Lacetti klub fórum
2024. December 14. - 08:59:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 138   Le
 
Szerző Téma: Kerekek  (Megtekintve 381090 alkalommal)
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #540 Dátum: 2009. Október 30. - 20:24:13 »

Na azért Hankook és Hankook között van különbség!  Kacsint

Mennyünk inkább csocsózni!  Vigyorog
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #541 Dátum: 2009. Október 30. - 22:02:30 »

Na hogy érdemileg is belejártassam az ugatásom, de nem a feszültség generálása a célom:

" a gumi meglepő dolgokat tud művelni " (bocs, ha nem pontosan idéztem).

Valóban. Olyan meglepőt is, aminek tragikus vége lehet.
Mert ezek a gumik NEM versenyzésre, hanem normális, felelőségteljes közúti közlekedésre valók. Pont.
Hogy valaki kipróbálja a határait, ám lelke rajta, én sem a Semperit, sem az új Hankook határait nem próbálgatom, mert nem szertnék meglepődni. Azt tudom, hogy átlagos és normális közlekedési szituációkban mi várható el és mire számíthatok tőlük. Ez nekem elég. Elegendő, hogy:

- csendesek
- nem csúsznak
- komfortosak

Mindezt normál, napi használatban, megengedett sebességekkel autózva.
Ráadásul itt még objektív és szubjektív szempontok is ütköznek.
Mindenki mondja a magáét, én meg a tutit. Vigyorog
Cap! teljesen igazad van.Mondjuk nekem van hangja a guminak de csak nem régtől ,uj korukban nem hallottam.
Naplózva

06 70/22 11 222
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #542 Dátum: 2009. Október 30. - 22:06:46 »

Én is meg vagyok elégedve velük, mondjuk én soha nem fogom próbálgatni sem a gumi sem a kocsi tudásának határait. Nekem elég csendes a Hankook, bár a télim se hangos. A Kalosomon Goodyear F1 GSD3 volt fent, na az tényleg nem volt rossz esőben, de mondjuk jobban is kopott mint a gyári Kumho Powermax (a Kaloson az volt)
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #543 Dátum: 2009. Október 30. - 22:33:07 »

Én is meg vagyok elégedve velük, mondjuk én soha nem fogom próbálgatni sem a gumi sem a kocsi tudásának határait. Nekem elég csendes a Hankook, bár a télim se hangos. A Kalosomon Goodyear F1 GSD3 volt fent, na az tényleg nem volt rossz esőben, de mondjuk jobban is kopott mint a gyári Kumho Powermax (a Kaloson az volt)
Nekem ez a határfeszegetés hobbi már csak.De a lacsi nagyon jó utfekvésű autó.Meg is lepett milyen stabil.Persze még ezen is javittottam a gyárihoz képest.-30-35mm ültetéssel.
« Utoljára szerkesztve: 2009. Október 30. - 22:35:16 írta Krisz » Naplózva

06 70/22 11 222
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #544 Dátum: 2009. Október 31. - 08:56:46 »

A Hankookról még annyit, ha szabad, hogy ugyan az a jelű lehet jó, és rossz is, mert NEM egy helyen gyártották! A Made in Hungary például már jó!
Egyébként egyik nagy márkát sem csak az eredeti hazájában gyártják, mint ahogy az autókat sem, ezt figyelembe kell venni!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #545 Dátum: 2009. Október 31. - 11:46:40 »

Kedves Krisz!

Tényleg igazuk van az Uraknak, kár itt fórumon keresztül veszekedni, meg úgy egyébként is kár.

A témát én lezártnak tekintem azzal, hogy a gyári Hankook K406 gumi szerinted jó, szerintem meg nem. Kacsint

A kettőnk dolgát egyszerűen el tudjuk intézni, beszéljünk meg egy időpontot amikor összefutunk egy jó kanyargós szerpentines (aszfaltozott) úton, és nyomunk egy -nem vérremenő- versenyt DR-Z vs. Lacetti, a vesztes fizet egy sört a másiknak, meg mégegyet annak az önként jelentkező klubtársnak, aki a hitelesség kedvéért eljön velünk tanúsítani az eredményt.

