy feltartsam. Nem tudsz, mert a DR-Z -vel kikerüllek akár a járdán/padkán/árkonbokronát is
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #549 Dátum: 2009. Október 31. - 13:31:15 » |
|
Én is meg vagyok elégedve velük, mondjuk én soha nem fogom próbálgatni sem a gumi sem a kocsi tudásának határait. Nekem elég csendes a Hankook, bár a télim se hangos. A Kalosomon Goodyear F1 GSD3 volt fent, na az tényleg nem volt rossz esőben, de mondjuk jobban is kopott mint a gyári Kumho Powermax (a Kaloson az volt)
Nekem ez a határfeszegetés hobbi már csak.De a lacsi nagyon jó utfekvésű autó.Meg is lepett milyen stabil.Persze még ezen is javittottam a gyárihoz képest.-30-35mm ültetéssel. Az, hogy igen stabil a lacsi, azt már írtam valamikor tavaly, amikor a vezetéstechnikai tréningen nem volt hajlandó kidobni a farát 70-nél rén****vastesztnél. Anno a nyáron én is írtam, hogy a gyári felszerelésű Kumho-kkal eléggé romlott az autó stabilitása, most rákerült a téli kerék Matador MP... gumikkal és a stabilitás klasszisokkal javult, a nyáron felszerelt gumikkal szemben! Nekem az egyik szett Matador MP58, és bár zajos, minden útviszony mellett meg vagyok elégedve vele, pedig elég rossz a híre.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #550 Dátum: 2009. Október 31. - 13:38:14 » |
|
Én is meg vagyok elégedve velük, mondjuk én soha nem fogom próbálgatni sem a gumi sem a kocsi tudásának határait. Nekem elég csendes a Hankook, bár a télim se hangos. A Kalosomon Goodyear F1 GSD3 volt fent, na az tényleg nem volt rossz esőben, de mondjuk jobban is kopott mint a gyári Kumho Powermax (a Kaloson az volt)
Nekem ez a határfeszegetés hobbi már csak.De a lacsi nagyon jó utfekvésű autó.Meg is lepett milyen stabil.Persze még ezen is javittottam a gyárihoz képest.-30-35mm ültetéssel. Az, hogy igen stabil a lacsi, azt már írtam valamikor tavaly, amikor a vezetéstechnikai tréningen nem volt hajlandó kidobni a farát 70-nél rén****vastesztnél. Hát 70-nél furcsa is lenne. De amúgy a kombi nagyobb tempónál kidobja ne aggódj, pláne ha meg van pakolva. Volt szerencsém hozzá az osztrák autópályán asszony csapatta 4 személy + csomag, 140-nél asszony elkezdett hátrafelé nézni (mert szóltam neki, húzódjunk le, mögöttünk haladni szeretnének) közben ment rá a szalagkorlátra, amikor szóltam neki visszanézett, és ijedtében elrántotta a kormányt. Na innentől autó bebicskázott, hátulja ki, aztán vagy 4-5 oda-vissza kacsázás után végülis nem haltunk meg. Pedig mögöttünk szerintem már hívták a hullaszállítókat. De onnantól én vezettem...
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #551 Dátum: 2009. Október 31. - 15:37:20 » |
|
Én is meg vagyok elégedve velük, mondjuk én soha nem fogom próbálgatni sem a gumi sem a kocsi tudásának határait. Nekem elég csendes a Hankook, bár a télim se hangos. A Kalosomon Goodyear F1 GSD3 volt fent, na az tényleg nem volt rossz esőben, de mondjuk jobban is kopott mint a gyári Kumho Powermax (a Kaloson az volt)
Nekem ez a határfeszegetés hobbi már csak.De a lacsi nagyon jó utfekvésű autó.Meg is lepett milyen stabil.Persze még ezen is javittottam a gyárihoz képest.-30-35mm ültetéssel. Az, hogy igen stabil a lacsi, azt már írtam valamikor tavaly, amikor a vezetéstechnikai tréningen nem volt hajlandó kidobni a farát 70-nél rén****vastesztnél. Anno a nyáron én is írtam, hogy a gyári felszerelésű Kumho-kkal eléggé romlott az autó stabilitása, most rákerült a téli kerék Matador MP... gumikkal és a stabilitás klasszisokkal javult, a nyáron felszerelt gumikkal szemben! Nekem az egyik szett Matador MP58, és bár zajos, minden útviszony mellett meg vagyok elégedve vele, pedig elég rossz a híre. Nekem is volt és nagyon nem tetszett. Nem is érettem, hogy miért szerepelt relatív elfogadhatónak a teszteken. Az igazsághoz még az is hozzátartozik, hogy előtte Michelin Y-lamellásom volt, utána meg a jelenlegi UG7-es Good Year. Viszont nem volt egyik sem annyival drágább, mint amennyivel jobb az MP58-nál. Így aztán egyértelmű a képlet, hogy nem veszek többet olyat.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. Október 31. - 15:39:20 írta cápaFeri »
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #552 Dátum: 2009. Október 31. - 19:38:23 » |
