Komis
|
|
« Hozzászólás #495 Dátum: 2009. Október 25. - 13:55:05 » |
|
Nem nézegetek gumiösszehasonlító tesztet, ....., DE ETTŐL MÉG BEISMEREM, HA XAR...
Én nem tudom miért x****!!!Mikor átvettem az autót és megláttam rajta nekem is az első reakcióm az volt csere. Viszont meglepően fogta az autót a kanyarokban és fogja most is ezért maradtt.Van némi tapasztalatom években ,és némi versenytapasztalatom is ahoz hogy azt irjam jó gumi. Nem azt mondom hogy nincs jobb, mert van!-ez tény. De ehez az autóhoz ez a gumiabroncs nagyon is megfelelő.A parádsasvári pályán egy speed motort turtam magam előtt végig lefelé nem gyenge tempóban és az autó stabilan fordult a kanyarokban,nem tört ki,a kormánymozdulatokra pedig rögtön és precizen reagált megcsuszáskor is.Hidd el kemény teszt volt ez!Itt is versenyeztem évekig,igy tudom miért védem a hankook optimot.A good year f1-el nem lehetett ilyen tempót autózni mert mászott az off autómon.Az x****.Ha gondolod vihetlek egy erős tempót és megnézheted mit bir a gumi. ezekkel egyetértek
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #496 Dátum: 2009. Október 25. - 15:07:28 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #497 Dátum: 2009. Október 25. - 18:10:46 » |
|
Hát figyelj, no comment! Ha Te gyorsasági motort túrsz szerpentinen a Lacettiddel a gyári Hankook Optimo gumikkal, akkor én meg sem merek szólalni... Csak megemelem a képzeletbeli kalapom. De kösz nem kell, hogy erős tempót vigyél, én nap mint nap erős tempót megyek autóval/motorral. Akkor maradjunk annyiban, hogy a Te tapasztalatod alapján simán veri a Goodyear Eagle F1-et. Az én tapasztalatom szerint pedig: - ezer éves, korszerűtlen típus - száraz aszfalton tűrhető - de rossz a menetkomfortja (zajos) - vizes úton halál - poros, sáros úton halál (tudom, nem oda való) - az élettartama meglehetősen rövid, hamar kopik - valószínűleg a rossz gyártástechnológia miatt egyenetlenül, kagylósra kopik a legtöbb autón (lengéscsillapítótól és futómű beállítástól függetlenül) - a rossz anyag miatt merev, az úthibákat rosszul nyeli el, hidegben kikeményedik, hamar öregszik - ha sérül és cserélni kell a világon nem kapsz, de ha igen, akkor drága 3x.000,-Ft/db a Lacetti méret Én nem értem!Akkor valószinü a német VW cég is **** gumikkal árulja az autóit? A tesztelőket megvették,STB. http://www.hankooktire-eu.com/hu/product/tire_test.asp Már csak azt nem értem a sava guminak miért irják azt feltételekkel aljánlott a hankooknak pedig ajánlott. http://web.archive.org/web/20031021232146/http://www.auto2.hu/sajtosz/teszt.htm
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #498 Dátum: 2009. Október 25. - 19:42:04 » |
|
Nem foglalnék állást a vitátokban, de annyit hozzátennék, hogy nem minden Hankook ****. Régen (90-es évek elején) már volt nekem a daciámon hankook és nagyon meg voltam vele elégedve (pláne a gyári Victoria után! ). A koreai hankookot is és a magyar gyártásút is dícsérik a gumisok, valamint az sem lehet véletlen, hogy nagy német gyártók (többek között a BMW is)ilyen gumikat tesznek gyárilag a kocsijaikra. Mindettől függetlenül a mi K406-osunk nem egy topmodell. Gondolom ebben nagy szerepe van a kínai gyártásnak is.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
georgbob
|
|
« Hozzászólás #499 Dátum: 2009. Október 25. - 19:50:49 » |