Én csak annyit kérek, valahol itt Pest környékén legyen a dolog, mert mostanság elég hadilábon állok a szabadidővel, a DR-Z nem túramotor, hogy kimenjek a világból vele, meg ilyen hőfokban nem kívánok megfagyni sem.
Beszálok én is szívesen, majd megyek Pittike előtt, hogy feltartsam.  Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #546 Dátum: 2009. Október 31. - 11:50:36 »

Én is meg vagyok elégedve velük, mondjuk én soha nem fogom próbálgatni sem a gumi sem a kocsi tudásának határait. Nekem elég csendes a Hankook, bár a télim se hangos. A Kalosomon Goodyear F1 GSD3 volt fent, na az tényleg nem volt rossz esőben, de mondjuk jobban is kopott mint a gyári Kumho Powermax (a Kaloson az volt)
Nekem ez a határfeszegetés hobbi már csak.De a lacsi nagyon jó utfekvésű autó.Meg is lepett milyen stabil.Persze még ezen is javittottam a gyárihoz képest.-30-35mm ültetéssel.
Az, hogy igen stabil a lacsi, azt már írtam valamikor tavaly, amikor a vezetéstechnikai tréningen nem volt hajlandó kidobni a farát 70-nél rén****vastesztnél.  Kacsint
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #547 Dátum: 2009. Október 31. - 13:24:19 »

Én is meg vagyok elégedve velük, mondjuk én soha nem fogom próbálgatni sem a gumi sem a kocsi tudásának határait. Nekem elég csendes a Hankook, bár a télim se hangos. A Kalosomon Goodyear F1 GSD3 volt fent, na az tényleg nem volt rossz esőben, de mondjuk jobban is kopott mint a gyári Kumho Powermax (a Kaloson az volt)
Nekem ez a határfeszegetés hobbi már csak.De a lacsi nagyon jó utfekvésű autó.Meg is lepett milyen stabil.Persze még ezen is javittottam a gyárihoz képest.-30-35mm ültetéssel.
Az, hogy igen stabil a lacsi, azt már írtam valamikor tavaly, amikor a vezetéstechnikai tréningen nem volt hajlandó kidobni a farát 70-nél rén****vastesztnél.  Kacsint

Anno a nyáron én is írtam, hogy a gyári felszerelésű Kumho-kkal eléggé romlott az autó stabilitása, most rákerült a téli kerék Matador MP... gumikkal és a stabilitás klasszisokkal javult, a nyáron felszerelt gumikkal szemben!
Naplózva

Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #548 Dátum: 2009. Október 31. - 13:27:40 »

Beszálok én is szívesen, majd megyek Pittike előtt, hogy feltartsam.  Vigyorog

Nem tudsz, mert a DR-Z -vel kikerüllek akár a járdán/padkán/árkonbokronát is Kacsint
Naplózva

Pittike
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #549 Dátum: 2009. Október 31. - 13:31:15 »

Én is meg vagyok elégedve velük, mondjuk én soha nem fogom próbálgatni sem a gumi sem a kocsi tudásának határait. Nekem elég csendes a Hankook, bár a télim se hangos. A Kalosomon Goodyear F1 GSD3 volt fent, na az tényleg nem volt rossz esőben, de mondjuk jobban is kopott mint a gyári Kumho Powermax (a Kaloson az volt)
Nekem ez a határfeszegetés hobbi már csak.De a lacsi nagyon jó utfekvésű autó.Meg is lepett milyen stabil.Persze még ezen is javittottam a gyárihoz képest.-30-35mm ültetéssel.
Az, hogy igen stabil a lacsi, azt már írtam valamikor tavaly, amikor a vezetéstechnikai tréningen nem volt hajlandó kidobni a farát 70-nél rén****vastesztnél.  Kacsint
Anno a nyáron én is írtam, hogy a gyári felszerelésű Kumho-kkal eléggé romlott az autó stabilitása, most rákerült a téli kerék Matador MP... gumikkal és a stabilitás klasszisokkal javult, a nyáron felszerelt gumikkal szemben!