|
Én is meg vagyok elégedve velük, mondjuk én soha nem fogom próbálgatni sem a gumi sem a kocsi tudásának határait. Nekem elég csendes a Hankook, bár a télim se hangos. A Kalosomon Goodyear F1 GSD3 volt fent, na az tényleg nem volt rossz esőben, de mondjuk jobban is kopott mint a gyári Kumho Powermax (a Kaloson az volt)
Nekem ez a határfeszegetés hobbi már csak.De a lacsi nagyon jó utfekvésű autó.Meg is lepett milyen stabil.Persze még ezen is javittottam a gyárihoz képest.-30-35mm ültetéssel. Az, hogy igen stabil a lacsi, azt már írtam valamikor tavaly, amikor a vezetéstechnikai tréningen nem volt hajlandó kidobni a farát 70-nél rén****vastesztnél. Hát 70-nél furcsa is lenne. De amúgy a kombi nagyobb tempónál kidobja ne aggódj, pláne ha meg van pakolva. Volt szerencsém hozzá az osztrák autópályán asszony csapatta 4 személy + csomag, 140-nél asszony elkezdett hátrafelé nézni (mert szóltam neki, húzódjunk le, mögöttünk haladni szeretnének) közben ment rá a szalagkorlátra, amikor szóltam neki visszanézett, és ijedtében elrántotta a kormányt. Na innentől autó bebicskázott, hátulja ki, aztán vagy 4-5 oda-vissza kacsázás után végülis nem haltunk meg. Pedig mögöttünk szerintem már hívták a hullaszállítókat. De onnantól én vezettem... Nem csapja. Illetve az enyém nem csapja. Pedig németben, amikor először mentem ki vele és 4 utasom volt + táskák, hát egyszer bizony kellett 120- nál elrántani a kormányt. Nem kígyózott.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #553 Dátum: 2009. Október 31. - 21:52:11 » |
|
Én is meg vagyok elégedve velük, mondjuk én soha nem fogom próbálgatni sem a gumi sem a kocsi tudásának határait. Nekem elég csendes a Hankook, bár a télim se hangos. A Kalosomon Goodyear F1 GSD3 volt fent, na az tényleg nem volt rossz esőben, de mondjuk jobban is kopott mint a gyári Kumho Powermax (a Kaloson az volt)
Nekem ez a határfeszegetés hobbi már csak.De a lacsi nagyon jó utfekvésű autó.Meg is lepett milyen stabil.Persze még ezen is javittottam a gyárihoz képest.-30-35mm ültetéssel. Az, hogy igen stabil a lacsi, azt már írtam valamikor tavaly, amikor a vezetéstechnikai tréningen nem volt hajlandó kidobni a farát 70-nél rén****vastesztnél. Hát 70-nél furcsa is lenne. De amúgy a kombi nagyobb tempónál kidobja ne aggódj, pláne ha meg van pakolva. Volt szerencsém hozzá az osztrák autópályán asszony csapatta 4 személy + csomag, 140-nél asszony elkezdett hátrafelé nézni (mert szóltam neki, húzódjunk le, mögöttünk haladni szeretnének) közben ment rá a szalagkorlátra, amikor szóltam neki visszanézett, és ijedtében elrántotta a kormányt. Na innentől autó bebicskázott, hátulja ki, aztán vagy 4-5 oda-vissza kacsázás után végülis nem haltunk meg. Pedig mögöttünk szerintem már hívták a hullaszállítókat. De onnantól én vezettem... Nem csapja. Illetve az enyém nem csapja. Pedig németben, amikor először mentem ki vele és 4 utasom volt + táskák, hát egyszer bizony kellett 120- nál elrántani a kormányt. Nem kígyózott. Ez azért függ szerintem attól is mikor történik az ellenkormányzás és milyen gyorsasággal.egy női sofőr azért nem biztos hogy olyan rutinos de megfogta és ez a lényeg.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #554 Dátum: 2009. Október 31. - 21:54:40 » |
|
Kedves Krisz! Tényleg igazuk van az Uraknak, kár itt fórumon keresztül veszekedni, meg úgy egyébként is kár. A témát én lezártnak tekintem azzal, hogy a gyári Hankook K406 gumi szerinted jó, szerintem meg nem. A kettőnk dolgát egyszerűen el tudjuk intézni, beszéljünk meg egy időpontot amikor összefutunk egy jó kanyargós szerpentines (aszfaltozott) úton, és nyomunk egy -nem vérremenő- versenyt DR-Z vs. Lacetti, a vesztes fizet egy sört a másiknak, meg mégegyet annak az önként jelentkező klubtársnak, aki a hitelesség kedvéért eljön velünk tanúsítani az eredményt. Én csak annyit kérek, valahol itt Pest környékén legyen a dolog, mert mostanság elég hadilábon állok a szabadidővel, a DR-Z nem túramotor, hogy kimenjek a világból vele, meg ilyen hőfokban nem kívánok megfagyni sem. Beszálok én is szívesen, majd megyek Pittike előtt, hogy feltartsam. Na de ha kielőz akkor engem tartasz föl!
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
|