|
Én csak leírom a tapasztalataimat a gyári Hankook gumiról: -kagylósra kopott -vizes úton csúszott -nem volt komfortos a csillapítása -60.000-nél cseréltem le, vizes mintájú roadstone-ra (12000/db)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #500 Dátum: 2009. Október 25. - 20:23:11 » |
|
Én csak leírom a tapasztalataimat a gyári Hankook gumiról: -kagylósra kopott -vizes úton csúszott -nem volt komfortos a csillapítása -60.000-nél cseréltem le, vizes mintájú roadstone-ra (12000/db)
Az hogy kagylósra kopott ez nem a gumi hibálya ezt szögezzük le.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
mostnemtom
|
|
« Hozzászólás #501 Dátum: 2009. Október 25. - 22:03:23 » |
|
Én csak leírom a tapasztalataimat a gyári Hankook gumiról: -kagylósra kopott -vizes úton csúszott -nem volt komfortos a csillapítása -60.000-nél cseréltem le, vizes mintájú roadstone-ra (12000/db)
Az hogy kagylósra kopott ez nem a gumi hibálya ezt szögezzük le. Sajnos de annak!!! Összesen 150 ezer km.-t tettem bele a Lacsijaimba és azt kell mondjam katasztrofális a Hankook.Fűrészfogasan kopik és olyan hangja lesz , mintha csapágyas lenne a kerék.Átteszem a télit és megszűnik.Azért ez érdekes! Ha hallgatod olyan , mintha egy Lada Nivában ülnél.Borzalmas.Mellette csúszik és rossz az úttartása is.Hát ennyit a sok tesztről, amit 20-30 km.-em keresztül tesztelnek.Én egy kicsit többet.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet mindig ünnepnap!!!
|
|
|
georgbob
|
|
« Hozzászólás #502 Dátum: 2009. Október 25. - 22:46:49 » |
|
Akkor hozzáteszem, hogy a télinek semmi baja, ami barum polaris...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #503 Dátum: 2009. Október 26. - 08:05:57 » |
|
Én tavasszal vettem. Hankook K105 nyárit. Szerintem bitang jó, kb. 9000 km ment bele. Mondjuk ez új modell és már Dunaújvárosban gyártják.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #504 Dátum: 2009. Október 26. - 16:51:16 » |
|
Bocs, hogy beleszólok én is az eszmecserébe. Nekem pont hogy nem kopott a gyári hankookom, de 5 év után lecseréltem (illetve ott hagytam a gumisnál) elöregedés miatt, ami normális. Én sem voltam sosem nyugdíjas vezető és nekem tökéletesen működött mindvégig. És esőben sem csúszott jobban, minthogy vártam. Szóval én Krisz pártját fogom.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #505 Dátum: 2009. Október 26. - 19:00:43 » |
|
Én csak leírom a tapasztalataimat a gyári Hankook gumiról: -kagylósra kopott -vizes úton csúszott -nem volt komfortos a csillapítása -60.000-nél cseréltem le, vizes mintájú roadstone-ra (12000/db)
Az hogy kagylósra kopott ez nem a gumi hibálya ezt szögezzük le. Sajnos de annak!!! Összesen 150 ezer km.-t tettem bele a Lacsijaimba és azt kell mondjam katasztrofális a Hankook.Fűrészfogasan kopik és olyan hangja lesz , mintha csapágyas lenne a kerék.Átteszem a télit és megszűnik.Azért ez érdekes! Ha hallgatod olyan , mintha egy Lada Nivában ülnél.Borzalmas.Mellette csúszik és rossz az úttartása is.Hát ennyit a sok tesztről, amit 20-30 km.-em keresztül tesztelnek.Én egy kicsit többet. Ezeket a gumikat max 4-5 évre és 60000 km-re tervezik a fölött bekeményedik és ne lesz tapadása így nem csoda hogy szidjátok de ugyan ezt az eredményt produkálja Michelin, Goodyear stb is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #506 Dátum: 2009. Október 26. - 21:39:16 » |
