cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #510 Dátum: 2009. Október 27. - 19:53:16 » |
|
Nem tudom, de amúgy is 4-5 év után már tanácsos a gumit cserélni, nem? Teljesen mindegy, mennyit futott, milyen gyártmány. Rosszul tudom?
Jól tudod pajti Én hét évről hallottam.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
joshka123
Kábelbarát
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
|
|
« Hozzászólás #511 Dátum: 2009. Október 27. - 20:23:15 » |
|
A négy évszakos gumira azt mondta a gumisom: télen xar, nyáron meg nem jó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #512 Dátum: 2009. Október 27. - 21:20:16 » |
|
... Ettől függetlenül tudom, hogy az elmúlt években a Hankook és a Kumho is sokat fejlődött, és több tesztben jó eredményt értek el AZ ÚJ ABRONCS TÍPUSAIK, de:...
Mégegyszer hangsúlyozom, a Lacetti gyári gumijára, a Hankook Optimo K406-ra gondolok, amikor azt mondom, hogy xar. Az új Hankook típusok semmiben nem hasonlítanak erre a típusra, és nyílván sokkal jobbak. (Azt azért mondjuk kétlem, hogy a vezető márkák típusait (pl. a szóban forgó Goodyear, stb.) felülmúlja.) Én elsősorban a történet külvárosi legenda részén akadtam ki, ld. gyorsasági motorok megszégyenítése Lacettivel és társaik. Persze nincs ezzel sem semmi gond, ezek az emberek általában el is hiszik amit mondanak.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #513 Dátum: 2009. Október 27. - 21:28:03 » |
|
Lehet sokkolni fog amit mondok: Az autógyártóknak nem feltétlenül az a céljuk, hogy Te mindenből a legjobbat kapd a pénzedért. Igenis spórolnak, részben azért hogy növeljék a nyereségüket, részben azért, hogy a piaci versenyben (egy esetleges jobb árral) előnyösebb helyzetbe kerüljenek. Eleve közismert tény, hogy az új autókat (mármint a hétköznapi modellekre gondolok) általában nem a legjobb gumikkal adják el. Az általános recept egy népszerű márka őskövület abroncsa (parasztvakítás). Erre remek példa a Goodyear NCT5, amely még a mai napig fellelhető új autón, pedig ezer éves típus.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. Október 27. - 21:29:52 írta Pittike »
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #514 Dátum: 2009. Október 27. - 21:32:30 » |
|
Én csak leírom a tapasztalataimat a gyári Hankook gumiról: -kagylósra kopott -vizes úton csúszott -nem volt komfortos a csillapítása -60.000-nél cseréltem le, vizes mintájú roadstone-ra (12000/db)
Egyetértek.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #515 Dátum: 2009. Október 27. - 21:41:14 » |
|
Sajnos de annak!!! Összesen 150 ezer km.-t tettem bele a Lacsijaimba és azt kell mondjam katasztrofális a Hankook.Fűrészfogasan kopik és olyan hangja lesz , mintha csapágyas lenne a kerék.Átteszem a télit és megszűnik.Azért ez érdekes! Ha hallgatod olyan , mintha egy Lada Nivában ülnél.Borzalmas.Mellette csúszik és rossz az úttartása is.Hát ennyit a sok tesztről, amit 20-30 km.-em keresztül tesztelnek.Én egy kicsit többet.
Pontosan így van! Én is múltkor rakattam fel a Bridgestone télijeimet, amik pedig még viszonylag hangosak is, de még így is olyan volt, mintha egy másik autóban ülnénk. Konkrétan korábban mi is gyanakodtunk csapágyhibára, mielőtt rájöttünk, hogy csak a gumi csinálja. És bizony még mennyire, hogy kophat kagylósra gumi lengéscsillapító-, ill. futóműbeállítási hiba nélkül is. Csak annyi kell, hogy xar legyen a gumi, és ez esetünkben pont adott!
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #516 Dátum: 2009. Október 27. - 21:49:10 » |
|
Nem tudom, de amúgy is 4-5 év után már tanácsos a gumit cserélni, nem? Teljesen mindegy, mennyit futott, milyen gyártmány. Rosszul tudom?