Nekem az egyik szett Matador MP58, és bár zajos, minden útviszony mellett meg vagyok elégedve vele, pedig elég rossz a híre.
Naplózva

Pittike
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #550 Dátum: 2009. Október 31. - 13:38:14 »

Én is meg vagyok elégedve velük, mondjuk én soha nem fogom próbálgatni sem a gumi sem a kocsi tudásának határait. Nekem elég csendes a Hankook, bár a télim se hangos. A Kalosomon Goodyear F1 GSD3 volt fent, na az tényleg nem volt rossz esőben, de mondjuk jobban is kopott mint a gyári Kumho Powermax (a Kaloson az volt)
Nekem ez a határfeszegetés hobbi már csak.De a lacsi nagyon jó utfekvésű autó.Meg is lepett milyen stabil.Persze még ezen is javittottam a gyárihoz képest.-30-35mm ültetéssel.
Az, hogy igen stabil a lacsi, azt már írtam valamikor tavaly, amikor a vezetéstechnikai tréningen nem volt hajlandó kidobni a farát 70-nél rén****vastesztnél.  Kacsint
Hát 70-nél furcsa is lenne. De amúgy a kombi nagyobb tempónál kidobja ne aggódj, pláne ha meg van pakolva. Volt szerencsém hozzá az osztrák autópályán asszony csapatta 4 személy + csomag, 140-nél asszony elkezdett hátrafelé nézni (mert szóltam neki, húzódjunk le, mögöttünk haladni szeretnének) közben ment rá a szalagkorlátra, amikor szóltam neki visszanézett, és ijedtében elrántotta a kormányt. Na innentől autó bebicskázott, hátulja ki, aztán vagy 4-5 oda-vissza kacsázás után végülis nem haltunk meg. Pedig mögöttünk szerintem már hívták a hullaszállítókat. De onnantól én vezettem...
Naplózva

Pittike
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #551 Dátum: 2009. Október 31. - 15:37:20 »

Én is meg vagyok elégedve velük, mondjuk én soha nem fogom próbálgatni sem a gumi sem a kocsi tudásának határait. Nekem elég csendes a Hankook, bár a télim se hangos. A Kalosomon Goodyear F1 GSD3 volt fent, na az tényleg nem volt rossz esőben, de mondjuk jobban is kopott mint a gyári Kumho Powermax (a Kaloson az volt)
Nekem ez a határfeszegetés hobbi már csak.De a lacsi nagyon jó utfekvésű autó.Meg is lepett milyen stabil.Persze még ezen is javittottam a gyárihoz képest.-30-35mm ültetéssel.
Az, hogy igen stabil a lacsi, azt már írtam valamikor tavaly, amikor a vezetéstechnikai tréningen nem volt hajlandó kidobni a farát 70-nél rén****vastesztnél.  Kacsint
Anno a nyáron én is írtam, hogy a gyári felszerelésű Kumho-kkal eléggé romlott az autó stabilitása, most rákerült a téli kerék Matador MP... gumikkal és a stabilitás klasszisokkal javult, a nyáron felszerelt gumikkal szemben!

Nekem az egyik szett Matador MP58, és bár zajos, minden útviszony mellett meg vagyok elégedve vele, pedig elég rossz a híre.
Nekem is volt és nagyon nem tetszett. Nem is érettem, hogy miért szerepelt relatív elfogadhatónak a teszteken. Az igazsághoz még az is hozzátartozik, hogy előtte Michelin Y-lamellásom volt, utána meg a jelenlegi UG7-es Good Year. Viszont nem volt egyik sem annyival drágább, mint amennyivel jobb az MP58-nál. Így aztán egyértelmű a képlet, hogy nem veszek többet olyat.
« Utoljára szerkesztve: 2009. Október 31. - 15:39:20 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #552 Dátum: 2009. Október 31. - 19:38:23 »

Én is meg vagyok elégedve velük, mondjuk én soha nem fogom próbálgatni sem a gumi sem a kocsi tudásának határait. Nekem elég csendes a Hankook, bár a télim se hangos. A Kalosomon Goodyear F1 GSD3 volt fent, na az tényleg nem volt rossz esőben, de mondjuk jobban is kopott mint a gyári Kumho Powermax (a Kaloson az volt)
Nekem ez a határfeszegetés hobbi már csak.De a lacsi nagyon jó utfekvésű autó.Meg is lepett milyen stabil.Persze még ezen is javittottam a gyárihoz képest.-30-35mm ültetéssel.
Az, hogy igen stabil a lacsi, azt már írtam valamikor tavaly, amikor a vezetéstechnikai tréningen nem volt hajlandó kidobni a farát 70-nél rén****vastesztnél.  Kacsint
Hát 70-nél furcsa is lenne. De amúgy a kombi nagyobb tempónál kidobja ne aggódj, pláne ha meg van pakolva. Volt szerencsém hozzá az osztrák autópályán asszony csapatta 4 személy + csomag, 140-nél asszony elkezdett hátrafelé nézni (mert szóltam neki, húzódjunk le, mögöttünk haladni szeretnének) közben ment rá a szalagkorlátra, amikor szóltam neki visszanézett, és ijedtében elrántotta a kormányt. Na innentől autó bebicskázott, hátulja ki, aztán vagy 4-5 oda-vissza kacsázás után végülis nem haltunk meg. Pedig mögöttünk szerintem már hívták a hullaszállítókat. De onnantól én vezettem...
Nem csapja. Illetve az enyém nem csapja. Pedig németben, amikor először mentem ki vele és 4 utasom volt + táskák, hát egyszer bizony kellett 120- nál elrántani a kormányt. Nem kígyózott.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #553 Dátum: 2009. Október 31. - 21:52:11 »