|
Bocs, hogy beleszólok én is az eszmecserébe. Nekem pont hogy nem kopott a gyári hankookom, de 5 év után lecseréltem (illetve ott hagytam a gumisnál) elöregedés miatt, ami normális. Én sem voltam sosem nyugdíjas vezető és nekem tökéletesen működött mindvégig. És esőben sem csúszott jobban, minthogy vártam. Szóval én Krisz pártját fogom. Örülök Weres hogy te is igy gondolod ahogy én és még egy páran.Sajna nekem 1.5 évet birt 46000km mert már a kopásjelzömél járok.Nekem se nem kagylós se nem csuszkál jobban mint kategóroóia társai és megvagyok elégedve vele.A gördülési zaja meg kit érdekel.!!!Nem templomba ülök hogy siri csen legyen,zenét halgatok ami elnyomja.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #507 Dátum: 2009. Október 27. - 10:21:03 » |
|
Én csak leírom a tapasztalataimat a gyári Hankook gumiról: -kagylósra kopott -vizes úton csúszott -nem volt komfortos a csillapítása -60.000-nél cseréltem le, vizes mintájú roadstone-ra (12000/db)
Az hogy kagylósra kopott ez nem a gumi hibálya ezt szögezzük le. Sajnos de annak!!! Összesen 150 ezer km.-t tettem bele a Lacsijaimba és azt kell mondjam katasztrofális a Hankook.Fűrészfogasan kopik és olyan hangja lesz , mintha csapágyas lenne a kerék.Átteszem a télit és megszűnik.Azért ez érdekes! Ha hallgatod olyan , mintha egy Lada Nivában ülnél.Borzalmas.Mellette csúszik és rossz az úttartása is.Hát ennyit a sok tesztről, amit 20-30 km.-em keresztül tesztelnek.Én egy kicsit többet. Ezeket a gumikat max 4-5 évre és 60000 km-re tervezik a fölött bekeményedik és ne lesz tapadása így nem csoda hogy szidjátok de ugyan ezt az eredményt produkálja Michelin, Goodyear stb is. Nem tudom, de amúgy is 4-5 év után már tanácsos a gumit cserélni, nem? Teljesen mindegy, mennyit futott, milyen gyártmány. Rosszul tudom?
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #508 Dátum: 2009. Október 27. - 13:29:48 » |
|
Nem tudom, de amúgy is 4-5 év után már tanácsos a gumit cserélni, nem? Teljesen mindegy, mennyit futott, milyen gyártmány. Rosszul tudom?
Jól tudod pajti
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Dani
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning
|
|
« Hozzászólás #509 Dátum: 2009. Október 27. - 19:47:33 » |
|
Én is sokat bajlódok/szídom a Hankook (gyári) gumimat. Nemhogy vizesen, de többször száraz úton is kipörög, csúszik. Vizes aszfalton meg maga a borzalom. Kopásról még nem tudok nyilatkozni, csupán 18 ezer van bennük. Ha valamiért véletlen erősebben gyorsítok ki egy körforgalomból, kanyarból, amikor vizes az út, nem egyszer csúsztam már meg. Vezettem már (igaz rövidebb távon) több autót, így típusú gumit is, de egyiknél sem tapasztaltam ilyet. Itt Miklóson rendszeresen locsolják a körforgalmakban a virágokat és bőven jut az aszfaltra is, direkt próbálgattam és bizony észnél kell lenni a kormánymozdulatokkal és a kigyorsításokkal. Nem szeressem, de ez van. Tavaly télen letaposott hóban pedig gyakorlatilag nem tudtam közlekedni vele, vissza kellett fordulnom és átülnöm a régi autónkba, amin lecseréltem téli gumikra, mert életveszélyesnek ítéltem meg, pedig elvileg négyévszakosnak mondják, ami bár jól hangzik, de semmit nem ér...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|