Jól tudod pajti Én hét évről hallottam. Én 10évig húztam a Daewoon
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #517 Dátum: 2009. Október 27. - 21:59:07 » |
|
Bocs, hogy beleszólok én is az eszmecserébe. Nekem pont hogy nem kopott a gyári hankookom, de 5 év után lecseréltem (illetve ott hagytam a gumisnál) elöregedés miatt, ami normális. Én sem voltam sosem nyugdíjas vezető és nekem tökéletesen működött mindvégig. És esőben sem csúszott jobban, minthogy vártam. Szóval én Krisz pártját fogom. Hát nézd nálam eleve nem éri meg egy gumi sem az 5 évet, sem azt, hogy elöregedjen. Az, hogy a várakozásaidnak megfelel a Hankook az egy dolog, kérdés, hogy mit vársz el az abroncstól. Ahhoz, hogy egy gumiabroncs hibái felszínre kerüljenek kevés az, hogy nem vagy nyugdíjas vezető. Ahhoz a határon kell autózni, hogy megtudd hol van a határ. Természetesen nem állítom, hogy nem lehet elközlekedni a Hankook gumikon, hiszen én is ezt teszem. De ha feszegetnéd a határait rájönnél, hogy vannak abroncstípusok, amik ennél jobb teljesítményre képesek. Az esőről meg annyit, hogy menjetek bele százzal egy jó mély pocsolyába, és utána beszéljünk róla. Más kérdés ha ilyet nem szoktatok, akkor tényleg jó lehet a K406. Ha húszra lelassítasz a pocsolya előtt tényleg mindegy, hogy Eagle F1 van-e fönt vagy Hankook Optimo. Egyébként pedig egy vélemény jó vagy rossz, sok vélemény meg statisztika.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #518 Dátum: 2009. Október 27. - 22:02:13 » |
|
Én 10évig húztam a Daewoon Ne vedd támadásnak, de épp ebből derül ki, hogy milyen igénybevételnek teszitek ki a kocsit/gumit. Ilyen használat mellett nem derülnek ki azok a problémák, amikről vitatkozunk.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #519 Dátum: 2009. Október 27. - 22:11:02 » |
|
Én 10évig húztam a Daewoon Ne vedd támadásnak, de épp ebből derül ki, hogy milyen igénybevételnek teszitek ki a kocsit/gumit. Ilyen használat mellett nem derülnek ki azok a problémák, amikről vitatkozunk. Első 0km-s autó....Hát volánosként busszal jártam a városban. Csak hosszú távú utak voltak, fűtött garázs. 10 év 35000km az egyetlen nagy javítás 9évesen 1db aksi. Ennek ellenére tudtam, hogy blokkolásra hajlamos: nedves szutyis úton, száraz zebrán,... A Lacsi második 0km autó. 2005/02s átvétel 53000 km és a Hankook gumim már szárazon is meg meg csúszik. Amúgy meg 4 év télen/nyáron a Mecseken át. 10000km felett már nem babusgattam és tdom mik a gumi előnyei hátrányai. Összeségében nem tartom jó közepesnél jobbnak vagy rosszabbnak.
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #520 Dátum: 2009. Október 28. - 09:29:50 » |
|
... Ettől függetlenül tudom, hogy az elmúlt években a Hankook és a Kumho is sokat fejlődött, és több tesztben jó eredményt értek el AZ ÚJ ABRONCS TÍPUSAIK, de:...
Mégegyszer hangsúlyozom, a Lacetti gyári gumijára, a Hankook Optimo K406-ra gondolok, amikor azt mondom, hogy xar. Az új Hankook típusok semmiben nem hasonlítanak erre a típusra, és nyílván sokkal jobbak. (Azt azért mondjuk kétlem, hogy a vezető márkák típusait (pl. a szóban forgó Goodyear, stb.) felülmúlja.) Én elsősorban a történet külvárosi legenda részén akadtam ki, ld. gyorsasági motorok megszégyenítése Lacettivel és társaik. Persze nincs ezzel sem semmi gond, ezek az emberek általában el is hiszik amit mondanak. Látom hitettlen vagy és gunyos.Mikor érnél rá a motoroddal hogy kigyere a parádsasvári rallipályára?-egy lacetti ellen.Már ugyis jó nyálkás az ut és csak kanyarokból áll amik tele vannak apró kavicsokkal.2millió kilóméterrel a hátad mögött ez ugye nem akadály.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #521 Dátum: 2009. Október 28. - 11:32:53 » |
|
... Ettől függetlenül tudom, hogy az elmúlt években a Hankook és a Kumho is sokat fejlődött, és több tesztben jó eredményt értek el AZ ÚJ ABRONCS TÍPUSAIK, de:...
Mégegyszer hangsúlyozom, a Lacetti gyári gumijára, a Hankook Optimo K406-ra gondolok, amikor azt mondom, hogy xar. Az új Hankook típusok semmiben nem hasonlítanak erre a típusra, és nyílván sokkal jobbak. (Azt azért mondjuk kétlem, hogy a vezető márkák típusait (pl. a szóban forgó Goodyear, stb.) felülmúlja.) Én elsősorban a történet külvárosi legenda részén akadtam ki, ld. gyorsasági motorok megszégyenítése Lacettivel és társaik. Persze nincs ezzel sem semmi gond, ezek az emberek általában el is hiszik amit mondanak. Látom hitettlen vagy és gunyos.Mikor érnél rá a motoroddal hogy kigyere a parádsasvári rallipályára?-egy lacetti ellen.Már ugyis jó nyálkás az ut és csak kanyarokból áll amik tele vannak apró kavicsokkal.2millió kilóméterrel a hátad mögött ez ugye nem akadály. Erre befizetnék! Nálam lehet fogadni is!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #522 Dátum: 2009. Október 28. - 14:47:06 » |
|
... Ettől függetlenül tudom, hogy az elmúlt években a Hankook és a Kumho is sokat fejlődött, és több tesztben jó eredményt értek el AZ ÚJ ABRONCS TÍPUSAIK, de:...