Én is meg vagyok elégedve velük, mondjuk én soha nem fogom próbálgatni sem a gumi sem a kocsi tudásának határait. Nekem elég csendes a Hankook, bár a télim se hangos. A Kalosomon Goodyear F1 GSD3 volt fent, na az tényleg nem volt rossz esőben, de mondjuk jobban is kopott mint a gyári Kumho Powermax (a Kaloson az volt)
Nekem ez a határfeszegetés hobbi már csak.De a lacsi nagyon jó utfekvésű autó.Meg is lepett milyen stabil.Persze még ezen is javittottam a gyárihoz képest.-30-35mm ültetéssel.
Az, hogy igen stabil a lacsi, azt már írtam valamikor tavaly, amikor a vezetéstechnikai tréningen nem volt hajlandó kidobni a farát 70-nél rén****vastesztnél.  Kacsint
Hát 70-nél furcsa is lenne. De amúgy a kombi nagyobb tempónál kidobja ne aggódj, pláne ha meg van pakolva. Volt szerencsém hozzá az osztrák autópályán asszony csapatta 4 személy + csomag, 140-nél asszony elkezdett hátrafelé nézni (mert szóltam neki, húzódjunk le, mögöttünk haladni szeretnének) közben ment rá a szalagkorlátra, amikor szóltam neki visszanézett, és ijedtében elrántotta a kormányt. Na innentől autó bebicskázott, hátulja ki, aztán vagy 4-5 oda-vissza kacsázás után végülis nem haltunk meg. Pedig mögöttünk szerintem már hívták a hullaszállítókat. De onnantól én vezettem...
Nem csapja. Illetve az enyém nem csapja. Pedig németben, amikor először mentem ki vele és 4 utasom volt + táskák, hát egyszer bizony kellett 120- nál elrántani a kormányt. Nem kígyózott.
Ez azért függ szerintem attól is mikor történik az ellenkormányzás és milyen gyorsasággal.egy női sofőr azért nem biztos hogy olyan rutinos de megfogta és ez a lényeg.
Naplózva

06 70/22 11 222
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #554 Dátum: 2009. Október 31. - 21:54:40 »

Kedves Krisz!

Tényleg igazuk van az Uraknak, kár itt fórumon keresztül veszekedni, meg úgy egyébként is kár.

A témát én lezártnak tekintem azzal, hogy a gyári Hankook K406 gumi szerinted jó, szerintem meg nem. Kacsint

A kettőnk dolgát egyszerűen el tudjuk intézni, beszéljünk meg egy időpontot amikor összefutunk egy jó kanyargós szerpentines (aszfaltozott) úton, és nyomunk egy -nem vérremenő- versenyt DR-Z vs. Lacetti, a vesztes fizet egy sört a másiknak, meg mégegyet annak az önként jelentkező klubtársnak, aki a hitelesség kedvéért eljön velünk tanúsítani az eredményt.

Én csak annyit kérek, valahol itt Pest környékén legyen a dolog, mert mostanság elég hadilábon állok a szabadidővel, a DR-Z nem túramotor, hogy kimenjek a világból vele, meg ilyen hőfokban nem kívánok megfagyni sem.
Beszálok én is szívesen, majd megyek Pittike előtt, hogy feltartsam.  Vigyorog
Na de ha kielőz akkor engem tartasz föl!
Naplózva

06 70/22 11 222
Oldalak: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 138   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!