Mégegyszer hangsúlyozom, a Lacetti gyári gumijára, a Hankook Optimo K406-ra gondolok, amikor azt mondom, hogy xar. Az új Hankook típusok semmiben nem hasonlítanak erre a típusra, és nyílván sokkal jobbak. (Azt azért mondjuk kétlem, hogy a vezető márkák típusait (pl. a szóban forgó Goodyear, stb.) felülmúlja.) Én elsősorban a történet külvárosi legenda részén akadtam ki, ld. gyorsasági motorok megszégyenítése Lacettivel és társaik. Persze nincs ezzel sem semmi gond, ezek az emberek általában el is hiszik amit mondanak. Látom hitettlen vagy és gunyos.Mikor érnél rá a motoroddal hogy kigyere a parádsasvári rallipályára?-egy lacetti ellen.Már ugyis jó nyálkás az ut és csak kanyarokból áll amik tele vannak apró kavicsokkal.2millió kilóméterrel a hátad mögött ez ugye nem akadály. Nyálkás út? piha! Gyere ki a hóóóra..! Meg a térdig érő szélbe..
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #523 Dátum: 2009. Október 28. - 19:22:57 » |
|
Hát hitetlen vagyok ez tény. Gúnyos azért vagyok, mert nyilvánvaló hazugsággal akarsz etetni. Ne haragudj, de gondold már át mit írsz! Egy gyorsasági motorral ha valaki menni akar, húz egy kövéret és 1 km-en 800 métert ver rád meg a Lacettidre. Ezen gondolkodjál el. Utána megáll a kanyarban, és még egy SMS-t is megír mire utóléred. Nekem csak egy DR-Z -m van, az 400ccm/40 Le, tehát nem egy erőgép, de elárulok egy titkot: Tehetnél a Lacsira te akármilyen Hankook gumit (vagy mást, bár miért tennél mást ha ez a legjobb ) keresztbe lenyellek vele bármikor. Jó: nem bármikor, autópályán pl. nem mert ennek 140-150km/h a vége, de ugye eredetileg nem is DR-Z-ről volt szó, hanem gyorsasági motorról. Más kérdés, hogy mondjuk sárban/hóban/jégen nem fogok veled motorral versenyezni, de nem azért mert nem lenne esélyem, hanem mert nem vagyok hülye hogy kinyírjam magam miattad. De ismétlem magam: nem is erről volt szó. Nem hóról/jégről/sárról. Hülyeséget én is ki tudok találni: Versenyezzünk a Dunán. Ki ér át hamarabb kereszbe. Én úszok, te a Lacettivel mész a vízben. Tuti leverlek, pedig kb. 2-3 km/h-val ha tudok úszni. És mégis, ugye? Pedig a Hankookod is fent lehet!
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #524 Dátum: 2009. Október 28. - 20:08:28 » |
|
Hát hitetlen vagyok ez tény. Gúnyos azért vagyok, mert nyilvánvaló hazugsággal akarsz etetni. Ne haragudj, de gondold már át mit írsz! Egy gyorsasági motorral ha valaki menni akar, húz egy kövéret és 1 km-en 800 métert ver rád meg a Lacettidre. Ezen gondolkodjál el. Utána megáll a kanyarban, és még egy SMS-t is megír mire utóléred. Nekem csak egy DR-Z -m van, az 400ccm/40 Le, tehát nem egy erőgép, de elárulok egy titkot: Tehetnél a Lacsira te akármilyen Hankook gumit (vagy mást, bár miért tennél mást ha ez a legjobb ) keresztbe lenyellek vele bármikor. Jó: nem bármikor, autópályán pl. nem mert ennek 140-150km/h a vége, de ugye eredetileg nem is DR-Z-ről volt szó, hanem gyorsasági motorról. Más kérdés, hogy mondjuk sárban/hóban/jégen nem fogok veled motorral versenyezni, de nem azért mert nem lenne esélyem, hanem mert nem vagyok hülye hogy kinyírjam magam miattad. De ismétlem magam: nem is erről volt szó. Nem hóról/jégről/sárról. Hülyeséget én is ki tudok találni: Versenyezzünk a Dunán. Ki ér át hamarabb kereszbe. Én úszok, te a Lacettivel mész a vízben. Tuti leverlek, pedig kb. 2-3 km/h-val ha tudok úszni. És mégis, ugye? Pedig a Hankookod is fent lehet! Na hát erről ennyit! Duma van bizonyitás nincs. Mindegy igy nem égtél akkorát mintha elfogadod a kihivást. LOL
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. Október 28. - 23:09:41 írta Krisz »
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
|